Zeg dat welquote:
Ga staken uit protest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het de afgelopen 2 weken voor het eerst sinds februari weer zo druk dat ik vermoeid thuiskom, dat is best wel weer wennen
Spel is een andere opdracht, bij deze is het alleen de bedoeling om een filmpje te makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:23 schreef B.ertha het volgende:
Tim, wat is nou de bedoeling? Moet ik wachten tot er een spel komt of zie ik alleen maar plaatjes? Je ging toch een spel maken
Pieter Stormsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Update van de videoclip
Wat ik nog moet fixen is dat er geen rare dingen optreden bij resizen, maar dat is even opzoeken welke functie ik nodig heb in actionscript en die in het eerste frame zetten
Laatste bezoek: 27 minuten, 51 seconden geleden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog iets gehoord van MaJo?
Gelukkig is het goed te zien en te herkennenquote:
Ik kan me er ook grotendeels in vinden iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
Fashion tips for women from a guy who knows dick about fashion
Leuk lapje tekst over Crocs, rode lippenstift, Fidel Castro petjes, vagina-truitjes en nog wat zooi. Ben het eigenlijk wel met 'm eens
Grappig stukje ja. Herken mezelf er niet inquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
Fashion tips for women from a guy who knows dick about fashion
Leuk lapje tekst over Crocs, rode lippenstift, Fidel Castro petjes, vagina-truitjes en nog wat zooi. Ben het eigenlijk wel met 'm eens
Ik jou ook helemaal nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Grappig stukje ja. Herken mezelf er niet in
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:14 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1qiGyxPplAw
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:14 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1qiGyxPplAw
quote:There have been literally thousands of names for the same color of lipstick over the years, yet there are only about 3 shades of red: red, dark red, light red. Period. And I mean that grammatically, and not menstrually
quote:tit curtains
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de dictator van de DvhN internetredactie.
En ik verdiende nog minder dan de gemiddelde MBO' er. Namelijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Stagiair verdient 1,70 euro per uur Ik krijg meer dan het gemiddelde universiteitsniveau![]()
ik vind dat zo dom van die bedrijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik verdiende nog minder dan de gemiddelde MBO' er. Namelijk helemaal niks.![]()
wanneer moet je stage lopen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben ook al blij met een stageplaats an sich. Maar ja, dat krijg je bij concurrentie van 200 andere studenten in dezelfde stad... dan wordt het een lastig verhaal..
ja ok, dat kan wel zo zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb stage gelopen bij de universiteit/het ziekenhuis en een onderzoeksinstituut, geen bedrijf. Commerciėle bedrijven betalen juist prima.
Ik heb er dus zelf voor gekozen, dat wel. Maar toch. Ik heb in totaal (twee stages) 12 maanden stage gelopen en full time gewerkt.
doe je waarschijnlijk beter dan ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist meegedaan aan de Nationale Bijbelquiz
Een 5,8 gehaald
mijn enige tip: op tijd beginnen met zoekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is juist waardoor bedrijven groot blijven: goedkope krachten. Voor jou tien anderen...
[..]
Dat duurt nog wel even. Als ik dit jaar al m'n studiepunten haal (), dan misschien in september. Maar wellicht wil ik dan nog een minor volgen van een half jaar, en wat vakken bijspijkeren. Daarnaast moet ik kijken wat er in combinatie met m'n werk mogelijk is. Kortom: op z'n vroegst in september, waarschijnlijk later
dat genaaid zijn kan best meevallen hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's zeker belangrijk, alleen is het zo jammer dat m'n stage afhangt van m'n tweede halfjaar... en meestal moet je voor die tijd al iets hebben. Conclusie: ik ben genaaid. Misschien schuif ik m'n stage sowieso wel een half jaar op (eerst even de aankomende twee tentamenperiodes afwachten...).
Voordeel t.o.v. de rest heb ik overigens wel: ik ben een man (in tegenstelling tot die 200 vrouwen), ik heb bestuurservaring en relevante werkervaring...dat moet haast wel in m'n voordeel zijn.
welke had jequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Mijn chocoladekoekjes van Bolletje zijn op.
Die zijn zo lekker. En ik heb honger.![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Mijn chocoladekoekjes van Bolletje zijn op.
Die zijn zo lekker. En ik heb honger.![]()
Eindeloos (melkchocolade). Tijdje geleden lagen ze heel goedkoop bij de Xenos, had toen gelijk een paar pakken meegenomen.quote:
op bed gaan, morgen naar de supermarkt en nieuwe halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eindeloos (melkchocolade). Tijdje geleden lagen ze heel goedkoop bij de Xenos, had toen gelijk een paar pakken meegenomen.![]()
En nu? Wat moet ik nou?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hint voor volgende week is: Gangs of New York in de jaren '70. Oftewel: dat wordt "American Gangster". De aankondiger vertelde dat 'ie erg goed was en dat ze er deze keer zelfs een grote zaal voor reserveren.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Het was eerder lachen dan goor eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef LadyBlack het volgende:
Gatver, blij dat ik niet naar die Sneak was zeg![]()
![]()
Eigenlijk bevalt de Sneak me nooit erg... heb er ook wel eens The Ring gehad
Ik ga de komende week óf naar Atonement, óf naar Control. Ben eigenlijk naar allebei wel erg benieuwd!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
De Sneak van deze week in Rotterdam was: 30 Days of Night.Dat klinkt als baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu een beetje te twijfelen wat ik zal doen: ga ik nog verder met de videoclip, voeg ik nog een level toe aan het spelletje of ga ik direct naar bed?
Ik hoef 'm niet te zien iigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Op IMDB scoort ie nog best wel hoog
Even de trailer kijken
quote:
Maar dat Europese merkenrecht biedt dus geen voordeel voor de Europese economie zelf als ik het goed begrijp maar alleen maar voor de bedrijven?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Amerikaanse merken blijven duur
No shit Sherlock
Dit is toch al jaren bekend man
Dat is inderdaad het betere idee. Ik heb nog even geprobeerd om er mee bezig te gaan maar dat ging niet direct, dan kan ik het beter morgenochtend proberenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is half één. Als je voldoende van beiden gemaakt hebt zou ik naar bed gaan
maar dat is bij met alles zo wat zij daar betalen in dollars betalen wij hier in euro'squote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Amerikaanse merken blijven duur
No shit Sherlock
Dit is toch al jaren bekend man
Ik lees nu de precieze opdracht van de videoclip, en de clip hoeft maar 2 minuten te zijn. Die van mij is 3, dus dat is goedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is half één. Als je voldoende van beiden gemaakt hebt zou ik naar bed gaan
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik lees nu de precieze opdracht van de videoclip, en de clip hoeft maar 2 minuten te zijn. Die van mij is 3, dus dat is goed. De enige eis waar ik een klein beetje mee zit is dat er een rode draad in de clip moet zitten... zat er volgens jullie een rode draad in?
Zat ik ook al aan te denken, maar ik weet niet of de docenten zo'n geintje kunnen waarderenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat die een keer voorbij komen.
Beetje eigenwijs doen mag wel lijkt me, tenzij ze altijd heel chagrijnig en streng overkomenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar ik weet niet of de docenten zo'n geintje kunnen waarderen
Nee dat niet. Misschien doe ik het, misschien niet. Eerst maar es een nachtje over slapenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beetje eigenwijs doen mag wel lijkt me, tenzij ze altijd heel chagrijnig en streng overkomen
Quoi? De laatste film waar ik geweest ben is Disturbia en dat is meer dan een maand geledenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:35 schreef Mikkie het volgende:
Hee Tim, die film komt morgen bij ons ook in de Sneak. Ik ga niet, heb mannenavond, maar kan het wel doorgeven aan de rest
Maar dat zei je gistermiddag ook alquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik lees nu de precieze opdracht van de videoclip, en de clip hoeft maar 2 minuten te zijn. Die van mij is 3, dus dat is goed.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
De Sneak van deze week in Rotterdam was: 30 Days of Night.god wat een trieste filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hint voor volgende week is: Gangs of New York in de jaren '70. Oftewel: dat wordt "American Gangster". De aankondiger vertelde dat 'ie erg goed was en dat ze er deze keer zelfs een grote zaal voor reserveren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.totallycrap.co(...)_by_football_team/NL
Mooi om te zien ook hoe ze het een keer of 8 herhalen![]()
![]()
auw
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat die een keer voorbij komen.![]()
Doen
echt waar
een beetje docent kan de humor wel waarderen, en er zit volgens mij wel een lijn in de clip, door die terugkerende boten/schepen
oh ja: 'World of Warcraft gevaar voor samenleving' ik ben dus een gevaar voor de samenlevingik speel WoW
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Het artikel spreekt over kinderen tussen de 6 en 18.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:06 schreef Etcetera het volgende:
oh ja: 'World of Warcraft gevaar voor samenleving' ik ben dus een gevaar voor de samenlevingik speel WoW
ik word nooit volwassenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef LadyBlack het volgende:
Gold dat niet met name voor kinderen tussen de 6 en de 18 jaar?![]()
ja ik heb ook iets van: als ik een kind heb, dat WoW wil spelen, prima. maar reken maar van yes dat ik er op let dat dat niet langer dan zoveel tijd per dag is. een uurtje, half uurtje, zoiets. en anders is het 'hup, naar buiten'quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het artikel spreekt over kinderen tussen de 6 en 18.
Hebben die tegenwoordig geen ouders meer die de computer het huis uit schoppen als dat kind 24/7 wow zit te spelen?
En ondanks mijn bovengemiddeld nerd-gehalte vond ik het ook altijd een stuk leuker om met mn vriendjes te gaan voetballen op het schoolplein dan thuis in mn eentje fifa99 te doen - geef die koters een bal ipv een nintendo.
Maar als je ee kind krijgt dat compleet chagrijnig wordt en de hele tijd gaat janken en dreinen als het niet mag spelen is ook geen pretje. En veel ouders zijn daar niet tegenop gewassen en zullen ingeven want dan hebben ze eindelijk rust. En dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik word nooit volwassen
[..]
ja ik heb ook iets van: als ik een kind heb, dat WoW wil spelen, prima. maar reken maar van yes dat ik er op let dat dat niet langer dan zoveel tijd per dag is. een uurtje, half uurtje, zoiets. en anders is het 'hup, naar buiten'
zo moeillijk is het toch niet
als je het meteen goed doet, vanaf het begin, dan komt het wel goedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je ee kind krijgt dat compleet chagrijnig wordt en de hele tijd gaat janken en dreinen als het niet mag spelen is ook geen pretje. En veel ouders zijn daar niet tegenop gewassen en zullen ingeven want dan hebben ze eindelijk rust. En dat kan ik me wel voorstellen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik speelde geeneens spelletjes op de computer (die we ook pas kregen toen ik 11 was ofzo), ik was alleen niet meer te houden toen ik het tekenprogramma had ontdekt
Ohja, en de pc op school had pinball
http://www.youtube.com/watch?v=W16wLoYh394quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je ee kind krijgt dat compleet chagrijnig wordt en de hele tijd gaat janken en dreinen als het niet mag spelen is ook geen pretje. En veel ouders zijn daar niet tegenop gewassen en zullen ingeven want dan hebben ze eindelijk rust. En dat kan ik me wel voorstellen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik MS Paint ontdekte en daar uren mee in de weer was
De mijne was Pong (Atari)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef Etcetera het volgende:
ons eerste spel (op onze eerste computer) was Rad van Fortuin
Wat voor auto heb je? Dat kan de keuze ook nog beļnvloedenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:45 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... ik zit met hetzelfde gezeik als een paar maanden geleden: autoradio
Gaan voor hetzelfde model, heel mooi maar wel duur? Of gaan voor een model van drie tientjes goedkoper, dat ik een stuk minder mooi vind? Functionaliteit is nagenoeg hetzelfde...
Krijg jij de radio vanmiddag geleverd of ga je bij een winkel kijken die vandaag die levering binnen krijgt?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het goed is wordt ie vanmiddag geleverd en ga ik even kijken of het wat is, maar ik neig wel naar de goedkopere nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |