Staatsloterij?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meh wil eigenlijk kijken maar kan niet
Thanks, wat zal ik ervan kopen![]()
Is die te koop? ik wil ook wel een stukjequote:
Ik heb browniequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is die te koop? ik wil ook wel een stukje
Doe mij daar ook maar een stukje van hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb brownie
Maar daar hadden we het neit over
Geraspte appel, lauwe thee en een beschuitje wil nog wel eens helpen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb brownie
Maar daar hadden we het neit over
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geraspte appel, lauwe thee en een beschuitje wil nog wel eens helpen...
Een nieuwe portemonnee om het biljet in te doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meh wil eigenlijk kijken maar kan niet
Thanks, wat zal ik ervan kopen![]()
Ik heb wel een nieuwe portemonnee nodig, hier valt steeds alles uit. Laatst mijn OVquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een nieuwe portemonnee om het biljet in te doen
Zulk gedrag kun je idd in sommige gevallen beargumenteren, dat is bij dat andere bericht niet het geval.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dit was op mijn oude school
Moet zeggen dat ik em geen ongelijk kan geven (heb de rest van het verhaal ook gehoord)
Dom filmpje. Er is zo ge-edit dat je geen idee hebt wat er precies gebeurt. En zo erg was het nou ook weer niet wat die leraar deed. Gewoon de jongen naar buiten duwen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dit was op mijn oude school
Moet zeggen dat ik em geen ongelijk kan geven (heb de rest van het verhaal ook gehoord)
Het had er allemaal mee te maken dat er iemand in de les was gaan zitten die geen les had, zat te eikelen en niet weg wilde gaan. Uiteindelijk weggestuurd, maar hij mocht z'n tas niet meenemen (zou hij na school terugkrijgen). Toen stormden er wat mensen het lokaal binnen om die alsnog te halen, en daar werd hij volkomen terecht kwaad om.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dom filmpje. Er is zo ge-edit dat je geen idee hebt wat er precies gebeurt. En zo erg was het nou ook weer niet wat die leraar deed. Gewoon de jongen naar buiten duwen.![]()
En wat was er dan aan de hand?
Precies, er zat ook wel tuig op die school. Wel erg slim tuig, maar nog steeds nare figurenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
Eigen schuld dikke bult dus.
Sommige kutscholieren verdienen gewoon lijfstraffen.
Dom tuig heeft vaker wapens dan slim tuig thoughquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Slim tuig. Dat is nog veel erger dan dom tuig.
Een iemand probeert de boel te saboteren?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de rode draad van 'De Mol' is al weer ontdekt...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een iemand probeert de boel te saboteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers, ik wil ook vanuit bed tv kunnen kijken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit er over te denken om een aflevering Top Gear te starten en dan vanuit bed te gaan kijken, daarna slapen
Hét kampioenschap Stef Stuntpiloot in Groningen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft iemand hier nog meegedaan aan het kampioenschap Stef Stuntpiloot?
Het was in Groningen hoorde ik vanochtend op de radio,,,
Oh, en goedemorgen![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hét kampioenschap Stef Stuntpiloot in Groningen?
Wie kent het niet...![]()
noooooit van gehoordquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hét kampioenschap Stef Stuntpiloot in Groningen?
Wie kent het niet...![]()
hier 0 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:46 schreef iamredleader het volgende:20 euro gewonnnen met m'n staatslot
dat werd dus een duur avondje.. vandaar balen dat die staatsloterij niet gewonnen hebquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij mocht met 30 pedagogische types op pad...
Je stond wel op tijd op de halte...?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:21 schreef Whiteguy het volgende:
dat werd dus een duur avondje.. vandaar balen dat die staatsloterij niet gewonnen heb
laatste bus heb ik op een uur of 4 na gemisttaxi
de halte was 20 meter bij de kroeg vandaan.. dus je zou kunnen zeggen van wel eigenlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je stond wel op tijd op de halte...?
nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
MM, hoeveel gaat ajax zondag winnen van AZ? dan weet ik waar ik op moet gaan inzetten
Ik heb zelf 2-1 gezegd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef Whiteguy het volgende:
MM, hoeveel gaat ajax zondag winnen van AZ? dan weet ik waar ik op moet gaan inzetten
tja... maar het is natuurlijk wel zo dat az momenteel NOG slechter isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2-1 gezegd.
Maar dit seizoen zou ik geen geld op Ajax zetten...![]()
Was voetbal maar zo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:01 schreef Whiteguy het volgende:
tja... maar het is natuurlijk wel zo dat az momenteel NOG slechter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |