quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
Jazeker
Volgende keer goed opletten hč?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ondertussen een vriendje waar je tegenaan kan kruipen?
Ja, alhoewel, net begonnen met de eerste nachtdienst. Even wennen dus.quote:
Hopelijk komen er zo meer mensen je hier wakker houden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel, net begonnen met de eerste nachtdienst. Even wennen dus.
Ik hoop het! wyccie was er altijd wel een ster in om me wakker te houden.quote:Op zondag 11 november 2007 00:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk komen er zo meer mensen je hier wakker houden.![]()
Heb je geen fijne serie of film op dvd liggenquote:Op zondag 11 november 2007 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel, net begonnen met de eerste nachtdienst. Even wennen dus.
Ja, jammerquote:
Slaapsequote:Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Heb je geen fijne serie of film op dvd liggen?
Ik ga maffen![]()
![]()
Slaap lekker. Ik ook.quote:
Trustequote:
Nostalgiequote:Op zondag 11 november 2007 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slaapse![]()
Ik denk dat ik dan maar "Jungle Book" weer eens ga kijken.
Jij ookquote:
Goed he? Helaas van een band waar vrijwel niets van de te vinden is. Ik heb een heel album maar dat is het enige goede nummer op de CD.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, bedankt voor Spritual!
De cappucino is redelijk te doen uit een senseo.quote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Eenderde koffie uit koffiepads
Ik snap het niet. Senseo is helemaal niet lekker
Misschien hčquote:
Nou? Dat is toch reden totquote:
Ja zoiets. Maar we hebben een date morgen. Echt officieel enzo.quote:Op zondag 11 november 2007 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou? Dat is toch reden tot?
Vind je hem leuk maar je weet niet of hij jouw wel leuk genoeg vindt voor vriendje-zijn?
Die heb ik nooit gehad. En tja.."redelijk".quote:Op zondag 11 november 2007 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De cappucino is redelijk te doen uit een senseo.
Het lekkerste blijf idd gewoon filter koffie met een snufje zout.quote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad. En tja.."redelijk".
Ik drink ook wel Senseo maar dat is dan omdat ik net uit bed kom en te lui ben om het koffiezetapparaat te laden en af te vuren.
Maar "lekker" is het niet
Dat kan er later nog in.quote:
Wįt een geheimzinnigheid allemaalquote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar we hebben een date morgen. Echt officieel enzo.We'll see. Ik wil het er verder niet meer over hebben.
Buisman heb ikquote:Op zondag 11 november 2007 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
Lekker hoor, moet je eens proberen. Of gebruik "Buisman".
quote:Op zondag 11 november 2007 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buisman heb ik
Maar dat lijkt me toch was anders dan zout?
Truste danquote:Op zondag 11 november 2007 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zal het eens proberen
Ik ga nu naar bed
Ik heb ook zo'n schuurtje in de tuin staan hoor!quote:Op zondag 11 november 2007 03:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een oer lelijk huis die 7.000.000ste woning![]()
CDA gaat hypotheekrenteaftrek onderzoeken
is het geluktquote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar we hebben een date morgen. Echt officieel enzo.We'll see. Ik wil het er verder niet meer over hebben.
En hoe was je date? Over 9 maanden beschuit met muisjes ?quote:Op zondag 11 november 2007 01:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoop het! wyccie was er altijd wel een ster in om me wakker te houden.![]()
Sorry, maar tegenwoordig moet ik voor zessen al op.quote:
Nou..nog niets gehoord. Geen nieuws was goed nieuws toch?quote:Op zondag 11 november 2007 06:54 schreef Soempie het volgende:
Kut.![]()
Ik ben zenuwachtig en heb voor geen meter geslapen.![]()
Ik heb zo het vermoeden dat het gaat om radio1 commentaar 'DENNIS BERGKAMP!!!!... DENNIS BERGKAMP!!!... DENNIS BERGKAMP!!!!.. MHNJAAAAAA!!!! NEDERLAND NAAR DE HALVE FINALE EN HET IS GEBEURD HIER IN TOULOUSE'quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit blijft toch echt mijn topper op voetbalgebied, al komt dat meer door Jack van Gelder dan door Bergkamp.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ondertussen een vriendje waar je tegenaan kan kruipen?
Goed filmpjequote:Op zondag 11 november 2007 22:23 schreef erkel het volgende:
Dit is nog mooierwant ik was erbij. Kwartfinale UEFA Cup 2002 tegen PSV. Instant kippenvel.
laatste pingel in strafschoppenserie
Ook nog steeds een kippenvel moment eigenlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat het gaat om radio1 commentaar 'DENNIS BERGKAMP!!!!... DENNIS BERGKAMP!!!... DENNIS BERGKAMP!!!!.. MHNJAAAAAA!!!! NEDERLAND NAAR DE HALVE FINALE EN HET IS GEBEURD HIER IN TOULOUSE'![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nou Soemp.. je begrijpt dat het nu niks meer gaat worden tussen ons he
Na een pakje koffiepads heb ik afgelopen week bij de Xenos een filterhouder aangeschaft. Kost 1,50, zakje filters er bij 30 cent en voor minder dan 2 euro kan je koffie zettenquote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Eenderde koffie uit koffiepads
Ik snap het niet. Senseo is helemaal niet lekker
Ha die C4quote:
Is het al 0700 uur? Dan mag ik weer naar huis.quote:
Daar lijkt het niet op, al voel ik me waarschijnlijk even moe als ik dan weer achter de pc zitquote:Op maandag 12 november 2007 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het al 0700 uur? Dan mag ik weer naar huis.![]()
Mmm, dan neem ik nog maar een bakkie pleur.quote:Op maandag 12 november 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op, al voel ik me waarschijnlijk even moe als ik dan weer achter de pc zit
Dan maakt dat ene biertje toch ook niets meer uit?quote:Op maandag 12 november 2007 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit er over te denken om nog een biertje te nemen: belangrijkste wat me tegenhoudt is dat ik eigenlijk al twee dagen bier aan het drinken ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |