kun je instellen in de opties, hij rekent automatische de OP ook mee als postquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nu post 299 of 300?
Edit:
299 dus, hoewel ik 'vrijdag 11 januari 2008 @ 12:48 (#300)' zie staan...
ik ben nooit te oud om te leren...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
kun je instellen in de opties, hij rekent automatische de OP ook mee als post
Laat dat muntje maar even vallen...quote:en wat is 'gepaperde'
Het duurde hier ook een half minuutje voor ie eindelijk vielquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik ben nooit te oud om te leren...![]()
[..]
Laat dat muntje maar even vallen...
Eerste is vrijwel zeker, tweede blijft wishful thinking, vrees ik...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Als in een tape geval, of heb je ideetjes voor in de bedkamer?
Ik ook, weet het wel zeker eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:42 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ben je 45? Ik dacht dat je wel wat jonger was...
hij liegt! hij liegt!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, weet het wel zeker eigenlijk...
Hoe oud ben je dan Master?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd!!
het feit dat ik in een vervelende bui benquote:
Mehehe dat is zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Feli Majo, knap heur. Wel hakken over de sloot, maar dat schijnt mode te zijn tegenwoordig
Cheapskate, beetje mijn wraps willen eten en mezelf bloemen laten kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Majo, heb je die 10 Euro van gisteren nog?
Zo ja, koop er een grote bos rozen voor jezelf voor namens mij...
Gefeliciteerd!!
Dank dank dankquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het feit dat ik in een vervelende bui ben![]()
MaJo
MaJo
MaJo
Geef me je rekeningnummer en ik stuur je 10 Euro...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef MaJo het volgende:
Cheapskate, beetje mijn wraps willen eten en mezelf bloemen laten kopenLeuke date wordt dat
Ook bertha zat over een paper te emmeren, dus heeft betrekking op jullie beiden...quote:Enne die TT, is die voor mij? Anders snap ik hem niet![]()
Die gepaperde uitspraak betreft toch je leeftijd? Ik dacht dat alleen vrouwen daar moeite mee hadden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo oud als ik me voel, dus piepjong...
Leeftijd zegt me geen moer, ik vier dan ook nooit mijjn verjaardag en vergeet soms mijn werkelijke leeftijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Die gepaperde uitspraak betreft toch je leeftijd? Ik dacht dat alleen vrouwen daar moeite mee hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |