quote:
wtfquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik keek net even uit het raam, zie ik een kat op mijn motorkap zitten, en die ging gewoon een drol zitten draaien.
En nu ligt er een mooie kattendrol op mijn toch al niet zo schone auto.
quote:
spelletjes die ik godzijdank nooit heb meegemaaktquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:04 schreef Soempie het volgende:
wtf, wtf, wtf
er worden echt spelletjes gespeeld bij het 'daten' tegenwoodig. Ik loop zoooo achter.Een vriend (m'n ex) heeft een meisje versierd in de kroeg en telefoonnummer gekregen. Anderhalve dag later een smsje gestuurd en hij kreeg maar niks terug. Echt, 3 of 4 dagen niet ofzo. Dus ik zei: nou, het nummer heb je uit beleefdheid gekregen en ze ziet je dus verder niet zitten.
(eerlijkheid duurt het langst).
Maar dus wél een smsje terug met de vraag of ze konden afspreken.En hij weer expres een dag gewacht met wat sturen.
En de rest hier vindt dat heel normaal. Ik was de enige die dacht dat hij het wel kon vergeten.
![]()
Wat zijn dat voor spelletjes????![]()
Als je iemand leuk vindt dan ga je toch niet 4 dagen wachten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
spelletjes die ik godzijdank nooit heb meegemaakt![]()
wat een onzin zeg. is het nou zo moeilijk om meteen terug te sturen: ja leuk doen we?
Betekent dat dat wij van 'de oude stempel' zijn?quote:
We hebben het al die tijd niet begrepen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:27 schreef Etcetera het volgende:
duidelijkstel je voor dat je toegeeft interesse in iemand te hebben
misschien is dat wel de reden dat ik nog maar met mijn 1e vriendje bezig ben![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben het al die tijd niet begrepen.![]()
Doe je voordeel met de nieuwe kennis.
Dat hoeft ook niet.quote:
Zie, dat betekent dat je interessanter bent geworden, aangezien hij dan meer met je bezig is!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
die zal zich ernstig gaan afvragen als ik een dag niet terugsms of ik boos, ziek, verongelukt enzovoorts ben
Haha grappigquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet, maar ik heb ook journalistiek gedaan
(Net je fotoboek gezien)
Ik wacht je mailtje afquote:We gaan mailen!! Leuk!!!
Het is geen wedstrijd hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster leest conversatie ElizabethR en MaJo over musicals en denkt: 'Zij zijn groot en ik is klein'...
Ik kan niet tippen aan de aantallen musicals die beide dames noemen, hoewel ik er toch heel veel gezien heb op diverse locaties all over the world.
Ben ik toch een 'mindere sissy' dan iedereen dacht...
En goedemorgen deze morgen een ieder, de zon is al op, al gaat 'ie schuil achter een dikke mistbank...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:02 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet profielcheck:
[..]
Ja, toen ik wakker werd had ik het shirt (in m'n slaap) vastgepakt en tegen m'n gezicht gedrukt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker geslapen met je T-shirt Soempie? Ik las het gisteravond nog
Ik snap je ook helemaal![]()
Haha herkenbaarquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Die was het ja!!
Stom is dat hoor, ineens niet meer op Nederlandse woorden kunnen komen!!. Van de week ook, ik wist echt niet meer wat het Nederlandse woord voor breaded chicken fillet was. Gepaneerd! Sufferd!!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoera, ik mag een evaluatieverslag schrijven!
Nou, jottem! Er zit ook een leuk onderdeel peerevaluatie in, waarin je een medestudent beoordeeld op een aantal criteria dat ze zelf mogen uitzoeken. Hierbij is de optie leerdoeladvies, met de keuzes ja en nee.quote:
Minor detail.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:![]()
Daar wil ik nog even aan toevoegen: Moet vrijgezel zijn
Neehee, drrrrruuuukkkkkkk.............quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef ElizabethR het volgende:
Hebbie nou Glenn Carter al beluisterd??
Volgens mij ook, en als je daar een "nee" krijgt lijkt het mij ook overbodig om er dan een in te gaan vullen. Mijn peer dacht daar anders over en die had alvast leerdoelen ingevuld voor ik mijn beoordeling gaf...quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij klopt het wat jij zegt.
Ik ben blij dat ik van die peerevaluaties af ben.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:![]()
Daar wil ik nog even aan toevoegen: Moet vrijgezel zijn
Ik heb de boodschap begrepen, ik ga mijn sig van toepassing laten zijn...quote:
Doe eens niet zo engquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de boodschap begrepen, ik ga mijn sig van toepassing laten zijn... [ afbeelding ]
Let alone de setting!! Ik kan veel hebben hoor, heus waar, maar het toneelbeeld bij deze musical wanprestatie was ook al totaal tegen mijn principes. EN dan nogmaals, de belichting, echt waar. Net Holiday on Ice, 33 volgspots die allemaal schots en scheef meegesleurd worden bij elke solist. Brrrrrrr.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
OMG Glenn Carter als JesusIk heb de dvd, he is well gay. Verschrikkelijk gewoon
![]()
quote:Oh en laat de 'ik heb de originele cast van martin guerre'-opmerkingen maar achterwege, ik denk dat ik dat niet overleef
Lijkt de staging dan niet op de 1996 productie? Dacht dat ze het decor daarvan gebruikt hadden. Met die tv's enzo, blijf het raar vindenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Let alone de setting!! Ik kan veel hebben hoor, heus waar, maar het toneelbeeld bij deze musical wanprestatie was ook al totaal tegen mijn principes. EN dan nogmaals, de belichting, echt waar. Net Holiday on Ice, 33 volgspots die allemaal schots en scheef meegesleurd worden bij elke solist. Brrrrrrr.
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:25 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft een aantal vriendinnen om advies gevraagd. En 5 (van de 6) zeiden dat je natúúrlijk nooit moet reageren op het eerste smsje.
![]()
Dat iedereen het even weet.
quote:
proberen zo subtiel mogelijk iets positefs te zeggen dat eigenlijk zo bagger wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lastig lastig lastig... ik moet nu minimaal een sterk punt noemen van de groep waarmee ik heb samengewerkt, maar het enige dat ik kan verzinnen is dat er uiteindelijk iets klaar was...
Ik doe dat alleen bij mn baas als ie weer belt (voicemail inspreekt omdat ik niet opneem) of smst of ik extra kom werkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]Ja tegenwoordig heb je daar regels voor, je moet minstens een paar uur wachten voor je antwoord ofzo
Ik doe daar trouwens niet aan mee, vriendinnen zeggen ook altijd dat ik moet wachten met antwoorden maar ik hou niet van dat soort spelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |