Zit volgende week al bijna vol, maandag naar een congres, dinsdag date, donderdag concert, vrijdag stappenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's niet goed genoeg, meissie
kom maar op met je vrije avonden, wanneer kun je volgende week?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daag red!
Dus je komt woensdagavond?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit volgende week al bijna vol, maandag naar een congres, dinsdag date, donderdag concert, vrijdag stappen
Ik wil ook even een dagje uitrustenquote:
Ik heb niet veel topics met Asmo meegemaakt (if any), maar het staat me nu tegen dat er elke keer compleet gereld gaat worden als er naar een getal gevraagd wordtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja het niveau is wel omlaag gegaan sinds uh... dinges... met die uil niet meer post
Was echt even weg, gerepareerd mengpaneel werd weer afgeleverd...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat is jecommentaar hier op, MM?
Ik heb echt geen idee wat je bedoeltquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb niet veel topics met Asmo meegemaakt (if any), maar het staat me nu tegen dat er elke keer compleet gereld gaat worden als er naar een getal gevraagd wordt
Je bent geen bot, maar je geeft antwoorden en gedraagt je dusdanig dat je anonimiteit c.q. je ware persoonljklheid gewaarborgd blijft. Dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:50 schreef wyccie het volgende:
Hoezo besta ik niet? Ik ben toch zeker geen bot.
Ja op mij natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik nog op meer dingen reageren?
Ik heb goed geslapen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:01 schreef MaJo het volgende:
MadMaster, heb je laatst nog fijn gedroomd?![]()
Je bedoelt mijn reaktie op wyccie?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:02 schreef MaJo het volgende:
Waar hebben jullie het echt in godsnaam over?
Op het moment dat er gevraagd wordt naar een getal (jaartal of ander soort getal) wordt meestal binnen 3 posts wel het stukje tekst uit de OP gequote dat gokvragen geen goed idee zijnquote:
Halfquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen.
Beantwoordt dat de vraag...?
Toch geen zwangerschapsgym hoop ik ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben even een poosje weg, ik moet even op de grond gaan zitten voor mijn oefeningetjes
Was het maar zo, dan had ik me niet zo'n oud wijf gevoeldquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toch geen zwangerschapsgym hoop ik ?
Als ik zie staan "Hoezo besta ik niet, ik ben toch zeker geen bot?" dan ben ik het even kwijtquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn reaktie op wyccie?
Gaat lekker zo...
Maar wat heeft dat met asmo te maken?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het moment dat er gevraagd wordt naar een getal (jaartal of ander soort getal) wordt meestal binnen 3 posts wel het stukje tekst uit de OP gequote dat gokvragen geen goed idee zijn
Hij zei dat... uh. Laat MM dat maar uitleggen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef MaJo het volgende:
Als ik zie staan "Hoezo besta ik niet, ik ben toch zeker geen bot?" dan ben ik het even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |