quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:28 schreef MadMaster het volgende:
laffer gooide echter bijna roet in het eten...
Ik ook!quote:
En dan weer een topic na zo'n 20 postings dichtgooien?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ja, mag deze op slot?
Slaap lekker wyccie! Ik hoop dat het een instant knock-out is voor jequote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik ga vandaag eens echt vroeg naar bed. Ik hoop dat ik in ieder geval voor 3 uur in slaap val.
Ben ik daar eindelijk, ben jij naar bedquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben ik daar eindelijk, ben jij naar bed
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ow Nem, weltrusten, en ik heb net eindelijk dat filmpje kunnen zien van DWDD van die vrouw in Oeganda. Mijn internet was stuk dus kon het niet eerder kijken. Wat beschamend zeg!! Je eigen kind niet herkennen.
Dan ga ik nu even alle medische programma's af. Heb ik ook al een week niet kunnen zien.
die is slechtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:01 schreef Nembrionic het volgende:
10 jaar geleden had ik hierom in een scheur gelegen: http://www.vkmag.com/videos/videos_even_de_kaarsjes_aansteken/
Toch maar geen pan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
En het wordt nog stiller want ik ga NU weg om een jas en bier te kopen
ze zijn de laatste tijd steeds minder makkelijk wat betreft teveel bagage. Als je pech hebt worden dat dure kilo'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Laatste rotzooi gekocht en nu de koffers inpakken.
Niet zo veel kleding bij ons (wat moet je er daar mee), maar wel veel kadootjes die redelijk aan het gewicht zijn. Vrees voor wat overgewicht, hopelijk is de KLM schappelijk, terug nemen we minder mee...
Tot nu toe 2 koffers van net over de 20 kilo en er mag 50 kilo mee.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze zijn de laatste tijd steeds minder makkelijk wat betreft teveel bagage. Als je pech hebt worden dat dure kilo's
Ik zie het wel, tot nu toe is het altijd zonder problemen gegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had laatst een (korte) vlucht en bij het inchecken werd niet moelijk gedaan over de handbagage, maar bij het boarden kon iedereen die een enigzins grotere tas had deze alsnog in het ruim laten zetten. Geen discussie mogelijk
Kon ik niet, maar de meeste vliegtuigtypes wel...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed geregeld
Een handige site hiervoor is www.seatguru.com (maar die ken je misschien al)
Volgende weekquote:
Had je die niet in de USA kunnen kopen waar je doodgegooid wordt met Hilfiger spul, ook bij outlets voor 3 keer niks...?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had een hele leuke jas gevonden van Hilfiger...
Theoretisch had dat gekund als ik op dat moment in de markt was voor een jas.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je die niet in de USA kunnen kopen waar je doodgegooid wordt met Hilfiger spul, ook bij outlets voor 3 keer niks...?
Hé, Phoenix...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
Theoretisch had dat gekund als ik op dat moment in de markt was voor een jas.
Ik zou kunnen wachten tot Maart want dan ga ik naar Phoenix. Maar ik wil 'm graag nu.
Ik ben er ook nog nooit geweest. Ik kan je wel vertellen dat het er HEET kan zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, Phoenix...
Daar storten we in oktober neer als alles volgens planning verloopt.
Ken dat helemaal niet, ben er nog nooit geweest, maar ook daar woont een vriend die we willen bezoeken en dan daar vandaan naar de Canyons en Las Vegas en heel misschien LA.
Zal er over nadenken...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:16 schreef Etcetera het volgende:
MM: chaos, panick, disaster. My work here is done.
is dat geen leuk onderschrift voor je
Ik ben wel al in het westen geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er ook nog nooit geweest. Ik kan je wel vertellen dat het er HEET kan zijn.
De Canyons wil ik ook nog wel eens heen. In de 5-6 keer dat ik in Vegas ben geweest heb ik nog geen één keer de Canyons gedaa of de Hooverdam
LA vind ik eigenlijk alleen Santa Monica en Venice Beach leuk
Als je echt een leuke rit wilt hebben moet je van LA naar SF rijden. Big Sur
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel al in het westen geweest.
Trip gemaakt van LA via de kust (ook langs Big Sur) naar San Francisco, toen naar Sacramento, route 49 af naar Bakerfield, toen naar Las Vegas (daar getrouwd...), via de Hoover Dam naar de Grand Canyon, toen naar Palm Springs om via San Diego weer terug te rijden naar LA.
Nogmaals: dat zijn dé dingen om te doenquote:Mooie trip geweest 10 jaar geleden en daarom gaan we ook weer naar Las Vegas, om ons 10-jarig huwelijk daar door te brengen.
Ja bizarre tempsquote:Oktober/november is nog redelijk te doen in Phenix, volgens mijn vriend. Afgelopen zomer was het er ruim 40 graden soms...
Bejaarden en homosquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:45 schreef MadMaster het volgende:
Palm Springs is een bejaardenoord, maar het JT park aan de overkant van weg hebbben wij ook bezocht en ook zijn we daar )in PS zelf ) met de kabelbaan de berg op geweest. Mooi uitzicht (ook over het immense windmolenpark daar...)...![]()
Heb je die nog ergens, die fotos?quote:Wil straks ook Bryce Canyon bezoeken en nogmaals de Grand Canyon.
Toen bij zonsondergang een stuk naar beneden gaklauterd (zal met m''n knie nu niet meer lukken...) en daar de camera op een statief gezet en iedere 3 minuten een foto genomen van de neergaande zon.
Schitterend, de kleuren in de canyon veranderen elke moment dan, maar die zon gaat wel verdomde snel onder daar en daarmee daalde de temperatuur van +20 naar -3 toen. Was aardig fris in mijn shirt en shorts...![]()
Leuk toch, moeder en zoon samen in de keuken?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:46 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, ik ben aan het koken met Ashwin
Ik heb een PM'etje voor je naar PS gestuurd, komt allemaal goed...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had ik maaaaaaaaaaaaaar iemand om van te houdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Twee zachte armen ooooooooom me heeeeeeeeeeeeen
Die mij altijd beschermen zoudeeeeeeeeeeen
Nou, Aschwin is niet mijn zoon hoor, maar een receptensite die ik van Nem had doorgekregen, en die recepten zijn werkelijk verukkelijk!!! Ik heb de Italiaanse tomatensoep gemaakt, en heb nu twee volle pannen.Chiabata erbij en smullen over een uurtje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk toch, moeder en zoon samen in de keuken?
Ik ga zo ook een happie eten, ik rammel en straks komen er nog een paar vrienden angs voordat we weg gaan.
Niet zoveel zin in, ben altijd liever alleen thuis een dag voor vertrek om eventueel nog wat te rommelen, maar ja...
Ha.ha.ha.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een PM'etje voor je naar PS gestuurd, komt allemaal goed...
Dat kan je denken ja, maar niet iedereen is het daarmee eens...quote:
Wat een ander denkt in deze, boeit me niet...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat kan je denken ja, maar niet iedereen is het daarmee eens...
Dat is geen goede eigenschapquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een ander denkt in deze, boeit me niet...
idd, iedereen mag van mij geloven wat hij of zij wil. Maar val mij er niet mee lastig!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, mag ik alsjeblieft zelf bepalen wat ik wel en niet geloof?quote:
Natuurlijk! Ik ben ook geen christen of whatsoever... Alleen je moet wel rekening houden met anderen, zelfs als het over geloof gaat. Het kan voor anderen heel erg belangrijk zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom zeg, mag ik alsjeblieft zelf bepalen wat ik wel en niet geloof?
Dat mag een ander van mij ook, zolang ik er maar geen last van heb...
Laat ik het zo zeggen, ik zal iemand niet snel aanspreken vanwege zijn/haar geloof. Maar als ik vind dat god niet bestaat, dan vind ik dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Natuurlijk! Ik ben ook geen crhisten of whatsoever... Alleen je moet wel rekening houden met anderen, zelfs als het over geloof gaat. Het kan voor anderen heel erg belangrijk zijn
Oh als ik de tijd heb vind ik het geen probleem als iemand me probeert te overtuigen; en ik hou ook wel van een discussie. En misschien komt er op een dag wel iemand die me overtuigd en als je dat kan moet je wel heel goede argumenten hebben, maar dan denk ik waarschijnlijk ook wel echt dat het zo is. Toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik zal iemand niet snel aanspreken vanwege zijn/haar geloof. Maar als ik vind dat god niet bestaat, dan vind ik dat.
Wat een ander dan van mij vindt, intereseert me geen reet.
Gaat die persoon mij proberen te overtuigen of zo, dan krijgt 'ie de volle laag. Geloof is zo hypociet als je maar kan bedenken, bidden tot een god die dan ook verantwoordelijk is voor oorlogen, doden, ellende en wat al niet meer??
My ass...![]()
Als ik boodschappen wil doen ga ik naar de winkel, als ik wil geloven ga ik naar de kerk.
Alleen zal ik nooit naar de kerk gaan...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is WEL een goede eigenschap.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is geen goede eigenschap
Ik doelde er op dat het geen goede eigenschap is om je niks aan te trekken van een ander. Iemands anders geloof mag je wat mij betreft negeren, als je het maar wel respecteertquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Dat is WEL een goede eigenschap.
De gelovigen hebben over het algemeen de slechte eigenschap dat het hen WEL boeit wat een ander gelooft. En willen over het algemeen die ander dan ook bekeren/redden/op een andere manier overtuigen. En de genen die op die manier hun geloof op willen dringen aan anderen zijn wat mij betreft hele enge mensen
Och.. ik zal niet opzettelijk iemand in de weg gaan zitten als ik het weet... maar de laatste tijd schieten we een beetje ver door naar de andere kant. Zie ook http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1175011.htmlquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doelde er op dat het geen goede eigenschap is om je niks aan te trekken van een ander. Iemands anders geloof mag je wat mij betreft negeren, als je het maar wel respecteert
Ja dat gaat mij ook te ver... Maar aan de andere kant schrik ik van en stoor ik me aan die moslimhatende reacties op de FP, bij elk delict dat ze meteen roepen 'dat ze wel weten wat voor volk dat gedaan heeft' en zo. Ik bedoel, ook al zou je het er niet van af zien, er zitten toch aan de meeste geloven wel hele mooie kanten...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. ik zal niet opzettelijk iemand in de weg gaan zitten als ik het weet... maar de laatste tijd schieten we een beetje ver door naar de andere kant. Zie ook http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1175011.html
ja alleen jammer dat er veel mensen zijn die misbruik maken van het geloof. daardoor krijg je juist die reacties, tenminste, zo denk ik er overquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat gaat mij ook te ver... Maar aan de andere kant schrik ik van en stoor ik me aan die moslimhatende reacties op de FP, bij elk delict dat ze meteen roepen 'dat ze wel weten wat voor volk dat gedaan heeft' en zo. Ik bedoel, ook al zou je het er niet van af zien, er zitten toch aan de meeste geloven wel hele mooie kanten...
Ja daar sluit ik me wel bij aanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja alleen jammer dat er veel mensen zijn die misbruik maken van het geloof. daardoor krijg je juist die reacties, tenminste, zo denk ik er over
Mooi dan kunnen we nu over op een ander onderwerp.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja daar sluit ik me wel bij aan
Om nog maar te zwijgen wat er de laatste tijd allemaal gebeurt uit naam van het geloof.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef Etcetera het volgende:
ja alleen jammer dat er veel mensen zijn die misbruik maken van het geloof. daardoor krijg je juist die reacties, tenminste, zo denk ik er over
Niet echt... Jij?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we nu over op een ander onderwerp.
Weekendplannen ?
uitgevoerdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we nu over op een ander onderwerp.
Weekendplannen ?
daar ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen wat er de laatste tijd allemaal gebeurt uit naam van het geloof.
Ik zou ook liever naast een moslim lkunnen open zonder dat ik er bij voorbaat iets slechts over denk, maar helaas is die periode geweest. Of die persoon nu wel of niet iets op z'n kerfstok heeft, doet er bijna niet meer toe. Mijn tolerantie en acceptatie is zo langzamerhand op...
Och.. zo de stamkroeg maar weer in... lekker vertrouwdquote:
Schuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Etcetera het volgende:
daar ben ik het ook mee eensik heb op zich niets tegens moslims/turken/marokkanen/christenen weet ik veel wat we nog meer hebben. maar ik benader ze sceptisch. ze moeten eerst maar bewijzen dat ze 'normaal' kunnen doen.
Ik kan ook wel blijven, too much dramaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Puntenslijpsel verlaat mij, en met elke ademteug voel ik weer wat levenskracht uit mij weg ebben. Ach, jeugd! Waarom kwelt u mij zo? Het leek nog maar gisteren dat ik in de bloei van mijn leven was!
Genoeg melodramatisch gedaan. Dag PS
Ik was van plan om te chillen/tv kijken dans mon lit/lezen o.i.d wat de jonge jeugd niet zou meoten doen op een zaterdagavond, en ik blijf omdat ik jou zielig vindquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Joh die plannen wijzigen snel... wat was je van plan om te gaan doen en waarom gaat dat nu niet door?
Ah dat vind ik lievquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was van plan om te chillen/tv kijken dans mon lit/lezen o.i.d wat de jonge jeugd niet zou meoten doen op een zaterdagavond, en ik blijf omdat ik jou zielig vind
Ben ik ookquote:
Ik geloof je, maar we kunnen het pas echt testen bij een meetquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
Tja ik heb wel die fokaward![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |