quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:28 schreef MadMaster het volgende:
laffer gooide echter bijna roet in het eten...
Ik ook!quote:
En dan weer een topic na zo'n 20 postings dichtgooien?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ja, mag deze op slot?
Slaap lekker wyccie! Ik hoop dat het een instant knock-out is voor jequote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik ga vandaag eens echt vroeg naar bed. Ik hoop dat ik in ieder geval voor 3 uur in slaap val.
Ben ik daar eindelijk, ben jij naar bedquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben ik daar eindelijk, ben jij naar bed
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ow Nem, weltrusten, en ik heb net eindelijk dat filmpje kunnen zien van DWDD van die vrouw in Oeganda. Mijn internet was stuk dus kon het niet eerder kijken. Wat beschamend zeg!! Je eigen kind niet herkennen.
Dan ga ik nu even alle medische programma's af. Heb ik ook al een week niet kunnen zien.
die is slechtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:01 schreef Nembrionic het volgende:
10 jaar geleden had ik hierom in een scheur gelegen: http://www.vkmag.com/videos/videos_even_de_kaarsjes_aansteken/
Toch maar geen pan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
En het wordt nog stiller want ik ga NU weg om een jas en bier te kopen
ze zijn de laatste tijd steeds minder makkelijk wat betreft teveel bagage. Als je pech hebt worden dat dure kilo'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Laatste rotzooi gekocht en nu de koffers inpakken.
Niet zo veel kleding bij ons (wat moet je er daar mee), maar wel veel kadootjes die redelijk aan het gewicht zijn. Vrees voor wat overgewicht, hopelijk is de KLM schappelijk, terug nemen we minder mee...
Tot nu toe 2 koffers van net over de 20 kilo en er mag 50 kilo mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze zijn de laatste tijd steeds minder makkelijk wat betreft teveel bagage. Als je pech hebt worden dat dure kilo's
Ik zie het wel, tot nu toe is het altijd zonder problemen gegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had laatst een (korte) vlucht en bij het inchecken werd niet moelijk gedaan over de handbagage, maar bij het boarden kon iedereen die een enigzins grotere tas had deze alsnog in het ruim laten zetten. Geen discussie mogelijk
Kon ik niet, maar de meeste vliegtuigtypes wel...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed geregeld
Een handige site hiervoor is www.seatguru.com (maar die ken je misschien al)
Volgende weekquote:
Had je die niet in de USA kunnen kopen waar je doodgegooid wordt met Hilfiger spul, ook bij outlets voor 3 keer niks...?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had een hele leuke jas gevonden van Hilfiger...
Theoretisch had dat gekund als ik op dat moment in de markt was voor een jas.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je die niet in de USA kunnen kopen waar je doodgegooid wordt met Hilfiger spul, ook bij outlets voor 3 keer niks...?
Hé, Phoenix...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Theoretisch had dat gekund als ik op dat moment in de markt was voor een jas.
Ik zou kunnen wachten tot Maart want dan ga ik naar Phoenix. Maar ik wil 'm graag nu.
Ik ben er ook nog nooit geweest. Ik kan je wel vertellen dat het er HEET kan zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, Phoenix...
Daar storten we in oktober neer als alles volgens planning verloopt.
Ken dat helemaal niet, ben er nog nooit geweest, maar ook daar woont een vriend die we willen bezoeken en dan daar vandaan naar de Canyons en Las Vegas en heel misschien LA.
Zal er over nadenken...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:16 schreef Etcetera het volgende:
MM: chaos, panick, disaster. My work here is done.
is dat geen leuk onderschrift voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |