Nee, doe dat niet! Ik had trouwens niet door dat die Steve Balsamo Jezus moest voorstellen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ik turn jou wel om!! Zin in een musical tripje???
Manana, ik ga zo naar bed, 2 zachte armen opzoeken die van me houwe...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
En als je Glenn Carter gaat kijken, wees gewaarschuwd!! Het is ZO'n afknapper!!!
About time...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Manana, ik ga zo naar bed, 2 zachte armen opzoeken die van me houwe...
Nou en of.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Deed ik een oneerbaar voorstel of...?
Ow, sorry dan...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:26 schreef wyccie het volgende:
Nou en of.
Ik doe niet aan meets, en een toneelstuk of film vind ik stukken leuker zonder dat mensen opeens in gezang uitbarsten (enige uitzonderingen daargelaten).
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, doe dat niet! Ik had trouwens niet door dat die Steve Balsamo Jezus moest voorstellen.![]()
't Is maar een klein mannetje volgens mij, maar wat een charisma. (Hij doet me trouwens wel denken aan Marc-Marie Huijbregts....)
vraagsteller eerst! wat interesseert jou nou behalve bezwete t-shirts ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Soempie het volgende:
MaJo, nu ben ik wel benieuwd wat voor vrouw jij bent. Waar val jij op bij een man?Een kontjesvrouw of een sterke-armenvrouw of een brede-schoudersvrouw...enz.
Ah, hier. Ik doe hem niet aan, voor ik het weet ruikt hij naar mij en dat wil ik niet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, heb je het shirt van Wiebel nu aan of is het al ingelijst?
Kari Byron.. dat is nou bijvoorbeeld een goed voorbeeld van een droomvrouw.. heeft gewoon op een of andere manier watquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar bij mij tellen de ogen en haren als eerste en die vind ik alle 3 de gevallen niet bijzonder.
Een plastic lach doet me niks en mevrouw 1 vind ik gewoon een gratenpakhuis...
In het algemeen heb ik daar geen beeld van.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
vraagsteller eerst! wat interesseert jou nou behalve bezwete t-shirts ?
Bijgeuren...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ah, hier. Ik doe hem niet aan, voor ik het weet ruikt hij naar mij en dat wil ik niet!Dan moet hij hem weer bijgeuren enzo.
Heb het shirt naast m'n kussen gelegd.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, hier. Ik doe hem niet aan, voor ik het weet ruikt hij naar mij en dat wil ik niet!Dan moet hij hem weer bijgeuren enzo.
Heb het shirt naast m'n kussen gelegd.
Wat is het probleem?quote:
Alleen al het feit dat ze zich daarvoor leent maakt haar bovenmatig cool.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef Soempie het volgende:
Kari
http://www.youtube.com/watch?v=RHcDP_Yew-g
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijgeuren...
Maar ik herken wel iets van wat je schrijft...
Slaap ze allemaal!!
Vandaar mijn:quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze zich daarvoor leent maakt haar bovenmatig cool.
Welterusten.quote:
Helemaal niet!! Ik hou van schapen!! Kijk maar!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh, dat betekent dat ik ook weg moet
Trusten
Wow een medefanquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De naam is Steve Balsamo!!
En nou ga ik los hoor.....
Ik heb deze man voor het eerst gezien tijdens de Sir Laurence Olivier Awards 1996 of 1997, dat ben ik even kwijt. Toen had ie nog veel langer haar, en was gewoon Jesus! Tijdens het awards gala zong hij ook Gethsemane. Ook daar huilde hij, echt dikke tranen. Ik werd op slag verliefd op die stem. We hebben meteen een reisje London geboekt en hele dure kaartjes gekocht voor de show (55 pond, in 1997!!) maar ik wilde eerste rij zitten. Steve was FE-NO-ME-NAAL!!! En ook tijdens de musical huilde hij bij Gethsemane.
Dag erop naar de half price ticket booth op Leicester Square geweest en weer kaartjes gekocht. Deze keer mindere plaatsen, maar ik was alsnog zeer tevreden omdat ik deze keer met minder emotie en meer 'kennersoog' naar de voorstelling kon kijken.
Ik heb JCS inmiddels 31 keer gezien, in diverse uitvoeringen, maar dit is en blijft de beste ooit!!!
De slechtste ooit is die met Glenn Carter , versie 2000. Dat was qua belichting net Holiday on Ice, afgrijselijk!! En Glenn Carter is gewoon geen Jesus, maar een vervelende prodentsmile on stage.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow een medefanSteve Balsamo is echt ultiem
![]()
![]()
Wat een stem, wat een emotie, ge-wel-dig. Gethsemane is mijn favoriete nummer in de show, zo prachtig
Helaas heb ik de engelse versie nooit gezien (en OMG als je Steve Balsamo hebt gezien dan heb je ook Joanna Ampil als Mary gezien, *jaloers* Ik ben serieus de grootste Joanna Ampil fan ter wereld denk ik
![]()
![]()
). Ik heb wel het geluk gehad dat ik Balsemo bij Musicals in Ahoy een uitvoering van Gethsemane heb horen doen
![]()
Ultiem moment en staat hoog op mijn lijstje van meest ultieme musicalmomenten
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Edit: ik heb het gevoel dat dit filmpje de musical in Ahoy uitvoering is?
Jawel die ken je wel, hij is van de Engelse uitvoering uit 1996 waar jij het laatst nog over hadquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb JCS niet in het buitenland gezien, dus ken die casts daarvan niet.
Maar hiervoor zou ik ook wel een reisje willen maken...
Hmm lastig... Ik val wel een beetje op stoere mannen, baardje en half lang haarquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef Soempie het volgende:
MaJo, nu ben ik wel benieuwd wat voor vrouw jij bent. Waar val jij op bij een man?Een kontjesvrouw of een sterke-armenvrouw of een brede-schoudersvrouw...enz.
Absoluut de beste uitvoering ever!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel die ken je wel, hij is van de Engelse uitvoering uit 1996 waar jij het laatst nog over hadDe beste JCS uitvoering naar mijn mening
En als we dan toch gaan spammen ElizabethR, wat dacht je van Zubin Varla![]()
![]()
Beste Judas *ooit* Man wat had ik graag de 1996 London cast gezien
Leuk dat we er nog een musicalfan bij hebben
Ooooh ik ben zo jaloersquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Absoluut de beste uitvoering ever!!!!
Zubin was weergaloos! Ik heb de London Cast van 96 dus wel gezien, 2x zelfs, en het was geweldig. Zubin deed me zo denken aan Joe Cocker toen ik hem bezig zag. Hij had ook dat spastische, maar wat een stem ook zeg!!
En ik ben geen musicalfan alleen, ik ben gewoon musicalkenner, al zeg ik het zelf.
Miss Saigon is fijn als Tony Neef NIET meedoet!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:39 schreef MaJo het volgende:
ElizabethR zijn er ook andere musicals die je gaaf vindt? Ik ga helemaal los als het gaat om Miss Saigon (11xgezien) en Les Miserables (13x gezien)
![]()
![]()
JCS slechts 2x gezien
Hehe Tony Neef is best verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Miss Saigon is fijn als Tony Neef NIET meedoet!!
Ik heb Miss Saigon een keer of 20 gezien, in London, in Berlijn, in Parijs en in NL. Willem Nijholtwas gewoon ultiem!! Zoals gewoonlijk trouwens!!!
Les Mis heb ik ook vaak gezien. De beste versie was die met Colm Wilkinson in London. Zelfs de concertante uitvoering daarvan was beter dan welke stage produktie dan ook!!!
Als je wilt MaJo, ga ik wel met je mailen over musicals, maar dan wel morgen ofzo. Ik kan je wel vertellen dat ik zeer veel musicals heb gezien en ook zelf gespeeld gedurende mijn leven. ik wil je daar graag over vertellen, maar dat wordt een mail van 6 A4tjes, denk ik zo.
Dan vergeef ik het je welquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:49 schreef MaJo het volgende:
Ik was trouwens ten tijde dat Miss Saigon hier opgevoerd werd wel megafan van Tony Neef![]()
Maar ik was toen 14 he
Zijn wij dezelfde persoonquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heb je wat op me voor met mijn musicalbezoek. Ik heb nog nooit een musical in NY gezien. Ik pendel wat tussen London, en wat andere Europese landen heen en weer. (ben bang voor vliegen)
Ondertussen denk ik dat ik alles bij elkaar een musical of 160 live heb gezien. Allemaal verschillende dus. En een aantal diverse keren. Het varieert van profmusicals tot amateurs inderdaad. Ik zal je er later over mailen
leuk!! Ervaringen uitwisselen!!!
Nou ja, ik weet niet, maar ik heb ook journalistiek gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn wij dezelfde persoonIk heb ook vliegangst...
We gaan mailen!! Leuk!!!quote:Dat had ik toen nog niet en ben toen speciaal naar New York gevlogen om Miss Saigon te zien voordat het stopte op Broadway. Ultieme ervaring, Lea Salonga en Ruthie Henshall gezienNu zou ik niet meer zo'n end vliegen
Ik ben ook heel Europa doorgeweest om musicals te zien, iedereen verklaarde me altijd voor gek. Maar ik vond het leuk
Ik heb wel een stuk minder musicals gezien dan jij trouwens, ik gok een stuk of 50. Maar de meeste dus vaker dan 1x
Hehe ik word weer helemaal musical enthousiast terwijl ik er de laatste 2 jaar eigenlijk helemaal niet mee bezig ben geweest...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:36 schreef MaJo het volgende:
Hmm lastig... Ik val wel een beetje op stoere mannen (), baardje (
) en half lang haar
Leuk koppie (
) , langer dan ik, en 'sterk' (
) , die me het gevoel geeft dat ie me kan beschermen
(
)
And that's what life is all about...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:02 schreef Nembrionic het volgende:
Met een 60 buy-in een leuke tijd gehad, gratis drankjes en 40 dollar winst
Zekerquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
And that's what life is all about...![]()
Goedennacht
Midnight snack...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wacht nu op de roomservice. Over 6-7 uur moet ik de deur uit en ik heb vanavond nog niet gegeten...dus nog even een goede maaltijd er tegenaan
quote:Ik meld me niet ziek: dat zou Rianne's planning in de laatste weken van haar stage teveel verstoren en ze moet haar werk voor de Medische Publieksacademie op tijd af krijgen.
Das tof van jan jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef Etcetera het volgende:
Jan is tofhij is eigenlijk ziek, maar stuurde dit:
[..]
Netjes!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef Etcetera het volgende:
Jan is tofhij is eigenlijk ziek, maar stuurde dit:
Ai, dat zal tegen gaan vallen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:32 schreef Etcetera het volgende:
volgende week vrijdag is m'n laatste dag![]()
en dan moet ik weer naar school
Communicatiesystemen richting multimedia en vormgevingquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai, dat zal tegen gaan vallen...
Welke school doe je eigenlijk?
Je zal het misschien wel al eens gezegd hebben, maar ben het dan even kwijt...
Webapplicaties dus ook onder andere.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:47 schreef Etcetera het volgende:
Communicatiesystemen richting multimedia en vormgeving
Euh, toch Powerpoint of Photoshop voor statische afbeeldingen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:54 schreef SaskiaR het volgende:
Hier zitten vast mensen die het weten: hoe kan je fijn afbeeldingen bewerken? Ik zoek een programma waarin je ongeveer dezelfde functies hebt als in powerpoint, dus vrije vormen tekenen en met kleur vullen, teksten in een afbeelding typen, kruisjes en rondjes erop zetten enz. Maar op mijn werkcomputer hebben we alleen Paint en daar kan je echt niks mee... iemand een idee over wat ik wel zou kunnen gebruiken?
ik blijf ook lekker in het noorden wonenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Webapplicaties dus ook onder andere.
Je zit een beetje ver weg van Amsterdam, maar dat soort mensen kunnen we goed gebruiken, aanstaande collega...
probeer die cirkels e.d. eens te groeperen met het plaatje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:05 schreef SaskiaR het volgende:
Hm hoe werkt dat dan? Als ik een plaatje uit mijn powerpoint-presentatie opsla (met 'save as picture') slaat hij alleen het plaatje op, niet de cirkels enzo die ik erop getekend heb (ik heb ze getekend als freeform).
is het zo ergquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:05 schreef ElizabethR het volgende:
Pfffffffffffffffffff![]()
Ik ben blij dat ik veilig op het werk ben gearriveerd. Het is hell hierbuiten. Geen hand voor ogen kon ik zien, en zoveel roads flooded, abnormaal!! Als dit een staartje was van wat ze in Engeland krijgen, nou, dan zijn ze daar nog niet jarig!!!
ik werk met Fireworks, ook een tekenprogramma, en daar doe je dat met ctrl + g indrukkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:08 schreef SaskiaR het volgende:
groeperen? hoe doe je dat?
Het was vreselijk net. En toch zo'n idioot die me probeerde in te halen, ik ben maar gauw aan de kant gaan staan. Nou moet je je wel realiseren dat de wegen in Ierland waar ik overheen moet om op mijn werk te komen er ongeveer zo uitzienquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het zo erg![]()
ik vond het wel mistig, maar geen regen gehad gelukkig ben benieuwd wat er nog komt dan
quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
Summer Glau (foto1) (foto2) is ook helemaal niks mee maar heeft gewoon de perfecte lach dus whiteguy = gezichtenman.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:23 schreef SaskiaR het volgende:
'overstroomd' ER?
dat heb ik ook wel eens hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Die was het ja!!
Stom is dat hoor, ineens niet meer op Nederlandse woorden kunnen komen!!. Van de week ook, ik wist echt niet meer wat het Nederlandse woord voor breaded chicken fillet was. Gepaneerd! Sufferd!!
vandaar ook dat voorbeeld.. ik heb gisteren toevallig de eerste twee afleveringen gekekenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Summer Glau
![]()
Ze speelt een van de hoofdrollen in een nieuwe TV serie: The Sarah Connor Chronicles (2007)
dat is inderdaad wat mindere kwaliteit dan hierquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het was vreselijk net. En toch zo'n idioot die me probeerde in te halen, ik ben maar gauw aan de kant gaan staan. Nou moet je je wel realiseren dat de wegen in Ierland waar ik overheen moet om op mijn werk te komen er ongeveer zo uitzien
[ afbeelding ]
Dus dat is al niet zo heel bijzonder. En als het er dan echt met bakken uitkomt, de weg flooded is (sorry, kan niet op het nederlandse woord komen) en de ruitenwissers hetniet aankunnen, dan vind ik dat wel angstig.
Helaas, dat niet. Maar wel goede zaken gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef Etcetera het volgende:
hey buitenlander
heb je nog mooie plaatjes geschoten
Op het moment niet, maar er is vast aan te komenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef Etcetera het volgende:
ook belangrijk
heeft iemand toevallig stuffit expander![]()
wat moest je precies doen in vegas dan ? Goed zaken doen als in dingen verkopen of goed zaken doen aan de roulettetafelquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas, dat niet. Maar wel goede zaken gedaan
ja ik heb het al gevonden maar aangezien ik het niet goed kan installeren, ivm rechten enzo (quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het moment niet, maar er is vast aan te komen
Sorry, ik moest in overleg, anders had ik je graag verder geholpen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:22 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb het al een beetje gevonden; je kan bij opslaan als kiezen voor jpg en dan slaat hij het op.
En soms (maar niet altijd, vreemd genoeg) kan je met de rechtermuisknop op 'group' klikken en dan slaat hij wel alles op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |