Grappig. Maar is Christian niet een verzamelnaam....?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef Supersheep het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kaartje maar ik weet nauwelijks wat het verschil tussen al die stromingen is
Google zelf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
is het netnummer van groningen 050 ?
Och het is allemaal tuig. De een is alleen iets fanatieker tuig dan de anderquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Grappig. Maar is Christian niet een verzamelnaam....?
jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
is het netnummer van groningen 050 ?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:07 schreef Soempie het volgende:
Die Cherry Reds van jou had ik ook.![]()
Dat je van All Stars veel paar hebt, begrijpelijk. Maar de rest.![]()
quote:
Ja, ze zaten niet lekker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met 'de rest' de Dr. Martens bedoelt, terwijl je die zelf hebt gehad...
Huh?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou prop je het in je mond ook
Aan de locaties van de kleuren te zien zou ik zeggen dat baptisten een naar volkje zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef Supersheep het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kaartje maar ik weet nauwelijks wat het verschil tussen al die stromingen is
NIPO heb ik me ook voor aangemeld maar die onderzoekjes vind ik niet zo leuk eigenlijk... er was er eentje nog minder, daar had je een speciaal programma voor nodig en dat vind ik gewoon niet fijn werkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Had medewerking toegezegd aan het NIPO voor marktonderzoeken.
Heb me net een half uur lang een ongeluk zitten klikken door allerlei vragen die ik eigenlijk niet wil beantwoorden...
Die is gaafquote:
Ik krijg em alleen niet mooi in MSNquote:
Hij blijft sowieso raarquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:45 schreef Soempie het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of die ex zich nog zo raar gedroeg. En hoe het er voor stond.![]()
Ik dacht dat het verhaal zou zijn dat ze zou blijven slapen/ was blijven slapen en vervolgens het bed had ondergekotst.![]()
* popcorn weer wegzet
Grappig om te lezen hoe anderen met ex'en omgaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:20 schreef MaJo het volgende:
Hij blijft sowieso raarMaar hoe of wat precies weet ik dus niet want we hebben sindsdien geen contact meer gehad
Overigens wilde ik wel blijven slapen omdat ik te bezopen was om naar huis te gaan maar dat leek hem niet 'verstandig'. Dus toen heb ik zijn kamer maar ondergekotst
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:27 schreef Etcetera het volgende:
baby's zijn lievals ze niet janken. of poepen. of je wakker houden.
nog geen kiddo's voor mij
fijn vooruitzichtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
geloof me, dat is echt niet het enige wat ze doen.
ze snurken, ze kotsen en ze willen 100% van je aandacht
Geen idee, Eli is niet mijn kindquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fijn vooruitzicht
nu heb ik wel gelezen dat je als ouderzijnde de poep van je kiddo's niet vind stinken. of in elk geval minder. is dat waar
tuurlijk stom van mequote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, Eli is niet mijn kinden hij heeft nog niet gepoept hier, dus ik wacht het af
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tuurlijk stom van me![]()
![]()
maar ik ben wel benieuwd
dank jequote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal de poep pics het verhaal hier posten als het zo ver is
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Etcetera het volgende:
oh ja m'n zus gaat het huis uitzij en haar vriend hebben een huis gekocht
Hoe is dat nou, borstvoeding geven?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben ook vrolijk
Eli heeft redelijk doorgeslapen, alleen 1x wakker geweest rond 05:15 voor een kleine voeding, en hij heeft er net weer eentje op (waarvan een mooie slok vol over mijn joggingbroek)
Maar ach, als je zo lief bent als hij, dan mag alles
dank jequote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, borstvoeding geven?
ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dank jeik ga het maar niet doorgeven dan kijkt ze toch weer alsof ik gek ben
nee eerder dit:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zie het al voor me
"je wordt gefeliciteerd door ene iamredleader"
"huh?"
"ja, je weet toch, die gozer van Fok!"
"huh?"
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee eerder dit:
'oh ja van de slowchat de felicitaties!'
'![]()
'
'zucht'
Aha, ik zie het probleem al.quote:
feli voor jou!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Etcetera het volgende:
oh ja m'n zus gaat het huis uitzij en haar vriend hebben een huis gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |