quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MM doen?
Oftewel: Musical Meet ergens houden?
Ik heb JCS niet in het buitenland gezien, dus ken die casts daarvan niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
De naam is Steve Balsamo!!
En nou ga ik los hoor.....
Nee, doe dat niet! Ik had trouwens niet door dat die Steve Balsamo Jezus moest voorstellen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ik turn jou wel om!! Zin in een musical tripje???
Manana, ik ga zo naar bed, 2 zachte armen opzoeken die van me houwe...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
En als je Glenn Carter gaat kijken, wees gewaarschuwd!! Het is ZO'n afknapper!!!
About time...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Manana, ik ga zo naar bed, 2 zachte armen opzoeken die van me houwe...
Nou en of.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Deed ik een oneerbaar voorstel of...?
Ow, sorry dan...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:26 schreef wyccie het volgende:
Nou en of.
Ik doe niet aan meets, en een toneelstuk of film vind ik stukken leuker zonder dat mensen opeens in gezang uitbarsten (enige uitzonderingen daargelaten).
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, doe dat niet! Ik had trouwens niet door dat die Steve Balsamo Jezus moest voorstellen.![]()
't Is maar een klein mannetje volgens mij, maar wat een charisma. (Hij doet me trouwens wel denken aan Marc-Marie Huijbregts....)
vraagsteller eerst! wat interesseert jou nou behalve bezwete t-shirts ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Soempie het volgende:
MaJo, nu ben ik wel benieuwd wat voor vrouw jij bent. Waar val jij op bij een man?Een kontjesvrouw of een sterke-armenvrouw of een brede-schoudersvrouw...enz.
Ah, hier. Ik doe hem niet aan, voor ik het weet ruikt hij naar mij en dat wil ik niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, heb je het shirt van Wiebel nu aan of is het al ingelijst?
Kari Byron.. dat is nou bijvoorbeeld een goed voorbeeld van een droomvrouw.. heeft gewoon op een of andere manier watquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar bij mij tellen de ogen en haren als eerste en die vind ik alle 3 de gevallen niet bijzonder.
Een plastic lach doet me niks en mevrouw 1 vind ik gewoon een gratenpakhuis...
In het algemeen heb ik daar geen beeld van.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
vraagsteller eerst! wat interesseert jou nou behalve bezwete t-shirts ?
Bijgeuren...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ah, hier. Ik doe hem niet aan, voor ik het weet ruikt hij naar mij en dat wil ik niet!Dan moet hij hem weer bijgeuren enzo.
Heb het shirt naast m'n kussen gelegd.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, hier. Ik doe hem niet aan, voor ik het weet ruikt hij naar mij en dat wil ik niet!Dan moet hij hem weer bijgeuren enzo.
Heb het shirt naast m'n kussen gelegd.
Wat is het probleem?quote:
Alleen al het feit dat ze zich daarvoor leent maakt haar bovenmatig cool.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef Soempie het volgende:
Kari
http://www.youtube.com/watch?v=RHcDP_Yew-g
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijgeuren...
Maar ik herken wel iets van wat je schrijft...
Slaap ze allemaal!!
Vandaar mijn:quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze zich daarvoor leent maakt haar bovenmatig cool.
Welterusten.quote:
Helemaal niet!! Ik hou van schapen!! Kijk maar!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh, dat betekent dat ik ook weg moet
Trusten
Wow een medefanquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De naam is Steve Balsamo!!
En nou ga ik los hoor.....
Ik heb deze man voor het eerst gezien tijdens de Sir Laurence Olivier Awards 1996 of 1997, dat ben ik even kwijt. Toen had ie nog veel langer haar, en was gewoon Jesus! Tijdens het awards gala zong hij ook Gethsemane. Ook daar huilde hij, echt dikke tranen. Ik werd op slag verliefd op die stem. We hebben meteen een reisje London geboekt en hele dure kaartjes gekocht voor de show (55 pond, in 1997!!) maar ik wilde eerste rij zitten. Steve was FE-NO-ME-NAAL!!! En ook tijdens de musical huilde hij bij Gethsemane.
Dag erop naar de half price ticket booth op Leicester Square geweest en weer kaartjes gekocht. Deze keer mindere plaatsen, maar ik was alsnog zeer tevreden omdat ik deze keer met minder emotie en meer 'kennersoog' naar de voorstelling kon kijken.
Ik heb JCS inmiddels 31 keer gezien, in diverse uitvoeringen, maar dit is en blijft de beste ooit!!!
De slechtste ooit is die met Glenn Carter , versie 2000. Dat was qua belichting net Holiday on Ice, afgrijselijk!! En Glenn Carter is gewoon geen Jesus, maar een vervelende prodentsmile on stage.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow een medefanSteve Balsamo is echt ultiem
![]()
![]()
Wat een stem, wat een emotie, ge-wel-dig. Gethsemane is mijn favoriete nummer in de show, zo prachtig
Helaas heb ik de engelse versie nooit gezien (en OMG als je Steve Balsamo hebt gezien dan heb je ook Joanna Ampil als Mary gezien, *jaloers* Ik ben serieus de grootste Joanna Ampil fan ter wereld denk ik
![]()
![]()
). Ik heb wel het geluk gehad dat ik Balsemo bij Musicals in Ahoy een uitvoering van Gethsemane heb horen doen
![]()
Ultiem moment en staat hoog op mijn lijstje van meest ultieme musicalmomenten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Edit: ik heb het gevoel dat dit filmpje de musical in Ahoy uitvoering is?
Jawel die ken je wel, hij is van de Engelse uitvoering uit 1996 waar jij het laatst nog over hadquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb JCS niet in het buitenland gezien, dus ken die casts daarvan niet.
Maar hiervoor zou ik ook wel een reisje willen maken...
Hmm lastig... Ik val wel een beetje op stoere mannen, baardje en half lang haarquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Soempie het volgende:
MaJo, nu ben ik wel benieuwd wat voor vrouw jij bent. Waar val jij op bij een man?Een kontjesvrouw of een sterke-armenvrouw of een brede-schoudersvrouw...enz.
Absoluut de beste uitvoering ever!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel die ken je wel, hij is van de Engelse uitvoering uit 1996 waar jij het laatst nog over hadDe beste JCS uitvoering naar mijn mening
En als we dan toch gaan spammen ElizabethR, wat dacht je van Zubin Varla![]()
![]()
Beste Judas *ooit* Man wat had ik graag de 1996 London cast gezien
Leuk dat we er nog een musicalfan bij hebben
Ooooh ik ben zo jaloersquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Absoluut de beste uitvoering ever!!!!
Zubin was weergaloos! Ik heb de London Cast van 96 dus wel gezien, 2x zelfs, en het was geweldig. Zubin deed me zo denken aan Joe Cocker toen ik hem bezig zag. Hij had ook dat spastische, maar wat een stem ook zeg!!
En ik ben geen musicalfan alleen, ik ben gewoon musicalkenner, al zeg ik het zelf.
Miss Saigon is fijn als Tony Neef NIET meedoet!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:39 schreef MaJo het volgende:
ElizabethR zijn er ook andere musicals die je gaaf vindt? Ik ga helemaal los als het gaat om Miss Saigon (11xgezien) en Les Miserables (13x gezien)
![]()
![]()
JCS slechts 2x gezien
Hehe Tony Neef is best verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Miss Saigon is fijn als Tony Neef NIET meedoet!!
Ik heb Miss Saigon een keer of 20 gezien, in London, in Berlijn, in Parijs en in NL. Willem Nijholtwas gewoon ultiem!! Zoals gewoonlijk trouwens!!!
Les Mis heb ik ook vaak gezien. De beste versie was die met Colm Wilkinson in London. Zelfs de concertante uitvoering daarvan was beter dan welke stage produktie dan ook!!!
Als je wilt MaJo, ga ik wel met je mailen over musicals, maar dan wel morgen ofzo. Ik kan je wel vertellen dat ik zeer veel musicals heb gezien en ook zelf gespeeld gedurende mijn leven. ik wil je daar graag over vertellen, maar dat wordt een mail van 6 A4tjes, denk ik zo.
Dan vergeef ik het je welquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:49 schreef MaJo het volgende:
Ik was trouwens ten tijde dat Miss Saigon hier opgevoerd werd wel megafan van Tony Neef![]()
Maar ik was toen 14 he
Zijn wij dezelfde persoonquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heb je wat op me voor met mijn musicalbezoek. Ik heb nog nooit een musical in NY gezien. Ik pendel wat tussen London, en wat andere Europese landen heen en weer. (ben bang voor vliegen)
Ondertussen denk ik dat ik alles bij elkaar een musical of 160 live heb gezien. Allemaal verschillende dus. En een aantal diverse keren. Het varieert van profmusicals tot amateurs inderdaad. Ik zal je er later over mailen
leuk!! Ervaringen uitwisselen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |