quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telefoon rinkelt:
...
'Hallo ma, alles goed?'
...
'Hé, Etcetera is vanavond hier in de buurt, zag er net voorbij komen. Zal een oogje in het zeil houden.'
...
'Ja, is goed. Ik stuur d'r uiterlijk om 1 uur vannacht wel naar huis.'
...
De beste oplossing lijkt dan toch: zelf met Pitt ook een huisje gaan zoekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik kom gelukkig meestal achter hun huis langs, niet voor hun huis
bellend met pet geel tshirtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
en waar ben jij te zien in dat stukje ?
heb jij nog ergens een bergje geld liggen dat we mogen hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De beste oplossing lijkt dan toch: zelf met Pitt ook een huisje gaan zoeken![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
Deze adelaar gaat even een paar uur op z'n nest zitten
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah tof, eindelijk een gezicht bij de teksten
En dat stukje met 'dit is geen chick' 'deze wel'![]()
![]()
ho ffquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nu naar het postkantoor om te kijken of ze me mijn ov-jaarkaart willen meegeven op grond van mn paspoort
Echt???quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ho ff
je kunt op IB-groep site als het goed is een nummer vinden, en dan krijg je 'm mee
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op Campzone is het behoorlijk donker om 1 uur 's middags, en de presentator kan goed rekenen
ja als het goed is welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt???
Heldin![]()
* naar ib-site surft
quote:
na een paar dagen ruik je het toch niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
'je staat op, je gaat douchen. Of niet'
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]mislukt..... je moet een of ander account hebben om dat nummer te vinden.... en het aanmaken duurt te lang want je moet je aanmelding activieren met een code die je via de post krijgt. Ik wil morgen met de trein
Toch wel een van de redenen dat je mij daar nooit zal vinden. Camping blijft gewoon kut. Ik wil 's ochtends lekker uitgerust wakker worden op een goed bed, vervolgens even lekker douchen, en binnen lekker warm kunnen zitten als het koud is buiten of koel zitten als het warm is buiten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
na een paar dagen ruik je het toch niet meer
geloof me, na 2 weken CZ ben ik ook wel blij dat we weer naar huis gaan hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toch wel een van de redenen dat je mij daar nooit zal vinden. Camping blijft gewoon kut. Ik wil 's ochtends lekker uitgerust wakker worden op een goed bed, vervolgens even lekker douchen, en binnen lekker warm kunnen zitten als het koud is buiten of koel zitten als het warm is buiten.
in FF werkt het uitstekend.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:36 schreef MadMaster het volgende:
http://cc-tv.nl/episode/24/ doet het niet...
Anders kan bellen altijd nog, als je je contactnummer hebt krijg je em waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]mislukt..... je moet een of ander account hebben om dat nummer te vinden.... en het aanmaken duurt te lang want je moet je aanmelding activieren met een code die je via de post krijgt. Ik wil morgen met de trein
Jawel, het kost geld. En je doet 100% van de tijd niks anders dan op de baby passen. Ik begrijp mensen met baby's steeds beter, waarom ze zich op een bepaalde manier gedragen. Die baby is echt 100% van je leven vanaf dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Soempie het volgende:
Mooi verhaal.![]()
Nog niks tegengekomen wat tegenvalt aan het hebben van een baby?
Welkom terugquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
Deze adelaar gaat even een paar uur op z'n nest zitten
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geloof me, na 2 weken CZ ben ik ook wel blij dat we weer naar huis gaan hoor
en we hopen op een caravan dit jaar, die tent is niet meer tof
Ik zal het doorgeven aan mn broertje + vrouwquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, het kost geld. En je doet 100% van de tijd niks anders dan op de baby passen. Ik begrijp mensen met baby's steeds beter, waarom ze zich op een bepaalde manier gedragen. Die baby is echt 100% van je leven vanaf dan.
Wauw, respect voor (kersverse) ouders
Eindelijk gelukt...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
En als je Glenn Carter gaat kijken, wees gewaarschuwd!! Het is ZO'n afknapper!!!
quote:
ik vind het nog vrij rustig gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
Pff, jullie gaan wel hard zeg, alweer een nieuw topic
Geen FF hier, bedrijfspolicy en zo...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:36 schreef Etcetera het volgende:
in FF werkt het uitstekend.
en klikken op watch now
omfgquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen FF hier, bedrijfspolicy en zo...
Je kan ook gewoon de avi downloaden. Kan ie meteen de archieven in voor het geval etcie ergens mee geconfronteerd moet worden in de toekomst.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen FF hier, bedrijfspolicy en zo...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de avi downloaden. Kan ie meteen de archieven in voor het geval etcie ergens mee geconfronteerd moet worden in de toekomst.
quote:
Je kent mijn proffesie en ondanks dat kan ik dat wel schudden hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:51 schreef Whiteguy het volgende:
Je kan ook gewoon de avi downloaden. Kan ie meteen de archieven in voor het geval etcie ergens mee geconfronteerd moet worden in de toekomst.
quote:
Heeft het vrouwvolk die ook al gejatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
trouwens, met de lunch weer een uitdrukking geleerd om mannen te beoordelen: issie knap, dan 'kun je het daar wel op doen ja'
OK, heb er geen kijk op...quote:[b]Op vrijdag 18 januari 2008 13:57 schreef![]()
Wel!
En Rembrandt heb ik nooit gezien, dus daar kan ik niet over oordelen. Ik zie ook geen overeenkomst tussen Sieb en Glenn Carter.
Ken je die nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]![]()
trouwens, met de lunch weer een uitdrukking geleerd om mannen te beoordelen: issie knap, dan 'kun je het daar wel op doen ja'
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef Soempie het volgende:
Grmblllll![]()
Ik bloed als een rund en heb er niks voor in huis!
nog nooit eerder gehoord geloof ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken je die niet`daar kan ik het wel op doen´
Vind het alleen een stomme uitspraak, het klinkt niet echt positief
Ennetrouwens. Ik ben net wakker
zakdoekjeslakenhanddoekquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef Soempie het volgende:
Grmblllll![]()
[flauwe modus] Moet je even tampons halenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef Soempie het volgende:
Grmblllll![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |