quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Hm? TT?
Ach..als webnerd kun je hem wel eens tegenkomen. En dat was gelijk waar ik aan dacht bij 303quote:
Een vraag goed beantwoorden?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoera ik ken dat trucje wat tijden terug nog wel es gebruikt werd voor vragen in de AKQ
Hawaii_Tim - 91 puntenquote:
Ik speel dan ook vrijwel niet meer. Misschien 1 of 2 vragen in de week.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hawaii_Tim - 91 punten
Nembrionic - 30 punten
Eigenlijk vond ik het nog best een leuke opmerking, maar ik wilde toch even van me afbijtenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik speel dan ook vrijwel niet meer. Misschien 1 of 2 vragen in de week.
Heb je ondertussen een vriendje waar je tegenaan kan kruipen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:06 schreef Soempie het volgende:
't Waait lekker hard. Nu nog onweer en keiharde regen.![]()
Deze winter wordt het mij en House.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ondertussen een vriendje waar je tegenaan kan kruipen?
Dat is absoluut waar. Liefst nog met slagroom.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chocomel is ook erg prettig, misschien nog wel fijner dan koffie
Maar die ligt al met veel meer anderen in bedquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Deze winter wordt het mij en House.Een warm dekbed en een kop koffie.
![]()
![]()
Hier niet..quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het waait
Qua storm en windstoten valt het allemaal wel mee dacht ik. De overlast is vooral het hoge water aan de kust.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:36 schreef Cobra4 het volgende:
Nu maar wachten op die zware windstoten...
Maar gelukkig is het nergens fout gegaan. Of kan dat nog gebeuren vandaag?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Qua storm en windstoten valt het allemaal wel mee dacht ik. De overlast is vooral het hoge water aan de kust.
Vanochtend op het nieuws zeiden ze dat het water het hoogste punt zou bereiken tussen 8 en 9, dus als het goed is is het ergste voorbijquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het nergens fout gegaan. Of kan dat nog gebeuren vandaag?
Nou, dan berg ik m'n lieslaarzen maar weer op.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Vanochtend op het nieuws zeiden ze dat het water het hoogste punt zou bereiken tussen 8 en 9, dus als het goed is is het ergste voorbij.
En met dit weer mag je wel een anker mee nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds vorige keer niet meer, en toen kreeg ik die vlieger niet goed de lucht in, bleef dubbelklappen aan een kant. Ik denk dus dat er iets met de touwen niet goed zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |