quote:
LaBlaquote:Op zondag 4 november 2007 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Mn internet doet het weer, dat is af en toe alleen een kwestie van het stekkertje van de router er even uit en weer inpluggen... met het netwerk wacht ik wijselijk tot een vriendin langskomt die het wel schijnt te snappen
Nee, maar dat heb ik eigenlijk nooit op zondagquote:Op zondag 4 november 2007 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Rustig hier! Heeft iedereen een nuttige zaterdag?
We vinden je nog wel lief hoorquote:Op zondag 4 november 2007 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
He wat zitten jullie daar allemaal meteen bovenop zeg![]()
* mond houdt
Nou, dat weet ik niet hoorquote:
Naarling en onverlaat zij hetzelfde.quote:Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ok, Jojo en ik vinden LaBla nog wel lief, de rest bestaat uit naarlingen en onverlaten
Ik wil ook wel miesgasser, patjakker, schobbejak en beroerling toevoegen, maar volgens vandale.nl is dat allemaal hetzelfdequote:Op zondag 4 november 2007 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naarling en onverlaat zij hetzelfde.
Ik vond het Nint leuker. Maar het is alweer even geleden dat ik in Nemo ben geweest dus misschien is het nu leuker dan eerstquote:Gisteren trouwens in Nemo geweest. Dat is écht een vet museum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |