Scherpquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Deze nacht slaapt er niemand, Sint- en Pietenwacht toch?
Edit:
Huh, ik zag net een OP staan, die nu verdwenen is...
Ik zie het, niks te doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Scherp
Ik moest nog iets veranderen
Kan deze zinssnede uit de OP verwijderd worden, ik ben 'not amused'...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef B.ertha het volgende:
Of vertel over je lekkere 40+ stage begeleider...[/b]
why? Ik heb hem er niet ingezet, maar dat is toch een mening?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef MadMaster het volgende:
En daar is de OP weer...
[..]
Kan deze zinssnede uit de OP verwijderd worden, ik ben 'not amused'...
Waarom moeten 40+'ers gediscrimineerd worden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
why? Ik heb hem er niet ingezet, maar dat is toch een mening?
Jij maakt ervan: die stiekem toch fatsig isquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moeten 40+'ers gediscrimineerd worden?
Als je eenzaam bent, kom je toch gezellig bij ons langsquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben eenzaam
Ik denk dat ik maar in bad ga
Toch leuk als iemand meent te weten wat een ander denkt en er dan helemaal naast zit...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Jij maakt ervan: die stiekem toch fatsig is
Of in ieder geval iemand
hoezoquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef MadMaster het volgende:
En daar is de OP weer...
[..]
Kan deze zinssnede uit de OP verwijderd worden, ik ben 'not amused'...
het is toch een complimentquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom moeten 40+'ers gediscrimineerd worden?
ik mis dan watquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:42 schreef iamredleader het volgende:
Ik geloof dat er al iets in de OP is aangepast
Nee, maar ik zie vanavond voor het eerst die zinsnede over 40+'ers in de OP.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Mad, wat is het probleem, ben je overgespannen?
Gezelligquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je eenzaam bent, kom je toch gezellig bij ons langsHelaas hebben we geen bad
Dat stond in de wiki, zag ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch leuk als iemand meent te weten wat een ander denkt en er dan helemaal naast zit...
M.a.w.: Waar heb je het over?
Dat ging gewoon over Jan, die veel te oud is voor Etcie maar stiekem toch wel leuk..quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie vanavond voor het eerst die zinsnede over 40+'ers in de OP.
Mag ik me een beetje aangesproken voelen of voldoe ik daarmee aan het stereotype beeld van een 40+'er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |