kun je instellen in de opties, hij rekent automatische de OP ook mee als postquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nu post 299 of 300?
Edit:
299 dus, hoewel ik 'vrijdag 11 januari 2008 @ 12:48 (#300)' zie staan...
ik ben nooit te oud om te leren...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
kun je instellen in de opties, hij rekent automatische de OP ook mee als post
Laat dat muntje maar even vallen...quote:en wat is 'gepaperde'
Het duurde hier ook een half minuutje voor ie eindelijk vielquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik ben nooit te oud om te leren...![]()
[..]
Laat dat muntje maar even vallen...
Eerste is vrijwel zeker, tweede blijft wishful thinking, vrees ik...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Als in een tape geval, of heb je ideetjes voor in de bedkamer?
Ik ook, weet het wel zeker eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:42 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ben je 45? Ik dacht dat je wel wat jonger was...
hij liegt! hij liegt!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, weet het wel zeker eigenlijk...
Hoe oud ben je dan Master?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd!!
het feit dat ik in een vervelende bui benquote:
Mehehe dat is zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Feli Majo, knap heur. Wel hakken over de sloot, maar dat schijnt mode te zijn tegenwoordig
Cheapskate, beetje mijn wraps willen eten en mezelf bloemen laten kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Majo, heb je die 10 Euro van gisteren nog?
Zo ja, koop er een grote bos rozen voor jezelf voor namens mij...
Gefeliciteerd!!
Dank dank dankquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het feit dat ik in een vervelende bui ben![]()
MaJo
MaJo
MaJo
Geef me je rekeningnummer en ik stuur je 10 Euro...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef MaJo het volgende:
Cheapskate, beetje mijn wraps willen eten en mezelf bloemen laten kopenLeuke date wordt dat
Ook bertha zat over een paper te emmeren, dus heeft betrekking op jullie beiden...quote:Enne die TT, is die voor mij? Anders snap ik hem niet![]()
Die gepaperde uitspraak betreft toch je leeftijd? Ik dacht dat alleen vrouwen daar moeite mee hadden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo oud als ik me voel, dus piepjong...
Leeftijd zegt me geen moer, ik vier dan ook nooit mijjn verjaardag en vergeet soms mijn werkelijke leeftijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Die gepaperde uitspraak betreft toch je leeftijd? Ik dacht dat alleen vrouwen daar moeite mee hadden.
7544336 ten name van M.J. van Damquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me je rekeningnummer en ik stuur je 10 Euro...
[..]
Ah ok dan heb ik hem goed begrepenquote:Ook bertha zat over een paper te emmeren, dus heeft betrekking op jullie beiden...
Ik wil dan wel een foto met bewijs...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
7544336 ten name van M.J. van Dam![]()
Stort u maar
Tsk.. romanticusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me je rekeningnummer en ik stuur je 10 Euro...
[..]
Ik heb hier geen kas en evenmin het adres van MaJo.quote:
Dealquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een foto met bewijs...
Die mannen van tegenwoordig hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsk.. romanticus
Ik zou hier natuurlijk een kas in rennen en eigenhandig een bosje alstro's snijden. Maargoed ik heb dan ook niet die belofte gedaan![]()
Evengoed congrats natuurlijk majo... je bent niet stiekem gematst ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef B.ertha het volgende:
Als ik me niet zo kapot geschrokken was, zou ik het grappig vinden
Ik heb een bakje op tafel staan waar eten in zat. Daantje (poes) wil dat opeten, dus ze springt op tafel. Ik wil haar net wegjagen, als ze ineens in de fik vliegtWas ze boven een waxinelichtje gaan staan
![]()
En nu heeft ze een kleine verschroeide plek op de zijkant en ze (incl hele kamer) stinkt naar verschroeid haar
Hoezo, stort jij ook 10 Euro?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:33 schreef RoofingBurner het volgende:
* Wacht in spanning op de foto's
Topquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Check na 18.00 uur je girorekening...
quote:
Je houdt er niets aan over hoor, dat wordt een bos van 20 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:40 schreef MaJo het volgende:
[..]Overigens mag dat best hoor, zit op het moment vrij krap bij kas
![]()
En dan niet alleen een foto van een bos rozen posten dan...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:39 schreef MaJo het volgende:
Top![]()
Ga ik vanavond een bos halen en een foto posten
Als er meer mensen storten mag ik er toch wel iets anders van kopen? Ik zeg chocolaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je houdt er niets aan over hoor, dat wordt een bos van 20 euro
Nee ik verzin wel iets leuksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan niet alleen een foto van een bos rozen posten dan...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
Als er meer mensen storten mag ik er toch wel iets anders van kopen? Ik zeg chocola
Ja ja, dat zal wel.quote:
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, dat ging ik doen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom net terug van een mini-concertje van Sarah Bettens in de Plato![]()
![]()
Vanavond speelt ze in een café, ik ga er zeker bij zijn!!
Gisteren heb ik 2 hele coole shows gezien: van een Spaanse band, met een zeer excentrieke zangeres, en daarna Republic of Loose, een stel überfoute lui uit IerlandOhja, en Hooverphonic gezien, ook mooie show
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
7544336 ten name van M.J. van Dam![]()
Stort u maar
Pas maar op...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja ja, dat zal wel.
Bij onvoldoende bewijs laat ik het bedrag storneren...
Hmm.. vandaag een keer geen google ads over russische bruiden. Balen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pas maar op...![]()
Waarom doet mijn vader dit?
je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:42 schreef Whiteguy het volgende:
je hebt een beeldscherm met ingebouwde speakers? (die het misschien niet deden) ?
Yup hij staat er bij mij ook opquote:
Denk niet verder. DIT is waar we op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup hij staat er bij mij ook opIk ga zo naar de bloemenwinkel (koopavond) en eens wat creatieve foto-ideeën bedenken
Jammer dat Nembrionic nu niet in NL aanwezig is, vond zijn laatste serie foto's wel interessant...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
Yup hij staat er bij mij ook opIk ga zo naar de bloemenwinkel (koopavond) en eens wat creatieve foto-ideeën bedenken
Welke?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat Nembrionic nu niet in NL aanwezig is, vond zijn laatste serie foto's wel interessant...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Denk niet verder. DIT is waar we op zitten te wachten.
Ahwwww......quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, dat ging ik doen!Naar Plato. Ik ben al de hele dag al druk bezig en denk steeds: 'ik vergeet iets...'
![]()
Hooverphonic in de Oosterpoort gezien.
Waar ging het over danquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahwwww......dat is jammer dat je het gemist hebt! Sarah was erg leuk, ze was aangenaam verrast dat we allemaal zo lief stilletjes stonden te luisteren
Belgen haten de luidruchtigheid van Nederlanders, zo merkte Hooverphonic gisteren ook nog op
Ik vond Hooverphonic mooie muziek, mooie show, maar wat een rare vrouw![]()
trok steeds een heel dom pruilmondje en liet alle praten over aan de gitarist. En ze bleef maar aan dr truitje trekken, dat hopeloos was en toch steeds weer onwijs afzakte
Ik ga om 8 uur bij een vriend lasagna eten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Etenstijd, macaroni![]()
iemand die zijn maaltje wil ruilen tegen mijn macaroni?
Ja, nu je dat vraagt moet ik toch heel diep nadenken. Hij had één foto hier geplaatst...quote:
Nooit naar de winkel gaan als je trek hebt dat gaat altijd verkeerdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vandaag na een lange dag op school (8:15-17:45), met stevige trek en het idee dat ik wel een beloning had verdiend naar de supermarkt geweest. Nu ben ik teruggekomen met een magnetronmaaltijd, een pizzasnack, een loempia, een broodje kroketburger en een pak optimel... gezond he
Meestal gaat het ook wel goed, maar nu had ik zin in een makkelijke en vette hapquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nooit naar de winkel gaan als je trek hebt dat gaat altijd verkeerdIk doe dat ook altijd, ga ik opeens vet veel snacks en snoep kopen enzo
Ik heb geen zin meer in de paper. Nee, nog steeds niet
Ik wel natuurlijk ... wist dat het vroeg of laat van pas ging komenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat van de foto-sessie, ik ga zo in ieder geval op pad naar Epica....
lolquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijk ... wist dat het vroeg of laat van pas ging komen![]()
Ik vind pasta meestal wel lekker, maar macaroni is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga om 8 uur bij een vriend lasagna eten.![]()
Vind je pasta niet lekker? Of de saus niet? Of?
Gisteren bij de pizzeria lekker scampisalade, en biefstuk met patat genomen. Macaroni of spaghetti had 2e keus geweest. Die pizza's mogen ze in stikken zelf houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind pasta meestal wel lekker, maar macaroni is niet mijn ding.
Toen ik ze een keer zag had de bassist ruzie met de zaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:17 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik weet niet meer wat ik van haar vond.Erg veel indruk heeft ze niet gemaakt, blijkbaar.
Echt jammer dat ik Sarah heb gemist. M'n huisgenootje zei het nog gister.
anderhalf jaar terug was ik in Italie op vakantie, dan ga je dus elke dag 2 keer uit eten omdat het zo verdomde lekker is daar, dan valt het thuis toch weer een beetje tegenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren bij de pizzeria lekker scampisalade, en biefstuk met patat genomen. Macaroni of spaghetti had 2e keus geweest. Die pizza's mogen ze in stikken zelf houden.
Maar het gaat om het mondgevoel.......en om de saus die m'n moeder er doorheen gooitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:01 schreef wyccie het volgende:
Macaroni, fusili, penne....allemaal hetzelfde spul, hoor.
mond·ge·voel (het)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef Supersheep het volgende:
Het nieuwe woordje van de dag is voor mij bij deze 'mondgevoel'.
Bier, dat geeft ook zo'n goed mondgevoelquote:
Die waren in Engeland gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat Nembrionic nu niet in NL aanwezig is, vond zijn laatste serie foto's wel interessant...
Zeg dat wel, ik zou ook best een tas willen maken van mijn kat, of een vloerkleed, maar wel nadat ie doodgaat op de natuurlijke wijzequote:
rrrrrrrquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die waren in Engeland gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |