Het klopt dat dat weinig uitmaakt, maar ik moet wel een keer ophouden. Anders denk ik het morgen weer, en een dag later weer enz. enz. Ik heb weinig zin om alcoholist te wordenquote:Op maandag 12 november 2007 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maakt dat ene biertje toch ook niets meer uit?
Dan maar de komende week droog staan.quote:Op maandag 12 november 2007 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het klopt dat dat weinig uitmaakt, maar ik moet wel een keer ophouden. Anders denk ik het morgen weer, en een dag later weer enz. enz. Ik heb weinig zin om alcoholist te worden
Duimhaar kun je beter epilerenquote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een gat in m'n duimklotescheermesjes
quote:
quote:
Maar ff een supersterke pot koffie gezet. Blijf ik misschien wakker.quote:Op maandag 12 november 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red je het nog een beetje C4?
Ik heb denk ik mijn nachtelijke dip een paar uur te vroeg.quote:Op maandag 12 november 2007 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het echt zo erg?
Ik ga even Jurassic Park II afkijken, tot over een ruim kwartier
Ik hou het maar bij broodjes met kip-kerriequote:Op maandag 12 november 2007 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In een hoek op m'n kamer is een spin nu bezig een verse vlieg te verorberen
Dank je wel! Slaapse.quote:Op maandag 12 november 2007 01:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga slapen. C4, succes met de rest van je dienst!
quote:Op maandag 12 november 2007 05:59 schreef Cobra4 het volgende:
Je moet dit bericht eens lezen!"Surpise!!"
Lachen
Echt wel, die zullen wel raar gekeken hebben. En voortaan wel even anders denken over die "Domme Chinesen".quote:Op maandag 12 november 2007 06:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]![]()
![]()
K zou zo de gezichten van die amerikanen willen zien![]()
volgens mij hadden de russen ooit ook zoiets gedaan bij een grote navo oefeningquote:Op maandag 12 november 2007 06:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel, die zullen wel raar gekeken hebben. En voortaan wel even anders denken over die "Domme Chinesen".![]()
Ah, die goeie ouwe diesels/electra boten. US Navy maar brullen dat ze ouderwets zijn en dat nucleaire boten de toekomst hebben!quote:Op maandag 12 november 2007 06:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij hadden de russen ooit ook zoiets gedaan bij een grote navo oefening
inderdaad gelukkig hebben wij ook diesels/electraquote:Op maandag 12 november 2007 06:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, die goeie ouwe diesels/electra boten. US Navy maar brullen dat ze ouderwets zijn en dat nucleaire boten de toekomst hebben!![]()
Tijd voor de US Navy om de strategie maar eens aan te passen.
Ik zie het in eens voor me dat de US admiraals, ala het scenario van "Down Perisope", de diesels weer in de vaart gooien.quote:Op maandag 12 november 2007 06:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad gelukkig hebben wij ook diesels/electra![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |