quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
Jazeker
Volgende keer goed opletten hè?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ondertussen een vriendje waar je tegenaan kan kruipen?
Ja, alhoewel, net begonnen met de eerste nachtdienst. Even wennen dus.quote:
Hopelijk komen er zo meer mensen je hier wakker houden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel, net begonnen met de eerste nachtdienst. Even wennen dus.
Ik hoop het! wyccie was er altijd wel een ster in om me wakker te houden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk komen er zo meer mensen je hier wakker houden.![]()
Heb je geen fijne serie of film op dvd liggenquote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel, net begonnen met de eerste nachtdienst. Even wennen dus.
Ja, jammerquote:
Slaapsequote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb je geen fijne serie of film op dvd liggen?
Ik ga maffen![]()
![]()
Slaap lekker. Ik ook.quote:
Trustequote:
Nostalgiequote:Op zondag 11 november 2007 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaapse![]()
Ik denk dat ik dan maar "Jungle Book" weer eens ga kijken.
Jij ookquote:
Goed he? Helaas van een band waar vrijwel niets van de te vinden is. Ik heb een heel album maar dat is het enige goede nummer op de CD.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, bedankt voor Spritual!
De cappucino is redelijk te doen uit een senseo.quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Eenderde koffie uit koffiepads
Ik snap het niet. Senseo is helemaal niet lekker
Misschien hèquote:
Nou? Dat is toch reden totquote:
Ja zoiets. Maar we hebben een date morgen. Echt officieel enzo.quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou? Dat is toch reden tot?
Vind je hem leuk maar je weet niet of hij jouw wel leuk genoeg vindt voor vriendje-zijn?
Die heb ik nooit gehad. En tja.."redelijk".quote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De cappucino is redelijk te doen uit een senseo.
Het lekkerste blijf idd gewoon filter koffie met een snufje zout.quote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad. En tja.."redelijk".
Ik drink ook wel Senseo maar dat is dan omdat ik net uit bed kom en te lui ben om het koffiezetapparaat te laden en af te vuren.
Maar "lekker" is het niet
Dat kan er later nog in.quote:
Wát een geheimzinnigheid allemaalquote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar we hebben een date morgen. Echt officieel enzo.We'll see. Ik wil het er verder niet meer over hebben.
Buisman heb ikquote:Op zondag 11 november 2007 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker hoor, moet je eens proberen. Of gebruik "Buisman".
quote:Op zondag 11 november 2007 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buisman heb ik
Maar dat lijkt me toch was anders dan zout?
Truste danquote:Op zondag 11 november 2007 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zal het eens proberen
Ik ga nu naar bed
Ik heb ook zo'n schuurtje in de tuin staan hoor!quote:Op zondag 11 november 2007 03:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een oer lelijk huis die 7.000.000ste woning![]()
CDA gaat hypotheekrenteaftrek onderzoeken
is het geluktquote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar we hebben een date morgen. Echt officieel enzo.We'll see. Ik wil het er verder niet meer over hebben.
En hoe was je date? Over 9 maanden beschuit met muisjes ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |