Waar is dat? Want misschien loop je Stanley_Climbfall wel tegen het lijfquote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom alleen even langs om te zeggen dat ik vanavond het concert van The Fray heb
HMH. Komt hij ook? grappigquote:Op donderdag 8 november 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is dat? Want misschien loop je Stanley_Climbfall wel tegen het lijf
Nou, ik weet het niet zeker maar hij vindt ze erg goed en kan me herinneren dat 'ie een concert wel een goed idee vond. Maar het kan ook zijn dat 'ie al eerder is geweestquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik was gister bij een vriend en ik mag zijn reservefiets hebben. Alleen de stang is in het midden wel gebroken en de trappers hangen scheef, dus ik moest voorzichtig doen met het nemen van een bocht.![]()
Goeie!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:
Voor het verlanglijstje van Soemp: Cold Feet
In elk geval heb je muziekstukken gevonden.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]écht een barrel ja!! Gauw kijken wanneer de politie weer uitverkoop houdt
Ik twijfel nog tussen een paar stukken (waaronder het Flower Duet), vanavond maar eens zien of ik even wat kan doorzingen met die andere vriendin
Wow, jij bent echt goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:09 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp, die cd van pink moet je vragenis vast niet duur meer
quote:
ik dus ook nietquote:Op donderdag 8 november 2007 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet nooit wat te verzinnen voor Sinterklaas en mn verjaardag
Roze verfquote:Op donderdag 8 november 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik kan wel wat hulp gebruiken bij m'n verlanglijstje voor Sinterklaas. Etcie had al voor me bedacht: een fietsslot.![]()
Die van Kate Nash heb ik al.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
En de cd van Kate Nash natuurlijkEn vraag ook een cd van Beirut, is mooi
Dat gaat je geld schelenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van Kate Nash heb ik al.![]()
Dat is het dus, als ik iets wil hebben koop ik het gelijk zelf.Volgend jaar maar gewoon een lijstje maken als iets me leuk lijkt, ipv. naar de winkel te rennen.
![]()
En die zijn helemaal niet meer duur.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga misschien ook wel een dvd van een serie vragen
Sex & the City staat hoog op het lijstje in dat geval
oeh dat klinkt wel vrolijkquote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef Supersheep het volgende:
Let's Dance to Joy Division
Staat hier op repeat
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef Supersheep het volgende:
Let's Dance to Joy Division
Staat hier op repeat
Voor mezelf boeit het me niet zoveel, voor een ander en een surprise verzinnen + maken wordt een stuk lastigerquote:Op donderdag 8 november 2007 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet nooit wat te verzinnen voor Sinterklaas en mn verjaardag
Ik poets m'n tanden vaker in de badkamer dan in bed, maar ieder zijn meugquote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef B.ertha het volgende:
Die film klinkt ook wel goed
Ik zit met tandenborstel in mn bed, bijna tijd om de trein te pakken
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voor mezelf boeit het me niet zoveel, voor een ander en een surprise verzinnen + maken wordt een stuk lastiger
Gedicht doe ik aan het eind pas dus dat moet wel lukken als alles af is. Maar langzaam voel ik wel steeds meer dat ik iets moet verzinnen wat al moeilijk genoeg is momenteelquote:Op donderdag 8 november 2007 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is ook veel moeilijker. Surprise, gedicht en voor 7 mensen cadeautjes.Op de avond zelf is het altijd heel erg leuk, maar die stress de dagen ervoor.
![]()
![]()
Zoiets dus?:quote:Op donderdag 8 november 2007 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Surprises zijn stom
Ik ga mogelijk mee doen met een soort kadootjesruilbeurs, zo'n spel met een dobbelsteen. Je bent dan de hele avond pakjes aan het doorgeven en aan het eind heb je waardeloze prullaria er bij
Als het een Nederlands mobiel nummer is betaal jij de gewone gesprekskosten en de ontvanger de kosten vanaf de grens, want jij kan niet weten dat de ontvanger in het buitenland isquote:Op donderdag 8 november 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
Surprises zijn helemaal niet stom.![]()
![]()
Ik heb net 15 minuten mobiel naar New York gebeld. Ik vraag me nu echt af wie het geld gaat kosten, mij of de ander.![]()
![]()
Ligt eraan? Was de telefoon van die ander een Nederlands toestel?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik heb net 15 minuten mobiel naar New York gebeld. Ik vraag me nu echt af wie het geld gaat kosten, mij of de ander.![]()
![]()
Die anderquote:Op donderdag 8 november 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Cheapskatequote:Op donderdag 8 november 2007 16:30 schreef Soempie het volgende:
Oke, mooi. 't Was een Nederlands toestel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |