Nou ja, ik weet niet, maar ik heb ook journalistiek gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn wij dezelfde persoonIk heb ook vliegangst...
We gaan mailen!! Leuk!!!quote:Dat had ik toen nog niet en ben toen speciaal naar New York gevlogen om Miss Saigon te zien voordat het stopte op Broadway. Ultieme ervaring, Lea Salonga en Ruthie Henshall gezienNu zou ik niet meer zo'n end vliegen
Ik ben ook heel Europa doorgeweest om musicals te zien, iedereen verklaarde me altijd voor gek. Maar ik vond het leuk
Ik heb wel een stuk minder musicals gezien dan jij trouwens, ik gok een stuk of 50. Maar de meeste dus vaker dan 1x
Hehe ik word weer helemaal musical enthousiast terwijl ik er de laatste 2 jaar eigenlijk helemaal niet mee bezig ben geweest...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:36 schreef MaJo het volgende:
Hmm lastig... Ik val wel een beetje op stoere mannen (), baardje (
) en half lang haar
Leuk koppie (
) , langer dan ik, en 'sterk' (
) , die me het gevoel geeft dat ie me kan beschermen
(
)
And that's what life is all about...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:02 schreef Nembrionic het volgende:
Met een 60 buy-in een leuke tijd gehad, gratis drankjes en 40 dollar winst
Zekerquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
And that's what life is all about...![]()
Goedennacht
Midnight snack...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wacht nu op de roomservice. Over 6-7 uur moet ik de deur uit en ik heb vanavond nog niet gegeten...dus nog even een goede maaltijd er tegenaan
quote:Ik meld me niet ziek: dat zou Rianne's planning in de laatste weken van haar stage teveel verstoren en ze moet haar werk voor de Medische Publieksacademie op tijd af krijgen.
Das tof van jan jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef Etcetera het volgende:
Jan is tofhij is eigenlijk ziek, maar stuurde dit:
[..]
Netjes!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef Etcetera het volgende:
Jan is tofhij is eigenlijk ziek, maar stuurde dit:
Ai, dat zal tegen gaan vallen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:32 schreef Etcetera het volgende:
volgende week vrijdag is m'n laatste dag![]()
en dan moet ik weer naar school
Communicatiesystemen richting multimedia en vormgevingquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai, dat zal tegen gaan vallen...
Welke school doe je eigenlijk?
Je zal het misschien wel al eens gezegd hebben, maar ben het dan even kwijt...
Webapplicaties dus ook onder andere.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:47 schreef Etcetera het volgende:
Communicatiesystemen richting multimedia en vormgeving
Euh, toch Powerpoint of Photoshop voor statische afbeeldingen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:54 schreef SaskiaR het volgende:
Hier zitten vast mensen die het weten: hoe kan je fijn afbeeldingen bewerken? Ik zoek een programma waarin je ongeveer dezelfde functies hebt als in powerpoint, dus vrije vormen tekenen en met kleur vullen, teksten in een afbeelding typen, kruisjes en rondjes erop zetten enz. Maar op mijn werkcomputer hebben we alleen Paint en daar kan je echt niks mee... iemand een idee over wat ik wel zou kunnen gebruiken?
ik blijf ook lekker in het noorden wonenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Webapplicaties dus ook onder andere.
Je zit een beetje ver weg van Amsterdam, maar dat soort mensen kunnen we goed gebruiken, aanstaande collega...
probeer die cirkels e.d. eens te groeperen met het plaatje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:05 schreef SaskiaR het volgende:
Hm hoe werkt dat dan? Als ik een plaatje uit mijn powerpoint-presentatie opsla (met 'save as picture') slaat hij alleen het plaatje op, niet de cirkels enzo die ik erop getekend heb (ik heb ze getekend als freeform).
is het zo ergquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:05 schreef ElizabethR het volgende:
Pfffffffffffffffffff![]()
Ik ben blij dat ik veilig op het werk ben gearriveerd. Het is hell hierbuiten. Geen hand voor ogen kon ik zien, en zoveel roads flooded, abnormaal!! Als dit een staartje was van wat ze in Engeland krijgen, nou, dan zijn ze daar nog niet jarig!!!
ik werk met Fireworks, ook een tekenprogramma, en daar doe je dat met ctrl + g indrukkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:08 schreef SaskiaR het volgende:
groeperen? hoe doe je dat?
Het was vreselijk net. En toch zo'n idioot die me probeerde in te halen, ik ben maar gauw aan de kant gaan staan. Nou moet je je wel realiseren dat de wegen in Ierland waar ik overheen moet om op mijn werk te komen er ongeveer zo uitzienquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het zo erg![]()
ik vond het wel mistig, maar geen regen gehad gelukkig ben benieuwd wat er nog komt dan
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
Summer Glau (foto1) (foto2) is ook helemaal niks mee maar heeft gewoon de perfecte lach dus whiteguy = gezichtenman.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:23 schreef SaskiaR het volgende:
'overstroomd' ER?
dat heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Die was het ja!!
Stom is dat hoor, ineens niet meer op Nederlandse woorden kunnen komen!!. Van de week ook, ik wist echt niet meer wat het Nederlandse woord voor breaded chicken fillet was. Gepaneerd! Sufferd!!
vandaar ook dat voorbeeld.. ik heb gisteren toevallig de eerste twee afleveringen gekekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Summer Glau
![]()
Ze speelt een van de hoofdrollen in een nieuwe TV serie: The Sarah Connor Chronicles (2007)
dat is inderdaad wat mindere kwaliteit dan hierquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het was vreselijk net. En toch zo'n idioot die me probeerde in te halen, ik ben maar gauw aan de kant gaan staan. Nou moet je je wel realiseren dat de wegen in Ierland waar ik overheen moet om op mijn werk te komen er ongeveer zo uitzien
[ afbeelding ]
Dus dat is al niet zo heel bijzonder. En als het er dan echt met bakken uitkomt, de weg flooded is (sorry, kan niet op het nederlandse woord komen) en de ruitenwissers hetniet aankunnen, dan vind ik dat wel angstig.
Helaas, dat niet. Maar wel goede zaken gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef Etcetera het volgende:
hey buitenlander
heb je nog mooie plaatjes geschoten
Op het moment niet, maar er is vast aan te komenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef Etcetera het volgende:
ook belangrijk
heeft iemand toevallig stuffit expander![]()
wat moest je precies doen in vegas dan ? Goed zaken doen als in dingen verkopen of goed zaken doen aan de roulettetafelquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas, dat niet. Maar wel goede zaken gedaan
ja ik heb het al gevonden maar aangezien ik het niet goed kan installeren, ivm rechten enzo (quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het moment niet, maar er is vast aan te komen
Sorry, ik moest in overleg, anders had ik je graag verder geholpen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:22 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb het al een beetje gevonden; je kan bij opslaan als kiezen voor jpg en dan slaat hij het op.
En soms (maar niet altijd, vreemd genoeg) kan je met de rechtermuisknop op 'group' klikken en dan slaat hij wel alles op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |