quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telefoon rinkelt:
...
'Hallo ma, alles goed?'
...
'Hé, Etcetera is vanavond hier in de buurt, zag er net voorbij komen. Zal een oogje in het zeil houden.'
...
'Ja, is goed. Ik stuur d'r uiterlijk om 1 uur vannacht wel naar huis.'
...
De beste oplossing lijkt dan toch: zelf met Pitt ook een huisje gaan zoekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik kom gelukkig meestal achter hun huis langs, niet voor hun huis
bellend met pet geel tshirtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
en waar ben jij te zien in dat stukje ?
heb jij nog ergens een bergje geld liggen dat we mogen hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De beste oplossing lijkt dan toch: zelf met Pitt ook een huisje gaan zoeken![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
Deze adelaar gaat even een paar uur op z'n nest zitten
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah tof, eindelijk een gezicht bij de teksten
En dat stukje met 'dit is geen chick' 'deze wel'![]()
![]()
ho ffquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu naar het postkantoor om te kijken of ze me mijn ov-jaarkaart willen meegeven op grond van mn paspoort
Echt???quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ho ff
je kunt op IB-groep site als het goed is een nummer vinden, en dan krijg je 'm mee
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op Campzone is het behoorlijk donker om 1 uur 's middags, en de presentator kan goed rekenen
ja als het goed is welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt???
Heldin![]()
* naar ib-site surft
quote:
na een paar dagen ruik je het toch niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
'je staat op, je gaat douchen. Of niet'
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]mislukt..... je moet een of ander account hebben om dat nummer te vinden.... en het aanmaken duurt te lang want je moet je aanmelding activieren met een code die je via de post krijgt. Ik wil morgen met de trein
Toch wel een van de redenen dat je mij daar nooit zal vinden. Camping blijft gewoon kut. Ik wil 's ochtends lekker uitgerust wakker worden op een goed bed, vervolgens even lekker douchen, en binnen lekker warm kunnen zitten als het koud is buiten of koel zitten als het warm is buiten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
na een paar dagen ruik je het toch niet meer
geloof me, na 2 weken CZ ben ik ook wel blij dat we weer naar huis gaan hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toch wel een van de redenen dat je mij daar nooit zal vinden. Camping blijft gewoon kut. Ik wil 's ochtends lekker uitgerust wakker worden op een goed bed, vervolgens even lekker douchen, en binnen lekker warm kunnen zitten als het koud is buiten of koel zitten als het warm is buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |