quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen wat dat betreft anders zijn. Mannen houden er weer van om stiekem aan je haren te ruiken tieten te voelenAlleen wordt het wel een beetje raar als je een pluk haar silliconenimplantaat gaat opsturen
![]()
Nog best tricky om dat stiekem te doenquote:
mja eigenlijk hoeft dat ook helemaal niet normaal gesprokenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog best tricky om dat stiekem te doen
Als ze slaapt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog best tricky om dat stiekem te doen
na navraag bij mijn oudersquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:41 schreef B.ertha het volgende:
Goed, ik heb er meerdere keren naar gekeken, besloten dat ik geen Gronings snap, het maar laten zitten, toch weer gekeken en nu besloten dat ik de TT begrijp
Er staat een pronkjuweel?
Ja, even een stokje steken voordat je arrogant wordtquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
MiepensteinIk ben alleen nog gewend om adoraties naar mijn hoofd gesllingerd te krijgen
![]()
quote:Ja het gaat door zoals het er nu naar uitziet
Ik had het veel gekker gevonden als 'ie zijn onderbroek had gestuurdquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef Soempie het volgende:
Oke, uitleg. Ik zeg best vaak dat hij lekker ruikt.En het is gewoon zo fijn om bij elkaar te liggen.
Slaapt superfijn.
Nouja, ik zat daarna te zeuren dat ik hem zou missen en lang niet zo lekker zou slapen deze week.![]()
Nu dus net met de post z'n t shirt gekregen. Vertrouwd geurtje.![]()
![]()
!
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een cadeautje.![]()
Mag ik even inhaken?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
Maar om het gesprek weer even interessant te maken voor de heren: zijn jullie borsten- of billenmannen? Mijn exen zijn steeds billenmannen terwijl mijn borsten er toch ook best mogen wezen![]()
Vind jij 'Hallelujah' ook niet magistraal?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een 'Jeff Buckley luisterverslaving' aan het ontwikkelen
Ja ik zag nog geen reden om me er mee te bemoeienquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
Nou...het is wel redelijk dood hier
De mooiste versie ooit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
Vind jij 'Hallelujah' ook niet magistraal?
Ik wel!
Ik heb hier onlangs nog een hele mooie versie van gepost vanaf Youtubequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel!
quote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, even een stokje steken voordat je arrogant wordtIt's a dirty job but somebody's got to do it
[..]
Moet tegen die tijd wel weten WIE er mee-eet en of er nog speciale eisen zijn zoals kosjer etc. want dan kan ik dat eventueel coordineren met IARL
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Is dit trouwens het dames uurtje ofzo waar zjn de rest van de mannen
Grappig dan dat allemaal mannen billen blijkbaar belangrijker vinden, ik dacht echt altijd dat ze gefocussed waren op borstenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag ik even inhaken?
Even een onflateus vleeskeuringslijstje, op volgorde
- gezicht
- kont
- borsten
Waarbij nummer 1 en 2 het belangrijkst zijn.
Overigens zijn er nog meer categorien denkbaar. Voeten of benen bijvoorbeeld. Maar dat boeit mij persoonlijk niet zo.
Disclaimer: een mooi paar tieten ga ik niet uit de weg natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef Whiteguy het volgende:
als ik die wiebelkont was zou ik trouwens een complete wasmand opsturen, onder de voorwaarde dat het gewassen en gevouwen klaar ligt bij de volgende date
Beetje laat, damesuurtje is voorbijquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen wat dat betreft anders zijn. Mannen houden er weer van om stiekem aan je haren te ruikenAlleen wordt het wel een beetje raar als je een pluk haar gaat opsturen
![]()
Ik heb gelijk hequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
lekker ruiken aan het haar van m'n vrouw.
Owkee, ik ben dus een benen-billen man. Maar, net zoals Nem zegt, een mooi paar borsten is ook niet te versmadenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
Maar om het gesprek weer even interessant te maken voor de heren: zijn jullie borsten- of billenmannen? Mijn exen zijn steeds billenmannen terwijl mijn borsten er toch ook best mogen wezen![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
Moet tegen die tijd wel weten WIE er mee-eet en of er nog speciale eisen zijn zoals kosjer etc. want dan kan ik dat eventueel coordineren met IARL
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb gelijk heBeetje stiekem aan de borsten van je vriendin voelen
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:38 schreef MaJo het volgende:
Oh ehm eten, ja, ik dacht even dat je alleen quizen bedoeldeOp zich kan eten wel maar is denk ik leuker als S. er ook bij is. Maar ik zal wel even peilen bij de rest of ze er zin in hebben
http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En Nem, mag ik die aub via een PM of nogmaals in dit topic?? Ben heel benieuwd.
Oh ja, het maakt me niet zoveel uit hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo
Oh ehm eten, ja, ik dacht even dat je alleen quizen bedoeldeOp zich kan eten wel maar is denk ik leuker als S. er ook bij is. Maar ik zal wel even peilen bij de rest of ze er zin in hebben
Ik land een vrijdagochtend.quote:Wanneer kom je terug trouwens? Zaterdag is weer Rascal
Ja hoor, voor elkaar, tranen in mijn ogen en megakippevel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ
Nou, het is net zoals alle andere dingen: er is van alles wat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dan dat allemaal mannen billen blijkbaar belangrijker vinden, ik dacht echt altijd dat ze gefocussed waren op borstenIk kijk zelf eerder naar borsten
Maar eerst naar het gezicht natuurlijk
Ik heb even gemist wat er aan de hand was maar ik zou zeggen: lekker laten lopenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, voor elkaar, tranen in mijn ogen en megakippevel.
Het idee was gewoon een quizetentjequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gaat MaJo een heel feest organiseren of zo? En wordt MadMaster uitgenodigd?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=AratTMGrHaQ
O gewoon, ik jank wel vaker bij bepaalde muziek hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb even gemist wat er aan de hand was maar ik zou zeggen: lekker laten lopen
Hm, janken doe ik niet snel, maar er is genoeg muziek waar ik een stevige brok van in m'n keel kan krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:57 schreef ElizabethR het volgende:
O gewoon, ik jank wel vaker bij bepaalde muziek hoor
Niet van ellende trouwens, maar omdat ik het werkelijk wondermooi vind.
* iamredleader kijkt naar z'n buikje *quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik geef veel meer om buiken bij jongensen veel jongens die ik ken ook andersom
Maar dan wel enigszins plat, hoeft niet gespierd, maar geen bier/vetbuik
Heb jij geluk dat je niet met mij getrouwd bentquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kijkt naar z'n buikje *
nope, niet gespierd, beetje vettig. Niet dik, maar zeker niet dun.
Noem die fucking SBE's dan niet! Die term zit blijkbaar in precies 1!!! zin in het hele boekquote:Deze bedrijfseenheden worden SBE's genoemd: strategische bedrijfseenheden. De Amerikaanse benaming hiervoor is: 'Strategic Business Units', veelal afgekort tot SBU. Aangezien de Amerikaanse term veelvuldig wordt gebruikt zullen we deze voortaan hanteren.
Tja, zo vul je nou een boekquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een stom boek
[..]
Noem die fucking SBE's dan niet! Die term zit blijkbaar in precies 1!!! zin in het hele boek
Het deed me denken aan Bert Visscher's relaas over Brandend Zand. Net al even gekeken, maar ik zag em niet op YouTube staanquote:
there is more in life than youtube. google bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het deed me denken aan Bert Visscher's relaas over Brandend Zand. Net al even gekeken, maar ik zag em niet op YouTube staan
Jaweeeeeeeeel maar de quote die ik bedoelde valt nét buiten het clipjequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
there is more in life than youtube. google bijvoorbeeldLinkje
Ja, dat is het ook gewoonquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel!
Try me...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:11 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat mannen en vrouwen wat dat betreft anders zijn. Mannen houden er weer van om stiekem aan je haren te ruikenAlleen wordt het wel een beetje raar als je een pluk haar gaat opsturen
![]()
Heb ik gisteren al uit de doeken gedaan, naast het gezicht (ogen en haren) staat op 2 het achterwerk en op 3 de voorgevel. Maar andersom vind ik eigenlijk ook wel goed...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
Sorry als ik nu tegen heilige huisjes schop, maar Ik vind dat nummer helemaal niks en heel die Jeff Buckley niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijke versie trouwens Nem, die je net postte
Dat ze naar bed is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:40 schreef wyccie het volgende:
En wat zegt je vrouw?
Erachteraan dan!quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry als ik nu tegen heilige huisjes schop, maar Ik vind dat nummer helemaal niks en heel die Jeff Buckley niet.
Heb onlangs bij de Nationale Popquiz nog een CD van hem 'gewonnen'.
[ afbeelding ]
Iemand interesse tegen verzendkosten?
ouwe lulquote:
Geregeld, CD is vergeven...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:46 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Gaat in een moeite door geloof ik
quote:
Je wil een kusje op je ouwe lul?quote:
* MadMaster pakt CD en constateert:quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef ElizabethR het volgende:
JIPPIEIEIEIEEEEEEEEE!!! Ik heb een Jeff Buckley CD gewonnen!!!!!
![]()
Mijn dank is oneidnig MM
Jij wil er één geven?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je wil een kusje op je ouwe lul?
ja potverdooooooriequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster pakt CD en constateert:
'Hallelujah' staat er niet op...
Dat zeg ik ook van je sig:quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook van je sig:
...Tieten zijn overrated, behalve als ze wiebelen. © Kreator
Valt daar iets van te snappen in relatie tot de onderliggende website of is het gewoon een spam-teaser...
Let's rock!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Had ik maar iemand om van te houwe,
2 Zachte arme om me heen,
Die mijn altijd bescherme zouwe,
Ik voel me hier zo verdomd allleen...
quote:
Nou ja zeg, jullie hebben een totaal verkeerd beeld gekregen van mijquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry Tim, maar die handeling mag je bij een ander proberen, ik pas eventjes...
Zo... training is voorbij.. jullie hebben mijn reactie hierop nog tegoed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:54 schreef MaJo het volgende:
Spamteasers, bah...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
Dat laatste
Ik mot bouwen, bouwen mot ik!!
quote:
Cover van Zo verdomd alleen door Patatje Metalquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pop-ups worden hier geblocked...
Alle 3 not my kind of types...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... training is voorbij.. jullie hebben mijn reactie hierop nog tegoed.
Ah, die heb ik al.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cover van Zo verdomd alleen door Patatje Metal
Het zijn slechts voorbeeldjes... wil niet zeggen dat dit mijn droomvrouwen zijn ofzo hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle 3 not my kind of types...
OK, maar bij mij tellen de ogen en haren als eerste en die vind ik alle 3 de gevallen niet bijzonder.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
Het zijn slechts voorbeeldjes... wil niet zeggen dat dit mijn droomvrouwen zijn ofzo hoor
Meer om even de argumenten duidelijk te maken.
Wow. Ik houd niet van musicals, maar dit was echt heel erg mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:01 schreef ElizabethR het volgende:
MM, als musicalfanaat, hoe vind je deze dan??
Let vooral ook op het huilen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Kolere, wat een strot, een prima typecasting en een mooi arrangement...![]()
Ken hem niet, maar valt niet veel negatiefs over te zeggen.
Knap als je die tranen op commando kan laten lopen. Ik vraag me dan altijd af waaraan iemand dan denkt...
Ik vind de film overigens helemaal niks, te langdradig en te saai.
De musical (Engelse versie) is daarentegen geweldig...
MM doen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Wow. Ik houd niet van musicals, maar dit was echt heel erg mooi.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow. Ik houd niet van musicals, maar dit was echt heel erg mooi.
Oh my god! Nee!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef MadMaster het volgende:
MM doen?
Oftewel: Musical Meet ergens houden?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MM doen?
Oftewel: Musical Meet ergens houden?
Ik heb JCS niet in het buitenland gezien, dus ken die casts daarvan niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
De naam is Steve Balsamo!!
En nou ga ik los hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |