quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren 24 punten van de de 40 gescored bij de quiz. Das toch niet zo goed
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
zo heb net een bureaustoel in elkara geknutseld![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu nog leren typen en je dag is
![]()
Da's niet lief, volgens mij is Yuri zo dyslectisch als een wattenstaafje en kan hij er weinig aan doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu nog leren typen en je dag is
![]()
ik denk dat dit eerder een typo isquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's niet lief, volgens mij is Yuri zo dyslectisch als een wattenstaafje en kan hij er weinig aan doen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Da's niet lief, volgens mij is Yuri zo dyslectisch als een wattenstaafje en kan hij er weinig aan doen
k heb wel Dyslexie maar meestal zijn het gewoon typo'squote:Op dinsdag 13 november 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezo voor lul lopen? Wat ga je dan doen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga echt voor lul lopen vrijdag op dat vrijgezellenfeestEn anders de bruid wel
We gaan trouwens ook meedoen aan een quiznight, toepasselijk heIk ben benieuwd hoeveel punten wij gaan scoren!!!
viespeukquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kwijlt over het hele topic heen *![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:24 schreef B.ertha het volgende:
AvondHele donkere regenachtige middag
* Yuri knuffeltquote:
Neequote:Op dinsdag 13 november 2007 14:55 schreef iamredleader het volgende:Te Volgen koekenPan...
Nem, heb jij ooit nog die pan teruggekregen van de Sneaky Monkeys?
[..]
da's inderdaad niet super-goed, nee.
Een week? Waar komt dat vriendje vandaan dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef Soempie het volgende:
Ik had zaterdag al een afspraak staan. Hele dag naar Duitsland.![]()
En ik wil niet zo'n domme drol zijn die haar sociale leven opgeeft vanwege een vriendje. Maar ik wil ook niet nog een week wachten voor ik hem weer zie.
![]()
![]()
Baal.![]()
Ja, een week. Die zondag heeft hij een familiefeest. Hij werkt, ik heb college doordeweeks. 's Avonds hadden we ook al vanalles staan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een week? Waar komt dat vriendje vandaan dan?
Dat laatste vrees ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ach joh....msn-en en je telefoonrekening opkrikken
Ah.. een grootverdiener uit de goningse suburbsquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, een week. Die zondag heeft hij een familiefeest. Hij werkt, ik heb college doordeweeks. 's Avonds hadden we ook al vanalles staan.
En hij woont niet in Grunn, maarja, dat kon ik niet ruiken toen ik hem leerde kennen.![]()
Gisteren niet maar ik heb 'm een tijdje geleden gedownload.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
Heeft er nog iemand gister Californication gezien?![]()
Nee, nog niet. Dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:58 schreef Soempie het volgende:
Heb je al meer afleveringen gezien?
Pak je koekenpan(ja, wéér) en leg er een dikke laag zonnebloemolie in.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet weer es gaan verzinnen wat ik ga eten vandaag. Eigenlijk heb ik zin in friet, maar ik vertrouw de friteuse hier niet
Gogol Bordelloquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:04 schreef MadMaster het volgende:
2e poging:
Gingen er hier nog mensen naar Gogol Bordello vanavond?
Zo ja:
Mochten jullie een klein bonkig mannetje daar aantreffen, dan heb je kans dat ik het ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |