quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn ???
anders kom ik wel even bij je
met mijn vader en mijn oom...
*niet begrijpt waarom er uit een dak gegaan wordt... ;?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's gronings. De gepaste reactie in zo'n geval is kniepertjes, pinkje, fladderak!
'zak hooi'quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]cool
Hij was gisteren gewoon niet op zn spreekuur, die zak hooi
En hij heeft ook nog niet gereageerd op mijn mail of ik dan later deze week nog even langs kan komen
Ah...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's gronings. De gepaste reactie in zo'n geval is kniepertjes, pinkje, fladderak!
Ik heb ze aan de lijn gehad, en het probleem dat ik had is opgelostquote:
Deze heb ik laatst aan mn broer cadeau gedaan.. was ie wel erg blij mee. Is dat terecht of drinkt ie volgens jou bocht ?quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Van Grunings weet ik niet veel. heb wel familie in Delfzijl gehad en daar zat je tijdens verjaardagen maar een beetje met je grote teen te spelen, omdat ik er geen klap van verstond. Ik vind dat geknauw ook niks...![]()
Op 1 maart ben ik trouwens in Groningen, Whisky Festival Noord Nederland dan...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze heb ik laatst aan mn broer cadeau gedaan.. was ie wel erg blij mee. Is dat terecht of drinkt ie volgens jou bocht ?
Er zit tegenwoordig zelfs hier in het dorp een heuse whisky shopquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, die heb ik gisterenavond toevallig zelf ook maar eens opengetrokken, had hem al een jaar in de kast staan.
Beetje chocolade en fruit, maar verder vond ik hem vrij vlak qua body en afdronk. Ben sowieso niet zo'n Aberlour-fan 9op de A'Bunadh na dan), maar deze is beter dan de 10-jarige versie.
Waar ben je in Leiden geweest?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er zit tegenwoordig zelfs hier in het dorp een heuse whisky shop![]()
Als ik dat geweten had was ik er niet voor naar leiden gegaan
Hoezo eng?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat vind ik zo eng. Zit je wat te klooien op Fok, klik je op een fotoboek. Is het iemand die je gewoon in het echt kent.![]()
Ik moet hier echt mee stoppen.
wie wie wiequote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat vind ik zo eng. Zit je wat te klooien op Fok, klik je op een fotoboek. Is het iemand die je gewoon in het echt kent.![]()
'gewoon' bij de gall&gallquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar ben je in Leiden geweest?
En over welke whisky shop heb je het?
Ik zie wel eens via een fotoboek iemand waarvan ik denk: 'Die zou ik in het echt moeten kennen...'quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:04 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, ik heb een vermoeden wie achter die winkel/website zit, maar ik ken het op zich niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
'gewoon' bij de gall&gall
De shop is http://www.whiskyunlimited.nl/ .. de website is nog niet helemaal jofel lijkt het maar het winkeltje zag er van buiten wel leuk uit.
Zo'n expert is mn broer nog niet hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb een vermoeden wie achter die winkel/website zit, maar ik ken het op zich niet.
En in Leiden zit bij die grote parkeerplaats aan het begin van de winkelstraat wel een goede Gall & Gall. Althans, de eigenaar is een geschikte vent die erg meewerkend is, maar hun aanbod is altijd wat beperkt.
Kan je beter naar Haarlem gaan, naar Liquid Gold ( http://www.liquidgold.nl ), die hebben een mega-assortiment...
Ik heb altijd begrepen dat dat de Brouwmeester onder de Whisky is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook bij Gall & Gall verkrijgbaar...
Ik weet het niet, beetje confronterend. Ik probeer hier zo anoniem mogelijk te zijn en dan ineens *Bam* "Hee, dat is....! Oh, dan zal ik maar niet te veel daar in dat subforum gaan posten." Zoiets. Ja, ik ben gek. I know.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:08 schreef Soempie het volgende:
Hoezo eng?
Hij, hij, hij.quote:
En wat is Brouwmeesterquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat dat de Brouwmeester onder de Whisky is.
Goedkoop bierquote:
Da's bier wat ze verkopen bij de Aldi, niet te zuipen.quote:
Dan valt een vergelijking met Paddy niet echt te maken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Da's bier wat ze verkopen bij de Aldi, niet te zuipen.
Nee hoor, ik vroeg me alleen af of je het eng vond dat diegene niet anoniem was of dat het voor jezelf een minder anoniem gevoel gaf.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het niet, beetje confronterend. Ik probeer hier zo anoniem mogelijk te zijn en dan ineens *Bam* "Hee, dat is....! Oh, dan zal ik maar niet te veel daar in dat subforum gaan posten." Zoiets. Ja, ik ben gek. I know.
Voor mij dus. Ik ben niet voor niks een ISFJ/ISTJ-type.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:29 schreef Soempie het volgende:
Nee hoor, ik vroeg me alleen af of je het eng vond dat diegene niet anoniem was of dat het voor jezelf een minder anoniem gevoel gaf.
Behalve dat ik weet dat je een medische studie volgt, weet ik bijvoorbeeld helemaal niets van je, bedenk ik me nu n.a.v. je opmerking.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:32 schreef Wyccie:
Voor mij dus. Ik ben niet voor niks een ISFJ/ISTJ-type.
heb je eerder slechte ervaringen met het niet anoniem zijn? Vind het wel knap trouwens, dat je daar zo aan vast kunt houden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij dus. Ik ben niet voor niks een ISFJ/ISTJ-type.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve dat ik weet dat je een medische studie volgt, weet ik bijvoorbeeld helemaal niets van je, bedenk ik me nu n.a.v. je opmerking.
Stelt dat je weer wat gerust?
Ligt er aan welke layout je gebruikt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
Handig dat de posts geteld worden achter de tijd, is dat al lang? Ik kom er net pas achter.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:43 schreef Soempie het volgende:![]()
en dat ze een vuilnisbak is wat eten betreft...![]()
Nah, weet wel iets meer, maar erg anoniem inderdaad.
Neuh, maar nu kan ik bijvoorbeeld wel vieze dingen roepen en mensen beledigen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:39 schreef Soempie het volgende:
heb je eerder slechte ervaringen met het niet anoniem zijn? Vind het wel knap trouwens, dat je daar zo aan vast kunt houden.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn surftocht door Fok en bijbehorende Fotoboeken/MySpace/Hyves wordt nog veel erger. Via via via kwam ik uit op de MySpace van iemand die ik alleen van hier ken. En die site is gewoon zo erg niet wat ik van hem verwacht had. Wtf moet hij überhaupt met een MySpace!
Echt, de hele wereld op z'n kop!
Volgens mij heb ik daar dan nog geen voorbeelden van gezien bij jou.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neuh, maar nu kan ik bijvoorbeeld wel vieze dingen roepen en mensen beledigen.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alle posts op 1 pagina, wat erg handig is, maar vond het onhandig dat ik niet wist wanneer het eind van het topic naderde.
Daar kwam ik gister al achter, toen ontkende mevrouw het zelfs. Later wilde ik nog even doorgeven dat ik precies hetzelfde in elkaar zit, maar toen klapte Fok eruitquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef Soempie het volgende:
En hoezo vind je diegene zo interessant dat je hyves en myspace gaat opzoeken? Of heb je gewoon een algemene onbedwingbare nieuwsgierigheid?
Hehe, degene die ik net ontdekte op Fok, die ik in het echt ken, zit in een bandje. En dat bandje heeft een MySpace/Hyve. Daar klikte ik een beetje op andere mensen en zodoende.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef Soempie het volgende:
En hoezo vind je diegene zo interessant dat je hyves en myspace gaat opzoeken? Of heb je gewoon een algemene onbedwingbare nieuwsgierigheid?
Hehe, natuurlijk niet. Schelden en beledigen doe ik in het echt wel. Hier doe ik me lief voor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:51 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik daar dan nog geen voorbeelden van gezien bij jou.
Ik heb het verspreid over 3 pagina's. Dan weet je het ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alle posts op 1 pagina, wat erg handig is, maar vond het onhandig dat ik niet wist wanneer het eind van het topic naderde.
Opties> algemeen> berichten per pagina> 300quote:
Ietsjes voor 15 uur dacht ik "Ik zou eigenlijk wat voor school moeten gaan doen"quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:56 schreef wyccie het volgende:
Ik klik gewoon door uit pure verveling en een onbedwingbare drang tot SOG-gen.
Ja ja, volgens mij heb jij geen enkel idee. Ik ben eigenlijk Jan-Peter Balkenende.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:57 schreef MadMaster het volgende:
En weer zo'n vals schaamte-gevoel, weer iets wat ik nu door heb van je...
Dat ben je ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, degene die ik net ontdekte op Fok, die ik in het echt ken, zit in een bandje. En dat bandje heeft een MySpace/Hyve. Daar klikte ik een beetje op andere mensen en zodoende.
Voel me een voyeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |