Check het filmpje ook op youtube, Am I bovvered in het Shakespeariaansquote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zocht een plaatje van Catherine Tate, zie ik haar met David Tennant![]()
![]()
NIce
David Tennantquote:Op woensdag 7 november 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check het filmpje ook op youtube, Am I bovvered in het ShakespeariaansEn hij wordt afgezeken omdat ie Schots is
Dat accent is echt
David Tennant sowieso trouwens
![]()
Nog 40 minuten bikkelen en dan wordt het een avondje Heroes/Grey's Anatomy en badquote:
Dat jaquote:Op woensdag 7 november 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
"Are you disrepecting the house of Cooper?"
Wat een goede lijstquote:Op woensdag 7 november 2007 17:10 schreef Nesle het volgende:
Updateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee toetsweek:
Wis1: 8.1![]()
![]()
![]()
Wis2: 8.1![]()
![]()
![]()
Eng: 7.1
Ned: 5.0![]()
![]()
![]()
M&O: 5.5niet verwacht
Lett: 6.5 (die 7x teltthank god
)
Jammer van die 5, want dat is een gelijksoortige opdracht aan het examen. Daar ben ik dus niet zo goed in
Heb ik ook hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 17:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had nog economie 1 en 2...
ik zit klaar met mij gamepadquote:Op woensdag 7 november 2007 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Willen mensen het spelletje nog zien wat ik moest maken? Ik denk dat ik em nu veilig hier kan posten
Dat is dan jammer want de bediening is met het toetsenbordquote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zit klaar met mij gamepad
Het is te simpel voor woorden, maar het is ook bedoeld voor kinderen tot een jaar of 6 hequote:Op woensdag 7 november 2007 18:26 schreef Neleos het volgende:
Haha, moeilijk hoor.
Ik wilde de besturing duidelijk maken zonder tekst te gebruiken, en daar leek dit me wel een geschikte methode voorquote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehehe ik vind het wel grappig
Moet wel zeggen dat ik een beetje para van de uitleg word.
Kindje met epilepsie moet niet kijken
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
spelletje bekijk ik morgen op stage wel
@MaJo: jij was toch kate nash fan? in de veronica van volgende week staat een stukje over haar
Als je regelmatig Wulffmorgenthaler leest dan krijg je antwoord op al je vragenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
die panda heeft ook niet veel vrienden trouwensne hoe komt een panda bevriend met een aap en een neuwhoorn?
![]()
Dan moet je een harder huidje kwekenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef Mikkie het volgende:
* terugschopt
Weer een blauwe plek erbij.
Dan ga ik even douchen na een heerlijke doch vermoeiende trainingquote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader geeft het topic een zacht duwtje *
Ja en nee. Er was heel even leven, maar nu ga ik strijken, douchen en naar bed.
Welterusten en tot morgen
quote:
dat lijkt me lastig drinkenquote:
je moet je wel zekeren op die hoogtequote:
Nee die heb ik niet op voorraad, heb wel m'n eigen wasmiddel, shampoo, tandpasta en nog wat zooi, maar een eigen afwasborstel vond ik toch wat overdreven. Heb nu wel een eigen blikopener gehaald, want die er lag vond ik maar een ondingquote:Op donderdag 8 november 2007 00:58 schreef Mikkie het volgende:
Hendig, van die afwasborstel
Heb je er zelf geen dan? Ik heb al die meuk op voorraad... ook afwasmiddel enzo, kun je nooit gezeik krijgen als het op is..
Hoe dun was Keira?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, te laat blijkbaar. Het tere huidje is al weg
Ik ga er ook vandoor, naar Atonement
Vond 'm wel aardig maar het had makkelijk 30 minuten korter gekund. En daarnaast is het cijfer op IMDB wel erg overdrevenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moest op tijd zijn
Superbad gezien. Beetje onderbroekenlol. Bij vlagen grappig, bij vlagen niet..
goeie beslissingquote:Op donderdag 8 november 2007 13:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 2 weken geleden eíndelijk de knoop doorgehakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |