quote:
LaBlaquote:Op zondag 4 november 2007 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Mn internet doet het weer, dat is af en toe alleen een kwestie van het stekkertje van de router er even uit en weer inpluggen... met het netwerk wacht ik wijselijk tot een vriendin langskomt die het wel schijnt te snappen
Nee, maar dat heb ik eigenlijk nooit op zondagquote:Op zondag 4 november 2007 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Rustig hier! Heeft iedereen een nuttige zaterdag?
We vinden je nog wel lief hoorquote:Op zondag 4 november 2007 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
He wat zitten jullie daar allemaal meteen bovenop zeg![]()
* mond houdt
Nou, dat weet ik niet hoorquote:
Naarling en onverlaat zij hetzelfde.quote:Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ok, Jojo en ik vinden LaBla nog wel lief, de rest bestaat uit naarlingen en onverlaten
Ik wil ook wel miesgasser, patjakker, schobbejak en beroerling toevoegen, maar volgens vandale.nl is dat allemaal hetzelfdequote:Op zondag 4 november 2007 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naarling en onverlaat zij hetzelfde.
Ik vond het Nint leuker. Maar het is alweer even geleden dat ik in Nemo ben geweest dus misschien is het nu leuker dan eerstquote:Gisteren trouwens in Nemo geweest. Dat is écht een vet museum
National Institute for Nanotechnology?quote:Op zondag 4 november 2007 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil ook wel miesgasser, patjakker, schobbejak en beroerling toevoegen, maar volgens vandale.nl is dat allemaal hetzelfde
[..]
Ik vond het Nint leuker. Maar het is alweer even geleden dat ik in Nemo ben geweest dus misschien is het nu leuker dan eerst
Nederlands Instituut voor Nijverheid en Techniekquote:Op zondag 4 november 2007 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
National Institute for Nanotechnology?
Nou ja, gisteren was natuurlijk Museumnacht dus het was lekker druk. Maar ik vond de hands-on dingen er grappig.
Het Stedelijk(de tijdelijke is het geloof ik) en FOAM.quote:Op zondag 4 november 2007 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heb je nog meer voor musea bezocht Nem?
quote:Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe je dat per maand? netjes
Als ik 1 keer per jaar haal is het netjes
is een soort wetenschappelijk museum in een schip in amsterdam. eigenlijk vooral voor kinderen, maar als ik er nog 's kom zal me dat echt een zorg zijnquote:
Is geen schip hoorquote:Op zondag 4 november 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is een soort wetenschappelijk museum in een schip in amsterdam. eigenlijk vooral voor kinderen, maar als ik er nog 's kom zal me dat echt een zorg zijn
ohw dacht dat het een schip wasquote:Op zondag 4 november 2007 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is geen schip hoor
Er ligt wel een replica van de Amsterdam voor de deur waar je op kan.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 november 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb gister trouwens nog wat gewonnen in de kroeg![]()
Ik ben van mening dat je het beste gewoon naar een goede boekwinkel kunt lopen en daar boeken door moet bladeren.quote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef Etcetera het volgende:
hmmm lees net wat reviews op amazon.com en dat klinkt niet positief
Ja ik wil het graag halen, bij voorkeur alle vakken in een keer. Heb er geen zin in om deze studie ook te falen, dan moet ik weer opnieuw bekijken wat ik dan moet gaan doenquote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef Etcetera het volgende:
wat is iedereen braaf aan de studie
mijn enige boek waar ik op dit moment in ga lezen is Harry Potter
ik ookquote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je het beste gewoon naar een goede boekwinkel kunt lopen en daar boeken door moet bladeren.
goed puntquote:Op zondag 4 november 2007 15:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja ik wil het graag halen, bij voorkeur alle vakken in een keer. Heb er geen zin in om deze studie ook te falen, dan moet ik weer opnieuw bekijken wat ik dan moet gaan doen
Is er geen Selexys of * ) boekhandel? Die hebben nog wel es watquote:Op zondag 4 november 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ookmaar aangezien hiero geen fatsoenlijke boekwinkel is (en nee ik vind bruna en readshop geen fatsoenlijke boekenwinkels) moet ik me vandaag even behelpen met internet
jawelquote:Op zondag 4 november 2007 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er geen Selexys of * ) boekhandel? Die hebben nog wel es wat
Dan ga je toch een zaterdag?quote:Op zondag 4 november 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jawelin de stad
en da's zeg maar 50 kilometer verwijderd van waar ik nu ziten door de week zit ik op stage
picsquote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn wc is zwartZiet er echt tof uit
ik gebruik altijd photobucketquote:Op zondag 4 november 2007 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat wou ik laatst al vragen, hoe zit dat met die Photobucket en tinypics die jullie hier wel gebruiken? Want ik ga niet mn webspace gebruiken
zat het drugsblooperstopic te lezenquote:Op zondag 4 november 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Knock knock?
quote:Op zondag 4 november 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik gebruik altijd photobucket
[..]
zat het drugsblooperstopic te lezen![]()
Hoe is het met je enkel?quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi
Ik moest van iemand vaker in de SC komen... dus
Hahahaquote:Op zondag 4 november 2007 18:08 schreef LadyBlack het volgende:we hadden het glazen lampekapje ook maar even meegenomen, doen we de lamp net weer aan, helemaal verblind!!!!! Alle licht wordt nu keihard teruggekaatst naar beneden, even niet bij nagedacht
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 18:08 schreef LadyBlack het volgende:we hadden het glazen lampekapje ook maar even meegenomen, doen we de lamp net weer aan, helemaal verblind!!!!! Alle licht wordt nu keihard teruggekaatst naar beneden, even niet bij nagedacht
![]()
Partylights zijn er normaal onder andere in rood en blauw. Het lijkt me vrij apart als je op een zwarte wc zit in rood lichtquote:Op zondag 4 november 2007 18:15 schreef Etcetera het volgende:
ik ben zeker vrij stom als ik me niet echt kan voorstellen wat het effect nu is
nee ik doelde op dat het verblindend wasquote:Op zondag 4 november 2007 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Partylights zijn er normaal onder andere in rood en blauw. Het lijkt me vrij apart als je op een zwarte wc zit in rood licht
Heb je gewone zwarte verf gebruikt of schoolbordverf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |