Heb net maar even een schep oploskoffie en een slok water genomen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Is ie nog steeds leeg? Kan wel wat caffeïne gebruiken op dit moment![]()
bij mij op school is er een tijdje terug echt een ontruiming geweest, was een gaslekquote:Op woensdag 7 november 2007 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
We hadden hier net een ontruimingsoefeningiedereen sjokte zo'n beetje naar buiten... ik vermoed dat het heel wat minder soepel zou gaan als er een rooklucht hing
Ik hoop wel verwarmd en vermengd met elkaar. want andersquote:Op woensdag 7 november 2007 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb net maar even een schep oploskoffie en een slok water genomen.![]()
Nee joh, gewoon koud water. En dan in je mond mengen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik hoop wel verwarmd en vermengd met elkaar. want anders![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon koud water. En dan in je mond mengen.
Ja, het verbaasde mij eigenlijk ook hoe laconiek iedereen reageert. Hoe weet je nou dat er niks aan de hand is?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij mij op school is er een tijdje terug echt een ontruiming geweest, was een gaslek
en iedereen bleef doodleuk staan op de stoep voor het gebouw, wat natuurlijk niet mocht
Ik had vroeger ook een leraar die er ronduit voor uit kwam 'ik geef gewoon geen tienen'quote:Op woensdag 7 november 2007 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een bespreking gehad: van de 70 punten die je kan halen had ik er 69,5. Dan wil ik weten wat net wel de moeite is om een half puntje er af te halen
Nee dat niet, ik ben normaal blij als ik het haal. Maar als ik er zó dichtbij zit wil ik weten wat er fout is ookquote:Op woensdag 7 november 2007 14:06 schreef LadyBlack het volgende:ben je een beetje een strebertje Tim of vergis ik mij?
Ow das nie leukquote:
Mocht je de gecremeerde niet zo?quote:
Nee niet echt nee maar jaquote:Op woensdag 7 november 2007 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ow das nie leuk![]()
Van iemand die je goed kent?
Ah das kut ja... *knuffel smiley*quote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee niet echt nee maar ja
Van mijn opa.
Jawel. Maar niet iedere dood of begrafenis/crematie is een aangelegenheid om permanent in rouw te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht je de gecremeerde niet zo?
Goede verklaringquote:Op woensdag 7 november 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet iedere dood of begrafenis/crematie is een aangelegenheid om permanent in rouw te zijn.
Hij heeft vorige week op eigen verzoek euthenasie gehad. Hij had het wel gezien en behoorlijk wat pijn gehad. Ik heb dus wel afscheid genomen vantevoren en het er even met hem over gehad.
Voor mij heeft het dus ook niet echt een negatieve lading. En dan kan er best eenachter.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Je hebt The Madd zeker nog niet gechecked?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Je hebt The Madd zeker nog niet gechecked?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..Beirut heb ik snel bekeken hoor
Ik vind het echt niets
Een kruising tussen Muse en Kermit de kikker op een griekse ukelele.
Hmm, tsja, ieder zn ding dan maar he.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Elephant Gun en Postcards from Italy
Inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, tsja, ieder zn ding dan maar he.
Ik ken Big City Life al. Die zanger heeft een vervelende stem vind ik, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:32 schreef erkel het volgende:
Dan wil ik even Mattafix aanradenRelaxte muziek met vele invloeden, zoals Hiphop, reggae, funk, soul. Kortom: relaxt
![]()
Ik heb vanavond een vrije avond dus dan ga ik nieuwe muziekjes luisterenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Als je trouwens toch écht eens gaat luisteren naar The Madd, luister dan gelijk naar King Kahn. Die heb ik je ook ooit aangeprezen.
Ja hequote:Op woensdag 7 november 2007 14:54 schreef Neleos het volgende:
Beirut is geweldig ja.
Ohquote:Op woensdag 7 november 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..Beirut heb ik snel bekeken hoor
Ik vind het echt niets
Een kruising tussen Muse en Kermit de kikker op een griekse ukelele.
Arcade Fire ken ik nu onderhand wel jaquote:Op woensdag 7 november 2007 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja he![]()
[..]
OhIk noem het zelf een kruising tussen Guillemots en Amélie (Yann Tiersen) met een vleugje Arcade Fire
Als je die laatste trouwens nog niet kent dan onterf ik je
![]()
Hij klinkt misschien soms een beetje nasaal, maar hij zingt vooral lekker rustig. Ik stoor me iig niet aan zijn stem.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ken Big City Life al. Die zanger heeft een vervelende stem vind ik, eigenlijk.
Ik had al zo'n vermoeden daarom check ik het nog evenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Arcade Fire ken ik nu onderhand wel ja
Je hebt het nog vaker over Arcade Fire gehad dan Catherine Tate vraagt of ze "bovvad" is
Ik luister nu Living Darfur, die klinkt al veel relaxter inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij klinkt misschien soms een beetje nasaal, maar hij zingt vooral lekker rustig. Ik stoor me iig niet aan zijn stem.
Ik heb 'm nog niet gehoord, maar lees net dat Mick Jagger zijn steentje bijgedragen heeft aan de videoclip.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik luister nu Living Darfur, die klinkt al veel relaxter inderdaad.
Ik krijg nu een visioen van CT met een baard die naar Arcade Fire luisterdquote:Op woensdag 7 november 2007 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden daarom check ik het nog evenMijn wereld is vrij beperkt: Het is Catherine Tate en Arcade Fire. That's it
![]()
Ik ga eens checken.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij klinkt misschien soms een beetje nasaal, maar hij zingt vooral lekker rustig. Ik stoor me iig niet aan zijn stem.
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg nu een visioen van CT met een baard die naar Arcade Fire luisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |