Landschapjes van jou zijn
goed heel erg goed, dus een showcase was onvermijdelijk

. Algemene opmerking: je zou best eens mogen spelen met niet standaard verhoudingen. Je foto's zijn bijna altijd 2:3, en juist met landschappen kan je ook heerlijk overdreven brede uitsnedes maken, om een effect te versterken.
@1; als je de foto iets lager had genomen, kwam je boom wat meer los van de heuvel erachter, en versterk je het eenzame effect. De lijnen van het landschap zijn ondersteunend aan je onderwerp, en met je compo zou ik dus uitgaan van je onderwerp.
@2; Super plaat. Heerlijk dat verloop van links naar rechts met druilerig naar beter weer!!
@3; lekkere sfeerplaat! Het kleine puntje land rechts stoort me alleen een klein beetje.
@4; deze is wat uitgebeten voor mijn gevoel. Ook heb je een staand camerastandpunt genomen, terwijl je met een lager bij de grond misschien de hopen wat beter in beeld had kunnen brengen.
@5; super, gewoon lekker!
@6; mooi contrast tussen de lucht en het gras!
@7; wederom goed met de lucht en de zon gespeeld! Had hem net een tikkie hoger genomen, dan ben je het spul in het water onderin je foto kwijt.
@8; lekkere plaat, kan er weinig van zeggen!
@9; de struik voor je ruïnes is wat storend, verder zou ik zeker een keertje wat dichterbij ook foto's maken bij die ruïnes! Met dreigende wolken moet dat super mooie plaatjes geven!
@10;

beste uit de serie, hands down!
Mooie serie!!! Ben jaloers op je achtertuin!