quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren 24 punten van de de 40 gescored bij de quiz. Das toch niet zo goed
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
zo heb net een bureaustoel in elkara geknutseld![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu nog leren typen en je dag is
![]()
Da's niet lief, volgens mij is Yuri zo dyslectisch als een wattenstaafje en kan hij er weinig aan doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu nog leren typen en je dag is
![]()
ik denk dat dit eerder een typo isquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's niet lief, volgens mij is Yuri zo dyslectisch als een wattenstaafje en kan hij er weinig aan doen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Da's niet lief, volgens mij is Yuri zo dyslectisch als een wattenstaafje en kan hij er weinig aan doen
k heb wel Dyslexie maar meestal zijn het gewoon typo'squote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezo voor lul lopen? Wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga echt voor lul lopen vrijdag op dat vrijgezellenfeestEn anders de bruid wel
We gaan trouwens ook meedoen aan een quiznight, toepasselijk heIk ben benieuwd hoeveel punten wij gaan scoren!!!
viespeukquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kwijlt over het hele topic heen *![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |