Nee.. op uitnodiging van een pedagogiek clubje. Bij mijn weten heb ik nog geen dochterquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is je dochtertje jarig en neem je haar handbalteam mee naar de McDonald?
bovendien.. jij had toch een date deze week ? dan mag ik ook wel een keertjequote:Op donderdag 10 januari 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige voor je was![]()
Ik denk ook geen kinderen te hebben. Maar misschien word ik binnenkort wel opgeroepen voor het programma 'Spoorloos'...quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee.. op uitnodiging van een pedagogiek clubje. Bij mijn weten heb ik nog geen dochter
Ik heb net gezegd dat ik het niet red om vanavond naar Utrecht af te reizen, dus...quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
bovendien.. jij had toch een date deze week ? dan mag ik ook wel een keertje
hoe ging dat trouwens? toch zeker niet zo goed he ?
Dan is het goedquote:
Oei, een avond tussen de Soempies en vrouwelijke Mikkies van deze wereldquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja date is een groot woord hoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Inderdaad, maak hem nou niet nog meer van slagquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat ik het niet red om vanavond naar Utrecht af te reizen, dus...
Spannuuuuuuuuund! Hoe heet ie? Wat voor werk doet z'n vader? Heeft ie een auto? Wat voor merk?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad, maak hem nou niet nog meer van slag![]()
Maarre, volgende week dus he![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spannuuuuuuuuund! Hoe heet ie? Wat voor werk doet z'n vader? Heeft ie een auto? Wat voor merk?
Zie reactie van MadMasterquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spannuuuuuuuuund! Hoe heet ie? Wat voor werk doet z'n vader? Heeft ie een auto? Wat voor merk?
Sorry, ik zat niet op te lettenquote:
Nee dat zit je echt nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry, ik zat niet op te letten
Onderwerp?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:24 schreef MaJo het volgende:
Het valt hier meteen doodMisschien wel goed ook, ik moet toch écht eens gaan beginnen aan die paper van 4500 woorden die ik maandag in moet leveren
Het Europese Verdrag, oftewel hetgeen wat in de plaats is gekomen voor de Europese Grondwet. Ik moet de standpunten van de verschillende politieke partijen tegenover elkaar zetten en kijken in hoeverre die standpunten nu anders zijn dan in 2005. Op zich wel interessant maar ik heb geen inspiratie...quote:
Mwah aan het schrijven zou het bij mij niet moeten liggenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Pfew, saaie opdracht.
Ik heb sowieso een hekel aan schrijven, heb ooit de 'notulen'' van een overleg rondgestuurd als mp3, door tijdens het overleg stiekum opname's er van te maken. Werd niet gewaardeerd...
Ja op mijn schermquote:
De zalmwraps zijn inmiddels op ben ik bangquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de warme opgewarmde prak zit er in...
Ik ben geneigd om alsnog naar Utrecht af te reizen, files zijn nu toch opgelost...
En dat is er dus niet...quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Even een 'Wie is de Mol'-topic opzoeken...
Open er 1quote:
Ben niet zo baanbrekend.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Open gewoon een simpele versie met een simpele OP in de trant van: kom maar op met de speculaties!
Waarom heb ik dat net niet zien staanquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
WIDM 2008 #4: Aflevering 2 is aanstaande! Zoiets MM?
quote:
Meh wil eigenlijk kijken maar kan nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:07 schreef MadMaster het volgende:
De Mol is nu op NL1...
En feli met je 10 Euro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |