quote:Op zondag 11 november 2007 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoop het! wyccie was er altijd wel een ster in om me wakker te houden.![]()
Sorry, maar tegenwoordig moet ik voor zessen al op.quote:
Nou..nog niets gehoord. Geen nieuws was goed nieuws toch?quote:Op zondag 11 november 2007 06:54 schreef Soempie het volgende:
Kut.![]()
Ik ben zenuwachtig en heb voor geen meter geslapen.![]()
Ik heb zo het vermoeden dat het gaat om radio1 commentaar 'DENNIS BERGKAMP!!!!... DENNIS BERGKAMP!!!... DENNIS BERGKAMP!!!!.. MHNJAAAAAA!!!! NEDERLAND NAAR DE HALVE FINALE EN HET IS GEBEURD HIER IN TOULOUSE'quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit blijft toch echt mijn topper op voetbalgebied, al komt dat meer door Jack van Gelder dan door Bergkamp.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je ondertussen een vriendje waar je tegenaan kan kruipen?
Goed filmpjequote:Op zondag 11 november 2007 22:23 schreef erkel het volgende:
Dit is nog mooierwant ik was erbij. Kwartfinale UEFA Cup 2002 tegen PSV. Instant kippenvel.
laatste pingel in strafschoppenserie
Ook nog steeds een kippenvel moment eigenlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat het gaat om radio1 commentaar 'DENNIS BERGKAMP!!!!... DENNIS BERGKAMP!!!... DENNIS BERGKAMP!!!!.. MHNJAAAAAA!!!! NEDERLAND NAAR DE HALVE FINALE EN HET IS GEBEURD HIER IN TOULOUSE'![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nou Soemp.. je begrijpt dat het nu niks meer gaat worden tussen ons he
Na een pakje koffiepads heb ik afgelopen week bij de Xenos een filterhouder aangeschaft. Kost 1,50, zakje filters er bij 30 cent en voor minder dan 2 euro kan je koffie zettenquote:Op zondag 11 november 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Eenderde koffie uit koffiepads
Ik snap het niet. Senseo is helemaal niet lekker
Ha die C4quote:
Is het al 0700 uur? Dan mag ik weer naar huis.quote:
Daar lijkt het niet op, al voel ik me waarschijnlijk even moe als ik dan weer achter de pc zitquote:Op maandag 12 november 2007 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het al 0700 uur? Dan mag ik weer naar huis.![]()
Mmm, dan neem ik nog maar een bakkie pleur.quote:Op maandag 12 november 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op, al voel ik me waarschijnlijk even moe als ik dan weer achter de pc zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |