Heb jij geluk dat je niet met mij getrouwd bentquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kijkt naar z'n buikje *
nope, niet gespierd, beetje vettig. Niet dik, maar zeker niet dun.
Noem die fucking SBE's dan niet! Die term zit blijkbaar in precies 1!!! zin in het hele boekquote:Deze bedrijfseenheden worden SBE's genoemd: strategische bedrijfseenheden. De Amerikaanse benaming hiervoor is: 'Strategic Business Units', veelal afgekort tot SBU. Aangezien de Amerikaanse term veelvuldig wordt gebruikt zullen we deze voortaan hanteren.
Tja, zo vul je nou een boekquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een stom boek
[..]
Noem die fucking SBE's dan niet! Die term zit blijkbaar in precies 1!!! zin in het hele boek
Het deed me denken aan Bert Visscher's relaas over Brandend Zand. Net al even gekeken, maar ik zag em niet op YouTube staanquote:
there is more in life than youtube. google bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het deed me denken aan Bert Visscher's relaas over Brandend Zand. Net al even gekeken, maar ik zag em niet op YouTube staan
Jaweeeeeeeeel maar de quote die ik bedoelde valt nét buiten het clipjequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
there is more in life than youtube. google bijvoorbeeldLinkje
Ja, dat is het ook gewoonquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vind jij 'Hallelujah' ook niet magistraal?
Ik wel!
Try me...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen wat dat betreft anders zijn. Mannen houden er weer van om stiekem aan je haren te ruikenAlleen wordt het wel een beetje raar als je een pluk haar gaat opsturen
![]()
Heb ik gisteren al uit de doeken gedaan, naast het gezicht (ogen en haren) staat op 2 het achterwerk en op 3 de voorgevel. Maar andersom vind ik eigenlijk ook wel goed...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
Maar om het gesprek weer even interessant te maken voor de heren: zijn jullie borsten- of billenmannen? Mijn exen zijn steeds billenmannen terwijl mijn borsten er toch ook best mogen wezen![]()
Sorry als ik nu tegen heilige huisjes schop, maar Ik vind dat nummer helemaal niks en heel die Jeff Buckley niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijke versie trouwens Nem, die je net postte
Dat ze naar bed is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef wyccie het volgende:
En wat zegt je vrouw?
Erachteraan dan!quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry als ik nu tegen heilige huisjes schop, maar Ik vind dat nummer helemaal niks en heel die Jeff Buckley niet.
Heb onlangs bij de Nationale Popquiz nog een CD van hem 'gewonnen'.
[ afbeelding ]
Iemand interesse tegen verzendkosten?
ouwe lulquote:
Geregeld, CD is vergeven...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Gaat in een moeite door geloof ik
quote:
Je wil een kusje op je ouwe lul?quote:
* MadMaster pakt CD en constateert:quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef ElizabethR het volgende:
JIPPIEIEIEIEEEEEEEEE!!! Ik heb een Jeff Buckley CD gewonnen!!!!!
![]()
Mijn dank is oneidnig MM
Jij wil er één geven?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je wil een kusje op je ouwe lul?
ja potverdooooooriequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster pakt CD en constateert:
'Hallelujah' staat er niet op...
Dat zeg ik ook van je sig:quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook van je sig:
...Tieten zijn overrated, behalve als ze wiebelen. © Kreator
Valt daar iets van te snappen in relatie tot de onderliggende website of is het gewoon een spam-teaser...
Let's rock!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Had ik maar iemand om van te houwe,
2 Zachte arme om me heen,
Die mijn altijd bescherme zouwe,
Ik voel me hier zo verdomd allleen...
quote:
Nou ja zeg, jullie hebben een totaal verkeerd beeld gekregen van mijquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry Tim, maar die handeling mag je bij een ander proberen, ik pas eventjes...
Zo... training is voorbij.. jullie hebben mijn reactie hierop nog tegoed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
Maar om het gesprek weer even interessant te maken voor de heren: zijn jullie borsten- of billenmannen? Mijn exen zijn steeds billenmannen terwijl mijn borsten er toch ook best mogen wezen![]()
Spamteasers, bah...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
Dat laatste
Ik mot bouwen, bouwen mot ik!!
quote:
Cover van Zo verdomd alleen door Patatje Metalquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pop-ups worden hier geblocked...
Alle 3 not my kind of types...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... training is voorbij.. jullie hebben mijn reactie hierop nog tegoed.
Ah, die heb ik al.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cover van Zo verdomd alleen door Patatje Metal
Het zijn slechts voorbeeldjes... wil niet zeggen dat dit mijn droomvrouwen zijn ofzo hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle 3 not my kind of types...
OK, maar bij mij tellen de ogen en haren als eerste en die vind ik alle 3 de gevallen niet bijzonder.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
Het zijn slechts voorbeeldjes... wil niet zeggen dat dit mijn droomvrouwen zijn ofzo hoor
Meer om even de argumenten duidelijk te maken.
Wow. Ik houd niet van musicals, maar dit was echt heel erg mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef ElizabethR het volgende:
MM, als musicalfanaat, hoe vind je deze dan??
Let vooral ook op het huilen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Kolere, wat een strot, een prima typecasting en een mooi arrangement...![]()
Ken hem niet, maar valt niet veel negatiefs over te zeggen.
Knap als je die tranen op commando kan laten lopen. Ik vraag me dan altijd af waaraan iemand dan denkt...
Ik vind de film overigens helemaal niks, te langdradig en te saai.
De musical (Engelse versie) is daarentegen geweldig...
MM doen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Wow. Ik houd niet van musicals, maar dit was echt heel erg mooi.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow. Ik houd niet van musicals, maar dit was echt heel erg mooi.
Oh my god! Nee!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef MadMaster het volgende:
MM doen?
Oftewel: Musical Meet ergens houden?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MM doen?
Oftewel: Musical Meet ergens houden?
Ik heb JCS niet in het buitenland gezien, dus ken die casts daarvan niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
De naam is Steve Balsamo!!
En nou ga ik los hoor.....
Nee, doe dat niet! Ik had trouwens niet door dat die Steve Balsamo Jezus moest voorstellen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ik turn jou wel om!! Zin in een musical tripje???
Manana, ik ga zo naar bed, 2 zachte armen opzoeken die van me houwe...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
En als je Glenn Carter gaat kijken, wees gewaarschuwd!! Het is ZO'n afknapper!!!
About time...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Manana, ik ga zo naar bed, 2 zachte armen opzoeken die van me houwe...
Nou en of.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Deed ik een oneerbaar voorstel of...?
Ow, sorry dan...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:26 schreef wyccie het volgende:
Nou en of.
Ik doe niet aan meets, en een toneelstuk of film vind ik stukken leuker zonder dat mensen opeens in gezang uitbarsten (enige uitzonderingen daargelaten).
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, doe dat niet! Ik had trouwens niet door dat die Steve Balsamo Jezus moest voorstellen.![]()
't Is maar een klein mannetje volgens mij, maar wat een charisma. (Hij doet me trouwens wel denken aan Marc-Marie Huijbregts....)
vraagsteller eerst! wat interesseert jou nou behalve bezwete t-shirts ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Soempie het volgende:
MaJo, nu ben ik wel benieuwd wat voor vrouw jij bent. Waar val jij op bij een man?Een kontjesvrouw of een sterke-armenvrouw of een brede-schoudersvrouw...enz.
Ah, hier. Ik doe hem niet aan, voor ik het weet ruikt hij naar mij en dat wil ik niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, heb je het shirt van Wiebel nu aan of is het al ingelijst?
Kari Byron.. dat is nou bijvoorbeeld een goed voorbeeld van een droomvrouw.. heeft gewoon op een of andere manier watquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar bij mij tellen de ogen en haren als eerste en die vind ik alle 3 de gevallen niet bijzonder.
Een plastic lach doet me niks en mevrouw 1 vind ik gewoon een gratenpakhuis...
In het algemeen heb ik daar geen beeld van.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
vraagsteller eerst! wat interesseert jou nou behalve bezwete t-shirts ?
Bijgeuren...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ah, hier. Ik doe hem niet aan, voor ik het weet ruikt hij naar mij en dat wil ik niet!Dan moet hij hem weer bijgeuren enzo.
Heb het shirt naast m'n kussen gelegd.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, hier. Ik doe hem niet aan, voor ik het weet ruikt hij naar mij en dat wil ik niet!Dan moet hij hem weer bijgeuren enzo.
Heb het shirt naast m'n kussen gelegd.
Wat is het probleem?quote:
Alleen al het feit dat ze zich daarvoor leent maakt haar bovenmatig cool.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef Soempie het volgende:
Kari
http://www.youtube.com/watch?v=RHcDP_Yew-g
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijgeuren...
Maar ik herken wel iets van wat je schrijft...
Slaap ze allemaal!!
Vandaar mijn:quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze zich daarvoor leent maakt haar bovenmatig cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |