Het is nog onduidelijk wanneer ik daar begin, heeft ook weer met die reorganisatie te maken waar de OR nog een formele goedkeuring voor moet geven, eind maart. Het is namelijk een interne nieuwe functie...quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef wyccie het volgende:
Mooi dat je al een nieuwe baan hebt, MM. Wanneer begin je daar? En maak je in de tussentijd maar niet meer druk om die eikel.
Inderdaad. Wij zijn ook behoorlijk kwaad over hoe dat bij ons is gegaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Reorganisaties...... komt nooit heel veel goeds van geloof ik![]()
Ik krijg juist altijd veel meer energie uit dat soort dingen, de reden dat ik ook vaak gevraagd wordt om deel te nemen aan dit soort excercities. Maar die energie kan in mijn geval tot een enorm ontlading komen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Reorganisaties...... komt nooit heel veel goeds van geloof ikMijn moeder is zwaar overspannen vertrokken toen haar bedrijf ging reorganiseren. Dus hou je inderdaad maar een beetje kalm MM
Ziek is ziekquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:34 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel of ik weer even zal liggen. Dacht dat ik nu wel weer fit zou zijn, maar ben net even de stad in geweest en kwam echt uitgeput thuis. Ben zo moe en draaierig. Maar als ik ga liggen dan komt het helemaal nooit meer goed met mijn studie. Ik heb al twee dagen niks gedaan.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wiebeluh, wiebeluh, doe maar of je in het bos bent...
Fluitketelsquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een fluitketel die niet fluit.
Dat doe ik dus ook steeds.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook steeds.
Dat ding sputtert alleen een beetje. Zoals je probeert te fluiten met een beschuitje in je mik.
En dan zijn er altijd nog mensen 'die graag een beschuitje met die of die willen eten'.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef Soempie het volgende:
Dat ding sputtert alleen een beetje. Zoals je probeert te fluiten met een beschuitje in je mik.
quote:
inc of exl de beschuitstukjesquote:Dat ding sputtert alleen een beetje. Zoals je probeert te fluiten met een beschuitje in je mik.
Als ik een beschuitje met iemand ga eten ga ik niet fluiten hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd nog mensen 'die graag een beschuitje met die of die willen eten'.
Ik vind dat onsmakelijk, een beschuitje moet je alleen eten, is niks erotisch aan...
Maar het was wel een leuke reclamequote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd nog mensen 'die graag een beschuitje met die of die willen eten'.
Ik vind dat onsmakelijk, een beschuitje moet je alleen eten, is niks erotisch aan...
* serieuze reactiequote:
Nou.. nadat ik zojuist de eerste aflevering van terminator: the sarah connor chronicles heb gekeken.. wil ik toch echt wel even kwijt dat een beschuitje eten met summer glau nog altijd beter is dan een beschuitje alleen eten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mamaminiquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
* serieuze reactie
![]()
En dan heb ik die dop al zo gedaan dat het gaatje beneden zit, niks. Gaatje boven, handvat gloeiend heet door de stoom. Gaatje aan de zijkant, niks.
Ik wil een fluitende fluitketel.
Maar al die kruimels dan in je bed...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik een beschuitje met iemand ga eten ga ik niet fluiten hoor.
Je kunt toch wel netjes een beschuitje eten boven een bordje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar al die kruimels dan in je bed...
He romantischquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
En samen douchen, terwijl de kruimels nog in je rug staan.
Sommige mensen hebben echt te veel vrije tijdquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:46 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Cva_sGN_0VA
deze al de hele ochtend in m'n hoofd. Vet gedaan.
Nagelafdrukken, bedoel je zeker...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:49 schreef Soempie het volgende:
En samen douchen, terwijl de kruimels nog in je rug staan.
Dat is na het douchen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nagelafdrukken, bedoel je zeker...
Ik moest bij mijn ex sowieso door een openbare gang naar de douche, maar voor de wc en de douche moest je een onoverdekt binnenplaatsje overquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft naar een nieuwe woning gekeken. Nu is het zo dat we door de openbare gang naar zijn keuken en douche moeten en dat wil hij niet meer.
Paar dagen terug had ik gedouched en zat ik in een handdoek achter de computer, ging Sven iets uit de keuken halen zonder de kamerdeur dicht te doen.Komt z'n huisgenoot weer eens gezellig een praatje houden.
![]()
'hoi'
![]()
brrrquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest bij mijn ex sowieso door een openbare gang naar de douche, maar voor de wc en de douche moest je een onoverdekt binnenplaatsje overlekker in de winter!!
Zulke dingen weerhouden mij er van om op kamers te gaan. Droevige, veel te dure huisvesting en ranzige, gedeelde voorzieningen. Ik blijf nog wel even een half jaartje thuis profiterenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest bij mijn ex sowieso door een openbare gang naar de douche, maar voor de wc en de douche moest je een onoverdekt binnenplaatsje overlekker in de winter!!
Gezellige foto MMquote:
Je woonde met hem op een campingquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb teveel artikelen gelezen vandaagik lees net mn aantekeningen terug, echt alles precies verkeerd begrepen
Blijf met je poten van mijn ???quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef Etcetera het volgende:
blief met dien poten van mien poedie
anders kom ik wel even bie die
met mien pa en met mien oompie
*uit dak gaat
Nou.... nu stel je het je wel heel erg voorquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zulke dingen weerhouden mij er van om op kamers te gaan. Droevige, veel te dure huisvesting en ranzige, gedeelde voorzieningen. Ik blijf nog wel even een half jaartje thuis profiteren
Da's gronings. De gepaste reactie in zo'n geval is kniepertjes, pinkje, fladderak!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn ???
anders kom ik wel even bij je
met mijn vader en mijn oom...
*niet begrijpt waarom er uit een dak gegaan wordt... ;?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Herkenbaar.Heb het een keer gehad bij Victor. Op een gegeven ogenblik dacht ik het bewijs te hebben dat iemand zich zo had vergist in een jaartal, zodat alle theorieen daarna niet meer klopten.
![]()
Bleek ik gewoon zelf verkeerd gelezen het hebben. Victor heeft er wel een kwartier over na moeten denken en moeten checken.![]()
Mijn vorige huis was echt fantastisch, kwam ook door de huisgenoten. Er was meestal wel iemand aanwezig en gezamenlijk koffie/thee drinken is gewoon heel gezellig. Ook het eten met andere mensen mis ik wel, dan wil je toch meer moeite er in steken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou.... nu stel je het je wel heel erg voor
Ik heb in prima studentenhuizen gewoond. Mijn vorige huis was wel ontzettend brak, maar dat vond ik ook wel wat hebbenJe hoeft je niet zo druk te maken om een wijnvlek in de vloerbedekking, of krassen ergens in
Huisgenoten heb ik ook nooit last van gehad, hoewel ik daar ook andere verhalen over ken inderdaad, hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |