I totally agree with thatquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je staat vanaf nu met je avatar in de OP.
2008 Wordt jouw jaar...
vertel, vertel, vertel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb trouwens een Fok! award gewonnen
Ik ben één van de liefsten!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vertel, vertel, vertel.
Fok Award
En hoe/waar kunnen we dat verifiëren?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben één van de liefsten!![]()
![]()
ja één van de ja. Moet hem wel delen met zes anderen. Maar toch!
Er is een fokawardsverkiezing geweest! Plus je kan me op mijn woord/ je eigen ervaring geloven toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe/waar kunnen we dat verifiëren?
vooral dat 'toch' er achter zal mensen aan het twijfelen zetten...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er is een fokawardsverkiezing geweest! Plus je kan me op mijn woord/ je eigen ervaring geloven toch?
En welk topic is dat danquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof PS. Heb dat topic gezien.
Tong heeft natuurlijk de meeste awards gewonnen.
Dat kan PS je natuurlijk wel vertellen. Ik ga niet zoeken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:59 schreef MadMaster het volgende:
En welk topic is dat dan
Lepeldelepeldelepeldelepel...
Ze moet wel blijven socializen in de PUB-topics om haar award voor volgend jaar alvast veilig te stellen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef MadMaster het volgende:
En PS heeft haar 2 minutes of fame hier weer gehad...
Eh? Wat is dat nou weerquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef MadMaster het volgende:
En PS heeft haar 2 minutes of fame hier weer gehad...
Ik ben benieuwd wat er bij haar uit de test komt die we gisteren gedaan hebben. Meer dan 100% extravert kan toch niet...![]()
Zeg zeg zeg! Ik kom niet eens in PUB! Hou es opquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze moet wel blijven socializen in de PUB-topics om haar award voor volgend jaar alvast veilig te stellen.
ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Iemand dit al gezien: Dolfijn bespringt toeristen...
Heb even mijn commentaar daar ook neergezet...
Oh, dacht dat je vooral daar en in US rondhing. Geen idee waarom eigenlijk. Blijkbaar kom je ook op mij erg extravert over.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg zeg zeg! Ik kom niet eens in PUB! Hou es op
Hee, had je vandaag nog niet gezien hier, of was je er vanochtend wel? Dacht nog dat je misschien ziek zou zijn.quote:
heb niet erg veel gepost vandaagquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, had je vandaag nog niet gezien hier, of was je er vanochtend wel? Dacht nog dat je misschien ziek zou zijn.
Kom, kom, ik word hier steeds afgeschilderd door je als een boeman die het op jou heeft voorzien...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eh? Wat is dat nou weerje doet alweer gemeen. Ik was hier best lang en ben ook niet weg. En ik ben heel niet zo extravert als jij kennelijk denkt. Dus stop de gossip en kom op met die test
Aaach... stiekem toch een lief, verlegen meisjequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eh? Wat is dat nou weerje doet alweer gemeen. Ik was hier best lang en ben ook niet weg. En ik ben heel niet zo extravert als jij kennelijk denkt. Dus stop de gossip en kom op met die test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |