quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:28 schreef MadMaster het volgende:
laffer gooide echter bijna roet in het eten...
Ik ook!quote:
En dan weer een topic na zo'n 20 postings dichtgooien?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ja, mag deze op slot?
Slaap lekker wyccie! Ik hoop dat het een instant knock-out is voor jequote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik ga vandaag eens echt vroeg naar bed. Ik hoop dat ik in ieder geval voor 3 uur in slaap val.
Ben ik daar eindelijk, ben jij naar bedquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben ik daar eindelijk, ben jij naar bed
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ow Nem, weltrusten, en ik heb net eindelijk dat filmpje kunnen zien van DWDD van die vrouw in Oeganda. Mijn internet was stuk dus kon het niet eerder kijken. Wat beschamend zeg!! Je eigen kind niet herkennen.
Dan ga ik nu even alle medische programma's af. Heb ik ook al een week niet kunnen zien.
die is slechtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:01 schreef Nembrionic het volgende:
10 jaar geleden had ik hierom in een scheur gelegen: http://www.vkmag.com/videos/videos_even_de_kaarsjes_aansteken/
Toch maar geen pan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
En het wordt nog stiller want ik ga NU weg om een jas en bier te kopen
ze zijn de laatste tijd steeds minder makkelijk wat betreft teveel bagage. Als je pech hebt worden dat dure kilo'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Laatste rotzooi gekocht en nu de koffers inpakken.
Niet zo veel kleding bij ons (wat moet je er daar mee), maar wel veel kadootjes die redelijk aan het gewicht zijn. Vrees voor wat overgewicht, hopelijk is de KLM schappelijk, terug nemen we minder mee...
Tot nu toe 2 koffers van net over de 20 kilo en er mag 50 kilo mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze zijn de laatste tijd steeds minder makkelijk wat betreft teveel bagage. Als je pech hebt worden dat dure kilo's
Ik zie het wel, tot nu toe is het altijd zonder problemen gegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had laatst een (korte) vlucht en bij het inchecken werd niet moelijk gedaan over de handbagage, maar bij het boarden kon iedereen die een enigzins grotere tas had deze alsnog in het ruim laten zetten. Geen discussie mogelijk
Kon ik niet, maar de meeste vliegtuigtypes wel...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed geregeld
Een handige site hiervoor is www.seatguru.com (maar die ken je misschien al)
Volgende weekquote:
Had je die niet in de USA kunnen kopen waar je doodgegooid wordt met Hilfiger spul, ook bij outlets voor 3 keer niks...?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had een hele leuke jas gevonden van Hilfiger...
Theoretisch had dat gekund als ik op dat moment in de markt was voor een jas.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je die niet in de USA kunnen kopen waar je doodgegooid wordt met Hilfiger spul, ook bij outlets voor 3 keer niks...?
Hé, Phoenix...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Theoretisch had dat gekund als ik op dat moment in de markt was voor een jas.
Ik zou kunnen wachten tot Maart want dan ga ik naar Phoenix. Maar ik wil 'm graag nu.
Ik ben er ook nog nooit geweest. Ik kan je wel vertellen dat het er HEET kan zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, Phoenix...
Daar storten we in oktober neer als alles volgens planning verloopt.
Ken dat helemaal niet, ben er nog nooit geweest, maar ook daar woont een vriend die we willen bezoeken en dan daar vandaan naar de Canyons en Las Vegas en heel misschien LA.
Zal er over nadenken...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:16 schreef Etcetera het volgende:
MM: chaos, panick, disaster. My work here is done.
is dat geen leuk onderschrift voor je
Ik ben wel al in het westen geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er ook nog nooit geweest. Ik kan je wel vertellen dat het er HEET kan zijn.
De Canyons wil ik ook nog wel eens heen. In de 5-6 keer dat ik in Vegas ben geweest heb ik nog geen één keer de Canyons gedaa of de Hooverdam
LA vind ik eigenlijk alleen Santa Monica en Venice Beach leuk
Als je echt een leuke rit wilt hebben moet je van LA naar SF rijden. Big Sur
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel al in het westen geweest.
Trip gemaakt van LA via de kust (ook langs Big Sur) naar San Francisco, toen naar Sacramento, route 49 af naar Bakerfield, toen naar Las Vegas (daar getrouwd...), via de Hoover Dam naar de Grand Canyon, toen naar Palm Springs om via San Diego weer terug te rijden naar LA.
Nogmaals: dat zijn dé dingen om te doenquote:Mooie trip geweest 10 jaar geleden en daarom gaan we ook weer naar Las Vegas, om ons 10-jarig huwelijk daar door te brengen.
Ja bizarre tempsquote:Oktober/november is nog redelijk te doen in Phenix, volgens mijn vriend. Afgelopen zomer was het er ruim 40 graden soms...
Bejaarden en homosquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:45 schreef MadMaster het volgende:
Palm Springs is een bejaardenoord, maar het JT park aan de overkant van weg hebbben wij ook bezocht en ook zijn we daar )in PS zelf ) met de kabelbaan de berg op geweest. Mooi uitzicht (ook over het immense windmolenpark daar...)...![]()
Heb je die nog ergens, die fotos?quote:Wil straks ook Bryce Canyon bezoeken en nogmaals de Grand Canyon.
Toen bij zonsondergang een stuk naar beneden gaklauterd (zal met m''n knie nu niet meer lukken...) en daar de camera op een statief gezet en iedere 3 minuten een foto genomen van de neergaande zon.
Schitterend, de kleuren in de canyon veranderen elke moment dan, maar die zon gaat wel verdomde snel onder daar en daarmee daalde de temperatuur van +20 naar -3 toen. Was aardig fris in mijn shirt en shorts...![]()
Leuk toch, moeder en zoon samen in de keuken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:46 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ik ben aan het koken met Ashwin
Ik heb een PM'etje voor je naar PS gestuurd, komt allemaal goed...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had ik maaaaaaaaaaaaaar iemand om van te houdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Twee zachte armen ooooooooom me heeeeeeeeeeeeen
Die mij altijd beschermen zoudeeeeeeeeeeen
Nou, Aschwin is niet mijn zoon hoor, maar een receptensite die ik van Nem had doorgekregen, en die recepten zijn werkelijk verukkelijk!!! Ik heb de Italiaanse tomatensoep gemaakt, en heb nu twee volle pannen.Chiabata erbij en smullen over een uurtje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk toch, moeder en zoon samen in de keuken?
Ik ga zo ook een happie eten, ik rammel en straks komen er nog een paar vrienden angs voordat we weg gaan.
Niet zoveel zin in, ben altijd liever alleen thuis een dag voor vertrek om eventueel nog wat te rommelen, maar ja...
Ha.ha.ha.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een PM'etje voor je naar PS gestuurd, komt allemaal goed...
Dat kan je denken ja, maar niet iedereen is het daarmee eens...quote:
Wat een ander denkt in deze, boeit me niet...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat kan je denken ja, maar niet iedereen is het daarmee eens...
Dat is geen goede eigenschapquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een ander denkt in deze, boeit me niet...
idd, iedereen mag van mij geloven wat hij of zij wil. Maar val mij er niet mee lastig!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, mag ik alsjeblieft zelf bepalen wat ik wel en niet geloof?quote:
Natuurlijk! Ik ben ook geen christen of whatsoever... Alleen je moet wel rekening houden met anderen, zelfs als het over geloof gaat. Het kan voor anderen heel erg belangrijk zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, mag ik alsjeblieft zelf bepalen wat ik wel en niet geloof?
Dat mag een ander van mij ook, zolang ik er maar geen last van heb...
Laat ik het zo zeggen, ik zal iemand niet snel aanspreken vanwege zijn/haar geloof. Maar als ik vind dat god niet bestaat, dan vind ik dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Natuurlijk! Ik ben ook geen crhisten of whatsoever... Alleen je moet wel rekening houden met anderen, zelfs als het over geloof gaat. Het kan voor anderen heel erg belangrijk zijn
Oh als ik de tijd heb vind ik het geen probleem als iemand me probeert te overtuigen; en ik hou ook wel van een discussie. En misschien komt er op een dag wel iemand die me overtuigd en als je dat kan moet je wel heel goede argumenten hebben, maar dan denk ik waarschijnlijk ook wel echt dat het zo is. Toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik zal iemand niet snel aanspreken vanwege zijn/haar geloof. Maar als ik vind dat god niet bestaat, dan vind ik dat.
Wat een ander dan van mij vindt, intereseert me geen reet.
Gaat die persoon mij proberen te overtuigen of zo, dan krijgt 'ie de volle laag. Geloof is zo hypociet als je maar kan bedenken, bidden tot een god die dan ook verantwoordelijk is voor oorlogen, doden, ellende en wat al niet meer??
My ass...![]()
Als ik boodschappen wil doen ga ik naar de winkel, als ik wil geloven ga ik naar de kerk.
Alleen zal ik nooit naar de kerk gaan...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is WEL een goede eigenschap.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is geen goede eigenschap
Ik doelde er op dat het geen goede eigenschap is om je niks aan te trekken van een ander. Iemands anders geloof mag je wat mij betreft negeren, als je het maar wel respecteertquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dat is WEL een goede eigenschap.
De gelovigen hebben over het algemeen de slechte eigenschap dat het hen WEL boeit wat een ander gelooft. En willen over het algemeen die ander dan ook bekeren/redden/op een andere manier overtuigen. En de genen die op die manier hun geloof op willen dringen aan anderen zijn wat mij betreft hele enge mensen
Och.. ik zal niet opzettelijk iemand in de weg gaan zitten als ik het weet... maar de laatste tijd schieten we een beetje ver door naar de andere kant. Zie ook http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1175011.htmlquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat het geen goede eigenschap is om je niks aan te trekken van een ander. Iemands anders geloof mag je wat mij betreft negeren, als je het maar wel respecteert
Ja dat gaat mij ook te ver... Maar aan de andere kant schrik ik van en stoor ik me aan die moslimhatende reacties op de FP, bij elk delict dat ze meteen roepen 'dat ze wel weten wat voor volk dat gedaan heeft' en zo. Ik bedoel, ook al zou je het er niet van af zien, er zitten toch aan de meeste geloven wel hele mooie kanten...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. ik zal niet opzettelijk iemand in de weg gaan zitten als ik het weet... maar de laatste tijd schieten we een beetje ver door naar de andere kant. Zie ook http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1175011.html
ja alleen jammer dat er veel mensen zijn die misbruik maken van het geloof. daardoor krijg je juist die reacties, tenminste, zo denk ik er overquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat gaat mij ook te ver... Maar aan de andere kant schrik ik van en stoor ik me aan die moslimhatende reacties op de FP, bij elk delict dat ze meteen roepen 'dat ze wel weten wat voor volk dat gedaan heeft' en zo. Ik bedoel, ook al zou je het er niet van af zien, er zitten toch aan de meeste geloven wel hele mooie kanten...
Ja daar sluit ik me wel bij aanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat er veel mensen zijn die misbruik maken van het geloof. daardoor krijg je juist die reacties, tenminste, zo denk ik er over
Mooi dan kunnen we nu over op een ander onderwerp.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar sluit ik me wel bij aan
Om nog maar te zwijgen wat er de laatste tijd allemaal gebeurt uit naam van het geloof.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Etcetera het volgende:
ja alleen jammer dat er veel mensen zijn die misbruik maken van het geloof. daardoor krijg je juist die reacties, tenminste, zo denk ik er over
Niet echt... Jij?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we nu over op een ander onderwerp.
Weekendplannen ?
uitgevoerdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we nu over op een ander onderwerp.
Weekendplannen ?
daar ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen wat er de laatste tijd allemaal gebeurt uit naam van het geloof.
Ik zou ook liever naast een moslim lkunnen open zonder dat ik er bij voorbaat iets slechts over denk, maar helaas is die periode geweest. Of die persoon nu wel of niet iets op z'n kerfstok heeft, doet er bijna niet meer toe. Mijn tolerantie en acceptatie is zo langzamerhand op...
Och.. zo de stamkroeg maar weer in... lekker vertrouwdquote:
Schuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Etcetera het volgende:
daar ben ik het ook mee eensik heb op zich niets tegens moslims/turken/marokkanen/christenen weet ik veel wat we nog meer hebben. maar ik benader ze sceptisch. ze moeten eerst maar bewijzen dat ze 'normaal' kunnen doen.
Ik kan ook wel blijven, too much dramaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Puntenslijpsel verlaat mij, en met elke ademteug voel ik weer wat levenskracht uit mij weg ebben. Ach, jeugd! Waarom kwelt u mij zo? Het leek nog maar gisteren dat ik in de bloei van mijn leven was!
Genoeg melodramatisch gedaan. Dag PS
Ik was van plan om te chillen/tv kijken dans mon lit/lezen o.i.d wat de jonge jeugd niet zou meoten doen op een zaterdagavond, en ik blijf omdat ik jou zielig vindquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Joh die plannen wijzigen snel... wat was je van plan om te gaan doen en waarom gaat dat nu niet door?
Ah dat vind ik lievquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was van plan om te chillen/tv kijken dans mon lit/lezen o.i.d wat de jonge jeugd niet zou meoten doen op een zaterdagavond, en ik blijf omdat ik jou zielig vind
Ben ik ookquote:
Ik geloof je, maar we kunnen het pas echt testen bij een meetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
Tja ik heb wel die fokaward![]()
heel niet gekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, vreemd genoeg misschien...
En dat was een meet waar ik niet bij was, ook al heb ik ook op dat forum gezetenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit stukjes Franse film en franse talkshows te kijken via YouTube, vind ik ook leuk
Ik ben, zoals eerder gezegd, een meetje wat meets betreftHeb één keer een wezkaz meet egdaan, maar dat was met mijn grote broer erbij
Dat klopt. Six Flags was datquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat was een meet waar ik niet bij was, ook al heb ik ook op dat forum gezeten
Het was vet hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zal vast een goede reden hebben gehad om er niet heen te gaan, zoals geen zin hebben
Volgens Alexxxxx bestaat het nogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bestaat Wezkaz nog eigenlijk? Ben ergens wel benieuwd hoe het nu met ze gaat
Gaaf! Die dubbele salto was mooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Verwacht dit niet exact zo van mij, maar ik ga dit wel weer doen volgende week met wat minder spectaculaire capriolen...
Ik kan dat nu doen van mijn vorige bezoek, maar die is niet erg flateus...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
post even een foto hiervan na je vakantie
In dit geval heb je zelf in handen wat er van je op internet terecht komtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan dat nu doen van mijn vorige bezoek, maar die is niet erg flateus...
Degene die je ziet springen zijn de bemanningsleden van de boot.quote:
klinkt bekend. Ik denk dat ik ongeveer op dezelfde manier op de foto sta ....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Degene die je ziet springen zijn de bemanningsleden van de boot.
De meeste toeristen redden dit niet, ik ook niet...
Heb de foto van vorig jaar even opgezocht (hij staat wel ergens op het web), maar die laat ik maar voor wat het is. Mijn, euh..., figuur komt daar niet zo goed op uit...
had het over wycciequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:38 schreef MadMaster het volgende:, geen van allen...
Ik neem nu wel een onderwatercameraatje mee, dus misschien kan ik later wat beelden op YouTube zetten van de onderwaterwereld daar...
Hoeveel miljoen heb je gestort gekregen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu trouwens hartstikke rijk, ik hoop dat het geen foutje van de IB-groep is.
Als ik zeg dat ík rijk ben, dan betekent dat voor een ander 'niet rood' (ik ben een arm studentje). En ik sta nu behoorlijk niet rood.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel miljoen heb je gestort gekregen?
quote:
Ah, had even visioenen van veel nullen op een bankafschrift, maar dat schijnt bij jou dus standaard te zijn in een iets ander opzicht...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
Als ik zeg dat ík rijk ben, dan betekent dat voor een ander 'niet rood' (ik ben een arm studentje). En ik sta nu behoorlijk niet rood.
Maandag toch maar even bellen. Ik wil het niet uitgeven voordat ik zeker weet dat het ook echt voor mij is.
Duimen jullie mee?
Komt goed MMquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, had even visioenen van veel nullen op een bankafschrift, maar dat schijnt bij jou dus standaard te zijn in een iets ander opzicht...
OK, duim jij dan voor mijn MacBook dat ik nog steeds niet ontvangen heb en waarover het muisstil is geworden...?![]()
![]()
Tim, kan jij mij een PM sturen als jij iets gehoord hebt over dat ding of over terugstortingen of zo?
Ik zal aankomende weken niet zo veel hier aanwezig zijn en ben benieuwd naar eventueel nieuws over dat apparaat...
Net nog even gecheckt, en ik heb nog niets teruggestort gekregenquote:
Bono estente. Tottera mia kentessera Chris Waddle. Poko pokolo whiskas, fulla meaty goodnessquote:Op zondag 27 januari 2008 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Bon nochi í mira abo siguiente tempu fo'i Aruba....
Of zoiets...
[ afbeelding ]
Dag mensjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ja ik zit in een redelijk normaal ritme
Even voorstellen.
Mensen: BBQ-Kip
BBQ-Kip: mensen
Slaapse dan maarquote:Op zondag 27 januari 2008 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dag mensjes![]()
Ik ga nu ook maar eens slapen om weer een normaal ritme te krijgen, was even mijn nieuwe notebook aan het uitproberen, maar moet maandag weer vroeg werken dus is het niet echt handig om morgen weer tot een uur of 3 uit te slapen![]()
Zit jij nou trouwens in Schiedam of buitenland op dit moment/de laatste tijd?
Nou, ik ga maar eens slapen, trusten allen en tot laters Nemb!
vraag maar aan MMquote:Op zondag 27 januari 2008 09:16 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgenvreemd, waarom is dat andere SC topic halverwege gesloten?
ja, ben er nu al mee bezigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ík rijk ben, dan betekent dat voor een ander 'niet rood' (ik ben een arm studentje). En ik sta nu behoorlijk niet rood.
Maandag toch maar even bellen. Ik wil het niet uitgeven voordat ik zeker weet dat het ook echt voor mij is.
Duimen jullie mee?
Okay...een vriend van me waar ik mee naar het feestje reed had ook nog 12 bieren gekocht en de feestgever bleek ook een goede voorraad te hebben die zeker zo groot was.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
De bierlijst:
4 Triple Karmeliet
3 Zatte van 't IJ
2 Saison Dupont
2 Maredsous 10
2 Pauwel Kwak
2 Westvleteren 12 (¤10 p/s!)
2 Westvleten 8
2 Rocheforte 8
1 Ename Blond
1 Aves Les Bons Vouxs
1 Witte Trappist
Straffe Hendrik kon ik voor de jarige helaas niet meer verkrijgen
Hoe was de soep?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
Gooios maar in mijn pettos
Veul plezier MM, en een goeie reis.
Schiedam sowieso niet..moet nog even verder het trappetje afquote:Op zondag 27 januari 2008 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dag mensjes![]()
Ik ga nu ook maar eens slapen om weer een normaal ritme te krijgen, was even mijn nieuwe notebook aan het uitproberen, maar moet maandag weer vroeg werken dus is het niet echt handig om morgen weer tot een uur of 3 uit te slapen![]()
Zit jij nou trouwens in Schiedam of buitenland op dit moment/de laatste tijd?
Nou, ik ga maar eens slapen, trusten allen en tot laters Nemb!
Ik niet maar ik heb, zoals je wellicht weet, het boek gelezen. Ik heb begrepen van mensen die het boek ook gelezen hebben de film hebben gezien dat de film redelijke abominabel was. Hij schijnt best kijkbaar te zijn als je het niet gelezen hebt.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog meer mensen die "The Golden Compass" hebben gezien? Gisteravond met m'n vrouw geweest, vond hem erg leuk
Oh man dat had je meoten filmenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag na de wedstrijd feyenoord - groningen bij de fanshop van feyenoord gevraagd aan de uitbater 'of hij ook shirts van de afc ajax verkocht'
Die gezichten van hem en enkele omstanders...![]()
Dat is wel een goeie ja. Zondag ajax - feyenoord geloof ik, kom jij filmen bij de arena ?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh man dat had je meoten filmen
Ee man da's vet ver weg. Fietsen is sowieso meer dan drie kwartier en emt de metro ben je ook meer dan een half uur kwijtquote:Op zondag 27 januari 2008 20:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Zondag ajax - feyenoord geloof ik, kom jij filmen bij de arena ?
Oh ik vind het wel leuk een voetbalwedstrijd op zijn tijdquote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zeker niet voor m'n plezier naar de ArenA. Moet er elke dag langs onderweg naar werk (Amsterdam Zuid - Utrecht Centraal), maar ik heb zeeeer weinig met voetbal.
de arena.... nou daar wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yesj, ik heb super goed geblazen
En ik denk dat jij voor je plezier naar de Arena afreist... Of niet dan
Echt niet? Dat lijkt me wel een beetje overdrevenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de arena.... nou daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Dat is het ook wel hoor.. misschien zou ik er zelfs ook wel voor mn plezier heen kunnenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt niet? Dat lijkt me wel een beetje overdreven
Het is maar een gebouw hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is het ook wel hoor.. misschien zou ik er zelfs ook wel voor mn plezier heen kunnen
als psv er speelt bijvoorbeeld
neejoh helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2008 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is maar een gebouw hoor
En Ajax is maar een voetbalclubEen goeie wel toevallig, maar het lijkt me toch sterk als dat jou persoonlijk zo raakt?
Nou precies:) En er zijn ook concerten in de ArenA enzoquote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
neejoh helemaal nietzei toch dat het overdreven was
Ben vandaag zelfs in de kuip geweest bij feyenoord-groningen terwijl ik zelf dus psv supporter ben ...
Ik ben er ooit een keer geweest bij een wedstrijd van de amsterdam admirals. Dat was geen overweldigend succes.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou precies:) En er zijn ook concerten in de ArenA enzo
26-6-2006 Robbie Williams![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat die meestal in het Olympisch stadion speeldenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben er ooit een keer geweest bij een wedstrijd van de amsterdam admirals. Dat was geen overweldigend succes.
Op een gegeven moment zijn ze inderdaad uitgeweken naar het olympisch stadion omdat de arena steeds zo ontzettend leeg was. Tegenwoordig bestaat die hele europese league niet meer, de amerikanen steken er geen geld meer in. Kansloze missie om die sport hier populair te krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat die meestal in het Olympisch stadion speelden
Die zijn verder ook niet zo'n succes geloof ik
We hebben hier niet veel van die sterke kerelsquote:Op zondag 27 januari 2008 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn ze inderdaad uitgeweken naar het olympisch stadion omdat de arena steeds zo ontzettend leeg was. Tegenwoordig bestaat die hele europese league niet meer, de amerikanen steken er geen geld meer in. Kansloze missie om die sport hier populair te krijgen.
ook gezienquote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog meer mensen die "The Golden Compass" hebben gezien? Gisteravond met m'n vrouw geweest, vond hem erg leuk
ik wil bij voorkeur nergens dood worden gevondenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de arena.... nou daar wil ik nog niet dood gevonden worden
Zeker. Zeker als ik naar vrouwen kijk die nogal fanatiek zwemmen. Armen en schouders als een bootwerkerquote:Op zondag 27 januari 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben hier niet veel van die sterke kerelsAllemaal slappe armpjes hebben ze hier
![]()
Echte kerels doen aan rugby ipv american football met hun helmpjes en schoudervullingen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben hier niet veel van die sterke kerelsAllemaal slappe armpjes hebben ze hier
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ga maar een beetje in mijn eentje een goed heumer hebben!
Daag
Hmmm, toch verkeerd onthouden dan... wel omgeving rotterdam toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schiedam sowieso niet..moet nog even verder het trappetje af
Maar ben onlangs teruggekomen uit Engeland en Las Vegas en er staat wel weer meer op de planning
Mij was het wel opgevallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:36 schreef Supersheep het volgende:
Wij posten hier wel steeds tegelijk!
Zou het iemand opvallen?
Neequote:
Nu je het zegt....quote:Op zondag 27 januari 2008 23:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wij posten hier wel steeds tegelijk!
Zou het iemand opvallen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mij was het wel opgevallen.
Doe niet zo eng!
Wel mooi je weekend benut.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:41 schreef Soempie het volgende:
Gister naar de dierentuin geweest en naar Technopolis en ook nog in Mechelen uit eten geweest. Vervolgens naar de bios in Antwerpen en vandaag zijn we gaan zwemmen.![]()
A la, je wilt iets doen? Nou, dan zul je het krijgen ook!
Ga eens heel snel lui doen!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee![]()
Gister naar de dierentuin geweest en naar Technopolis en ook nog in Mechelen uit eten geweest. Vervolgens naar de bios in Antwerpen en vandaag zijn we gaan zwemmen.![]()
A la, je wilt iets doen? Nou, dan zul je het krijgen ook!
Ik ben nooit in Nemo geweest, maar volgens mij welquote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel mooi je weekend benut.
Is Technopolis zoiets als Nemo?
Die van Mechelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:46 schreef Supersheep het volgende:
En welke dierentuin?
Jaquote:
Leuk koosnaampjequote:Op zondag 27 januari 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat is dus inderdaad een flosssmiley.
Maf ding.
De nieuwe layout is ook een baggerdingquote:Op zondag 27 januari 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik niet een verticaal lijntje naast het tekstvak heb in de nieuwe lay out.
Kan er nog niet echt aan wennen.
En ik ga maar naar bed. Mooie tijd.
quote:
Madrugadaquote:Op maandag 28 januari 2008 08:24 schreef Nembrionic het volgende:
Jij hebt email.
ja maar dan ben je hier nooit meerquote:Op maandag 28 januari 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik m'n Fok! verslaving in ga ruilen voor WoW, dan is er niks aan de hand.
Ja, bijzonderquote:Op maandag 28 januari 2008 09:13 schreef Etcetera het volgende:
hey ER
voel jij je ook al zo positief en opgewekt en vrolijk
Die was heerlijk!! En er is nog over ook. Het recept was voor een litertje of 8, en ik had dan ook twee enorme pannen. Zaterdag de eerste soldaat gemaakt met een lekkere chiabata erbij, en gisteren de helft van de tweede.quote:
Goed he? Ik vind het echt een geweldig sitequote:Op maandag 28 januari 2008 10:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die was heerlijk!! En er is nog over ook. Het recept was voor een litertje of 8, en ik had dan ook twee enorme pannen. Zaterdag de eerste soldaat gemaakt met een lekkere chiabata erbij, en gisteren de helft van de tweede.
Ik moet zeggen, ik heb zelden lekkerder soep op. Het was enorm veel werk, maar zeer de moeite waard.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed he? Ik vind het echt een geweldig site![]()
En 12 tomaten, en 3 wortels en 3 rooie pepers, en een struik bleekselderij, en een stuk of 9 uien, en kippenbouillon.......quote:Ik ga nu even kip halen en de soep ook maken. Had ik voor het weekend al willen doen maar het kwam er niet van
Goed zo!! En anders ga je gewoon even je sig zingenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef Etcetera het volgende:
mijn humeur klaar op. in elk geval een beetje
Dat heb ik allemaal al dusquote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
En 12 tomaten, en 3 wortels en 3 rooie pepers, en een struik bleekselderij, en een stuk of 9 uien, en kippenbouillon.......
Inderdaadquote:En succes, het gaat al heerlijk ruiken als de tomaten gewoon aan het koken zijn.
*uitprobeertquote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goed zo!! En anders ga je gewoon even je sig zingen
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
En 12 tomaten, en 3 wortels en 3 rooie pepers, en een struik bleekselderij, en een stuk of 9 uien, en kippenbouillon.......
En succes, het gaat al heerlijk ruiken als de tomaten gewoon aan het koken zijn.
Het fascineert je echt hèquote:Op maandag 28 januari 2008 10:41 schreef Etcetera het volgende:
hey PR, om je lekkere trek even te stillenvind je de poepluiers van Eli nou stinken of niet? vroeg ik me een tijdje geleden af
Tools > Options > View > Show > Horizontal Scroll bar / Vertical scroll barquote:en wie weet hoe ik die scrollbalken in Word 2003 terug krijgze zijn weg
jaquote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het fascineert je echt hè![]()
Nou, ik zal je uit je droom helpen. Ze stinken, ook voor mij. Voor zover ik ze kan ruiken want mijn reuk is niet zo goed ontwikkeld dankzij 30 jaar hooikoorts![]()
[..]
quote:Tools > Options > View > Show > Horizontal Scroll bar / Vertical scroll bar
graag gedaanquote:Op maandag 28 januari 2008 10:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jamaar bedankt voor de opheldering
[..]held
ligt niet aan jou ligt aan maandagquote:Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is dat toch. Kom ik eens een keertje langs, vallen de AKQ topics stil
'Stille' hints misschienquote:Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Mogge, alweer present op stage?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt niet aan jou ligt aan maandag
hey LB
De AKQ-SC is sowieso enorm stil sinds vorige week.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
jepquote:
die is WoW aan het spelenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Is soempie afwezig?
Die is WoW-junk gewordenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Is soempie afwezig?
oh da's wel jammerquote:Op maandag 28 januari 2008 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben bij mn moeder, die zou vandaag de sleutel van het nieuwe huis krijgen, maar ivm iets moeilijks met de overbruggingshypotheek wordt het pas donderdag![]()
Ik was gelukkig hier voor een verjaardag, anders was het wel erg vervelend geweest
Level 15quote:
doe je netjesquote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Level 15![]()
Maar de rest van de dag geen WoW meer.Tentamens moet ik leren. Ik geloof dat je pas van een verslaving kunt spreken als je alles er voor aan de kant zet. Of als in elk geval 'andere delen van je leven' niet meer lopen, doordat je steeds bezig bent met dat ene.
Diagnose: niet verslaafd.
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Level 15![]()
Maar de rest van de dag geen WoW meer.Tentamens moet ik leren. Ik geloof dat je pas van een verslaving kunt spreken als je alles er voor aan de kant zet. Of als in elk geval 'andere delen van je leven' niet meer lopen, doordat je steeds bezig bent met dat ene.
Diagnose: niet verslaafd.
Gezonde knul.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:49 schreef ElizabethR het volgende:
Zoonlief speelt af en toe ook WoW. Maar gelukkig is zijn belangstelling om met meiden te chatten via MSN altijd nog hoger
Sven.quote:
Heb je het tegen mij? Jullie spelen toch niet betaald?quote:
Eenzaamquote:Op maandag 28 januari 2008 11:55 schreef Soempie het volgende:
PR, hoe was het om even zonder Eli door te brengen?
Pitr "Am takink over the world, da?"quote:
Ik dacht dat Eli naar Tinuviel en IARL ging, zodat jullie met z'n tweetjes iets leuks konden gaan doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
EenzaamMaar ik heb DaviniaHR ook gemist
![]()
Lunchtijd!
quote:
nee tegen ERquote:Op maandag 28 januari 2008 11:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Jullie spelen toch niet betaald?
Ah zooooo, nee, nog nooit zien staan. Hij verbergt ook niet echt iets geloof ik. Tenminste als ik zijn kamer binnenloop en hij zit te chatten dan doet ie niet panisch als ik een keertje zijn scherm lees.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee tegen ER
pitr = Parent in the room
ik ben eten
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En dan moet je vooral zien hoe hij eerst heel zijn haar vakkundig in de gel gaat leggen, alvorens MSN en webcam op te starten
Als ik ooit nog eens gameverslaafd ga worden zal het iig niet aan WoW wordenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:18 schreef erkel het volgende:
Gister ging het bij Zembla over gameverslaving en dan vooral over WoW. Gasten die niks anders meer doen/deden dan gamenWas wel interessant.
Zembla
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En dan moet je vooral zien hoe hij eerst heel zijn haar vakkundig in de gel gaat leggen, alvorens MSN en webcam op te starten
Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ben het ook niet van plan. Ik was vroeger altijd van de managementgames zoals Championship Manager en Cycling Manager. En Fifa en PES op de playstation, maar dat speelde ik bij iemand anders. Nu speel ik bijna geen games meer.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens gameverslaafd ga worden zal het iig niet aan WoW worden
Ik heb het ook nog nooit gespeeld... maar ik heb hier laatst ook de link met the lord of the rings gelegd - dat fantasiegedoe boeit me echt voor geen ene zak.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gespeeld, maar ben het ook niet van plan. Ik was vroeger altijd van de managementgames zoals Championship Manager en Cycling Manager. En Fifa en PES op de playstation, maar dat speelde ik bij iemand anders. Nu speel ik bijna geen games meer.
Omg... 'Als mn vriendin langs kwam zat zij beneden bij mn ouders, en zat ik boven WoW te spelen. En als zij lag te slapen sprong ik mn bed uit om te gaan spelen'quote:Op maandag 28 januari 2008 12:18 schreef erkel het volgende:
Gister ging het bij Zembla over gameverslaving en dan vooral over WoW. Gasten die niks anders meer doen/deden dan gamenWas wel interessant.
Zembla
was dat maar zo. Nee, ik was naar een huwelijk van een vriend van me in de VS, en davinia moest werken.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eli naar Tinuviel en IARL ging, zodat jullie met z'n tweetjes iets leuks konden gaan doen.
Ik leg ook maar de helft uitquote:Op maandag 28 januari 2008 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh da's wel jammer
maar ik snap niet wat er vervelend zou zijn
Ik heb er tweequote:
Ik snap dat meisje ook niet. Dat zou niet lang mijn vriend zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omg... 'Als mn vriendin langs kwam zat zij beneden bij mn ouders, en zat ik boven WoW te spelen. En als zij lag te slapen sprong ik mn bed uit om te gaan spelen'
Als je begint met WoW, valt dan je leuter er af ofzo ?
Het is vast geen probleem om IARL en Tinuviel vaker te strikken.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
was dat maar zo. Nee, ik was naar een huwelijk van een vriend van me in de VS, en davinia moest werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |