Dat heb ik allemaal al dusquote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
En 12 tomaten, en 3 wortels en 3 rooie pepers, en een struik bleekselderij, en een stuk of 9 uien, en kippenbouillon.......
Inderdaadquote:En succes, het gaat al heerlijk ruiken als de tomaten gewoon aan het koken zijn.
*uitprobeertquote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goed zo!! En anders ga je gewoon even je sig zingen
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
En 12 tomaten, en 3 wortels en 3 rooie pepers, en een struik bleekselderij, en een stuk of 9 uien, en kippenbouillon.......
En succes, het gaat al heerlijk ruiken als de tomaten gewoon aan het koken zijn.
Het fascineert je echt hèquote:Op maandag 28 januari 2008 10:41 schreef Etcetera het volgende:
hey PR, om je lekkere trek even te stillenvind je de poepluiers van Eli nou stinken of niet? vroeg ik me een tijdje geleden af
Tools > Options > View > Show > Horizontal Scroll bar / Vertical scroll barquote:en wie weet hoe ik die scrollbalken in Word 2003 terug krijgze zijn weg
jaquote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het fascineert je echt hè![]()
Nou, ik zal je uit je droom helpen. Ze stinken, ook voor mij. Voor zover ik ze kan ruiken want mijn reuk is niet zo goed ontwikkeld dankzij 30 jaar hooikoorts![]()
[..]
quote:Tools > Options > View > Show > Horizontal Scroll bar / Vertical scroll bar
graag gedaanquote:Op maandag 28 januari 2008 10:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jamaar bedankt voor de opheldering
[..]held
ligt niet aan jou ligt aan maandagquote:Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is dat toch. Kom ik eens een keertje langs, vallen de AKQ topics stil
'Stille' hints misschienquote:Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Mogge, alweer present op stage?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt niet aan jou ligt aan maandag
hey LB
De AKQ-SC is sowieso enorm stil sinds vorige week.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
jepquote:
die is WoW aan het spelenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Is soempie afwezig?
Die is WoW-junk gewordenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Is soempie afwezig?
oh da's wel jammerquote:Op maandag 28 januari 2008 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben bij mn moeder, die zou vandaag de sleutel van het nieuwe huis krijgen, maar ivm iets moeilijks met de overbruggingshypotheek wordt het pas donderdag![]()
Ik was gelukkig hier voor een verjaardag, anders was het wel erg vervelend geweest
Level 15quote:
doe je netjesquote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Level 15![]()
Maar de rest van de dag geen WoW meer.Tentamens moet ik leren. Ik geloof dat je pas van een verslaving kunt spreken als je alles er voor aan de kant zet. Of als in elk geval 'andere delen van je leven' niet meer lopen, doordat je steeds bezig bent met dat ene.
Diagnose: niet verslaafd.
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Level 15![]()
Maar de rest van de dag geen WoW meer.Tentamens moet ik leren. Ik geloof dat je pas van een verslaving kunt spreken als je alles er voor aan de kant zet. Of als in elk geval 'andere delen van je leven' niet meer lopen, doordat je steeds bezig bent met dat ene.
Diagnose: niet verslaafd.
Gezonde knul.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:49 schreef ElizabethR het volgende:
Zoonlief speelt af en toe ook WoW. Maar gelukkig is zijn belangstelling om met meiden te chatten via MSN altijd nog hoger
Sven.quote:
Heb je het tegen mij? Jullie spelen toch niet betaald?quote:
Eenzaamquote:Op maandag 28 januari 2008 11:55 schreef Soempie het volgende:
PR, hoe was het om even zonder Eli door te brengen?
Pitr "Am takink over the world, da?"quote:
Ik dacht dat Eli naar Tinuviel en IARL ging, zodat jullie met z'n tweetjes iets leuks konden gaan doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
EenzaamMaar ik heb DaviniaHR ook gemist
![]()
Lunchtijd!
quote:
nee tegen ERquote:Op maandag 28 januari 2008 11:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Jullie spelen toch niet betaald?
Ah zooooo, nee, nog nooit zien staan. Hij verbergt ook niet echt iets geloof ik. Tenminste als ik zijn kamer binnenloop en hij zit te chatten dan doet ie niet panisch als ik een keertje zijn scherm lees.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee tegen ER
pitr = Parent in the room
ik ben eten
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En dan moet je vooral zien hoe hij eerst heel zijn haar vakkundig in de gel gaat leggen, alvorens MSN en webcam op te starten
Als ik ooit nog eens gameverslaafd ga worden zal het iig niet aan WoW wordenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:18 schreef erkel het volgende:
Gister ging het bij Zembla over gameverslaving en dan vooral over WoW. Gasten die niks anders meer doen/deden dan gamenWas wel interessant.
Zembla
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En dan moet je vooral zien hoe hij eerst heel zijn haar vakkundig in de gel gaat leggen, alvorens MSN en webcam op te starten
Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ben het ook niet van plan. Ik was vroeger altijd van de managementgames zoals Championship Manager en Cycling Manager. En Fifa en PES op de playstation, maar dat speelde ik bij iemand anders. Nu speel ik bijna geen games meer.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens gameverslaafd ga worden zal het iig niet aan WoW worden
Ik heb het ook nog nooit gespeeld... maar ik heb hier laatst ook de link met the lord of the rings gelegd - dat fantasiegedoe boeit me echt voor geen ene zak.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ben het ook niet van plan. Ik was vroeger altijd van de managementgames zoals Championship Manager en Cycling Manager. En Fifa en PES op de playstation, maar dat speelde ik bij iemand anders. Nu speel ik bijna geen games meer.
Omg... 'Als mn vriendin langs kwam zat zij beneden bij mn ouders, en zat ik boven WoW te spelen. En als zij lag te slapen sprong ik mn bed uit om te gaan spelen'quote:Op maandag 28 januari 2008 12:18 schreef erkel het volgende:
Gister ging het bij Zembla over gameverslaving en dan vooral over WoW. Gasten die niks anders meer doen/deden dan gamenWas wel interessant.
Zembla
was dat maar zo. Nee, ik was naar een huwelijk van een vriend van me in de VS, en davinia moest werken.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eli naar Tinuviel en IARL ging, zodat jullie met z'n tweetjes iets leuks konden gaan doen.
Ik leg ook maar de helft uitquote:Op maandag 28 januari 2008 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh da's wel jammer
maar ik snap niet wat er vervelend zou zijn
Ik heb er tweequote:
Ik snap dat meisje ook niet. Dat zou niet lang mijn vriend zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omg... 'Als mn vriendin langs kwam zat zij beneden bij mn ouders, en zat ik boven WoW te spelen. En als zij lag te slapen sprong ik mn bed uit om te gaan spelen'
Als je begint met WoW, valt dan je leuter er af ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |