Tenzij je in een schaapskooi werktquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het omgekeerde komt echt zelden voor
Ik ben toch meer van de lieve koosnaampjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu even niet, dakduivel, ik moet weg...![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tenzij je in een schaapskooi werkt
Alvast veel plezier!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:20 schreef iamredleader het volgende:
Zo, DaviniaHR enEli
zijn weer weg, heb net een instructie-ronde gekregen "hoe 24 uur met een baby te overleven"
Ik denk dat het allemaal wel goed komt
Morgenmiddag ophalen van het kinderdagverblijf, en vrijdagmiddag haalt DaviniaHR hem weer bij ons thuis op - 24 uur plezier dus
Dat meen je nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:05 schreef Etcetera het volgende:![]()
een collega zoekt woonruimte in utrecht. ze had een advertentie gezet op het intranet hier. wordt ze gebeld door iemand van een andere afdeling: jij zocht woonruimte he? moet dat per se in utrecht zijn?
nou ja, zou wel leuk zijn. maar een eindje reizen is ook niet erg.
is Hoogeveen dan nog te doen voor je?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Utrecht.. dat is toch waarvan men zegt 'lekker centraal en dus altijd dichtbij'quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
Weet die persoon uberhaupt wel waar Utrecht ligt?
is niet gevraagdquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
Weet die persoon uberhaupt wel waar Utrecht ligt?
Inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Utrecht.. dat is toch waarvan men zegt 'lekker centraal en dus altijd dichtbij'
Hmm balenquote:
Oeh wat dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
POST!!!
Van Sven.quote:
Wat is daar gek aan dan? Snap precies wat je bedoelt hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef Soempie het volgende:
Oke, uitleg. Ik zeg best vaak dat hij lekker ruikt.En het is gewoon zo fijn om bij elkaar te liggen.
Slaapt superfijn.
Nouja, ik zat daarna te zeuren dat ik hem zou missen en lang niet zo lekker zou slapen deze week.![]()
Nu dus net met de post z'n t shirt gekregen. Vertrouwd geurtje.![]()
![]()
!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een cadeautje.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef Soempie het volgende:
Oke, uitleg. Ik zeg best vaak dat hij lekker ruikt.En het is gewoon zo fijn om bij elkaar te liggen.
Slaapt superfijn.
Nouja, ik zat daarna te zeuren dat ik hem zou missen en lang niet zo lekker zou slapen deze week.![]()
Nu dus net met de post z'n t shirt gekregen. Vertrouwd geurtje.![]()
![]()
!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een cadeautje.![]()
Ik snuffel ook liever aan mijn man zelf! Maar als die niet voorhanden is, lijkt me een t-shirt met zijn lichaamsgeur een heel fijn alternatief!quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zal dan wel de enige zijn die het vreemd vind om aan t-shirts the ruiken
Een geur roept veel meer herinneringen op dan een foto of gevoel, blijkt uit onderzoekquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zal dan wel de enige zijn die het vreemd vind om aan t-shirts the ruiken
neequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:34 schreef wyccie het volgende:
Yuri heeft vast nog nooit een lekkerruikend vriendje gehad.
Tja ik denk nog even na over een goedgeplaatste opmerking over het verhaal van net... aangezien ik het toch ook wel enigzins vreemd vindquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Is dit trouwens het dames uurtje ofzo waar zjn de rest van de mannen
Die zijn t-shirts aan het bestinkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die zijn t-shirts aan het bestinken![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef Whiteguy het volgende:
als ik die wiebelkont was zou ik trouwens een complete wasmand opsturen, onder de voorwaarde dat het gewassen en gevouwen klaar ligt bij de volgende date
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef Whiteguy het volgende:
als ik die wiebelkont was zou ik trouwens een complete wasmand opsturen, onder de voorwaarde dat het gewassen en gevouwen klaar ligt bij de volgende date
Ja ik ben niet in vorm vandaag. Normaal zijn de lompe/botte opmerkingen binnen no-time uit de mouw geschud.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
daar heb je lang op zitten broeden
Ik zit in een boek te lezenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef B.ertha het volgende:
Goed, ik heb er meerdere keren naar gekeken, besloten dat ik geen Gronings snap, het maar laten zitten, toch weer gekeken en nu besloten dat ik de TT begrijp
Er staat een pronkjuweel?
Lijkt me een hoax, aangezien er altijd paparazzi bij Britney in de buurt zijn zouden er anders wel foto's van zijn....quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Britney shopt bloot
Gaat goed met Brit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |