Ik zeg ook niet dat ik je ken of denk te kennen, maar JP zal je niet zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:59 schreef wyccie het volgende:
Ja ja, volgens mij heb jij geen enkel idee. Ik ben eigenlijk Jan-Peter Balkenende.
Ja, niet zo heel lang geleden zei je nog dat jij veel minder info over jezelf gaf dan ik.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik je ken of denk te kennen, maar JP zal je niet zijn.
Maar ik herken wel bepaalde reakties van je, waardoor ik een karakter beeld van je kan vormen.
Verder hulde hoe je je identiteit verborgen kan houden.
Ik ben een te grote flapuit om dat te kunnen, hoewel het wel mijn streven ooit was om niet te veel over mezelf los te laten...
'live from amsterdam' met bijbehorende usericon zegt al de helft over je karakterquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik je ken of denk te kennen, maar JP zal je niet zijn.
Maar ik herken wel bepaalde reakties van je, waardoor ik een karakter beeld van je kan vormen.
Verder hulde hoe je je identiteit verborgen kan houden.
Ik ben een te grote flapuit om dat te kunnen, hoewel het wel mijn streven ooit was om niet te veel over mezelf los te laten...
men is alvast ruimte aan het maken voor een extra grote versie van mijn avatar neem ik aanquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:15 schreef wyccie het volgende:
Er zijn wat avatars verschoven in de OP.....
Ach, ik vertel veel, maar veel over hetzelfde, het achterste van mijn tong hebben jullie nog niet gezien...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:11 schreef wyccie het volgende:
Ja, niet zo heel lang geleden zei je nog dat jij veel minder info over jezelf gaf dan ik.....
Die is me te makkelijk...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:11 schreef Whiteguy het volgende:
'live from amsterdam' met bijbehorende usericon zegt al de helft over je karakter
Je hoort er wel inquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
men is alvast ruimte aan het maken voor een extra grote versie van mijn avatar neem ik aan
Ik kan/wil hem eventueel wel aanpassen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:26 schreef wyccie het volgende:
Wie heeft de OP gemaakt?
Je staat er gewoon 2 keer inquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://i16.tinypic.com/6g04ydf.gif mag vervangen worden door mijn huidige ava, en http://i18.tinypic.com/4uloch2.gif kan wel vervangen worden door een nieuwe
Al vele vele delen. Ik heb er heel even zelfs drie keer in gestaanquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je staat er gewoon 2 keer in
Maar er mogen wat mij betreft ook best wat avatars weg van mensen die hier toch al maanden niet zijn geweest zodat anderen een plaatsje aan de muur krijgen.
En hoi!
AKQ SC #202: ten thousand of his babies O+ is het eerste deel waar ik mezelf twee keer in de OP had gewerktquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al vele vele delen. Ik heb er heel even zelfs drie keer in gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |