Ik denk dat hij bedoelde dat hij ook gewoon een 'prutser' wordt genoemd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:27 schreef Etcetera het volgende:
da's best wel krom. niet omdat het goed is dat je op FOK! lurkt![]()
maar ik vind dat een beheerder overal bij moet kunnen.
oh dat kan ook nogquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat hij ook gewoon een 'prutser' wordt genoemd.![]()
Ik heb m'n surprise klei bij Wiebel achtergelaten. Dat, in combinatie met verveling....
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:32 schreef Soempie het volgende:
Creatief met klei.
Waar ben ik aan begonnen.![]()
![]()
quote:
voor de tijd van het jaar wel jaquote:
quote:
Grote kans dat de mijne langer blijftquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
voor de tijd van het jaar wel ja![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:19 schreef Etcetera het volgende:
ik hou juist niet zo van appelbeignets. warme appelwie heeft dat verzonnen
Bij ons ook, maar ik kan de verleiding (nog) weerstaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:41 schreef Etcetera het volgende:
uit de magnetron kan wel, maar als de oliebollen al melig zijn worden ze niet lekkerder natuurlijk
bij ons staat al vanaf november ofzo een oliebollenkraamen die hebben echt lekkere oliebollen
Ik dacht vanmorgen eigenlijk niet veel, ik deed maar wat...quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:37 schreef Etcetera het volgende:
oh dat kan ook nog![]()
sorry MM ook dat was een beetje sarcasme
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef LadyBlack het volgende:allemaal
Terug uit Londen, ik heb me prima vermaakt daar in de musea![]()
Hoe is het hier?
waarom zou jequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar dan moet ik hier TVPen voor als ik iets wil zeggen in de quiz?
(niet heel veel plaats meer hier trouwens)
ik ben ermee gestopt om ongeveer die redenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik bedoel dat dit alweer pagina zes is...
En ik geef steeds foute antwoorden
een persbericht van FOK!quote:F O K ! ~ P E R S B E R I C H T
14 december 2007, FOK! verwelkomt 200.000e user!
Vierden we in maart al dat het miljoenste topic op het forum geopend werd en in juni dat de 50 miljoenste post werd geplaatst. Het jaar 2007 bleek nog meer mijlpalen in petto te hebben. Zojuist is namelijk usernummer 200.000 geregistreerd! User Roksopp mag zichzelf de gelukkige noemen en zal zo snel mogelijk benaderd worden door de PR om een kleine attentie in ontvangst te nemen.
De allereerste geregistreerde user van FOK! was natuurlijk niemand minder dan FOK!goeroe Danny en op zaterdag 17 juli 1999 werd hij user nummer 1. Op dat moment bestond alleen het FOK!forum nog. Door de jaren heen zijn daar de FOK!frontpage, FOK!sport, FOK!games, de FOK!weblog en het FOK!fotoboek bijgekomen en al deze subsites hebben door de jaren heen meer dan 2,6 miljard pageviews gegenereerd.
Het FOK!forum neemt hiervan de meeste pageviews voor haar rekening: 1.337 miljoen. De FOK!frontpage zit op 1033 miljoen, het FOK!fotoboek op 76 miljoen, de FOK!weblog op 62 miljoen, FOK!sport op 54 miljoen en FOK!games op 50 miljoen.
Qua bereik (het aantal unieke bezoekers) ziet het er iets anders uit. De FOK!frontpage trekt maandelijks meer dan 1,2 miljoen unieke bezoekers, het FOK!forum meer dan 1 miljoen, FOK!games 200.000 bezoekers, de FOK!weblog 150.000, FOK!sport 100.000 bezoekers en het FOK!fotoboek 70.000 bezoekers.
We zijn ontzettend blij met deze mijlpaal en we hopen de komende jaren nog veel meer nieuwe gebruikers te mogen verwelkomen. Op naar de volgende mijlpaal!
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:43 schreef MadMaster het volgende:
Zwarte Dame,
Afgelopen woensdag L&B bezocht en behalve een miniscuul foldertje/flyertje is er geen ander materiaal van/over het whisky weekend in januari...
Hey Nem, ben je nog in Engeland?quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey Nem, ben je nog in Engeland?
De laatste dagen is het erg mooi weer geweestquote:Ik heb 4 dagen stralend mooi weer gehad in LondenWel koud, maar dat was ook wel sfeervol ofzo, met al die kerstbomen en lichtjes daar
is ze niet rond genoeg voorquote:
Worst, bonen en ei voor ontbijtquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van de week nog een echt goed Engels ontbijt op
(Om even wat mensen lekker te maken)
Black pudding!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Worst, bonen en ei voor ontbijt![]()
![]()
ik dacht dat daar bloedworst ofzo in zitquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dat?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |