quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Hm? TT?
Ach..als webnerd kun je hem wel eens tegenkomen. En dat was gelijk waar ik aan dacht bij 303quote:
Een vraag goed beantwoorden?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoera ik ken dat trucje wat tijden terug nog wel es gebruikt werd voor vragen in de AKQ
Hawaii_Tim - 91 puntenquote:
Ik speel dan ook vrijwel niet meer. Misschien 1 of 2 vragen in de week.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hawaii_Tim - 91 punten
Nembrionic - 30 punten
Eigenlijk vond ik het nog best een leuke opmerking, maar ik wilde toch even van me afbijtenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik speel dan ook vrijwel niet meer. Misschien 1 of 2 vragen in de week.
Heb je ondertussen een vriendje waar je tegenaan kan kruipen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:06 schreef Soempie het volgende:
't Waait lekker hard. Nu nog onweer en keiharde regen.![]()
Deze winter wordt het mij en House.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ondertussen een vriendje waar je tegenaan kan kruipen?
Dat is absoluut waar. Liefst nog met slagroom.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chocomel is ook erg prettig, misschien nog wel fijner dan koffie
Maar die ligt al met veel meer anderen in bedquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Deze winter wordt het mij en House.Een warm dekbed en een kop koffie.
![]()
![]()
Hier niet..quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het waait
Qua storm en windstoten valt het allemaal wel mee dacht ik. De overlast is vooral het hoge water aan de kust.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:36 schreef Cobra4 het volgende:
Nu maar wachten op die zware windstoten...
Maar gelukkig is het nergens fout gegaan. Of kan dat nog gebeuren vandaag?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Qua storm en windstoten valt het allemaal wel mee dacht ik. De overlast is vooral het hoge water aan de kust.
Vanochtend op het nieuws zeiden ze dat het water het hoogste punt zou bereiken tussen 8 en 9, dus als het goed is is het ergste voorbijquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het nergens fout gegaan. Of kan dat nog gebeuren vandaag?
Nou, dan berg ik m'n lieslaarzen maar weer op.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Vanochtend op het nieuws zeiden ze dat het water het hoogste punt zou bereiken tussen 8 en 9, dus als het goed is is het ergste voorbij.
En met dit weer mag je wel een anker mee nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds vorige keer niet meer, en toen kreeg ik die vlieger niet goed de lucht in, bleef dubbelklappen aan een kant. Ik denk dus dat er iets met de touwen niet goed zit
Ach, nog twee weken wachten en dan is die superstorm hier.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat de storm minder wordt? Storm is tof
Alhoewel, ik ga een weekend naar Antwerpen..., beetje jammer als het dan echt slecht weer is. Overigens wel een goed excuus om de hele dag in de kroeg te hangen
Oh ik dacht dat dat vandaag zou zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, nog twee weken wachten en dan is die superstorm hier.![]()
jaaaquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
jaaaen toen lag ik heerlijk in m'n bed.
![]()
Janquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit Jan net ff te pushen om m'n evaluatie in te vullen voor maandag
Ben wel benieuwd hoe die chocomelk smaakt. Is het wat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef Etcetera het volgende:![]()
Johnny Kopij komt naar me toe: "Rianne, omdat jij ons chocolademonster bent, mag je dit ff proberen"![]()
![]()
2 zakjes chocomelkpoeder en 2 koekjes![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jan![]()
Net een broek aan, kon hem een heel eind naar voren trekken.Zakte hij vervolgens gewoon af.
Echt zo'n tel sell momentje.![]()
geen idee heb nog een andere kop voor me staanquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die chocomelk smaakt. Is het wat?
Die van DE is aangelengd met water?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:48 schreef Etcetera het volgende:
geen idee heb nog een andere kop voor me staan
het heet microchooc. zegt me niks. de huidige choco is van douwe egberts, en vind ik wel lekker op zich
een mixje van cacaopoeder en suiker en je flikkert er heet water overheenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van DE is aangelengd met water?
Ik maak altijd met cacao.![]()
Je weet wat dat inhoudt he? Shoppenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jan![]()
Net een broek aan, kon hem een heel eind naar voren trekken.Zakte hij vervolgens gewoon af.
Ja precies, daarom vroeg ik me af hoe het met water smaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een mixje van cacaopoeder en suiker en je flikkert er heet water overheen![]()
en ik gok dat je altijd met melk maakt
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
Er viel hier net een ekster uit de boom
Het begon opeens keihard te hagelen. Werd 'm blijkbaar even te veel
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
Er viel hier net een ekster uit de boom
Het begon opeens keihard te hagelen. Werd 'm blijkbaar even te veel
euh... watquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef SaskiaR het volgende:
Oh fijn, heeeeel veeel hagel!!
Etcie, jij komt vast naar GamePlay toch?
ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies, daarom vroeg ik me af hoe het met water smaakt.![]()
Oh, ik dacht dat jij veel met games doet... het is een game-beurs in Utrecht 24-26 nov.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je weet wat dat inhoudt he? Shoppen
Als je je instant choco lekker romig wil hebben moet je er melkpoeder doorheen gooienquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het wel lekker
maar ik gooi er nog suiker bij in
met melk is wel beter hoorwat romiger enzo
Je fiets verk...oh wacht. Ehm...meer oppaskindjes regelen? Zwarte Piet spelen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Al wordt december al duur genoeg. En in januari wilde ik op vakantie.Weet alleen nog niet waar ik dat geld vandaan moet halen.
![]()
Buiten lopen in de storm is oke.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
En nu is er weer zon een blauwe lucht.
Ik moet nog even staatsloten halen maar ik denk dat ik dat uitstel tot het einde van de middag zodat ik zeker weet dat ik een bui op m'n taas krijg
ik game wel aardig watquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:00 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij veel met games doet... het is een game-beurs in Utrecht 24-26 nov.
gaat het dan niet erg naar melk smakenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je je instant choco lekker romig wil hebben moet je er melkpoeder doorheen gooien
Als je er 2 schepjes in doet niet neequote:Op vrijdag 9 november 2007 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik game wel aardig watmaar utrecht is een beetje te ver uit de richting denk ik
[..]
gaat het dan niet erg naar melk smaken
ik zal het een keer proberen met een beetje melkpoeder (en geen heel zakjequote:Op vrijdag 9 november 2007 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je er 2 schepjes in doet niet nee
Maar je moet het niet te gek maken.
quote:
en typisch, weer een bui over haar hoofdquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en typisch, weer een bui over haar hoofd
* V&D flashback
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ging onder de douche.![]()
Heb om 13.00 uur pas college.![]()
Mag evengoed hoor.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:27 schreef Etcetera het volgende:
ik was net weer 's iemand voor![]()
'er is overlap met een anp-artikel'
ik had het artikel allang vervangenen een foto erbij geplaatst
ik ga zo 's lunchen
alvast succes met je college soemp
Irritant hequote:Op donderdag 8 november 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voor mezelf boeit het me niet zoveel, voor een ander en een surprise verzinnen + maken wordt een stuk lastiger
BeK, bedoel ikquote:Op donderdag 8 november 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik poets m'n tanden vaker in de badkamer dan in bed, maar ieder zijn meug
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jan![]()
Ik ben volgens mij overal doorheen geslapenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Mikkie het volgende:
Het wordt hier nu ook pisweer
Binnen twee minuten alles dicht getrokken aan wolken, en nu regent het hard
Met stokjes??quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef B.ertha het volgende:
En ik heb eindelijk afhaalchinees in zo'n kartonnen bakje gehad. Dat vond ik vroeger altijd zo tof in films
Lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
tof dt het zo tof was
en dat met die bakjesdat lijkt me ook tof
![]()
hoe eet dat nou
Goedzoquote:oh ja, voor ik het weeeeer vergeet: Milk&Fruit Mango is![]()
dat wil ik al weken zeggen
vergat het steeds
![]()
Ik had rijst, dus dat leek me geen goed ideequote:
Het is niet gelukt om er helemaal op tijd te zijn: de route die ik had uitgestippeld met routenet is een prima route, maar er is een klein nadeel: het laatste stuk is niet te doen met de fiets. Dus omgereden, kon het niet vinden enz. Bij het ziekenhuis maar gevraagd (moest er in de buurt zijn), uiteindelijk was ik 10 minuten te laat. Ook omdat m'n banden zacht zijn en het onderweg al best hard waaide en hagelde.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga schoenen aandoen en er vandoor. Dan heb ik ongeveer 35 minuten om 5 kilometer te fietsen en het eerste stuk van de route weet ik, moet lukken dus
quote:Ontving je op of na 1 september 2000 voor het eerst studiefinanciering, dan is de aanvullende prestatiebeurs de eerste 12 maanden een gift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |