Zeg dat welquote:
Ga staken uit protest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het de afgelopen 2 weken voor het eerst sinds februari weer zo druk dat ik vermoeid thuiskom, dat is best wel weer wennen
Spel is een andere opdracht, bij deze is het alleen de bedoeling om een filmpje te makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:23 schreef B.ertha het volgende:
Tim, wat is nou de bedoeling? Moet ik wachten tot er een spel komt of zie ik alleen maar plaatjes? Je ging toch een spel maken
Pieter Stormsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Update van de videoclip
Wat ik nog moet fixen is dat er geen rare dingen optreden bij resizen, maar dat is even opzoeken welke functie ik nodig heb in actionscript en die in het eerste frame zetten
Laatste bezoek: 27 minuten, 51 seconden geleden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog iets gehoord van MaJo?
Gelukkig is het goed te zien en te herkennenquote:
Ik kan me er ook grotendeels in vinden iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
Fashion tips for women from a guy who knows dick about fashion
Leuk lapje tekst over Crocs, rode lippenstift, Fidel Castro petjes, vagina-truitjes en nog wat zooi. Ben het eigenlijk wel met 'm eens
Grappig stukje ja. Herken mezelf er niet inquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
Fashion tips for women from a guy who knows dick about fashion
Leuk lapje tekst over Crocs, rode lippenstift, Fidel Castro petjes, vagina-truitjes en nog wat zooi. Ben het eigenlijk wel met 'm eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |