quote:
wtfquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik keek net even uit het raam, zie ik een kat op mijn motorkap zitten, en die ging gewoon een drol zitten draaien.
En nu ligt er een mooie kattendrol op mijn toch al niet zo schone auto.
quote:
spelletjes die ik godzijdank nooit heb meegemaaktquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
wtf, wtf, wtf
er worden echt spelletjes gespeeld bij het 'daten' tegenwoodig. Ik loop zoooo achter.Een vriend (m'n ex) heeft een meisje versierd in de kroeg en telefoonnummer gekregen. Anderhalve dag later een smsje gestuurd en hij kreeg maar niks terug. Echt, 3 of 4 dagen niet ofzo. Dus ik zei: nou, het nummer heb je uit beleefdheid gekregen en ze ziet je dus verder niet zitten.
(eerlijkheid duurt het langst).
Maar dus wél een smsje terug met de vraag of ze konden afspreken.En hij weer expres een dag gewacht met wat sturen.
En de rest hier vindt dat heel normaal. Ik was de enige die dacht dat hij het wel kon vergeten.
![]()
Wat zijn dat voor spelletjes????![]()
Als je iemand leuk vindt dan ga je toch niet 4 dagen wachten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
spelletjes die ik godzijdank nooit heb meegemaakt![]()
wat een onzin zeg. is het nou zo moeilijk om meteen terug te sturen: ja leuk doen we?
Betekent dat dat wij van 'de oude stempel' zijn?quote:
We hebben het al die tijd niet begrepen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:27 schreef Etcetera het volgende:
duidelijkstel je voor dat je toegeeft interesse in iemand te hebben
misschien is dat wel de reden dat ik nog maar met mijn 1e vriendje bezig ben![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het al die tijd niet begrepen.![]()
Doe je voordeel met de nieuwe kennis.
Dat hoeft ook niet.quote:
Zie, dat betekent dat je interessanter bent geworden, aangezien hij dan meer met je bezig is!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
die zal zich ernstig gaan afvragen als ik een dag niet terugsms of ik boos, ziek, verongelukt enzovoorts ben
Haha grappigquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet, maar ik heb ook journalistiek gedaan
(Net je fotoboek gezien)
Ik wacht je mailtje afquote:We gaan mailen!! Leuk!!!
Het is geen wedstrijd hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster leest conversatie ElizabethR en MaJo over musicals en denkt: 'Zij zijn groot en ik is klein'...
Ik kan niet tippen aan de aantallen musicals die beide dames noemen, hoewel ik er toch heel veel gezien heb op diverse locaties all over the world.
Ben ik toch een 'mindere sissy' dan iedereen dacht...
En goedemorgen deze morgen een ieder, de zon is al op, al gaat 'ie schuil achter een dikke mistbank...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:02 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet profielcheck:
[..]
Ja, toen ik wakker werd had ik het shirt (in m'n slaap) vastgepakt en tegen m'n gezicht gedrukt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker geslapen met je T-shirt Soempie? Ik las het gisteravond nog
Ik snap je ook helemaal![]()
Haha herkenbaarquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Die was het ja!!
Stom is dat hoor, ineens niet meer op Nederlandse woorden kunnen komen!!. Van de week ook, ik wist echt niet meer wat het Nederlandse woord voor breaded chicken fillet was. Gepaneerd! Sufferd!!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoera, ik mag een evaluatieverslag schrijven!
Nou, jottem! Er zit ook een leuk onderdeel peerevaluatie in, waarin je een medestudent beoordeeld op een aantal criteria dat ze zelf mogen uitzoeken. Hierbij is de optie leerdoeladvies, met de keuzes ja en nee.quote:
Minor detail.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:![]()
Daar wil ik nog even aan toevoegen: Moet vrijgezel zijn
Neehee, drrrrruuuukkkkkkk.............quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef ElizabethR het volgende:
Hebbie nou Glenn Carter al beluisterd??
Volgens mij ook, en als je daar een "nee" krijgt lijkt het mij ook overbodig om er dan een in te gaan vullen. Mijn peer dacht daar anders over en die had alvast leerdoelen ingevuld voor ik mijn beoordeling gaf...quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij klopt het wat jij zegt.
Ik ben blij dat ik van die peerevaluaties af ben.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:![]()
Daar wil ik nog even aan toevoegen: Moet vrijgezel zijn
Ik heb de boodschap begrepen, ik ga mijn sig van toepassing laten zijn...quote:
Doe eens niet zo engquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de boodschap begrepen, ik ga mijn sig van toepassing laten zijn... [ afbeelding ]
Let alone de setting!! Ik kan veel hebben hoor, heus waar, maar het toneelbeeld bij deze musical wanprestatie was ook al totaal tegen mijn principes. EN dan nogmaals, de belichting, echt waar. Net Holiday on Ice, 33 volgspots die allemaal schots en scheef meegesleurd worden bij elke solist. Brrrrrrr.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
OMG Glenn Carter als JesusIk heb de dvd, he is well gay. Verschrikkelijk gewoon
![]()
quote:Oh en laat de 'ik heb de originele cast van martin guerre'-opmerkingen maar achterwege, ik denk dat ik dat niet overleef
Lijkt de staging dan niet op de 1996 productie? Dacht dat ze het decor daarvan gebruikt hadden. Met die tv's enzo, blijf het raar vindenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Let alone de setting!! Ik kan veel hebben hoor, heus waar, maar het toneelbeeld bij deze musical wanprestatie was ook al totaal tegen mijn principes. EN dan nogmaals, de belichting, echt waar. Net Holiday on Ice, 33 volgspots die allemaal schots en scheef meegesleurd worden bij elke solist. Brrrrrrr.
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:25 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft een aantal vriendinnen om advies gevraagd. En 5 (van de 6) zeiden dat je natúúrlijk nooit moet reageren op het eerste smsje.
![]()
Dat iedereen het even weet.
quote:
proberen zo subtiel mogelijk iets positefs te zeggen dat eigenlijk zo bagger wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lastig lastig lastig... ik moet nu minimaal een sterk punt noemen van de groep waarmee ik heb samengewerkt, maar het enige dat ik kan verzinnen is dat er uiteindelijk iets klaar was...
Ik doe dat alleen bij mn baas als ie weer belt (voicemail inspreekt omdat ik niet opneem) of smst of ik extra kom werkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]Ja tegenwoordig heb je daar regels voor, je moet minstens een paar uur wachten voor je antwoord ofzo
Ik doe daar trouwens niet aan mee, vriendinnen zeggen ook altijd dat ik moet wachten met antwoorden maar ik hou niet van dat soort spelletjes
Die strijd is ten einde...quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ik wel.. dus wat dat betreft heb ik wel een pluspunt in de slepende strijd om majo
De sfeer misschien?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lastig lastig lastig... ik moet nu minimaal een sterk punt noemen van de groep waarmee ik heb samengewerkt, maar het enige dat ik kan verzinnen is dat er uiteindelijk iets klaar was...
Ik heb nu maar gezegd dat ondanks dat we met een kleine groep waren er toch een resultaat uit kwamquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
proberen zo subtiel mogelijk iets positefs te zeggen dat eigenlijk zo bagger was
Sfeer was ik ook niet zo blij mee, en dat staat wel heel erg als je dat als eerste sterke punt noemtquote:
Een vriend belde me laatst. Nog voor de eerste 'tuuut' uitgetuut was had ik al opgenomen. Dat moet je niet doen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]Ja tegenwoordig heb je daar regels voor, je moet minstens een paar uur wachten voor je antwoord ofzo
Ik doe daar trouwens niet aan mee, vriendinnen zeggen ook altijd dat ik moet wachten met antwoorden maar ik hou niet van dat soort spelletjes
Nu denkt je baas dus dat je hem leuk vindtquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen bij mn baas als ie weer belt (voicemail inspreekt omdat ik niet opneem) of smst of ik extra kom werken
Ik vind dat dus zo'n ontzettende onzin he. Daar gaat de spontaniteitquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een vriend belde me laatst. Nog voor de eerste 'tuuut' uitgetuut was had ik al opgenomen. Dat moet je niet doen.Verder kwam ik er dat gesprek achter dat het ook not done is om op een vraag of je het weekend tijd hebt heel enthousiast te reageren en te zeggen dat je natúúrlijk tijd hebt.
Dan moet je zeggen dat je dat nog moet bekijken in je agenda of dat je het nog laat weten.
Ik vind het altijd leuk als mensen enthousiast reageren op plannen. En ik vind hem strontirritant dat hij altijd nog wel laat weten of iets zou kunnen of niet. Daar doet hij dan ook gewoon dagen over.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu denkt je baas dus dat je hem leuk vindt![]()
Nee hoor, zijn baas denkt dat ie hem leuk vindtquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Het is andersom z'n baas vindt hem juist belangrijker.Heel slim van WG.
vind ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn baas denkt dat ie hem leuk vindt
Precies.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dat dus zo'n ontzettende onzin he. Daar gaat de spontaniteitAls iemand die ik leuk vind mij belt dan neem ik op, als ie smst dan sms ik meteen terug, als ie vraagt of ik in het weekend iets te doen heb geef ik eerlijk antwoord. Ik snap echt niet waarom dit soort spelletjes zouden werken? Jaja hard to get, je moet ook niet té eager zijn maar er zit toch wel een groot verschil tussen spontaan zijn en wanhopig zijn denk ik...
Ik neem het maar van je aan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woei!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef Etcetera het volgende:
ik begin weer hoop te krijgen dat ik m'n opdracht afkrijg
Ik krijg binnenkort wel een etentje van hemquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van hem of met hem?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:30 schreef Whiteguy het volgende:
Ik krijg binnenkort wel een etentje van hem![]()
indeedquote:
Beide, maar ook zn vrouw en nog 3 collega's zijn er bij dus ik denk niet dat ie me (in ieder geval niet daar op dat moment) gaat proberen te versierenquote:
Ik heb morgenavond in Leeuwarden een barbecuequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
@Tim, ga je morgen met de trein naar huis? Of blijf je in Leeuwarden?
Binnen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond in Leeuwarden een barbecue
Goeie timing...quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb morgenavond in Leeuwarden een barbecue
Als het goed is nietquote:
Het idee van een winterbarbecue leeft bij mij al langer, nu kan ik er ook echt naar een toe gaan dus zal ik het doen ook!quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goeie timing...![]()
[ afbeelding ]
Zie je welquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort wel een etentje van hem![]()
Maar dat is eigenlijk omdat ik en enkele anderen nu 5+ jaar daar werken.
Heb ooit in de USA staan BBQ'en bij ongeveer -5 graden in de sneeuw, want de 'grill' (zeg daar geen 'barbeque' tegen de trots van de heer des huizes!!!) moet daar onder alle omstandigheden gebruikt worden..quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het idee van een winterbarbecue leeft bij mij al langer, nu kan ik er ook echt naar een toe gaan dus zal ik het doen ook!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Nu mijn date met MaJo van de baan is, ga ik weer eens wat tijd aan andere dingen besteden.
Een zelfgemaakte opname van 'Musical To The Max' op CD zetten bijvoorbeeld...
en een frikandel is nog wel 1 van de minst lekkere stukjes vleesquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
LOL, ik heb een hekel aan BBQ-en. Ik heb sowieso een hekel aan vlees eten, of het moet een lekkere frikandel zijn. Ik eet wel vlees, maar je doet me er geen ENORM plezier mee.
Verder doet mijn sjow kees het best wel aardig
Zonsopgangenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Er hangt trouwens een mooie zonsopgang boven de vallei
O, dat waren we dus nog niet in jouw beleving...quote:
I knew it...quote:Wat is dat Musical To the Max?
It's about time friendquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Een zelfgemaakte opname van 'Musical To The Max' op CD zetten bijvoorbeeld...
Hier hebben we niet eens een mooie zonsondergang waar dan ook...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Er hangt trouwens een mooie zonsopgang boven de vallei
Ja, ja, ja...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:06 schreef ElizabethR het volgende:
It's about time friend![]()
En vergeet Sjefke niet
Hmm.. ik denk er ook over na iets minder vlees te eten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
LOL, ik heb een hekel aan BBQ-en. Ik heb sowieso een hekel aan vlees eten, of het moet een lekkere frikandel zijn. Ik eet wel vlees, maar je doet me er geen ENORM plezier mee.
Prachtige foto's ERquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zal eens een keer een foto schieten vanuit het raam hier.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier hebben we niet eens een mooie zonsondergang waar dan ook...![]()
* MadMaster telt de dagen af: Nog 10 te gaan...
Ik bedoel het meer in de trant van 'we kunnen altijd nog vrienden blijven', zoals je nadat het uit is zo leuk tegen elkaar zegtquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat waren we dus nog niet in jouw beleving...
[..]
I knew it...![]()
http://www.musicaltothemax.nl
Heb dat bezocht ergens in december en heb de hele show opgenomen.
ER heeft al een sample van me ontvangen...
Zo'n grote maan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
Zonsondergangen zijn hier best mooi
Ik word trouwens altijd blijer van een mooie maan 's nachts
Oeh waar ga je heen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier hebben we niet eens een mooie zonsondergang waar dan ook...![]()
* MadMaster telt de dagen af: Nog 10 te gaan...
Ik geloof dat MaJo daar eigenlijk zelf heel goed toe in staat isquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, ja...
Nu jij je gelijke hebt gevonden in MaJo kan je mijn rol om haar bezig te houden mooi overnemen en kan ik die opname uit gaan werken...
Ik hoop dat ik dat zondag kan gaan doen...
Moet alleen even het programmaboekje opzoeken met alle tracks, scheelt me weer zoeken in de opname. Alleen na de schilderpartij afgelopen weekend is er veel op een andere plek terecht gekomen dan waar die spullen eerst lagen, dus...![]()
Sjef B. ligt al klaar, nog nieuw in den plastiek...
Dat zijn ook de eerste 2 letters van mijn voornaamquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geloof dat MaJo daar eigenlijk zelf heel goed toe in staat is
Erg grappig dat de eerste twee letters van haar nick de eerste twee letters van mijn voornaam zijn!!![]()
Alvast hartelijk dank voor al je moeite MM, ik kijk ernaar uit!!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Prachtige foto's ER
En woon je in de buurt van GalwayVrienden van me wonen daar. Ik wil ze graag eens opzoeken, vooral nu ik deze foto's zo zie
Ik ben trouwens op het moment aan het kijken wat voor opties er zijn om in het buitenland te studeren. Ik twijfel nu tussen Amerika/Canada enerzijds en Noorwegen/Zweden anderzijds. Maar als ik zo Ierland zie dan is dat misschien ook wel wat... Ik zou sowieso ook terug naar Engeland willen maar omdat ik er al eens gewoond heb lijkt het me ook wel tof om eens wat anders te proberen
Mijn eerste date op Noorderzon dit jaar: even wat eten gaan halen (want ik had al dagen geen hap door mn keel kunnen krijgenquote:
Als je me nou ook nog gaat vertellen dat je dol bent op saté-saus, 'Amadeus' een van de beste films allertijden vindt, en KLUUN een nepschrijver, dan raak ik ook zwaar confused hoor!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn ook de eerste 2 letters van mijn voornaamIk ga bijna twijfelen of je geen kloon van me bent
![]()
Dus je komt binnenkort mijn bed onder kotsen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel het meer in de trant van 'we kunnen altijd nog vrienden blijven', zoals je nadat het uit is zo leuk tegen elkaar zegt
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn eerste date op Noorderzon dit jaar...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn eerste date op Noorderzon dit jaar: even wat eten gaan halen (want ik had al dagen geen hap door mn keel kunnen krijgen) bij de Italiaanse kraam bij de laatste vijver, op gaan eten op dat trapje bij het water, met uitzicht op een enorme gele maan die over het water scheen...... wat een sfeertje
![]()
![]()
Alleen hebben we er die eerste avond allebei nog geen gebruik van gemaakt
Heeft een ex van jou dat gedaan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus je komt binnenkort mijn bed onder kotsen...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren, ik ga er vandoor
Ik land om 09:00 maar het is goed mogelijk dat ik gelijk naar bed verdwijn
@MaJo: ik ga bijna zeker weten mee naar Rascal maar daar hebben we dan nog wel even contact over.
Later
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Galway, maar wel op het platteland, niet in de stad zelf. NUI-Galway is een fijne universiteit hoor, mijn man studeert er ook full-time. En de omgeving, tja, wat zal ik daar nu eens over zeggen. Wel aardig
Ah gelukkig, ik houd absoluut niet van satésaus en ik vind Kluun best okquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je me nou ook nog gaat vertellen dat je dol bent op saté-saus, 'Amadeus' een van de beste films allertijden vindt, en KLUUN een nepschrijver, dan raak ik ook zwaar confused hoor!!!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus je komt binnenkort mijn bed onder kotsen...
Jee coolquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dames en heren, ik ga er vandoor
Ik land om 09:00 maar het is goed mogelijk dat ik gelijk naar bed verdwijn
@MaJo: ik ga bijna zeker weten mee naar Rascal maar daar hebben we dan nog wel even contact over.
Later
Nee ik bij mijn exquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft een ex van jou dat gedaan?![]()
Nee, maar MaJo wel begin dit jaar/eind vorig jaar bij haar ex waar ze kennelijk ook tegen heeft gezegd 'We kunnen toch gewoon vrienden blijven'...quote:
Wacht even, dat heb ik gemistquote:
Mwah het gesprek liep dit keer wel iets anders hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar MaJo wel begin dit jaar/eind vorig jaar bij haar ex waar ze kennelijk ook tegen heeft gezegd 'We kunnen toch gewoon vrienden blijven'...
geen idee, maar het was ergens rond 7 januariquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht even, dat heb ik gemist![]()
Welk topic????
Hoe was het met die andere date trouwens? En is er ondertussen niet iemand anders die je leuk vindt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah het gesprek liep dit keer wel iets anders hoorHij heeft ook gezegd dat het misschien beter was als we elkaar even niet zouden zien
Daar houdt ie zich goed aan trouwens
![]()
Ik heb hem net afgezegd...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
Hoe was het met die andere date trouwens? En is er ondertussen niet iemand anders die je leuk vindt?
Ah ok, dus de enige opties voor mij is dan Dublin of Maynooth. Hoe is Dublin zelf trouwens, leuk voor een student? Zou je het aanraden? Het liefst zou ik in een mooie omgeving zitten, maar aan de andere kant als de stad leuk is dan is het ook prima. Ik heb het inquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef ElizabethR het volgende:
NUI is allemaal National University Ireland, en dan komt de naam van de stad er nog achter. In ons geval Galway.
Maynooth is een echt studentenstadje, ligt vlakbij Dublin, en de omgeving is vrij saai daar, niet zo spectaculair als in het westen van Ierland. Verder vind ik de Ieren nog aardiger dan de Britten.
Ik ben ongeveer 11 jaar geleden verliefd geworden op Ierland, toen we er voor het eerst op vakantie gingen. De acute reden was dat we ergens waren uitgestapt om de omgeving rond een meer te verkennen. Toen we weer verder reden kwam ik er na een half uur achter dat ik mijn tas, waarin alle belangrijke papieren zoals paspoorten en reisdocumenten en creditcard, nasat de auto had laten staan. Ik helemaal over de zeik natuurlijk. Toch terug gereden, en er stond een boertje naast mijn tas, die nog op precies dezelfde plek stond als waar ik hem was vergeten, geleund op zijn schoffel en kauwend op een ouderwetse pruimtabaksliert. Hij was aan het werken in het weiland dat voor het meer lag. Hij zei in onvervalst boeren-engels dattie wel dacht dat we terug zouden komen en dat hij maar even op de tas had gepast.
Toen spuugde hij een tabaksfluim en riep 'Cheers', waarna hij verder ging met zijn werk. Toen werd ik verliefd. Niet alleen door de mensen hoor, de omgeving doet het hem zeker ook!!! Gewoon, het totaalpakket Ierland eigenlijk.
Ik wil niemand aanraden in Ierland te gaan wonen, ik zou het niet doen!! Echt niet!!! Niks aan!!
Zit ik straks verdorie met allemaal Nederlanders opgescheept, met hun rare egoistische mentaliteit!! Moet er niet aan denken zeg!
Die is niet doorgegaan. Dat ligt een beetje ingewikkeld maar daar kom ik nog op terugquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe was het met die andere date trouwens? En is er ondertussen niet iemand anders die je leuk vindt?
Hehe dat dusquote:
Voor een rijke student is het wel leuk denk ik in Dublin, maar het viel me wel op dat alles daar schreeuwend duur is. Huisvesting schijnt al helemaal een drama te zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dus de enige opties voor mij is dan Dublin of Maynooth. Hoe is Dublin zelf trouwens, leuk voor een student? Zou je het aanraden? Het liefst zou ik in een mooie omgeving zitten, maar aan de andere kant als de stad leuk is dan is het ook prima. Ik heb het inLonden
ook super gehad. Ik hou echt van de Engelse mentaliteit, zoveel vriendelijker dan de Nederlandse. Dat verhaal van die tas is echt typerend
Al is dat in Londen wel anders
Daar is mijn tas wel gejat
![]()
Ik neig nu toch wel weer naar GB of Ierland![]()
Als je echt wilt weten hoe het in Maynooth is moet je even contact opnemen met I.R.Baboon, die heeft er ook een half jaar ofzo gestudeerd en kan er alles over vertellen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dus de enige opties voor mij is dan Dublin of Maynooth. Hoe is Dublin zelf trouwens, leuk voor een student? Zou je het aanraden? Het liefst zou ik in een mooie omgeving zitten, maar aan de andere kant als de stad leuk is dan is het ook prima. Ik heb het inLonden
ook super gehad. Ik hou echt van de Engelse mentaliteit, zoveel vriendelijker dan de Nederlandse. Dat verhaal van die tas is echt typerend
Al is dat in Londen wel anders
Daar is mijn tas wel gejat
![]()
Ik neig nu toch wel weer naar GB of Ierland![]()
Ik heb al in Londen gewoond dus ik denk dat die shock voor mij wel mee zal vallenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor een rijke student is het wel leuk denk ik in Dublin, maar het viel me wel op dat alles daar schreeuwend duur is. Huisvesting schijnt al helemaal een drama te zijn
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is niet doorgegaan. Dat ligt een beetje ingewikkeld maar daar kom ik nog op terug
O ja, dat ook, daar ben ik al zo aan gewend dat ik dat gewoon vergeet!! Dublin is inderdaad afgrijselijk duur en je krijgt een kippenhok als kamer voor het luttele bedrag van een eurootje of 800. De supermarkt rekening zal je ook vies tegenvallen. Aan de andere kant is het studeren zelf gratis, althans voor mijn man wel. Die krijgt zelfs nog een toelage van bijna 4000 euro per jaar. Als ik niet zou werken was die nog veel hoger. Ze zijn in NUI-Galway dol op mature students.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor een rijke student is het wel leuk denk ik in Dublin, maar het viel me wel op dat alles daar schreeuwend duur is. Huisvesting schijnt al helemaal een drama te zijn
Is je woning buiten de stad nog wel een beetje te betalen ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja, dat ook, daar ben ik al zo aan gewend dat ik dat gewoon vergeet!! Dublin is inderdaad afgrijselijk duur en je krijgt een kippenhok als kamer voor het luttele bedrag van een eurootje of 800. De supermarkt rekening zal je ook vies tegenvallen. Aan de andere kant is het studeren zelf gratis, althans voor mijn man wel. Die krijgt zelfs nog een toelage van bijna 4000 euro per jaar. Als ik niet zou werken was die nog veel hoger. Ze zijn in NUI-Galway dol op mature students.
Maynooth heeft een campus en is met de auto 15/20 minuten verwijderd van hartje Dublin.
Thanks ik ga het checkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je echt wilt weten hoe het in Maynooth is moet je even contact opnemen met I.R.Baboon, die heeft er ook een half jaar ofzo gestudeerd en kan er alles over vertellen.
Ik vind Dublin een aardige stad, voor een student denk ik heel leuk, veel te doen enzo. Maar ik zou er niet willen wonen. Nu heeft dat niets met Dublin te maken maar met mij. Ik heb mijn hele leven in een grote stad gewoond en ben als een kind zo blij en als God in Frankrijk zo gelukkig dat ik nu 'rural' woon!!!
Dublin is sowieso exorbitant duur qua huizenprijzen. Het westen van het land is een stuk goedkoper. Dus ja, ik heb een fantastisch vrijstaand huis met 5 slaapkamers en 4 badkamers voor diezelfde prijs waarvoor je in Dublin inderdaad alleen maar een kippenhok kamertje kunt huren. Zou ik in hetzelfde huis midden in Galway wonen, dan kwam er vlot 400 euro per maand bij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is je woning buiten de stad nog wel een beetje te betalen ?
Zoals ik al zei ben ik wel wat gewend omdat ik in Londen gewoond hebquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O ja, dat ook, daar ben ik al zo aan gewend dat ik dat gewoon vergeet!! Dublin is inderdaad afgrijselijk duur en je krijgt een kippenhok als kamer voor het luttele bedrag van een eurootje of 800. De supermarkt rekening zal je ook vies tegenvallen. Aan de andere kant is het studeren zelf gratis, althans voor mijn man wel. Die krijgt zelfs nog een toelage van bijna 4000 euro per jaar. Als ik niet zou werken was die nog veel hoger. Ze zijn in NUI-Galway dol op mature students.
Maynooth heeft een campus en is met de auto 15/20 minuten verwijderd van hartje Dublin.
Sheep zal je later wel helpenquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Heb net een serie schoenen-foto's geschoten...
Resultaat volgt zo meteen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:14 schreef MadMaster het volgende:
En daar gaan we, eerst de (meeste) Dr. Martens in huize MadMaster:
[FOTOSERIE]
May I have your votes please?
Dat idee had ik al.quote:
Euh...ja... het is...euh...misschien wat... euh...veel...of zo...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ikkan niks
![]()
zeggen,
ik lig
op de grond
![]()
van het lachen
![]()
![]()
I know, alleen was ik toen nog niet into allstarsquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat idee had ik al.
Maar dan moet je heel goed gaan zoeken, was een limited edition van een paar jaar geleden...
zeg dat wel.. ik kom met pijn en moeite aan 5 paar schoenen, en dat is als ik mn voetbalschoenen mee telquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...ja... het is...euh...misschien wat... euh...veel...of zo...![]()
Welke maat heb je (als ik mag vragen)?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know, alleen was ik toen nog niet into allstars
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef Whiteguy het volgende:
zeg dat wel.. ik kom met pijn en moeite aan 5 paar schoenen, en dat is als ik mn voetbalschoenen mee tel
Maat 40quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke maat heb je (als ik mag vragen)?
Misschien kan ik via via nog wat regelen, ken een handelaar in All Stars en mw. MM heeft ze ongeveer een jaar geleden bij hem gekocht...
Geez.. wat moet je er mee.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal jullie de overige schoenen besparen, maar dat zijn er ook nog zo'n 30 à 40 paar (grotendeels van mw. MM, een stuk of 10 paar nog van mij)...
Ik kan niks beloven, maar zal hem straks eens bellen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:42 schreef MaJo het volgende:
Maat 40Oh dat zou echt supertof zijn
En als ie die roze met paarse bloemetjes heeft hou ik me ook aanbevolen
Die heb ik na Noorwegen nergens meer gezien
Ik kreeg tijdens mijn duikopleiding te horen dat ik absoluut geen 'zuurstofflessen' mocht zeggen, omdat dat simpelweg fout was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat andere mensen fouten maken hoeft toch niet te betekenen dat je daar dan maar aan mee moet doen
Dat lijkt me ook een slecht plan jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg tijdens mijn duikopleiding te horen dat ik absoluut geen 'zuurstofflessen' mocht zeggen, omdat dat simpelweg fout was.
Je zal maar flessen willen laten vullen als newbie en je vraagt en krijgt (hoewel onwaarschijnlijk) zuurstof...
- Soempie heeft een shirt van Wiebel toegestuurd gekregen;quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedenavond heren,
Nog wat bijzonders gebeurd hier de laatste dagen in Nederland of op FOK??
Geen dank...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Thanks voor de samenvatting.![]()
Zo kan ik nog eens meer twee dagen naar het buitenland MM
Kloptquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
- Tim weet nog steeds niet wat hij elke avond moet gaan eten;![]()
Hoho, zo heb ik het nooit gezegdquote:- Tim wou mij een kusje op mijn lul geven;![]()
laat maar weten wanneer, alleen zal de samenvatting van 23 dagen ongeveer net zo lang worden als die van jouquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen dank...
Ik ga binnenkort 23 dagen weg, hou jij het dan voor mij ook even bij?
Zo heb je het niet bedoeld, bedoel je, maar je hebt het wel gezegd...quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je wil een kusje op je ouwe lul?
Vanaf 27 januari t/m 18 februari...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
laat maar weten wanneer, alleen zal de samenvatting van 23 dagen ongeveer net zo lang worden als die van jou
En als je goed leest zie je dat ik het niet expliciet heb aangebodenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heb je het niet bedoeld, bedoel je, maar je hebt het wel gezegd...
[..]
Maar impliciet wel...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En als je goed leest zie je dat ik het niet expliciet heb aangeboden
Dat heeft te maken met de normen, waarden, gedachtes en verborgen wensen die jij hebtquote:
Dream on, wet or not...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat heeft te maken met de normen, waarden, gedachtes en verborgen wensen die jij hebt
Ik volg het ook, maar twijfel nog tussen Joris en Patrick...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. volg dit seizoen van 'wie is de mol'
Blijkt gewoon al de achtste jaargang te zijnDan heb ik er wel een paar gemist.
Ohja en dit jaar is dus Joris de mol he
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
- Soempie heeft een shirt van Wiebel toegestuurd gekregen;![]()
- Soempie heeft bij het ruiken aan een fles haarspul een scheut van het spulletje in haar neus gekregen;![]()
- MaJo en ElizabethR hebben elkaar gevonden in de musicals;![]()
- Tim weet nog steeds niet wat hij elke avond moet gaan eten;![]()
- Tim wou mij een kusje op mijn lul geven;![]()
- Wyccie wil niet naar welke meet dan ook en ook niet naar een musical;![]()
- LadyBlack is hopeloos 'verliefd (2e sleutel laten bijmaken van haar huis) en begint al over kinderen;![]()
- Whiteguy kwam niet opdagen bij een duel langs de A4;![]()
- Etcetera moet volgende week weer naar school, maar heeft bijna haar opdracht af;![]()
- MaJo komt mijn bed onder kotsen binnenkort...![]()
Dat was het wel zo'n beetje qua 'highlights'...
O ja, morgen om 10 uur begint de voorverkoop voor het concert van de Black Crowes, 11 april in de HMH...
Oh, dus dat deed zo'n pijn toen ik ergens mijn tanden in zettequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
=
een schaap die zijn eigen staart naajaagt?
Die Cherry Reds van jou had ik ook.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat aanvraagster Soempie is gaan werken...![]()
Komt later dan wel...
Alles staat bij mij al op 1 pagina.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Hé Soempie, blader even één pagina terug, heb ik wat op jouw verzoek geplaatst...
Wat slecht.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Antwoord van mevrouw Quest:
Best Mark,
Strikt genomen heb je gelijk. Maar in de volksmond heten de flessen zuurstofflessen. Zodanig staan ze ook in de Dikke Van Dale, de officieuze woordenlijst van het Nederlands. En we zeggen ook allemaal dat we zuurstof ademen, terwijl de buitenlucht voor ongeveer 80 procent uit stikstof bestaat.
Hartelijke groet,
Andrea Hopman
Dat andere mensen fouten maken hoeft toch niet te betekenen dat je daar dan maar aan mee moet doen
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:Hoe is het hier? Ik ben eindelijk een beetje bijgekomen van een heftige kater
![]()
Gister nogal lopen zuipen op het verjaardagsfeest van mijn exachtige en zijn kamer daarna ondergekotst
Een van mijn mindere momenten zeg maar
En ik heb ook nog eens megaspierpijn van het squashen
Maar goed, ik ga maar weer pitten want morgen heb ik tentamen![]()
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm net poste die een berichtje niet maar nu wel weer. Maar wat ik dus gepost had:
Sinds ik eergister zoveel gebarfed heb heb ik een raar gevoel aan mijn keel als ik cola drinkIk hoop dat dit van tijdelijke aard is
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat de stukjes mais en wortel (die altijd zonder aanwijsbare reden in kots te vinden zijn) je keel open hebben geschraapt
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whaha ik had toevallig wel mais gegeten![]()
Overigens was mijn kots knalrood, zag er best eng uit
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryMaar vond het zelf best spectaculair
Was te vergelijken met die hondebrokken die mijn huisgenoot laatst op exorcist achtige wijze uitkotste
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat lag niet aan die 3 flessen rode wijn?
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk welOverigens komt die schatting best aardig in de buurt
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik haat het om zelf dronken te zijn en met name de gevolgen ervan daarna, maar soms gebeurt het wel eens...
Ik ga dan niet zitten wachten tot hetgeen hierboven beschreven wordt gebeurt, maar help dat proces even op gang. Scheelt een hoop ongeplande ellende...
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik was dusdanig ver heen dat ik het niet echt aan zag komenHet was zelfs zo erg dat mijn ex een biertje ging halen en ik riep 'doe me nog maar een wijn', en hij terugkwam met een glas water
Niet lang daarna heb ik zijn vloer onder gekotst
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het een paar weken geleden nog, bier drinken terwijl ik daar niet tegen kan...
Werd door collega's in de buurt van mijn huis afgezet en heb eerste even de bomen en planten in de buurt van natuurlijke mest voorzien, alvorens ik naar huis ben gegaan...
Het stomme is dat ik bijna altijd weet dat ik te veel gedronken heb en dat ik dan ook precies weet wat ik wel en niet moet doen. De uitvoering daarvan is dan weer een ander verhaal...
Maar ben één keer zo ver van de wereld geweest dat ik wakker werd in een ziekenhuis (in Auxerre, Frankrijk) na een knokpartij en een compleet uur kwijt ben in mijn geheugen. Da's toch wel erg vreemd om dat mee te maken...![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nooit zo ver heen geweest, ik weet altijd wel wat ik doe. Maar nu kon het me eigenlijk gewoon niks meer schelen. Ik vond die verjaardag al niet leuk en heb het toen maar op een zuipen gezet. Ik kan behoorlijk destructief zijn somsMaar wat ik nog nooit eerder heb gehad is dat ik echt een paar momenten 'weg' ben geweest. Ik weet nog dat ze een taxi voor me belden (ik kon niet echt meer fietsen ofzo
) en dat de taxi er een seconde later al was
![]()
Ook het ritje naar huis duurde voor mijn gevoel 1 minuut in plaats van 5
Maar dat lijkt me eng zeg als je zo lang van de wereld bent geweest
quote:Op maandag 7 januari 2008 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je noemde je exachtige zelf nog halfslachtig alcoholist
En dat was het welquote:Op maandag 7 januari 2008 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe jaOverigens waren het niet 3 flessen maar toch wel dicht bij de 2 ben ik bang
En dit is heel sporadisch dat ik zoveel drink, hij drinkt elke dag... Met oud en nieuw was het ook weer raak, was ie met schoenen en pet op boven op mijn deken gaan liggenDus hij had nog wat tegoed van me
![]()
Grappig. Maar is Christian niet een verzamelnaam....?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef Supersheep het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kaartje maar ik weet nauwelijks wat het verschil tussen al die stromingen is
Google zelf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
is het netnummer van groningen 050 ?
Och het is allemaal tuig. De een is alleen iets fanatieker tuig dan de anderquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Grappig. Maar is Christian niet een verzamelnaam....?
jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
is het netnummer van groningen 050 ?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:07 schreef Soempie het volgende:
Die Cherry Reds van jou had ik ook.![]()
Dat je van All Stars veel paar hebt, begrijpelijk. Maar de rest.![]()
quote:
Ja, ze zaten niet lekker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met 'de rest' de Dr. Martens bedoelt, terwijl je die zelf hebt gehad...
Huh?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou prop je het in je mond ook
Aan de locaties van de kleuren te zien zou ik zeggen dat baptisten een naar volkje zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef Supersheep het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kaartje maar ik weet nauwelijks wat het verschil tussen al die stromingen is
NIPO heb ik me ook voor aangemeld maar die onderzoekjes vind ik niet zo leuk eigenlijk... er was er eentje nog minder, daar had je een speciaal programma voor nodig en dat vind ik gewoon niet fijn werkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Had medewerking toegezegd aan het NIPO voor marktonderzoeken.
Heb me net een half uur lang een ongeluk zitten klikken door allerlei vragen die ik eigenlijk niet wil beantwoorden...
Die is gaafquote:
Ik krijg em alleen niet mooi in MSNquote:
Hij blijft sowieso raarquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:45 schreef Soempie het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of die ex zich nog zo raar gedroeg. En hoe het er voor stond.![]()
Ik dacht dat het verhaal zou zijn dat ze zou blijven slapen/ was blijven slapen en vervolgens het bed had ondergekotst.![]()
* popcorn weer wegzet
Grappig om te lezen hoe anderen met ex'en omgaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:20 schreef MaJo het volgende:
Hij blijft sowieso raarMaar hoe of wat precies weet ik dus niet want we hebben sindsdien geen contact meer gehad
Overigens wilde ik wel blijven slapen omdat ik te bezopen was om naar huis te gaan maar dat leek hem niet 'verstandig'. Dus toen heb ik zijn kamer maar ondergekotst
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:27 schreef Etcetera het volgende:
baby's zijn lievals ze niet janken. of poepen. of je wakker houden.
nog geen kiddo's voor mij
fijn vooruitzichtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
geloof me, dat is echt niet het enige wat ze doen.
ze snurken, ze kotsen en ze willen 100% van je aandacht
Geen idee, Eli is niet mijn kindquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
fijn vooruitzicht
nu heb ik wel gelezen dat je als ouderzijnde de poep van je kiddo's niet vind stinken. of in elk geval minder. is dat waar
tuurlijk stom van mequote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, Eli is niet mijn kinden hij heeft nog niet gepoept hier, dus ik wacht het af
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tuurlijk stom van me![]()
![]()
maar ik ben wel benieuwd
dank jequote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zal de poep pics het verhaal hier posten als het zo ver is
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Etcetera het volgende:
oh ja m'n zus gaat het huis uitzij en haar vriend hebben een huis gekocht
Hoe is dat nou, borstvoeding geven?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben ook vrolijk
Eli heeft redelijk doorgeslapen, alleen 1x wakker geweest rond 05:15 voor een kleine voeding, en hij heeft er net weer eentje op (waarvan een mooie slok vol over mijn joggingbroek)
Maar ach, als je zo lief bent als hij, dan mag alles
dank jequote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, borstvoeding geven?
ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dank jeik ga het maar niet doorgeven dan kijkt ze toch weer alsof ik gek ben
nee eerder dit:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zie het al voor me
"je wordt gefeliciteerd door ene iamredleader"
"huh?"
"ja, je weet toch, die gozer van Fok!"
"huh?"
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee eerder dit:
'oh ja van de slowchat de felicitaties!'
'![]()
'
'zucht'
Aha, ik zie het probleem al.quote:
feli voor jou!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef Etcetera het volgende:
oh ja m'n zus gaat het huis uitzij en haar vriend hebben een huis gekocht
quote:
nou weet ik nog niet of het stinktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het verhaal van de poepluier.
Eerst heeft Eli lekker geslapen. Toen werd hij wakker, en hebben we vrolijk lopen kletsen (lees: Eli brabbelt en maakt lieve geluidjes en iamredleader klept rustig terug).
Op een gegeven moment werd 'ie stil, en had hij een geconcentreerde blik in z'n ogen. Ik voelde het al aankomen, en jawel: poepluier! En inmiddels weer schoon en vrolijken nou ligt hij weer vrolijk te kijken naar de boekenkast!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij blijft sowieso raarMaar hoe of wat precies weet ik dus niet want we hebben sindsdien geen contact meer gehad
Overigens wilde ik wel blijven slapen omdat ik te bezopen was om naar huis te gaan maar dat leek hem niet 'verstandig'. Dus toen heb ik zijn kamer maar ondergekotst
![]()
Maar om die persoon heb je ooit veel gegeven, lijkt me. Ook vriendschappelijk. Dan vind ik het moeilijk om dat zo aan de kant te zetten. Tenzij iemand je heel erg heeft gekwetst.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:21 schreef MadMaster het volgende:
Grappig om te lezen hoe anderen met ex'en omgaan.
Ik ben kennelijk van het oude stempel van 'over en uit' en heb mijn ex'en nadien nooit meer bwust bezocht/gezien.
Ik zou ook niet weten wat ik nog met ze zou hebben moeten doen: Ex = exit...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef Etcetera het volgende:jij snapt het
een van mijn eerste reactie: mag ik haar kamer
[..]
nou weet ik nog niet of het stinkt![]()
En, mag het?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef Etcetera het volgende:jij snapt het
Mooi verhaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het verhaal van de poepluier.
Eerst heeft Eli lekker geslapen. Toen werd hij wakker, en hebben we vrolijk lopen kletsen (lees: Eli brabbelt en maakt lieve geluidjes en iamredleader klept rustig terug).
Op een gegeven moment werd 'ie stil, en had hij een geconcentreerde blik in z'n ogen. Ik voelde het al aankomen, en jawel: poepluier! En inmiddels weer schoon en vrolijken nou ligt hij weer vrolijk te kijken naar de boekenkast!
ik wel m'n boeken nietquote:
Toen mijn broer weg ging kwam mn ouders daar juist mee... maar ik bleef lekker in mn kleine kamertje zitten. Die van mn broer zat direct naast de kamer van mn ouders met een dun tussenmuurtje, dat was mij iets te riskant.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]jij snapt het
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen mijn broer weg ging kwam mn ouders daar juist mee... maar ik bleef lekker in mn kleine kamertje zitten. Die van mn broer zat direct naast de kamer van mn ouders met een dun tussenmuurtje, dat was mij iets te riskant.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen mijn broer weg ging kwam mn ouders daar juist mee... maar ik bleef lekker in mn kleine kamertje zitten. Die van mn broer zat direct naast de kamer van mn ouders met een dun tussenmuurtje, dat was mij iets te riskant.![]()
Dan is de keuze gauw gemaaktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat snap ik
maar ik ben nu de gene met a) een klein rothok dat b) meteen naast de kamer van m'n ouders ligt
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Benny Neyman schijnt te zijn overleden?
ik zie het voor mequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Toen m'n oudste zus het huis uitging moest ik verhuizen van kamer. Ik wilde helemaal niet, want ik vond m'n zolderkamertje veel toffer dan de grote kamer waar ik in moest. Alleen als ik naar m'n zolderkamer wilde moest ik door de kamer van m'n andere zus. En dat is niet erg als je nog klein bent, maar wel als ze al een jaar of 16 is en af en toe een vriendje mee naar huis neemt.![]()
Ik was 12 ofzo en snapte er geen reet van waarom dat niet gewoon kon.![]()
Was echt het irritante zusje, vond het heel tof als er een vriend meekwam omdat dat vet gezellig was.
Niet doorhebbende dat ze liever hadden dat ik op zou zouten.
Er staat niets op teletekst.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Benny Neyman schijnt te zijn overleden?
Management ontkent dood Benny Neymanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:02 schreef ElizabethR het volgende:
Er staat niets op teletekst.
If so, jammer!! Ik vond zijn muziek niet veel aan, maar het is een hele lieve aardige en gezellige man!!
Het kan moeilijk zijn om iemand, met wie je een deel van je leven hebt gedeeld, aan de kant te zetten, maar als je eenmaal de beslissing hebt genomen om uit elkaar te gaan, waarom zou je dan nog tijd in die persoon investeren?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
Maar om die persoon heb je ooit veel gegeven, lijkt me. Ook vriendschappelijk. Dan vind ik het moeilijk om dat zo aan de kant te zetten. Tenzij iemand je heel erg heeft gekwetst.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Toen m'n oudste zus het huis uitging moest ik verhuizen van kamer. Ik wilde helemaal niet, want ik vond m'n zolderkamertje veel toffer dan de grote kamer waar ik in moest. Alleen als ik naar m'n zolderkamer wilde moest ik door de kamer van m'n andere zus. En dat is niet erg als je nog klein bent, maar wel als ze al een jaar of 16 is en af en toe een vriendje mee naar huis neemt.![]()
Was echt het irritante zusje, vond het heel tof als er een vriend meekwam omdat dat vet gezellig was.
Ik herken dit als lijdend voorwerp, ik was de oudste thuis en mijn jongere zus zag mijn vriendinnen soms al haar vriendinnen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Jezus zeg, wat ziek van de GPD om dat zonder officiele bevestiging naar buiten te brengen!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Management ontkent dood Benny Neyman
Uitgegeven: 18 januari 2008 11:30
Laatst gewijzigd: 18 januari 2008 12:01
AMSTERDAM - Het management van Benny Neyman ontkent dat de Nederlandse zanger is overleden. De geassocieerde Pers Diensten (GPD) bracht vrijdagochtend het bericht naar buiten dat hij op 56-jarige leeftijd was overleden, maar zijn manager Wil Jansen laat aan NU.nl weten dat het bericht "absoluut niet waar" is.
Geweldige woordkeuze...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
Jezus zeg, wat ziek van de GPD om dat zonder officiele bevestiging naar buiten te brengen!!
Op Fok staat dat "deze canard" door het Dagblad van het Noorden de wereld in is geholpen. Etc??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jezus zeg, wat ziek van de GPD om dat zonder officiele bevestiging naar buiten te brengen!!
Nee, ik zie het verschil tussen een vriendschap en een relatie niet slechts als het bed dat je wel of niet met elkaar deelt. Maar soms kan een relatie niet werken om het een of ander, maar werkt het als vrienden nog wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan moeilijk zijn om iemand, met wie je een deel van je leven hebt gedeeld, aan de kant te zetten, maar als je eenmaal de beslissing hebt genomen om uit elkaar te gaan, waarom zou je dan nog tijd in die persoon investeren?
Wat is het verschil tussen een relatie en vriendschap met een persoon? Slechts het bed dat je niet meer met elkaar deelt of zo? Ik zie dat wat breder, het gaat mij niet alleen om dat bed. De reden om uit elkaar te gaan ligt vaak ergens anders en is voor mij aanleiding om een definitief punt achter die persoon te zetten, al betekent dat soms uithuilen en opnieuw beginnen...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken dit als lijdend voorwerp, ik was de oudste thuis en mijn jongere zus zag mijn vriendinnen soms al haar vriendinnen...
Sja, blijft het gewoon schofterig natuurlijk!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Fok staat dat "deze canard" door het Dagblad van het Noorden de wereld in is geholpen. Etc??
WBquote:Ohja: de adelaar is geland
Nog geen plannen dit weekend.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Vrijdag dus het is weer bijna weekend!! Wat zijn de plannen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Werpt het al vruchen af dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nog geen plannen dit weekend.
Ik zal de agenda er even op na slaan, laat het later nog weten.
Thx voor de tips gisteren Soemp
onmogelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Fok staat dat "deze canard" door het Dagblad van het Noorden de wereld in is geholpen. Etc??
Ohja: de adelaar is geland
A lovely weekend dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo met de trein naar Breda en dan de hele avond in bed doorbrengen.![]()
Morgen: sporten, sowieso![]()
Zondag: langs een vriend van Sven om kennis te maken.En naar Antwerpen.
Maandag tot en met woensdag ook nog in Breda.![]()
En die van jou?
vertel eens wat meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat moet blijken na de afkoelingsperiode he
Morgen een keukeninwijding óp (zeg nooit: 'in'...) Wieringen bij vrienden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Tofquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen een keukeninwijding óp (zeg nooit: 'in'...) Wieringen bij vrienden.
Vorige week kregen we een menu-kaart met daarop 5 voorgerechten, 5 hoofgerechten en 5 nagerechten vermeld en we mochten individueel kiezen wat we morgen willen eten...![]()
kortom, ik ben benieuwd, vis hoeven we niet zelf uit de zee te halen, maar zal meer dan dagvers zijn...
Ja, dat gebeurt best vaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Etc, gefeliciteerdMisschien krijg je wel een heel goeie band met je zus als ze een keer niet meer bij je in huis woont
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Etc, gefeliciteerdMisschien krijg je wel een heel goeie band met je zus als ze een keer niet meer bij je in huis woont
Mmmm, ik denk niet dat ik dat ooit zou kunnen en om het nu uit te gaan proberen zie ik nog even niet zitten...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik zie het verschil tussen een vriendschap en een relatie niet slechts als het bed dat je wel of niet met elkaar deelt. Maar soms kan een relatie niet werken om het een of ander, maar werkt het als vrienden nog wel.Omdat je dan ook veel meer afstand hebt, bij een relatie zit je veel vaker bij elkaar en deel je veel meer.
Hoe oud zijn je nichtjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
A lovely weekend dus
Ik ga morgen misschien naar Rotterdam, mn familie opzoeken. Mijn kleine nichtjes groeien zo snel dat ik er echt vaker heen moetEn als alles een beetje meewerkt kan ik meerijden met mn vriend + wat vrienden van hem in de auto
O ja, da's morgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn pasgetrouwde vrienden gaan morgen naar L&B voor die whiskyproeverij, ik ben benieuwd hoe ze het gaan vinden!!
Aah, da's toch geen ramp? Ja, ideaal is het ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had trouwens het meest erge nog niet gemeld geloof ikze komt in dezelfde straat als m'n vriend te wonen
Eh, 3 en 6, maar de laatste keer dat ik ze heb gezien is toch alweer een half jaar geleden, dus de jongste zal wel flink veranderd zijnquote:
ja maar dan verwacht ze zeker dat ik elk weekend langskomquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aah, da's toch geen ramp? Ja, ideaal is het ook nietmaar altijd beter dan in hetzelfde huis!
Leuke leeftijd is dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eh, 3 en 6, maar de laatste keer dat ik ze heb gezien is toch alweer een half jaar geleden, dus de jongste zal wel flink veranderd zijn
Telefoon rinkelt:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
ik had trouwens het meest erge nog niet gemeld geloof ikze komt in dezelfde straat als m'n vriend te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |