abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:16:51 #102
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56105834
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
LOL, ik heb een hekel aan BBQ-en. Ik heb sowieso een hekel aan vlees eten, of het moet een lekkere frikandel zijn. Ik eet wel vlees, maar je doet me er geen ENORM plezier mee.

Verder doet mijn sjow kees het best wel aardig
Mijn Ierland reis bracht me niet veel verder dan Dublin en Belfast. Helaas deze uitzichten voor het grootste gedeelte gemist
Mooie foto's trouwens.
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:18:24 #103
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56105869
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Prachtige foto's ER

En woon je in de buurt van Galway Vrienden van me wonen daar. Ik wil ze graag eens opzoeken, vooral nu ik deze foto's zo zie

Ik ben trouwens op het moment aan het kijken wat voor opties er zijn om in het buitenland te studeren. Ik twijfel nu tussen Amerika/Canada enerzijds en Noorwegen/Zweden anderzijds. Maar als ik zo Ierland zie dan is dat misschien ook wel wat... Ik zou sowieso ook terug naar Engeland willen maar omdat ik er al eens gewoond heb lijkt het me ook wel tof om eens wat anders te proberen
Ik woon vlakbij Galway, maar wel op het platteland, niet in de stad zelf. NUI-Galway is een fijne universiteit hoor, mijn man studeert er ook full-time. En de omgeving, tja, wat zal ik daar nu eens over zeggen. Wel aardig
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 januari 2008 @ 16:18:43 #104
39237 crew  H_T
2733
pi_56105879
Misschien moet ik tóch es wat beter op namen van mensen gaan letten. Net weer aangesproken door iemand die mij bleek te kennen en ze kwam me wel engiszins bekend voor, maar geen idee wie het was
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:19:23 #105
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56105898
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef MaJo het volgende:

Oeh waar ga je heen?
Aruba en Curaçao voor 3 weken incl. carnaval-weekend...

donderdag 17 januari 2008 @ 16:19:37 #106
171422 LadyBlack
paint it black
pi_56105905
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zo'n grote maan.
Mijn eerste date op Noorderzon dit jaar: even wat eten gaan halen (want ik had al dagen geen hap door mn keel kunnen krijgen ) bij de Italiaanse kraam bij de laatste vijver, op gaan eten op dat trapje bij het water, met uitzicht op een enorme gele maan die over het water scheen...... wat een sfeertje

Alleen hebben we er die eerste avond allebei nog geen gebruik van gemaakt
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:20:34 #107
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56105937
ElizabethR: ik vind vooral je schaapfoto mooi
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:21:16 #108
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56105966
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zijn ook de eerste 2 letters van mijn voornaam Ik ga bijna twijfelen of je geen kloon van me bent
Als je me nou ook nog gaat vertellen dat je dol bent op saté-saus, 'Amadeus' een van de beste films allertijden vindt, en KLUUN een nepschrijver, dan raak ik ook zwaar confused hoor!!!
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:21:47 #109
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56105976
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef MaJo het volgende:

Ik bedoel het meer in de trant van 'we kunnen altijd nog vrienden blijven', zoals je nadat het uit is zo leuk tegen elkaar zegt
Dus je komt binnenkort mijn bed onder kotsen...
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:24:31 #110
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56106135
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mijn eerste date op Noorderzon dit jaar: even wat eten gaan halen (want ik had al dagen geen hap door mn keel kunnen krijgen ) bij de Italiaanse kraam bij de laatste vijver, op gaan eten op dat trapje bij het water, met uitzicht op een enorme gele maan die over het water scheen...... wat een sfeertje

Alleen hebben we er die eerste avond allebei nog geen gebruik van gemaakt

Noorderzon zelf is al zo geweldige sfeer En dan ook nog eens zo'n maan...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:28:39 #112
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56106223
Dames en heren, ik ga er vandoor
Ik land om 09:00 maar het is goed mogelijk dat ik gelijk naar bed verdwijn

@MaJo: ik ga bijna zeker weten mee naar Rascal maar daar hebben we dan nog wel even contact over.

Later
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_56106239
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Heeft een ex van jou dat gedaan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56106271
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:

@MaJo: ik ga bijna zeker weten mee naar Rascal maar daar hebben we dan nog wel even contact over.

Later
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:30:35 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56106284
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik woon vlakbij Galway, maar wel op het platteland, niet in de stad zelf. NUI-Galway is een fijne universiteit hoor, mijn man studeert er ook full-time. En de omgeving, tja, wat zal ik daar nu eens over zeggen. Wel aardig

Ik geloof niet dat mijn uni daar conacten mee heeft, wel met Dublin en Maynooth ( ) Die laatste heet ook NUI, of is dat dan hetzelfde? En zou je het aanraden om in Ierland te gaan wonen? Wat zijn de voor en de nadelen? Ben wel verliefd geworden op Engeland toen ik er woonde en ik houd ook van de Engelse mentaliteit, dus misschien moet ik toch maar weer eens die kant op. Hoewel Ierland natuurlijk wel wat anders is
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:31:24 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56106308
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Als je me nou ook nog gaat vertellen dat je dol bent op saté-saus, 'Amadeus' een van de beste films allertijden vindt, en KLUUN een nepschrijver, dan raak ik ook zwaar confused hoor!!!
Ah gelukkig, ik houd absoluut niet van satésaus en ik vind Kluun best ok
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:31:45 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56106318
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:32:15 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56106332
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:

Later
Jee cool Laat maar even weten dan
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:32:40 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56106353
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef Soempie het volgende:

[..]

Nee ik bij mijn ex
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:33:09 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56106364
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef Soempie het volgende:
Nee, maar MaJo wel begin dit jaar/eind vorig jaar bij haar ex waar ze kennelijk ook tegen heeft gezegd 'We kunnen toch gewoon vrienden blijven'...
pi_56106427
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee ik bij mijn ex
Wacht even, dat heb ik gemist

Welk topic????
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:37:08 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56106500
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nee, maar MaJo wel begin dit jaar/eind vorig jaar bij haar ex waar ze kennelijk ook tegen heeft gezegd 'We kunnen toch gewoon vrienden blijven'...
Mwah het gesprek liep dit keer wel iets anders hoor Hij heeft ook gezegd dat het misschien beter was als we elkaar even niet zouden zien Daar houdt ie zich goed aan trouwens
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:37:48 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56106529
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wacht even, dat heb ik gemist

Welk topic????
geen idee, maar het was ergens rond 7 januari
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:40:26 #124
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56106636
NUI is allemaal National University Ireland, en dan komt de naam van de stad er nog achter. In ons geval Galway.

Maynooth is een echt studentenstadje, ligt vlakbij Dublin, en de omgeving is vrij saai daar, niet zo spectaculair als in het westen van Ierland. Verder vind ik de Ieren nog aardiger dan de Britten.

Ik ben ongeveer 11 jaar geleden verliefd geworden op Ierland, toen we er voor het eerst op vakantie gingen. De acute reden was dat we ergens waren uitgestapt om de omgeving rond een meer te verkennen. Toen we weer verder reden kwam ik er na een half uur achter dat ik mijn tas, waarin alle belangrijke papieren zoals paspoorten en reisdocumenten en creditcard, nasat de auto had laten staan. Ik helemaal over de zeik natuurlijk. Toch terug gereden, en er stond een boertje naast mijn tas, die nog op precies dezelfde plek stond als waar ik hem was vergeten, geleund op zijn schoffel en kauwend op een ouderwetse pruimtabaksliert. Hij was aan het werken in het weiland dat voor het meer lag. Hij zei in onvervalst boeren-engels dattie wel dacht dat we terug zouden komen en dat hij maar even op de tas had gepast.

Toen spuugde hij een tabaksfluim en riep 'Cheers', waarna hij verder ging met zijn werk. Toen werd ik verliefd. Niet alleen door de mensen hoor, de omgeving doet het hem zeker ook!!! Gewoon, het totaalpakket Ierland eigenlijk.

Ik wil niemand aanraden in Ierland te gaan wonen, ik zou het niet doen!! Echt niet!!! Niks aan!!

Zit ik straks verdorie met allemaal Nederlanders opgescheept, met hun rare egoistische mentaliteit!! Moet er niet aan denken zeg!
pi_56106700
Ik kan het niet vinden.
pi_56106776
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mwah het gesprek liep dit keer wel iets anders hoor Hij heeft ook gezegd dat het misschien beter was als we elkaar even niet zouden zien Daar houdt ie zich goed aan trouwens
Hoe was het met die andere date trouwens? En is er ondertussen niet iemand anders die je leuk vindt?
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:45:44 #127
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56106804
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:

Hoe was het met die andere date trouwens? En is er ondertussen niet iemand anders die je leuk vindt?
Ik heb hem net afgezegd...
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:54:45 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56107095
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef ElizabethR het volgende:
NUI is allemaal National University Ireland, en dan komt de naam van de stad er nog achter. In ons geval Galway.

Maynooth is een echt studentenstadje, ligt vlakbij Dublin, en de omgeving is vrij saai daar, niet zo spectaculair als in het westen van Ierland. Verder vind ik de Ieren nog aardiger dan de Britten.

Ik ben ongeveer 11 jaar geleden verliefd geworden op Ierland, toen we er voor het eerst op vakantie gingen. De acute reden was dat we ergens waren uitgestapt om de omgeving rond een meer te verkennen. Toen we weer verder reden kwam ik er na een half uur achter dat ik mijn tas, waarin alle belangrijke papieren zoals paspoorten en reisdocumenten en creditcard, nasat de auto had laten staan. Ik helemaal over de zeik natuurlijk. Toch terug gereden, en er stond een boertje naast mijn tas, die nog op precies dezelfde plek stond als waar ik hem was vergeten, geleund op zijn schoffel en kauwend op een ouderwetse pruimtabaksliert. Hij was aan het werken in het weiland dat voor het meer lag. Hij zei in onvervalst boeren-engels dattie wel dacht dat we terug zouden komen en dat hij maar even op de tas had gepast.

Toen spuugde hij een tabaksfluim en riep 'Cheers', waarna hij verder ging met zijn werk. Toen werd ik verliefd. Niet alleen door de mensen hoor, de omgeving doet het hem zeker ook!!! Gewoon, het totaalpakket Ierland eigenlijk.

Ik wil niemand aanraden in Ierland te gaan wonen, ik zou het niet doen!! Echt niet!!! Niks aan!!

Zit ik straks verdorie met allemaal Nederlanders opgescheept, met hun rare egoistische mentaliteit!! Moet er niet aan denken zeg!
Ah ok, dus de enige opties voor mij is dan Dublin of Maynooth. Hoe is Dublin zelf trouwens, leuk voor een student? Zou je het aanraden? Het liefst zou ik in een mooie omgeving zitten, maar aan de andere kant als de stad leuk is dan is het ook prima. Ik heb het in Londen ook super gehad. Ik hou echt van de Engelse mentaliteit, zoveel vriendelijker dan de Nederlandse. Dat verhaal van die tas is echt typerend Al is dat in Londen wel anders Daar is mijn tas wel gejat

Ik neig nu toch wel weer naar GB of Ierland
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:55:44 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56107121
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:

[..]

Die is niet doorgegaan. Dat ligt een beetje ingewikkeld maar daar kom ik nog op terug
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 16:56:10 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56107128
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:45 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik heb hem net afgezegd...
Hehe dat dus
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:57:25 #131
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56107153
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok, dus de enige opties voor mij is dan Dublin of Maynooth. Hoe is Dublin zelf trouwens, leuk voor een student? Zou je het aanraden? Het liefst zou ik in een mooie omgeving zitten, maar aan de andere kant als de stad leuk is dan is het ook prima. Ik heb het in Londen ook super gehad. Ik hou echt van de Engelse mentaliteit, zoveel vriendelijker dan de Nederlandse. Dat verhaal van die tas is echt typerend Al is dat in Londen wel anders Daar is mijn tas wel gejat

Voor een rijke student is het wel leuk denk ik in Dublin, maar het viel me wel op dat alles daar schreeuwend duur is. Huisvesting schijnt al helemaal een drama te zijn
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:59:16 #132
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56107204
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als je echt wilt weten hoe het in Maynooth is moet je even contact opnemen met I.R.Baboon, die heeft er ook een half jaar ofzo gestudeerd en kan er alles over vertellen.

Ik vind Dublin een aardige stad, voor een student denk ik heel leuk, veel te doen enzo. Maar ik zou er niet willen wonen. Nu heeft dat niets met Dublin te maken maar met mij. Ik heb mijn hele leven in een grote stad gewoond en ben als een kind zo blij en als God in Frankrijk zo gelukkig dat ik nu 'rural' woon!!!
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 17:01:22 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56107265
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Voor een rijke student is het wel leuk denk ik in Dublin, maar het viel me wel op dat alles daar schreeuwend duur is. Huisvesting schijnt al helemaal een drama te zijn
Ik heb al in Londen gewoond dus ik denk dat die shock voor mij wel mee zal vallen

ben daar na 2 jaar overigens nog failliet door
pi_56107285
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Die is niet doorgegaan. Dat ligt een beetje ingewikkeld maar daar kom ik nog op terug
Je maakt me nieuwsgierig.

Maargoed ik moet werken.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:02:30 #135
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56107291
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

O ja, dat ook, daar ben ik al zo aan gewend dat ik dat gewoon vergeet!! Dublin is inderdaad afgrijselijk duur en je krijgt een kippenhok als kamer voor het luttele bedrag van een eurootje of 800. De supermarkt rekening zal je ook vies tegenvallen. Aan de andere kant is het studeren zelf gratis, althans voor mijn man wel. Die krijgt zelfs nog een toelage van bijna 4000 euro per jaar. Als ik niet zou werken was die nog veel hoger. Ze zijn in NUI-Galway dol op mature students.

Maynooth heeft een campus en is met de auto 15/20 minuten verwijderd van hartje Dublin.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:06:31 #136
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56107388
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

O ja, dat ook, daar ben ik al zo aan gewend dat ik dat gewoon vergeet!! Dublin is inderdaad afgrijselijk duur en je krijgt een kippenhok als kamer voor het luttele bedrag van een eurootje of 800. De supermarkt rekening zal je ook vies tegenvallen. Aan de andere kant is het studeren zelf gratis, althans voor mijn man wel. Die krijgt zelfs nog een toelage van bijna 4000 euro per jaar. Als ik niet zou werken was die nog veel hoger. Ze zijn in NUI-Galway dol op mature students.

Maynooth heeft een campus en is met de auto 15/20 minuten verwijderd van hartje Dublin.
Is je woning buiten de stad nog wel een beetje te betalen ?
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 17:10:24 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56107469
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Als je echt wilt weten hoe het in Maynooth is moet je even contact opnemen met I.R.Baboon, die heeft er ook een half jaar ofzo gestudeerd en kan er alles over vertellen.

Ik vind Dublin een aardige stad, voor een student denk ik heel leuk, veel te doen enzo. Maar ik zou er niet willen wonen. Nu heeft dat niets met Dublin te maken maar met mij. Ik heb mijn hele leven in een grote stad gewoond en ben als een kind zo blij en als God in Frankrijk zo gelukkig dat ik nu 'rural' woon!!!
Thanks ik ga het checken Op dit moment vind ik het nog wel fijn om in de stad te wonen, ik hou erg van uitgaan, winkelen, naar de film gaan enz. Ook om mensen te ontmoeten in het buitenland lijkt het me leuker in een stad
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:13:55 #138
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56107551
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Is je woning buiten de stad nog wel een beetje te betalen ?
Dublin is sowieso exorbitant duur qua huizenprijzen. Het westen van het land is een stuk goedkoper. Dus ja, ik heb een fantastisch vrijstaand huis met 5 slaapkamers en 4 badkamers voor diezelfde prijs waarvoor je in Dublin inderdaad alleen maar een kippenhok kamertje kunt huren. Zou ik in hetzelfde huis midden in Galway wonen, dan kwam er vlot 400 euro per maand bij.
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 17:14:47 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56107572
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ben ik wel wat gewend omdat ik in Londen gewoond heb Betaalde daar 600 euro en boodschappen is inderdaad duur. Maar op een gegeven moment ken je de trucjes wel, zoals naar de sainsbury's en TESCO gaan in plaats van de buurtsuper, of naar Wetherspoons waar je 2 voor de prijs van 1 maaltijd deals hebt in plaats van in een andere pub eten
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 17:20:58 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56107719
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef Soempie het volgende:
Ik kan het niet vinden.
Sheep zal je later wel helpen
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:41:52 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 januari 2008 @ 17:56:51 #142
39237 crew  H_T
2733
pi_56108571
Ik heb zin in saté, nu de rest van de maaltijd er nog omheen verzinnen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 18:09:19 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56108811
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Heb net een serie schoenen-foto's geschoten...

Resultaat volgt zo meteen.
Ben benieuwd
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:14:37 #144
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56108930
En daar gaan we, eerst de (meeste) Dr. Martens in huize MadMaster:

Alles even op een rijtje:

Individuele paren:

De roze van mw. MM

De Cherry Reds van MM

De bruine met roosjes van mw. MM

De lak-variant van mw. MM

De zwarte voetbal-versie van MM met stalen neuzen (kan zeer belangrijk zijn...)

De groene suede versie van mw. MM

De donkerblauw/groene van MM

De Black/Red Flames van MM (wederom met steel caps)

De bruine van MM

All Stars collectie:

Op een rijtje:

Op een hoop:

Individuele All Stars:

John Lennon 'Imagine' -versie van mw. MM

Turquoise van mw. MM

Hoge witte leren van mw. MM

Lichtblauw/gele van mw. MM

Suede bruine hoge van mw. MM

Rode van MM

Casual versie van MM

Hoge creme-kleurige met Chinese tekening en glitters van mw. MM

Oranje versie van mw. MM

Zwarte met tekst 'All Stars' van MM

Witte van MM

Creme-kleurige van MM

Hoge leren bruine van mw. MM

Bruine van MM

Bordeaux rode jeans-versie met leren logo van MM

En dan zwerven er nog wat paren van beide soorten op andere plekken dan de overvolle schoenenkast rond...

May I have your votes please?
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 18:17:51 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56108992
Die collectie All Stars Ik heb alleen simpele zwarte

Die John Lennon editie die wil ik ook Eigenlijk wil ik ze allemaal maar goed Toen ik mijn All Stars in Noorwegen kocht had je daar ook paarse met roze bloemetjes. Die vond ik toen te opvallend maar nu heb ik er spijt van dat ik die nooit gekocht heb
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:18:35 #146
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56109011
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:14 schreef MadMaster het volgende:
En daar gaan we, eerst de (meeste) Dr. Martens in huize MadMaster:

[FOTOSERIE]

May I have your votes please?

Ik kan niks zeggen, ik lig op de grond van het lachen
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:22:18 #147
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56109101
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:

Die John Lennon editie die wil ik ook
Dat idee had ik al.
Maar dan moet je heel goed gaan zoeken, was een limited edition van een paar jaar geleden...
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:23:45 #148
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56109135
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef ElizabethR het volgende:

Ik kan niks zeggen, ik lig op de grond van het lachen
Euh...ja... het is...euh...misschien wat... euh...veel...of zo...
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:27:36 #149
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 18:32:25 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56109370
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:22 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat idee had ik al.
Maar dan moet je heel goed gaan zoeken, was een limited edition van een paar jaar geleden...
I know, alleen was ik toen nog niet into allstars
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:34:20 #151
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56109424
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Euh...ja... het is...euh...misschien wat... euh...veel...of zo...
zeg dat wel.. ik kom met pijn en moeite aan 5 paar schoenen, en dat is als ik mn voetbalschoenen mee tel
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:36:43 #152
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56109474
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

I know, alleen was ik toen nog niet into allstars
Welke maat heb je (als ik mag vragen)?
Misschien kan ik via via nog wat regelen, ken een handelaar in All Stars en mw. MM heeft ze ongeveer een jaar geleden bij hem gekocht...
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:40:59 #153
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56109582
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef Whiteguy het volgende:

zeg dat wel.. ik kom met pijn en moeite aan 5 paar schoenen, en dat is als ik mn voetbalschoenen mee tel

Ik zal jullie de overige schoenen besparen, maar dat zijn er ook nog zo'n 30 à 40 paar (grotendeels van mw. MM, een stuk of 10 paar nog van mij)...
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 18:42:56 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56109622
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Welke maat heb je (als ik mag vragen)?
Misschien kan ik via via nog wat regelen, ken een handelaar in All Stars en mw. MM heeft ze ongeveer een jaar geleden bij hem gekocht...
Maat 40 Oh dat zou echt supertof zijn En als ie die roze met paarse bloemetjes heeft hou ik me ook aanbevolen Die heb ik na Noorwegen nergens meer gezien
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:44:28 #155
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56109652
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik zal jullie de overige schoenen besparen, maar dat zijn er ook nog zo'n 30 à 40 paar (grotendeels van mw. MM, een stuk of 10 paar nog van mij)...
Geez.. wat moet je er mee.

Nouja ik heb op mijn beurt dan weer een grote berg dvd's waarvan ik de helft nog niet gezien heb
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 18:46:59 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56109703
Ik zie nu opeens die hond pas MM
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:50:24 #157
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56109778
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:

Maat 40 Oh dat zou echt supertof zijn En als ie die roze met paarse bloemetjes heeft hou ik me ook aanbevolen Die heb ik na Noorwegen nergens meer gezien
Ik kan niks beloven, maar zal hem straks eens bellen...
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:51:07 #158
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:51:16 #159
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_56109799

Antwoord van mevrouw Quest :

Best Mark,

Strikt genomen heb je gelijk. Maar in de volksmond heten de flessen zuurstofflessen. Zodanig staan ze ook in de Dikke Van Dale, de officieuze woordenlijst van het Nederlands. En we zeggen ook allemaal dat we zuurstof ademen, terwijl de buitenlucht voor ongeveer 80 procent uit stikstof bestaat.

Hartelijke groet,

Andrea Hopman

Dat andere mensen fouten maken hoeft toch niet te betekenen dat je daar dan maar aan mee moet doen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:59:24 #160
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56109975
tijd voor mythbusters
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:03:20 #161
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56110086
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:

Dat andere mensen fouten maken hoeft toch niet te betekenen dat je daar dan maar aan mee moet doen
Ik kreeg tijdens mijn duikopleiding te horen dat ik absoluut geen 'zuurstofflessen' mocht zeggen, omdat dat simpelweg fout was.
Je zal maar flessen willen laten vullen als newbie en je vraagt en krijgt (hoewel onwaarschijnlijk) zuurstof...
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:06:08 #162
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_56110157
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik kreeg tijdens mijn duikopleiding te horen dat ik absoluut geen 'zuurstofflessen' mocht zeggen, omdat dat simpelweg fout was.
Je zal maar flessen willen laten vullen als newbie en je vraagt en krijgt (hoewel onwaarschijnlijk) zuurstof...
Dat lijkt me ook een slecht plan ja
Lijkt me ook redelijk fataal trouwens
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_56110426
Zo zo, iemand heeft hier naast veel Whisky ook veel schoenen

Goedenavond. Ben er weer
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:29:08 #164
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 januari 2008 @ 19:43:35 #165
39237 crew  H_T
2733
pi_56111110
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_56111439
Goedenavond heren,

Nog wat bijzonders gebeurd hier de laatste dagen in Nederland of op FOK??
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 januari 2008 @ 20:01:29 #167
39237 crew  H_T
2733
pi_56111558
Het is eigenlijk best een goed idee als ik weer een hoofdstuk doe uit m'n studieboek. Probleem: ik heb totaal geen zin
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:05:55 #168
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56111682
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedenavond heren,

Nog wat bijzonders gebeurd hier de laatste dagen in Nederland of op FOK??
- Soempie heeft een shirt van Wiebel toegestuurd gekregen;
- Soempie heeft bij het ruiken aan een fles haarspul een scheut van het spulletje in haar neus gekregen;
- MaJo en ElizabethR hebben elkaar gevonden in de musicals;
- Tim weet nog steeds niet wat hij elke avond moet gaan eten;
- Tim wou mij een kusje op mijn lul geven;
- Wyccie wil niet naar welke meet dan ook en ook niet naar een musical;
- LadyBlack is hopeloos 'verliefd (2e sleutel laten bijmaken van haar huis) en begint al over kinderen;
- Whiteguy kwam niet opdagen bij een duel langs de A4;
- Etcetera moet volgende week weer naar school, maar heeft bijna haar opdracht af;
- MaJo komt mijn bed onder kotsen binnenkort...

Dat was het wel zo'n beetje qua 'highlights'...

O ja, morgen om 10 uur begint de voorverkoop voor het concert van de Black Crowes, 11 april in de HMH...
pi_56111806
Thanks voor de samenvatting. Zo kan ik nog eens meer twee dagen naar het buitenland MM
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:11:54 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56111844
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Thanks voor de samenvatting. Zo kan ik nog eens meer twee dagen naar het buitenland MM
Geen dank...
Ik ga binnenkort 23 dagen weg, hou jij het dan voor mij ook even bij?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 januari 2008 @ 20:13:48 #171
39237 crew  H_T
2733
pi_56111898
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Klopt
quote:
Hoho, zo heb ik het nooit gezegd
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_56111959
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Geen dank...
Ik ga binnenkort 23 dagen weg, hou jij het dan voor mij ook even bij?
laat maar weten wanneer, alleen zal de samenvatting van 23 dagen ongeveer net zo lang worden als die van jou
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:19:07 #173
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56112052
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

Hoho, zo heb ik het nooit gezegd
Zo heb je het niet bedoeld, bedoel je, maar je hebt het wel gezegd...
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Je wil een kusje op je ouwe lul?
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:21:03 #174
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56112103
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
laat maar weten wanneer, alleen zal de samenvatting van 23 dagen ongeveer net zo lang worden als die van jou
Vanaf 27 januari t/m 18 februari...
Maar de laptop gaat mee, dus ik zal me laten horen vanaf de Antillen...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 januari 2008 @ 20:22:25 #175
39237 crew  H_T
2733
pi_56112137
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zo heb je het niet bedoeld, bedoel je, maar je hebt het wel gezegd...
[..]
En als je goed leest zie je dat ik het niet expliciet heb aangeboden
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:24:44 #176
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56112206
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:

En als je goed leest zie je dat ik het niet expliciet heb aangeboden
Maar impliciet wel...
pi_56112321
even een korte, een-handige zwaai van mezelf en van Eli

Hij is zo lief

Maar het kost je wel 100% van je tijd
pi_56112357
99% zo te zien
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 januari 2008 @ 20:33:28 #179
39237 crew  H_T
2733
pi_56112364
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Maar impliciet wel...
Dat heeft te maken met de normen, waarden, gedachtes en verborgen wensen die jij hebt
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_56112464
Zo, ga ff whisky proeven
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 januari 2008 @ 21:23:58 #181
39237 crew  H_T
2733
pi_56113431
Je bent al lang weg, maar toch veel plezier Jojo
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:28:27 #182
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56113552
zo.. volg dit seizoen van 'wie is de mol'
Blijkt gewoon al de achtste jaargang te zijn Dan heb ik er wel een paar gemist.
Ohja en dit jaar is dus Joris de mol he
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 januari 2008 @ 22:08:43 #183
39237 crew  H_T
2733
pi_56114699
Zo dat was effe lekker. Lunch gemist dus net een stevige avondsnack verorberd
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:20:37 #184
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56115089
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:

Dat heeft te maken met de normen, waarden, gedachtes en verborgen wensen die jij hebt
Dream on, wet or not...
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:23:20 #185
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56115174
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. volg dit seizoen van 'wie is de mol'
Blijkt gewoon al de achtste jaargang te zijn Dan heb ik er wel een paar gemist.
Ohja en dit jaar is dus Joris de mol he
Ik volg het ook, maar twijfel nog tussen Joris en Patrick...
Maar er zijn hier topics over 'Wie is de Mol' en op http://www.wieisdemol.com gaan aardige theorieën de rondte...
pi_56116385
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:48 schreef Supersheep het volgende:
= een schaap die zijn eigen staart naajaagt?
pi_56116479
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 20:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]

- Soempie heeft een shirt van Wiebel toegestuurd gekregen;
- Soempie heeft bij het ruiken aan een fles haarspul een scheut van het spulletje in haar neus gekregen;
- MaJo en ElizabethR hebben elkaar gevonden in de musicals;
- Wyccie wil niet naar welke meet dan ook en ook niet naar een musical;
- LadyBlack is hopeloos 'verliefd (2e sleutel laten bijmaken van haar huis) en begint al over kinderen;
- Whiteguy kwam niet opdagen bij een duel langs de A4;
- Etcetera moet volgende week weer naar school, maar heeft bijna haar opdracht af;
- MaJo komt mijn bed onder kotsen binnenkort...

Dat was het wel zo'n beetje qua 'highlights'...

O ja, morgen om 10 uur begint de voorverkoop voor het concert van de Black Crowes, 11 april in de HMH...
pi_56116516

Mooi kaartje maar ik weet nauwelijks wat het verschil tussen al die stromingen is
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:06:16 #190
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56116569
Hé Soempie, blader even één pagina terug, heb ik wat op jouw verzoek geplaatst...
pi_56116593
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

= een schaap die zijn eigen staart naajaagt?
Oh, dus dat deed zo'n pijn toen ik ergens mijn tanden in zette
pi_56116616
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat aanvraagster Soempie is gaan werken...
Komt later dan wel...
Die Cherry Reds van jou had ik ook.

Van de All Stars wil ik die bruine suede !

Dat je van All Stars veel paar hebt, begrijpelijk. Maar de rest.
pi_56116641
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Hé Soempie, blader even één pagina terug, heb ik wat op jouw verzoek geplaatst...
Alles staat bij mij al op 1 pagina.

Tof dat je foto's hebt gemaakt! Wat een verzameling zeg!
pi_56116672
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:

Antwoord van mevrouw Quest :

Best Mark,

Strikt genomen heb je gelijk. Maar in de volksmond heten de flessen zuurstofflessen. Zodanig staan ze ook in de Dikke Van Dale, de officieuze woordenlijst van het Nederlands. En we zeggen ook allemaal dat we zuurstof ademen, terwijl de buitenlucht voor ongeveer 80 procent uit stikstof bestaat.

Hartelijke groet,

Andrea Hopman

Wat slecht.
pi_56116908
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Cute, hè?

Hij is lomp.
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:20:55 #196
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56116982
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:18 schreef Soempie het volgende:

Hij is lomp.
Kan je wel zeggen, dat blok beton weegt z'n 45 kilo...
pi_56117017
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Sheep zal je later wel helpen
Wil je het wel echt weten Soemp?
pi_56117173
Ja, natuurlijk
pi_56117404
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het hier? Ik ben eindelijk een beetje bijgekomen van een heftige kater Gister nogal lopen zuipen op het verjaardagsfeest van mijn exachtige en zijn kamer daarna ondergekotst Een van mijn mindere momenten zeg maar En ik heb ook nog eens megaspierpijn van het squashen

Maar goed, ik ga maar weer pitten want morgen heb ik tentamen
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
"wat doe je in mijn kamer?"
-*barf*
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hmmm net poste die een berichtje niet maar nu wel weer. Maar wat ik dus gepost had:

Sinds ik eergister zoveel gebarfed heb heb ik een raar gevoel aan mijn keel als ik cola drink Ik hoop dat dit van tijdelijke aard is
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik denk dat de stukjes mais en wortel (die altijd zonder aanwijsbare reden in kots te vinden zijn) je keel open hebben geschraapt
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Whaha ik had toevallig wel mais gegeten Overigens was mijn kots knalrood, zag er best eng uit
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Too much information
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Sorry Maar vond het zelf best spectaculair Was te vergelijken met die hondebrokken die mijn huisgenoot laatst op exorcist achtige wijze uitkotste
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En dat lag niet aan die 3 flessen rode wijn?
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja tuurlijk wel Overigens komt die schatting best aardig in de buurt
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik haat het om zelf dronken te zijn en met name de gevolgen ervan daarna, maar soms gebeurt het wel eens...
Ik ga dan niet zitten wachten tot hetgeen hierboven beschreven wordt gebeurt, maar help dat proces even op gang. Scheelt een hoop ongeplande ellende...
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar ik was dusdanig ver heen dat ik het niet echt aan zag komen Het was zelfs zo erg dat mijn ex een biertje ging halen en ik riep 'doe me nog maar een wijn', en hij terugkwam met een glas water Niet lang daarna heb ik zijn vloer onder gekotst
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik had het een paar weken geleden nog, bier drinken terwijl ik daar niet tegen kan...
Werd door collega's in de buurt van mijn huis afgezet en heb eerste even de bomen en planten in de buurt van natuurlijke mest voorzien, alvorens ik naar huis ben gegaan...

Het stomme is dat ik bijna altijd weet dat ik te veel gedronken heb en dat ik dan ook precies weet wat ik wel en niet moet doen. De uitvoering daarvan is dan weer een ander verhaal...

Maar ben één keer zo ver van de wereld geweest dat ik wakker werd in een ziekenhuis (in Auxerre, Frankrijk) na een knokpartij en een compleet uur kwijt ben in mijn geheugen. Da's toch wel erg vreemd om dat mee te maken...
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig nooit zo ver heen geweest, ik weet altijd wel wat ik doe. Maar nu kon het me eigenlijk gewoon niks meer schelen. Ik vond die verjaardag al niet leuk en heb het toen maar op een zuipen gezet. Ik kan behoorlijk destructief zijn soms Maar wat ik nog nooit eerder heb gehad is dat ik echt een paar momenten 'weg' ben geweest. Ik weet nog dat ze een taxi voor me belden (ik kon niet echt meer fietsen ofzo ) en dat de taxi er een seconde later al was Ook het ritje naar huis duurde voor mijn gevoel 1 minuut in plaats van 5 Maar dat lijkt me eng zeg als je zo lang van de wereld bent geweest
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:39 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En je noemde je exachtige zelf nog halfslachtig alcoholist
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hehe ja Overigens waren het niet 3 flessen maar toch wel dicht bij de 2 ben ik bang

En dit is heel sporadisch dat ik zoveel drink, hij drinkt elke dag... Met oud en nieuw was het ook weer raak, was ie met schoenen en pet op boven op mijn deken gaan liggen Dus hij had nog wat tegoed van me
En dat was het wel
pi_56117562
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:42:38 #202
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56117591
is het netnummer van groningen 050 ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')