quote:
nou weet ik nog niet of het stinktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het verhaal van de poepluier.
Eerst heeft Eli lekker geslapen. Toen werd hij wakker, en hebben we vrolijk lopen kletsen (lees: Eli brabbelt en maakt lieve geluidjes en iamredleader klept rustig terug).
Op een gegeven moment werd 'ie stil, en had hij een geconcentreerde blik in z'n ogen. Ik voelde het al aankomen, en jawel: poepluier! En inmiddels weer schoon en vrolijken nou ligt hij weer vrolijk te kijken naar de boekenkast!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij blijft sowieso raarMaar hoe of wat precies weet ik dus niet want we hebben sindsdien geen contact meer gehad
Overigens wilde ik wel blijven slapen omdat ik te bezopen was om naar huis te gaan maar dat leek hem niet 'verstandig'. Dus toen heb ik zijn kamer maar ondergekotst
![]()
Maar om die persoon heb je ooit veel gegeven, lijkt me. Ook vriendschappelijk. Dan vind ik het moeilijk om dat zo aan de kant te zetten. Tenzij iemand je heel erg heeft gekwetst.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Grappig om te lezen hoe anderen met ex'en omgaan.
Ik ben kennelijk van het oude stempel van 'over en uit' en heb mijn ex'en nadien nooit meer bwust bezocht/gezien.
Ik zou ook niet weten wat ik nog met ze zou hebben moeten doen: Ex = exit...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef Etcetera het volgende:jij snapt het
een van mijn eerste reactie: mag ik haar kamer
[..]
nou weet ik nog niet of het stinkt![]()
En, mag het?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef Etcetera het volgende:jij snapt het
Mooi verhaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het verhaal van de poepluier.
Eerst heeft Eli lekker geslapen. Toen werd hij wakker, en hebben we vrolijk lopen kletsen (lees: Eli brabbelt en maakt lieve geluidjes en iamredleader klept rustig terug).
Op een gegeven moment werd 'ie stil, en had hij een geconcentreerde blik in z'n ogen. Ik voelde het al aankomen, en jawel: poepluier! En inmiddels weer schoon en vrolijken nou ligt hij weer vrolijk te kijken naar de boekenkast!
ik wel m'n boeken nietquote:
Toen mijn broer weg ging kwam mn ouders daar juist mee... maar ik bleef lekker in mn kleine kamertje zitten. Die van mn broer zat direct naast de kamer van mn ouders met een dun tussenmuurtje, dat was mij iets te riskant.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]jij snapt het
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen mijn broer weg ging kwam mn ouders daar juist mee... maar ik bleef lekker in mn kleine kamertje zitten. Die van mn broer zat direct naast de kamer van mn ouders met een dun tussenmuurtje, dat was mij iets te riskant.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen mijn broer weg ging kwam mn ouders daar juist mee... maar ik bleef lekker in mn kleine kamertje zitten. Die van mn broer zat direct naast de kamer van mn ouders met een dun tussenmuurtje, dat was mij iets te riskant.![]()
Dan is de keuze gauw gemaaktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat snap ik
maar ik ben nu de gene met a) een klein rothok dat b) meteen naast de kamer van m'n ouders ligt
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Benny Neyman schijnt te zijn overleden?
ik zie het voor mequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Toen m'n oudste zus het huis uitging moest ik verhuizen van kamer. Ik wilde helemaal niet, want ik vond m'n zolderkamertje veel toffer dan de grote kamer waar ik in moest. Alleen als ik naar m'n zolderkamer wilde moest ik door de kamer van m'n andere zus. En dat is niet erg als je nog klein bent, maar wel als ze al een jaar of 16 is en af en toe een vriendje mee naar huis neemt.![]()
Ik was 12 ofzo en snapte er geen reet van waarom dat niet gewoon kon.![]()
Was echt het irritante zusje, vond het heel tof als er een vriend meekwam omdat dat vet gezellig was.
Niet doorhebbende dat ze liever hadden dat ik op zou zouten.
Er staat niets op teletekst.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Benny Neyman schijnt te zijn overleden?
Management ontkent dood Benny Neymanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:02 schreef ElizabethR het volgende:
Er staat niets op teletekst.
If so, jammer!! Ik vond zijn muziek niet veel aan, maar het is een hele lieve aardige en gezellige man!!
Het kan moeilijk zijn om iemand, met wie je een deel van je leven hebt gedeeld, aan de kant te zetten, maar als je eenmaal de beslissing hebt genomen om uit elkaar te gaan, waarom zou je dan nog tijd in die persoon investeren?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
Maar om die persoon heb je ooit veel gegeven, lijkt me. Ook vriendschappelijk. Dan vind ik het moeilijk om dat zo aan de kant te zetten. Tenzij iemand je heel erg heeft gekwetst.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Toen m'n oudste zus het huis uitging moest ik verhuizen van kamer. Ik wilde helemaal niet, want ik vond m'n zolderkamertje veel toffer dan de grote kamer waar ik in moest. Alleen als ik naar m'n zolderkamer wilde moest ik door de kamer van m'n andere zus. En dat is niet erg als je nog klein bent, maar wel als ze al een jaar of 16 is en af en toe een vriendje mee naar huis neemt.![]()
Was echt het irritante zusje, vond het heel tof als er een vriend meekwam omdat dat vet gezellig was.
Ik herken dit als lijdend voorwerp, ik was de oudste thuis en mijn jongere zus zag mijn vriendinnen soms al haar vriendinnen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Jezus zeg, wat ziek van de GPD om dat zonder officiele bevestiging naar buiten te brengen!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Management ontkent dood Benny Neyman
Uitgegeven: 18 januari 2008 11:30
Laatst gewijzigd: 18 januari 2008 12:01
AMSTERDAM - Het management van Benny Neyman ontkent dat de Nederlandse zanger is overleden. De geassocieerde Pers Diensten (GPD) bracht vrijdagochtend het bericht naar buiten dat hij op 56-jarige leeftijd was overleden, maar zijn manager Wil Jansen laat aan NU.nl weten dat het bericht "absoluut niet waar" is.
Geweldige woordkeuze...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
Jezus zeg, wat ziek van de GPD om dat zonder officiele bevestiging naar buiten te brengen!!
Op Fok staat dat "deze canard" door het Dagblad van het Noorden de wereld in is geholpen. Etc??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jezus zeg, wat ziek van de GPD om dat zonder officiele bevestiging naar buiten te brengen!!
Nee, ik zie het verschil tussen een vriendschap en een relatie niet slechts als het bed dat je wel of niet met elkaar deelt. Maar soms kan een relatie niet werken om het een of ander, maar werkt het als vrienden nog wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan moeilijk zijn om iemand, met wie je een deel van je leven hebt gedeeld, aan de kant te zetten, maar als je eenmaal de beslissing hebt genomen om uit elkaar te gaan, waarom zou je dan nog tijd in die persoon investeren?
Wat is het verschil tussen een relatie en vriendschap met een persoon? Slechts het bed dat je niet meer met elkaar deelt of zo? Ik zie dat wat breder, het gaat mij niet alleen om dat bed. De reden om uit elkaar te gaan ligt vaak ergens anders en is voor mij aanleiding om een definitief punt achter die persoon te zetten, al betekent dat soms uithuilen en opnieuw beginnen...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken dit als lijdend voorwerp, ik was de oudste thuis en mijn jongere zus zag mijn vriendinnen soms al haar vriendinnen...
Sja, blijft het gewoon schofterig natuurlijk!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Fok staat dat "deze canard" door het Dagblad van het Noorden de wereld in is geholpen. Etc??
WBquote:Ohja: de adelaar is geland
Nog geen plannen dit weekend.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Vrijdag dus het is weer bijna weekend!! Wat zijn de plannen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Werpt het al vruchen af dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog geen plannen dit weekend.
Ik zal de agenda er even op na slaan, laat het later nog weten.
Thx voor de tips gisteren Soemp
onmogelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Fok staat dat "deze canard" door het Dagblad van het Noorden de wereld in is geholpen. Etc??
Ohja: de adelaar is geland
A lovely weekend dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo met de trein naar Breda en dan de hele avond in bed doorbrengen.![]()
Morgen: sporten, sowieso![]()
Zondag: langs een vriend van Sven om kennis te maken.En naar Antwerpen.
Maandag tot en met woensdag ook nog in Breda.![]()
En die van jou?
vertel eens wat meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat moet blijken na de afkoelingsperiode he
Morgen een keukeninwijding óp (zeg nooit: 'in'...) Wieringen bij vrienden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Tofquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen een keukeninwijding óp (zeg nooit: 'in'...) Wieringen bij vrienden.
Vorige week kregen we een menu-kaart met daarop 5 voorgerechten, 5 hoofgerechten en 5 nagerechten vermeld en we mochten individueel kiezen wat we morgen willen eten...![]()
kortom, ik ben benieuwd, vis hoeven we niet zelf uit de zee te halen, maar zal meer dan dagvers zijn...
Ja, dat gebeurt best vaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Etc, gefeliciteerdMisschien krijg je wel een heel goeie band met je zus als ze een keer niet meer bij je in huis woont
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Etc, gefeliciteerdMisschien krijg je wel een heel goeie band met je zus als ze een keer niet meer bij je in huis woont
Mmmm, ik denk niet dat ik dat ooit zou kunnen en om het nu uit te gaan proberen zie ik nog even niet zitten...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik zie het verschil tussen een vriendschap en een relatie niet slechts als het bed dat je wel of niet met elkaar deelt. Maar soms kan een relatie niet werken om het een of ander, maar werkt het als vrienden nog wel.Omdat je dan ook veel meer afstand hebt, bij een relatie zit je veel vaker bij elkaar en deel je veel meer.
Hoe oud zijn je nichtjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
A lovely weekend dus
Ik ga morgen misschien naar Rotterdam, mn familie opzoeken. Mijn kleine nichtjes groeien zo snel dat ik er echt vaker heen moetEn als alles een beetje meewerkt kan ik meerijden met mn vriend + wat vrienden van hem in de auto
O ja, da's morgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn pasgetrouwde vrienden gaan morgen naar L&B voor die whiskyproeverij, ik ben benieuwd hoe ze het gaan vinden!!
Aah, da's toch geen ramp? Ja, ideaal is het ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had trouwens het meest erge nog niet gemeld geloof ikze komt in dezelfde straat als m'n vriend te wonen
Eh, 3 en 6, maar de laatste keer dat ik ze heb gezien is toch alweer een half jaar geleden, dus de jongste zal wel flink veranderd zijnquote:
ja maar dan verwacht ze zeker dat ik elk weekend langskomquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aah, da's toch geen ramp? Ja, ideaal is het ook nietmaar altijd beter dan in hetzelfde huis!
Leuke leeftijd is dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eh, 3 en 6, maar de laatste keer dat ik ze heb gezien is toch alweer een half jaar geleden, dus de jongste zal wel flink veranderd zijn
Telefoon rinkelt:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
ik had trouwens het meest erge nog niet gemeld geloof ikze komt in dezelfde straat als m'n vriend te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |