Ik zeg ook niet dat ik je ken of denk te kennen, maar JP zal je niet zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:59 schreef wyccie het volgende:
Ja ja, volgens mij heb jij geen enkel idee. Ik ben eigenlijk Jan-Peter Balkenende.
Ja, niet zo heel lang geleden zei je nog dat jij veel minder info over jezelf gaf dan ik.....quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik je ken of denk te kennen, maar JP zal je niet zijn.
Maar ik herken wel bepaalde reakties van je, waardoor ik een karakter beeld van je kan vormen.
Verder hulde hoe je je identiteit verborgen kan houden.
Ik ben een te grote flapuit om dat te kunnen, hoewel het wel mijn streven ooit was om niet te veel over mezelf los te laten...
'live from amsterdam' met bijbehorende usericon zegt al de helft over je karakterquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik je ken of denk te kennen, maar JP zal je niet zijn.
Maar ik herken wel bepaalde reakties van je, waardoor ik een karakter beeld van je kan vormen.
Verder hulde hoe je je identiteit verborgen kan houden.
Ik ben een te grote flapuit om dat te kunnen, hoewel het wel mijn streven ooit was om niet te veel over mezelf los te laten...
men is alvast ruimte aan het maken voor een extra grote versie van mijn avatar neem ik aanquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:15 schreef wyccie het volgende:
Er zijn wat avatars verschoven in de OP.....
Ach, ik vertel veel, maar veel over hetzelfde, het achterste van mijn tong hebben jullie nog niet gezien...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:11 schreef wyccie het volgende:
Ja, niet zo heel lang geleden zei je nog dat jij veel minder info over jezelf gaf dan ik.....
Die is me te makkelijk...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:11 schreef Whiteguy het volgende:
'live from amsterdam' met bijbehorende usericon zegt al de helft over je karakter
Je hoort er wel inquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
men is alvast ruimte aan het maken voor een extra grote versie van mijn avatar neem ik aan
Ik kan/wil hem eventueel wel aanpassen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:26 schreef wyccie het volgende:
Wie heeft de OP gemaakt?
Je staat er gewoon 2 keer inquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://i16.tinypic.com/6g04ydf.gif mag vervangen worden door mijn huidige ava, en http://i18.tinypic.com/4uloch2.gif kan wel vervangen worden door een nieuwe
Al vele vele delen. Ik heb er heel even zelfs drie keer in gestaanquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je staat er gewoon 2 keer in
Maar er mogen wat mij betreft ook best wat avatars weg van mensen die hier toch al maanden niet zijn geweest zodat anderen een plaatsje aan de muur krijgen.
En hoi!
AKQ SC #202: ten thousand of his babies O+ is het eerste deel waar ik mezelf twee keer in de OP had gewerktquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al vele vele delen. Ik heb er heel even zelfs drie keer in gestaan
Hij is het streepje van de Q.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Waarom staat Cobra helemaal alleen op een regel?
Je vroeg toch om de regel er na 1 naar rechts te schuiven.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:36 schreef wyccie het volgende:
En dan de regel die erna komt, 1 naar rechts schuiven.
Haha, raar dat je dan niet gewoon een blok van de avatars hebt gemaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
O, er staat AKQ in avatars...
Het is dat je het zegt, anders had ik dat nooit gezien...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:52 schreef Soempie het volgende:
Sheep, lang niet gezien! Nog even en je wordt uit de OP gewerkt.![]()
![]()
Hoe gaat het?
Ik dacht dat Nesle lekker crea bea een soort van Mondriaan-compositie had gemaakt...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, raar dat je dan niet gewoon een blok van de avatars hebt gemaakt.
Ja zeg, ik blijf niet aan het smurfenquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:03 schreef wyccie het volgende:
Sheep, ik vond dat blauwe zo mooi!
Oh, die heeft z'n avatar bij xs.to staan, die ligt er waarschijnlijk maar even uit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond die op de plek van het kruisje?
Dan is z'n avatar niet meer te benaderen...
Ik zet hem er tzt wel weer bij, dat kruisje staat er al een paar topics heb ik gezien...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh, die heeft z'n avatar bij xs.to staan, die ligt er waarschijnlijk maar even uit.
Ik ben er in ieder geval niet van weggeweestquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:47 schreef wyccie het volgende:
Hee, was Fok daarnet gehackt of zo? Ik kwam telkens bij Google uit.
Van mij wel, kies maar een plaatsje uit van een avatar die je niet herkentquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil er ook in MM!
Of mag dat niet?
Ohja en hoi!![]()
Deze laat je met rust:quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van mij wel, kies maar een plaatsje uit van een avatar die je niet herkent
Kan ik nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van mij wel, kies maar een plaatsje uit van een avatar die je niet herkent
Ik gooi je er straks wel even in...quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil er ook in MM!
Of mag dat niet?
Ohja en hoi!![]()
Ik weet niet waar het precies over gaat, maar optie 1 lijkt me niks. Kun je niet met 3 dreigen zodat je kansen op 2 groter dan miniem worden?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:52 schreef iamredleader het volgende:goeienavond allemaal
Ik twijfel tussen drie opties.
1) gewoon laten gaan, het kleine beetje geld nemen wat ze bereid zijn terug te betalen. Afschrijving mijnerzijds: 500 euro.
2) tegenbod cq correcte afrekening, geschatte kans: miniem. Mogelijke "afschrijving" (want we moeten wel iets nabetalen): 250 euro
3) stap naar de rechter. Kansen: redelijk, want we staan goeddeels juridisch in het gelijk. Eventuele afschrijving mijnerzijds: alsnog zo'n 200 euro.
Dat is ook een optie. Persoonlijk ben ik niet zo van het dreigen, en bovendien wil ik graag deze zaak op een normale manier afhandelen. De reeds geinvesteerde tijd en moeite is ook aanzienlijk, dus daarom de overweging voor optie 1. En ik zet gewoon alles op een rijtje, dat helpt op zichzelf ook vaak.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het precies over gaat, maar optie 1 lijkt me niks. Kun je niet met 3 dreigen zodat je kansen op 2 groter dan miniem worden?
Ik bedoel niet dreigen met een wijzend vingertje of met een koevoet. Maar een beetje tussen neus en lippen door vermelden dat je je genoodzaakt voelt om het op een andere manier te moeten oplossen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:04 schreef iamredleader het volgende:
Dat is ook een optie. Persoonlijk ben ik niet zo van het dreigen, en bovendien wil ik graag deze zaak op een normale manier afhandelen.
Iemand had 2 maanden geleden al opgemerkt dat Fok zo rond het hele uur heel erg traag is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is Fok bij jullie ook zo tering traag?
De traagheid is gewoon willekeurig. Keertje een paar fatsoenlijke servers er bij zetten zou denk ik geen slecht idee zijn. Sinds fok geen vriendjes meer is met tweakers.net is het qua netwerk niet beter geworden iig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iemand had 2 maanden geleden al opgemerkt dat Fok zo rond het hele uur heel erg traag is.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Was bellen bij jullie ook gratis vandaag?
Vanmiddag bijna continu aan de telefoon gehangen doordat ik gebeld werdquote:
Jij hebt zeker als een malloot de hele dag op een fietsbel zitten rinkelen voor het politiebureauquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Was bellen bij jullie ook gratis vandaag?
Nee, ik kan mijn balans nooit zo goed behouden als ik op een fietsbel zitquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij hebt zeker als een malloot de hele dag op een fietsbel zitten rinkelen voor het politiebureau
De traagheid treedt buiten het hele uur om ook willekeurig op. Over een half uur merk je het wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De traagheid is gewoon willekeurig. Keertje een paar fatsoenlijke servers er bij zetten zou denk ik geen slecht idee zijn. Sinds fok geen vriendjes meer is met tweakers.net is het qua netwerk niet beter geworden iig.
Het was mjammie!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is het een beetje binnen te houden?
En je staat vanaf nu met je avatar in de OP.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens een Fok! award gewonnen
I totally agree with thatquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je staat vanaf nu met je avatar in de OP.
2008 Wordt jouw jaar...
vertel, vertel, vertel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens een Fok! award gewonnen
Ik ben één van de liefsten!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vertel, vertel, vertel.
Fok Award
En hoe/waar kunnen we dat verifiėren?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben één van de liefsten!![]()
![]()
ja één van de ja. Moet hem wel delen met zes anderen. Maar toch!
Er is een fokawardsverkiezing geweest! Plus je kan me op mijn woord/ je eigen ervaring geloven toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe/waar kunnen we dat verifiėren?
vooral dat 'toch' er achter zal mensen aan het twijfelen zetten...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er is een fokawardsverkiezing geweest! Plus je kan me op mijn woord/ je eigen ervaring geloven toch?
En welk topic is dat danquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof PS. Heb dat topic gezien.
Tong heeft natuurlijk de meeste awards gewonnen.
Dat kan PS je natuurlijk wel vertellen. Ik ga niet zoeken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef MadMaster het volgende:
En welk topic is dat dan
Lepeldelepeldelepeldelepel...
Ze moet wel blijven socializen in de PUB-topics om haar award voor volgend jaar alvast veilig te stellen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef MadMaster het volgende:
En PS heeft haar 2 minutes of fame hier weer gehad...
Eh? Wat is dat nou weerquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef MadMaster het volgende:
En PS heeft haar 2 minutes of fame hier weer gehad...
Ik ben benieuwd wat er bij haar uit de test komt die we gisteren gedaan hebben. Meer dan 100% extravert kan toch niet...![]()
Zeg zeg zeg! Ik kom niet eens in PUB! Hou es opquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze moet wel blijven socializen in de PUB-topics om haar award voor volgend jaar alvast veilig te stellen.
ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Iemand dit al gezien: Dolfijn bespringt toeristen...
Heb even mijn commentaar daar ook neergezet...
Oh, dacht dat je vooral daar en in US rondhing. Geen idee waarom eigenlijk. Blijkbaar kom je ook op mij erg extravert over.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg zeg zeg! Ik kom niet eens in PUB! Hou es op
Hee, had je vandaag nog niet gezien hier, of was je er vanochtend wel? Dacht nog dat je misschien ziek zou zijn.quote:
heb niet erg veel gepost vandaagquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, had je vandaag nog niet gezien hier, of was je er vanochtend wel? Dacht nog dat je misschien ziek zou zijn.
Kom, kom, ik word hier steeds afgeschilderd door je als een boeman die het op jou heeft voorzien...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eh? Wat is dat nou weerje doet alweer gemeen. Ik was hier best lang en ben ook niet weg. En ik ben heel niet zo extravert als jij kennelijk denkt. Dus stop de gossip en kom op met die test
Aaach... stiekem toch een lief, verlegen meisjequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eh? Wat is dat nou weerje doet alweer gemeen. Ik was hier best lang en ben ook niet weg. En ik ben heel niet zo extravert als jij kennelijk denkt. Dus stop de gossip en kom op met die test
gevalletje 'botte klootzak'quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom, kom, ik word hier steeds afgeschilderd door je als een boeman die het op jou heeft voorzien...
Je bent toch Amsterdamse met (hopelijk) wat Amsterdamse humor en cynisme?
the one and onlyquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, jij bent ilzTrouble daar?
Wordt gezellig daar met die discussie. lijkt Fok! wel...
Nou ja, misschien wel ja...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Aaach... stiekem toch een lief, verlegen meisje![]()
Ik vind het een ere-titel en die ga ik gebruiken...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef Etcetera het volgende:
gevalletje 'botte klootzak'![]()
dat is niet negatief bedoeld, maar kan er niet echt eena ndere term aan koppelen
hard, eerlijk, beetje cynisch?
quote:the one and only![]()
![]()
ik vind echt dat je gelijk hebt hoor, stom gezeik altijd meteen
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het een ere-titel en die ga ik gebruiken...![]()
[..]
Ik ben er inmiddels 4 keer geweest, heb er ook met dieren gezwommen tijdens het zgn. Animal Encounters en ik heb nog nooit iemand die dieren ook maar één keer kwaad zien doen. De dolfijnen worden zelfs om de zo veel bezoekers gewisseld.
Maar er gaat wat mis en die geitenwollen sokken types roepen weer moord en brand...
Nog 2,5 week, dan zit ik er weer...
Ik ga me er ook mee bemoeienquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, jij bent ilzTrouble daar?
Wordt gezellig daar met die discussie. lijkt Fok! wel...
Daad bij woord gevoegd...quote:
Zie http://www.curacao-sea-aquarium.com/ voor meer info, ik ga niet met dolfijnen zwemmen, maar met 3 niet-duikers een duik maken in een afgeschermd deel van een baai. Haaien en schildpadden voeren en pijlstaartroggen over mijn kop laten glijden...quote:lijkt me ook erg gaaf om met dolfijnen te zwemmenmensen vergeten gewoon dat het dieren blijven. het kan misgaan, en het zijn verdorie 'in het eggie' ROOFDIEREN en dan meteen gillen als het misgaat
Ik heb meer met dieren dan met mensen, denk ik...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef wyccie het volgende:
MM, mijn beeld van jou wordt ook steeds helderder.
Van hooligan tot musicalliefhebber tot dierenvriend.
Uiterlijkheden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat verstaan jullie allemaal onder lifestyle?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[FOK!-awards 2007]And the winning users are.................
Bewijs
Duyster?quote:
ik zag hetquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daad bij woord gevoegd...
[..]
Zie http://www.curacao-sea-aquarium.com/ voor meer info, ik ga niet met dolfijnen zwemmen, maar met 3 niet-duikers een duik maken in een afgeschermd deel van een baai. Haaien en schildpadden voeren en pijlstaartroggen over mijn kop laten glijden...
Dat zou niks voor mij zijn. Ik heb niks met dieren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Zie http://www.curacao-sea-aquarium.com/ voor meer info, ik ga niet met dolfijnen zwemmen, maar met 3 niet-duikers een duik maken in een afgeschermd deel van een baai. Haaien en schildpadden voeren en pijlstaartroggen over mijn kop laten glijden...
Dank jequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uiterlijkheden.
Hobby's.
Een beetje de activiteiten/keuzes in je dagelijkse leven (die niet in een ander hokje passen)?
Ja, dat ben ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Duyster daar iemand van hier?
Scherm nog niet wegklikken, je kunt ook zien welke beroemde fictieve en nonfictieve personen van jouw type zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Qualitative analysis of your type formula
You are:
slightly expressed extravert
slightly expressed intuitive personality
distinctively expressed feeling personality
slightly expressed judging personality
Ik ook, maar dat publiek van haar is echt te slecht. Helemaal hysterisch gaan schreeuwen en huilen als ze Oprah zien, of als ze een cadeautje krijgen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Etcetera het volgende:
w0000t we hebben een Oprah
ik vind oprah tof![]()
![]()
Ik twijfel zo langzamerhand of je wel echt bestaat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef wyccie het volgende:
Dat zou niks voor mij zijn. Ik heb niks met dieren.
Maar ik doe wel zoals ik schattige kittens of konijntjes zie.
dat negeer ik altijdquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat publiek van haar is echt te slecht. Helemaal hysterisch gaan schreeuwen en huilen als ze Oprah zien, of als ze een cadeautje krijgen.
goed gezelschapquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben net als Johnny Depp! En Oprah
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel zo langzamerhand of je wel echt bestaat.
Wyccie de Faking...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel zo langzamerhand of je wel echt bestaat.
Wyccie de Faking...
Ik ben geband uit de AKQ.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:54 schreef ChrisJX het volgende:
Waarom puzzelen jullie nooit meer mee?
Ik kom er zo op terug, ben even weg...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat is jecommentaar hier op, MM?
ik doe wel 's een poging tegenwoordigquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:54 schreef ChrisJX het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom er zo op terug, ben even weg...
Het zijn vrouwenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat publiek van haar is echt te slecht. Helemaal hysterisch gaan schreeuwen en huilen als ze Oprah zien, of als ze een cadeautje krijgen.
begon me een beetje te irriteren aan het f5-enquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:54 schreef ChrisJX het volgende:
Meen ik natuurlijk niet.quote:
Ik ben geen beest.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:06 schreef Supersheep het volgende:
Nee, jij bent dan waarschijnlijk de goede variant van dat beest.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]wat een fantastisch complimentje
De eerste paar delen van de nieuwe serie heb ik nog wel fanatiek meegedaan, maar dat heb ik vaker na een resetquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:54 schreef ChrisJX het volgende:
Ja het niveau is wel omlaag gegaan sinds uh... dinges... met die uil niet meer postquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
krijg ik steeds meer moeite om leuke vragen te verzinnen (en dan denk ik er een te hebben en dan komt er weer zo'n gezeik omdat de vraag volgens het aanwezige publiek te moeilijk is
altijd even subtielquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
deze?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja het niveau is wel omlaag gegaan sinds uh... dinges... met die uil niet meer post
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef ChrisJX het volgende:
Gevindt, Asmodian bedoel ik. En MaJo zie ik ook nooit meerEn Daffo ook niet.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]hoi MaJo
wanneer kom je langs om de film te kijken?
Nee, dat is huiluil alias Jayhawk alias Plasterk....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht aan bovenstaand uiltje.
You are:quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Test: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
Horen we de uitslag?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hehe jaquote:
true, truequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe jaDe quiz heb ik eigenlijk geen tijd meer voor, ben of aan het werk of aan het studeren. SC kan altijd wel makkelijk tussendoor. Bovendien vond ik de quiz ook altijd leuk om de gezelligheid, en dat is verplaatst naar de SC. Overigens post ik hier eens in de paar weken heel veel en dan weer een hele tijd niet. Is dus toeval dat ik net hier kijk
quote:
Zit volgende week al bijna vol, maandag naar een congres, dinsdag date, donderdag concert, vrijdag stappenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's niet goed genoeg, meissie
kom maar op met je vrije avonden, wanneer kun je volgende week?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daag red!
Dus je komt woensdagavond?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit volgende week al bijna vol, maandag naar een congres, dinsdag date, donderdag concert, vrijdag stappen
Ik wil ook even een dagje uitrustenquote:
Ik heb niet veel topics met Asmo meegemaakt (if any), maar het staat me nu tegen dat er elke keer compleet gereld gaat worden als er naar een getal gevraagd wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja het niveau is wel omlaag gegaan sinds uh... dinges... met die uil niet meer post
Was echt even weg, gerepareerd mengpaneel werd weer afgeleverd...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat is jecommentaar hier op, MM?
Ik heb echt geen idee wat je bedoeltquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb niet veel topics met Asmo meegemaakt (if any), maar het staat me nu tegen dat er elke keer compleet gereld gaat worden als er naar een getal gevraagd wordt
Je bent geen bot, maar je geeft antwoorden en gedraagt je dusdanig dat je anonimiteit c.q. je ware persoonljklheid gewaarborgd blijft. Dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef wyccie het volgende:
Hoezo besta ik niet? Ik ben toch zeker geen bot.
Ja op mij natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik nog op meer dingen reageren?
Ik heb goed geslapen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:01 schreef MaJo het volgende:
MadMaster, heb je laatst nog fijn gedroomd?![]()
Je bedoelt mijn reaktie op wyccie?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef MaJo het volgende:
Waar hebben jullie het echt in godsnaam over?
Op het moment dat er gevraagd wordt naar een getal (jaartal of ander soort getal) wordt meestal binnen 3 posts wel het stukje tekst uit de OP gequote dat gokvragen geen goed idee zijnquote:
Halfquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen.
Beantwoordt dat de vraag...?
Toch geen zwangerschapsgym hoop ik ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben even een poosje weg, ik moet even op de grond gaan zitten voor mijn oefeningetjes
Was het maar zo, dan had ik me niet zo'n oud wijf gevoeldquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toch geen zwangerschapsgym hoop ik ?
Als ik zie staan "Hoezo besta ik niet, ik ben toch zeker geen bot?" dan ben ik het even kwijtquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn reaktie op wyccie?
Gaat lekker zo...
Maar wat heeft dat met asmo te maken?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het moment dat er gevraagd wordt naar een getal (jaartal of ander soort getal) wordt meestal binnen 3 posts wel het stukje tekst uit de OP gequote dat gokvragen geen goed idee zijn
Hij zei dat... uh. Laat MM dat maar uitleggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef MaJo het volgende:
Als ik zie staan "Hoezo besta ik niet, ik ben toch zeker geen bot?" dan ben ik het even kwijt
Niets, dat was een ander stuk zinquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met asmo te maken?
Als je het vriendelijk vraagt is er vast wel een fokker die je daarbij wil helpenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik me niet zo'n oud wijf gevoeld
Grapjodocusquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het vriendelijk vraagt is er vast wel een fokker die je daarbij wil helpen
Start hier:quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij zei dat... uh. Laat MM dat maar uitleggen.
oke... en wat is dan de reden dat je je zo'n oud wijf voelt ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan had ik me niet zo'n oud wijf gevoeld
kloterige kwakkelende knietjesquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
oke... en wat is dan de reden dat je je zo'n oud wijf voelt ?
Oei, mevrouw is gepikeerdquote:
Vooral moequote:
Ah ok, de komma impliceert dat het met elkaar te maken heeft: "Ik heb niet veel topics met Asmo meegemaakt (if any), maar het staat me nu tegen dat er elke keer compleet gereld gaat worden als er naar een getal gevraagd wordt." Dusquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niets, dat was een ander stuk zin
Neuh...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef wyccie het volgende:
Vroeger veel gesport, PS?
Nou ja kijk, ik wil natuurlijk weten of je gedroomd hebt over een zekere user in combinatie met een zeker nummer en jouw antwoord 'goed' daar kan ik dan zo weinig meequote:Op woensdag 9 januari 2008 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat beantwoordt weer maar half mijn vraag...
Gelezen, en ik snap er nog niets vanquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Start hier:
AKQ SC# 337 niet klikken als je nieuwsgierig bent!
Shake hands, ik heb 'ligamentum cruciatum anterius interuptus'...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kloterige kwakkelende knietjes
Heb nu ongeveer elk mogelijke specialist gehad, en de laatste hebben me verteld dat mijn geval een 'nagel aan de doodskist van de orthopedie' is en ze niet veel meer kunnen doen dan me oefeningen geven voor, ahum, mijn 'quadriceps met accent op m. vastus medialis.'
Ja dat streepje onder met hoort er bij, dat staat ook op mn papiertje
Quoi?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shake hands, ik heb 'ligamentum cruciatum anterius interuptus'...
Hmm.. dat klinkt niet best.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kloterige kwakkelende knietjes
Heb nu ongeveer elk mogelijke specialist gehad, en de laatste hebben me verteld dat mijn geval een 'nagel aan de doodskist van de orthopedie' is en ze niet veel meer kunnen doen dan me oefeningen geven voor, ahum, mijn 'quadriceps met accent op m. vastus medialis.'
Ja dat streepje onder met hoort er bij, dat staat ook op mn papiertje
Alsof wij weten wat "quadriceps met accent op m. vastus medialis" isquote:
Laat ik het zo zeggen: Ik ben mij er niet van bewust dat ik gedroomd heb over de betreffende user in relatie tot het nummer v.v.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:22 schreef MaJo het volgende:
Nou ja kijk, ik wil natuurlijk weten of je gedroomd hebt over een zekere user in combinatie met een zeker nummer en jouw antwoord 'goed' daar kan ik dan zo weinig mee
Iets met een onderbroken kruisband?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn kruisband gescheurd, denk ik.quote:
Zo bedoelde ik het niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen dat je het zo leestquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, de komma impliceert dat het met elkaar te maken heeft: "Ik heb niet veel topics met Asmo meegemaakt (if any), maar het staat me nu tegen dat er elke keer compleet gereld gaat worden als er naar een getal gevraagd wordt." Dus
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ben mij er niet van bewust dat ik gedroomd heb over de betreffende user in relatie tot het nummer v.v.
Maar ik sluit niets uit...
ah volgens de dokter heb ikquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja okee ik was cynisch, zowel met mijn latijnse rotterm als met het quoi op mm. Maar dat kan natuurlijk niet samen, dat schept evrwarringquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alsof wij weten wat "quadriceps met accent op m. vastus medialis" is![]()
quote:
Van Fok! wordt je een kneus, genoeg bewijzen hier...quote:Ik heb nog nergens last van, maar volgens mijn zijn mijn gewrichten ook niet erg lang meer houdbaar. Alles knakt. Ik ben er al lang aan gewend, ik merk het pas als mensen om me heen me verschrikt aankijken.
Bijna altijd...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. dat klinkt niet best.
Heb je er ook last van met wandelen dan?
Ik heb ook een tijdje de deur van het ziekenhuis platgelopen voor mn enkel maar daar heb ik eigelijk alleen last van tijdens het sporten.
Ik ben nou eenmaal nieuwsgierig, dus jaquote:
Droom dan niet met zijn userfoto in gedachten, dat zou hem tekort doen...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:28 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik sluit niet uit dat ik binnenkort ga dromen over een zekere user waarmee ik samen naar een musical ga en dan bij een voetbalwedstrijd beland ofzo
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Droom dan niet met zijn userfoto in gedachten, dat zou hem tekort doen...
Nooitquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit dus
Gaaaap tijd voor bed. Ik heb het gevoel dat mn knieėn er zo tussenuit kunnen rollen, lijkt me niet heel handig
Slaap lekker en tot later
MaJo...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:37 schreef MaJo het volgende:
Mag ik hier even de aandacht voor het bijzondere feit dat dit mijn1 7 5 0 0 ste
post is
Pfoeh...quote:
* MadMaster heeft net maar eens gekeken wie Jude Law is...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik zal me een Jude Law voorstellen
Hoewel, die is best gay eigenlijk
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfoeh...
Uitgangspunt:
Wyccie probeert haar anonimiteit hier angstvallig te bewaren.
Ze was geschrokken toen ze in een fobo en op Hyves een bekende tegenkwam, wat haar belemmerde om nog ergens te posten uit angst dat die persoon haar zou herkennen...
Ik stelde daarop dat ik vrijwel niets van haar weet, behalve dat ze last heeft van valse schaamte.
Later gaf ze aan dat ze niets met dierne heeft, maar dat ze weldoet bij het zien van konijntjes.
Ik vond dat wat vreemd en dus vroeg ik me af of ze wel echt bestond en noemde haar 'Wyccie de Faking'...
Daarop postWyccie dat ze geen bot was...
Klaar!!
Heb je nu ook een award gewonnen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:37 schreef MaJo het volgende:
post is
Ik zit bij deze op 3202. Men zag mij nog aan voor een kloon toen ik binnenkwam met 1 post per dagquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:37 schreef MaJo het volgende:
post is
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster heeft net maar eens gekeken wie Jude Law is...
Hoe komt diequote:Op woensdag 9 januari 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Wįt is dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:46 schreef Supersheep het volgende:
Gefeli Majo!
En een cadeautje voor Wycje:
[ afbeelding ]
Leek me ook al niet. Waarschijnlijk stond je cursor verkeerd.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Hoe komt dievoor Wyccie te staan, die heb ik daar niet (bewust) geplaatst...
Dat noemen ze verdrukte gevoelens.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe komt dievoor Wyccie te staan, die heb ik daar niet (bewust) geplaatst...
Wil je nou zeggen dat ik een spook ben?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik weet niets van haar en dan zoiets....
I see dead people...
hmm.. 20 minuutjes rijden vanaf a'dam... heb ik nog tijd zat om te zorgen dat alles goed op slot zitquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar Roelofarendsveen...
Nog zo'n opmerking en ik ga zeggen dat je paranoļa bent...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
Wil je nou zeggen dat ik een spook ben?
Heb wat vrienden daar gebeld die uit moeten kijken naar een blonde gozer met een wat scheef getrokken bekkie en inlegzolen bij het amateurvoetbal...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
hmm.. 20 minuutjes rijden vanaf a'dam... heb ik nog tijd zat om te zorgen dat alles goed op slot zit
Ze komen me halen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Nog zo'n opmerking en ik ga zeggen dat je paranoļa bent...
Konijntjequote:Op woensdag 9 januari 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar is het een hondje in schaapskleren of een hondje in konijnskleren?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb wat vrienden daar gebeld die uit moeten kijken naar een blonde gozer met een wat scheef getrokken bekkie en inlegzolen bij het amateurvoetbal...
[ afbeelding ]
Ah dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfoeh...
Uitgangspunt:
Wyccie probeert haar anonimiteit hier angstvallig te bewaren.
Ze was geschrokken toen ze in een fobo en op Hyves een bekende tegenkwam, wat haar belemmerde om nog ergens te posten uit angst dat die persoon haar zou herkennen...
Ik stelde daarop dat ik vrijwel niets van haar weet, behalve dat ze last heeft van valse schaamte.
Later gaf ze aan dat ze niets met dierne heeft, maar dat ze weldoet bij het zien van konijntjes.
Ik vond dat wat vreemd en dus vroeg ik me af of ze wel echt bestond en noemde haar 'Wyccie de Faking'...
Klaar!!
Hehe nee hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
MaJo denkt nu "Totaal oninteressant dus."
Ja, kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:00 schreef Supersheep het volgende:
Konijntje
ennuh.... Jessica Alba Award - Lekkerste FTR-babe?
Nee was het maar zoquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nu ook een award gewonnen?
Ik zou, als jouw stalker zijnde, op jou stemmen, maar ik heb er voor gekozen om je voor mezelf te houdenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee was het maar zoIk vind dat ik het wel verdien, de MaJo award
![]()
Hehequote:Op woensdag 9 januari 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zou, als jouw stalker zijnde, op jou stemmen, maar ik heb er voor gekozen om je voor mezelf te houden
Ladies & gentlemen, we've got a winner...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:05 schreef MaJo het volgende:
Nee was het maar zoIk vind dat ik het wel verdien, de MaJo award
![]()
Nogmaals: Wįt is dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Ladies & gentlemen, we've got a winner...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is dat voor engs met mijn gezicht eropquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welnee, een zilveren lepel met MaJo, de MaJo award dus...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
Oh.... amuse... Muze!
Kun je de volgende keer iets minder engs maken en iets waar ik wat meer flatteus uit de hoek komquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, een zilveren lepel met MaJo, de MaJo award dus...
Zet dan ook een betere foto neer...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer iets minder engs maken en iets waar ik wat meer flatteus uit de hoek kom
Filming and dreaming, I picture the scenequote:
Het ligt niet aan de foto maar aan eh, die substantie over mijn gezicht heenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet dan ook een betere foto neer...
Da's mayonaise, enige associatie mag toch wel?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de foto maar aan eh, die substantie over mijn gezicht heen
quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kreeftmayonaise?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Da's mayonaise, enige associatie mag toch wel?
stelletje dozenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:46 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Cva_sGN_0VA
deze al de hele ochtend in m'n hoofd. Vet gedaan.
bruine mayonaise?quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's mayonaise, enige associatie mag toch wel?
Waarom zou ik, Majo klinkt prima...quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
bruine mayonaise?Enne mijn naam is niet majonaisse maar mijn twee namen gecombineerd
Begin maar met raden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |