Staatsloterij?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meh wil eigenlijk kijken maar kan niet
Thanks, wat zal ik ervan kopen![]()
Is die te koop? ik wil ook wel een stukjequote:
Ik heb browniequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is die te koop? ik wil ook wel een stukje
Doe mij daar ook maar een stukje van hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb brownie
Maar daar hadden we het neit over
Geraspte appel, lauwe thee en een beschuitje wil nog wel eens helpen...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb brownie
Maar daar hadden we het neit over
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geraspte appel, lauwe thee en een beschuitje wil nog wel eens helpen...
Een nieuwe portemonnee om het biljet in te doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meh wil eigenlijk kijken maar kan niet
Thanks, wat zal ik ervan kopen![]()
Ik heb wel een nieuwe portemonnee nodig, hier valt steeds alles uit. Laatst mijn OVquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een nieuwe portemonnee om het biljet in te doen
Zulk gedrag kun je idd in sommige gevallen beargumenteren, dat is bij dat andere bericht niet het geval.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dit was op mijn oude school
Moet zeggen dat ik em geen ongelijk kan geven (heb de rest van het verhaal ook gehoord)
Dom filmpje. Er is zo ge-edit dat je geen idee hebt wat er precies gebeurt. En zo erg was het nou ook weer niet wat die leraar deed. Gewoon de jongen naar buiten duwen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dit was op mijn oude school
Moet zeggen dat ik em geen ongelijk kan geven (heb de rest van het verhaal ook gehoord)
Het had er allemaal mee te maken dat er iemand in de les was gaan zitten die geen les had, zat te eikelen en niet weg wilde gaan. Uiteindelijk weggestuurd, maar hij mocht z'n tas niet meenemen (zou hij na school terugkrijgen). Toen stormden er wat mensen het lokaal binnen om die alsnog te halen, en daar werd hij volkomen terecht kwaad om.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dom filmpje. Er is zo ge-edit dat je geen idee hebt wat er precies gebeurt. En zo erg was het nou ook weer niet wat die leraar deed. Gewoon de jongen naar buiten duwen.![]()
En wat was er dan aan de hand?
Precies, er zat ook wel tuig op die school. Wel erg slim tuig, maar nog steeds nare figurenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef wyccie het volgende:
Eigen schuld dikke bult dus.
Sommige kutscholieren verdienen gewoon lijfstraffen.
Dom tuig heeft vaker wapens dan slim tuig thoughquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Slim tuig. Dat is nog veel erger dan dom tuig.
Een iemand probeert de boel te saboteren?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de rode draad van 'De Mol' is al weer ontdekt...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een iemand probeert de boel te saboteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |