Hoewel ik geen ontbijtmens ben is een Engels ontbijt af en toe echt geweldig. Daar kan ik echt een complete dag op draaien. Dan hoef ik echt niets tussendoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Worst, bonen en ei voor ontbijt![]()
![]()
Driedubbel gatverbahwatgoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel ik geen ontbijtmens ben is een Engels ontbijt af en toe echt geweldig. Daar kan ik echt een complete dag op draaien. Dan hoef ik echt niets tussendoor.
Maar je moet het echt niet te vaak eten want het is behoorlijk slecht voor je
Black pudding is inderdaad bloedworst(vaak nog gebakken ook).
Je hebt ook white pudding en dat is volgens mij is van havermout met vet/reuzel
well thanksquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wat vloek je leuk EtcNonde...... hihihi
Koffie en ontbijtjes smaken altijd beter op vakanties op één of andere manierquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Driedubbel gatverbahwatgoor
Ik was blij dat het hostel gewoon toast met boter en jam of honing serveerde. Of cornflakes voor de liefhebbers. Oh, en bij het hostel zat een koffiebar met goddelijke koffie![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef JamesBrownie het volgende:
O, Bush lijkt me wel een goede gok
Ik mag dat niet zeggen in de quiz zelf.
Nou ja, ik durf niet zo goed, heb het niet geprobeerd.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt ook white pudding en dat is volgens mij is van havermout met vet/reuzel
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koffie en ontbijtjes smaken altijd beter op vakanties op één of andere manier
F5 F5 F5 F5 F5F5F5F5F5f5quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik doe het wel hier.
Krijg ik ook niet op mijn kop.
Maar dan gaat het dus wel over daar.
Ik ben steeds te laahaaaat !![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!
Mag ik trouwens iedereen St Christopher's Inns van harte aanbevelen? Echt een tof hostel! Ze hadden nette kamers, schone douches & wc's waar douchecreme, shampoo en handcreme was, aardig personeel en dus ontbijt bij de (lage) prijs inbegrepen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |