ah nu is het logischquote:Op maandag 28 januari 2008 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik leg ook maar de helft uitscuse me
Ik zou vandaag helpen met de eerste klussen, behang van de muur trekken enzo
Als ik speciaal vanuit Groningen daarvoor hierheen was gekomen, was dat mooi nutteloos geweest. Maar gisteren werd de vader van mijn beste vriendin 60, dus ik kwam ook voor dat feestje.
Vriendin heeft met haar broertje een voorstellinkje gegeven: broertje speelde piano en vriendin zat - recht voor haar vaders neus - een prachtig lied voor hem te zingen![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Soempie: kunnen we de TT als een soort bekentenis van jouw kant zien?
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is vast geen probleem om IARL en Tinuviel vaker te strikken.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..mijn bierbrouwapparatuur is besteld
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..mijn bierbrouwapparatuur is besteld
Ik ga niet voor de Brewferm methode nee.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ga je voor de echt ingewikkelde methode of voor de methode met blikken mix?
Dan een van de belangrijkere vragen... hoe zit het met de kwantiteit ?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de Brewferm methode nee.
Dat lijkt me minder leuk. Is minder een uitdaging. Daarbij zijn het standaardbiertjes en standaardsmaakjes met een hoog "gegarandeerd"-gehalte.
Ik wil zelf op mijn bek gaan
Ik heb al een recept op het oog dat ik wil gaan proberen
Een plaatje:
[ afbeelding ]
Ja, je moet enorm oppassen want het is zo besmettelijk als de pestquote:Op maandag 28 januari 2008 13:14 schreef ElizabethR het volgende:
Fancy stuff Nem!
Ik ben benieuwd! Echtgenoot heeft ook eens een poging gewaagd, en afgezien van twee weken ernstige diarree smaakte het niet verkeerd.
Het is een 30L gistingsvat waar denk ik zo'n litertje of 20 van overblijft. Dus reken op 60 flesjes.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan een van de belangrijkere vragen... hoe zit het met de kwantiteit ?
Je bent toch zeker niet een hele tijd bezig om er 2 biertje aan over tehouden.... het ziet er nogal klein uit namelijk
Je bent wel een hele tijd "bezig", maar het grootste deel van die tijd bestaat uit wachten tot het gegist is en eventueel nog verder laten rijpenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan een van de belangrijkere vragen... hoe zit het met de kwantiteit ?
Je bent toch zeker niet een hele tijd bezig om er 2 biertje aan over tehouden.... het ziet er nogal klein uit namelijk
Eindelijk een concurent voor de grote brouwerijen erbij!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een 30L gistingsvat waar denk ik zo'n litertje of 20 van overblijft. Dus reken op 60 flesjes.
Ah... dat is wel de moeite dan. Zeker als het bocht blijkt te zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een 30L gistingsvat waar denk ik zo'n litertje of 20 van overblijft. Dus reken op 60 flesjes.
Ja...het koken duurt een paar uurtjes, het gisten een paar dagen en het nagisten een paar weken.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent wel een hele tijd "bezig", maar het grootste deel van die tijd bestaat uit wachten tot het gegist is en eventueel nog verder laten rijpen
Daar zou ik nog maar niet op rekenenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk een concurent voor de grote brouwerijen erbij!
Nem's Brewery, Finest Taste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |