Dan moet je je piemeltje eens wat beter wassen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:17 schreef MASD het volgende:
whehe, het is dat ik alleen smegma op voorraad heb anders had ik meegedaan.
hee psst echte mannen wassen zich nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:18 schreef Yousif het volgende:
[..]
Dan moet je je piemeltje eens wat beter wassen.
Peopopdestoepquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:18 schreef Yousif het volgende:
[..]
Dan moet je je piemeltje eens wat beter wassen.
Gelukkig ben ik dan geen echte manquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:19 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hee psst echte mannen wassen zich niet
klopt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:19 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hee psst echte mannen wassen zich niet
1 Guy In A Cup b.v.?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Doe je aan verzoekjes?
zou je met smegma een beeldje kunnen maken?quote:
In principe niet, maar noem jouw idee eensquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Doe je aan verzoekjes?
Een drol van klei op je kop, en dan op sollicitatiegesprek bij de plaatselijke supermarkt. Is dat uitvoerbaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
In principe niet, maar noem jouw idee eens
Amy Winehousequote:Op vrijdag 14 december 2007 00:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Doe je aan verzoekjes?
Ik heb niet zoveel bruine klei hoor. En ook geen Supermarkt in de buurt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een drol van klei op je kop, en dan op sollicitatiegesprek bij de plaatselijke supermarkt. Is dat uitvoerbaar?
Ja, ik ga mezelf daar compleet belachelijk maken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:32 schreef Wiebelkont het volgende:
Ja, en nou kappen met die slowchat, en meedoen.
Daar heb je anders ook geen moeite meequote:Op vrijdag 14 december 2007 00:33 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ja, ik ga mezelf daar compleet belachelijk maken.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja iedereen heeft ook klei liggen!
quote:ik had toevallig klei in huis, maar iets anders is ook welkom
Ik vind het wel lachwekkendquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:45 schreef Wiebelkont het volgende:
Baah, aan jullie heb ik ook niks.
Ik ga slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |