ah nu is het logischquote:Op maandag 28 januari 2008 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik leg ook maar de helft uitscuse me
Ik zou vandaag helpen met de eerste klussen, behang van de muur trekken enzo
Als ik speciaal vanuit Groningen daarvoor hierheen was gekomen, was dat mooi nutteloos geweest. Maar gisteren werd de vader van mijn beste vriendin 60, dus ik kwam ook voor dat feestje.
Vriendin heeft met haar broertje een voorstellinkje gegeven: broertje speelde piano en vriendin zat - recht voor haar vaders neus - een prachtig lied voor hem te zingen![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Soempie: kunnen we de TT als een soort bekentenis van jouw kant zien?
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is vast geen probleem om IARL en Tinuviel vaker te strikken.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..mijn bierbrouwapparatuur is besteld
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..mijn bierbrouwapparatuur is besteld
Ik ga niet voor de Brewferm methode nee.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ga je voor de echt ingewikkelde methode of voor de methode met blikken mix?
Dan een van de belangrijkere vragen... hoe zit het met de kwantiteit ?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de Brewferm methode nee.
Dat lijkt me minder leuk. Is minder een uitdaging. Daarbij zijn het standaardbiertjes en standaardsmaakjes met een hoog "gegarandeerd"-gehalte.
Ik wil zelf op mijn bek gaan
Ik heb al een recept op het oog dat ik wil gaan proberen
Een plaatje:
[ afbeelding ]
Ja, je moet enorm oppassen want het is zo besmettelijk als de pestquote:Op maandag 28 januari 2008 13:14 schreef ElizabethR het volgende:
Fancy stuff Nem!
Ik ben benieuwd! Echtgenoot heeft ook eens een poging gewaagd, en afgezien van twee weken ernstige diarree smaakte het niet verkeerd.
Het is een 30L gistingsvat waar denk ik zo'n litertje of 20 van overblijft. Dus reken op 60 flesjes.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan een van de belangrijkere vragen... hoe zit het met de kwantiteit ?
Je bent toch zeker niet een hele tijd bezig om er 2 biertje aan over tehouden.... het ziet er nogal klein uit namelijk
Je bent wel een hele tijd "bezig", maar het grootste deel van die tijd bestaat uit wachten tot het gegist is en eventueel nog verder laten rijpenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan een van de belangrijkere vragen... hoe zit het met de kwantiteit ?
Je bent toch zeker niet een hele tijd bezig om er 2 biertje aan over tehouden.... het ziet er nogal klein uit namelijk
Eindelijk een concurent voor de grote brouwerijen erbij!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een 30L gistingsvat waar denk ik zo'n litertje of 20 van overblijft. Dus reken op 60 flesjes.
Ah... dat is wel de moeite dan. Zeker als het bocht blijkt te zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een 30L gistingsvat waar denk ik zo'n litertje of 20 van overblijft. Dus reken op 60 flesjes.
Ja...het koken duurt een paar uurtjes, het gisten een paar dagen en het nagisten een paar weken.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent wel een hele tijd "bezig", maar het grootste deel van die tijd bestaat uit wachten tot het gegist is en eventueel nog verder laten rijpen
Daar zou ik nog maar niet op rekenenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk een concurent voor de grote brouwerijen erbij!
Nem's Brewery, Finest Taste.
Nembrewonic dan nog altijdquote:Op maandag 28 januari 2008 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk een concurent voor de grote brouwerijen erbij!
Nem's Brewery, Finest Taste.
ik ben te lui om te googlen.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Halo tur hende, esaki ta MadMaster biba fo'i Aruba!!!
Tja...door schade en schande wordt mijn wijs.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah... dat is wel de moeite dan. Zeker als het bocht blijkt te zijn
Heuj .. heb jij niks beters te doen dan op Fok rondhangen... !? Scheer je weg !quote:Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben net uit bed, het is hier 8.40 uur 's ochtends (was om 5.30 uur klaarwakker) en ik wilde even de wireless netwerkverbinding testen.Doet het prima dus...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:37 schreef Whiteguy het volgende:
Heuj .. heb jij niks beters te doen dan op Fok rondhangen... !? Scheer je weg !
Dat zou bijzonder prettig zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 13:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Met een Nembrewonic in de hand zingen wij het heilige AKQ lied
Die heb ik afgelopen week aangepast, klik maar in de OP...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Met een Nembrewonic in de hand zingen wij het heilige AKQ lied
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef MadMaster het volgende:
Hmm.. vooruit dan maarquote:Op maandag 28 januari 2008 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben net uit bed, het is hier 8.40 uur 's ochtends (was om 5.30 uur klaarwakker) en ik wilde even de wireless netwerkverbinding testen.Doet het prima dus...
ahquote:Op maandag 28 januari 2008 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo allemaal, dit is MadMaster live from Aruba!!!
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen week aangepast, klik maar in de OP...
Nee, helemaal niet, maar op Aruba doen ze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nog aangehouden/gecontroleerd op de heen- of terugweg?
Nostalgie en inderdaad wel erg fout...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:ik ben niet de enige OP-saboteur
Wat een naar nummer heb je gekozen MM!
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo allemaal, dit is MadMaster live from Aruba!!!
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze blijft toch een van mijn alltime favorieten van die site:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
OMG!!!
Mijn collega wil dat ik het vertaal, dat GAAT helemaal niet!!!![]()
![]()
Ik was nog bij het konijn blijven stekenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen week aangepast, klik maar in de OP...
Ik ben wel al naar het toilet geweest, maar ik doe dat altijd keurig netjes...quote:
Waarom dat dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Jan (stagebegeleider voor de mensen die dat nog niet wisten) zit 'wiiiiii' geluiden te maken
Die hebben ze hier niet, dus tijd voor wat anders, vond ik...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:55 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik was nog bij het konijn blijven steken
http://www.youtube.com/watch?v=lJ5g6Uq9hwQquote:Op maandag 28 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Jan (stagebegeleider voor de mensen die dat nog niet wisten) zit 'wiiiiii' geluiden te maken
In dat geval.. eentje in het engels dan maar :quote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
OMG!!!
Mijn collega wil dat ik het vertaal, dat GAAT helemaal niet!!!![]()
![]()
hij is vrolijkquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In dat geval.. eentje in het engels dan maar :
[ afbeelding ]
die ga ik laten zienquote:Op maandag 28 januari 2008 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=lJ5g6Uq9hwQ
Ji moet toch bekend zijn met de term 'bargoens'...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Die vlamoesgrap ontgaat mij helemaal
Vlamoes - > Flamoes -> Vaginaquote:Op maandag 28 januari 2008 14:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Die vlamoesgrap ontgaat mij helemaal
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij zo'n petje voor a.s. zaterdag toesturen?
Lijkt me wel wat voor het carnaval hier...
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:43 schreef Soempie het volgende:
Het is vast geen probleem om IARL en Tinuviel vaker te strikken.![]()
* prestatiegerichtheids alarm afgaatquote:Op maandag 28 januari 2008 14:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zeker weten dat het geen probleem is
Alleen zal hij dit keer beter z'n best moeten doen met omdraaien
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
* prestatiegerichtheids alarm afgaat![]()
Werken, jij luiaard!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een weekje praktisch vakantie 8). Morgen een gesprekje en donderdag koters bezighouden, rest van de week mag ik vrij besteden
Wat doet men tegenwoordig met zoveel vrije tijd?
dat doen ze maar met hun eigen kinderen.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
* prestatiegerichtheids alarm afgaat![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat doen ze maar met hun eigen kinderen.
Pff, waar vind ik een baan voor een weekquote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:05 schreef iamredleader het volgende:
Doet Fok! bij jullie ook traag?
twee keer gisteren.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
oefenen is leuker! Heeft 'ie nou nog vaker gerold, trouwens? Of moet je meer met de Wii spelen
In 't Westland...tomaaijuh plukkuh!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, waar vind ik een baan voor een week
a) dat zuigtquote:Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In 't Westland...tomaaijuh plukkuh!
http://www.youtube.com/watch?v=k4ZamxGJNDQquote:Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb net eens even de nieuwste foto's gekeken op de wepsait, maar wat een ongelooflijk poepeschetekakkedrolletje is Eli zeg!!!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
twee keer gisteren.
Davinia aan telefoon met zus: 'Hij rolt alleen als zijn papa erbij is'
* Eli rolt om *
PR tegen Eli: 'Dat doe je alleen maar als mama er niet bij is
Davinia rent door huis
Daar heb je toch polen voorquote:Op maandag 28 januari 2008 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb net eens even de nieuwste foto's gekeken op de wepsait, maar wat een ongelooflijk poepeschetekakkedrolletje is Eli zeg!!!![]()
![]()
![]()
Sund dat ik zover weg woon, anders wilde ik ook wel een keertje oppassen!!!!
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=k4ZamxGJNDQ
Míjn koosnaampjequote:
Ik laat me ook eens een paar dagen niet zienquote:Op maandag 28 januari 2008 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De AKQ-SC is sowieso enorm stil sinds vorige week.
Tegenwoordig hebben ze Erkels daarvoorquote:Op maandag 28 januari 2008 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
Haha dat heb ik eens gehad bij de KPN. Onduidelijke menus
Daar moet je toch eerst komen VIA die menusquote:Op maandag 28 januari 2008 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze Erkels daarvoor
Wat zal het lekker ruiken!!!quote:
Nou, alleen de tomaten eigenlijk nog maar, moet ik eerlijk bekennen. Over een uurtje de bouillon erbij.quote:
Ik werk zo vaak met scherpe produkten dat ik daar niet meer in trapquote:Heb je al in je ogen gewreven? Na het snijden van 3 rooie pepers moet dat een aangename sensatie opleveren
Nee, da's Neleos (en was ik). Als ik het goed begrepen heb is het de taak van Erkel om mensen vragen te stellen en ze dan met de goede afdeling doorverbindenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je toch eerst komen VIA die menus
Dus als ik het algemene helpdesknummer van de KPN bel dan krijg ik DIRECT iemand aan de lijn?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, da's Neleos (en was ik). Als ik het goed begrepen heb is het de taak van Erkel om mensen vragen te stellen en ze dan met de goede afdeling doorverbinden
Er was niks mis met de menu's. Ik wilde een medewerker spreken, toets een 0 in, simpel.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
Daar moet je toch eerst komen VIA die menus
Je hebt nu 'zomaar' geld? Of is het wel een foutje?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er was niks mis met de menu's. Ik wilde een medewerker spreken, toets een 0 in, simpel.
Ik kreeg dus eerst iemand van de algemene afdeling aan de lijn, zij verbond me door met een speciale afdeling, tot dusver nog best logisch. Maar die speciale miep stuurde me dus weer naar het hoofdmenu. Had ze echt niet door dat ik nou juist via dat menu uiteindelijk bij haar terecht was gekomen?
Maar goed, ben naar het kantoor geweest. En ik ben gewoon matig rijk dus. Mooi.
Wij hebben vanavond nog een half pannetjequote:Op maandag 28 januari 2008 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, alleen de tomaten eigenlijk nog maar, moet ik eerlijk bekennen. Over een uurtje de bouillon erbij.
Maar het ruikt opzich al prima
[..]
Ik werk zo vaak met scherpe produkten dat ik daar niet meer in trap
Ik was altijd heel goed mijn handen.
En anders moet je Ashwin's tip even volgen van je handen insmeren met olie voordat je gaat snijden.
Ik had zelf nog een tubetje spaanse peperpuree liggen deze keer
Nee, het klopt allemaal. Had ik dus nog tegoed. Ik wist alleen niet meer waar dat vandaan kwam, maar de aardige mevrouw aan de balie (quote:Op maandag 28 januari 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
Je hebt nu 'zomaar' geld? Of is het wel een foutje?
Ah, altijd fijnquote:Op maandag 28 januari 2008 17:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het klopt allemaal. Had ik dus nog tegoed. Ik wist alleen niet meer waar dat vandaan kwam, maar de aardige mevrouw aan de balie () heeft me dat met een paar klikjes duidelijk gemaakt.
En zo ontzettend veel is het niet, maar het komt wel heel goed uit, omdat ik nog wat grote uitgaven gepland heb. Het is dus zo weer op.
Geen idee, dat nummer bel ik zelf nietquote:Op maandag 28 januari 2008 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als ik het algemene helpdesknummer van de KPN bel dan krijg ik DIRECT iemand aan de lijn?
Nog 40 minuten, dan kan ik dat ook zeggen, en Nem, staat je auto ze ver weg dat dat daadwerkelijk een probleem is??quote:Op maandag 28 januari 2008 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Poeh, de maandag ook weer gehad
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nog 40 minuten, dan kan ik dat ook zeggen, en Nem, staat je auto ze ver weg dat dat daadwerkelijk een probleem is??
quote:
Bij een maat van me en dat is een uur reizen. Ik zie hem een woensdag pas omdat ik morgen naar een concert ga en het kaartavondje dus een dag doorschuiftquote:Op maandag 28 januari 2008 17:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ja dan heb je een probleem! In wiens auto heb je het laten liggen dan??
Mailen kan nog.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef MaJo het volgende:Zo daar ben ik ook weer na een paar dagen geen tijd gehad te hebben
Engelse vrienden waren dus over en ondertussen ook nog gewerkt en geleerd voor mijn tentamen. Die goed ging voor de geïnteresseerden
Bedenk nu tot mijn grote schaamte dat ik soemp niet meer gemaild heb, sorry
Ben de laatste dagen niet meer achter de computer geweest dus helemaal vergeten!
Hoe is het hier verder? Ik zie dat PR weer post
Voor die tijd wel iets minder WoW en meer leren hequote:Op maandag 28 januari 2008 18:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mailen kan nog.Ik heb m'n tentamen vrijdag pas.
Fijn dat hij goed ging!
Wat hebben jullie gedaan? Heb je ze een rondleiding gegeven?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef MaJo het volgende:Zo daar ben ik ook weer na een paar dagen geen tijd gehad te hebben
Engelse vrienden waren dus over
Niet echtquote:
Nem dat zou je niet postenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet echt
Alhoewel...de laatste roddel gaat over jou
Wat een slechte vispogingquote:
Hmja, echt effectief is het niet geweestquote:
Hoezo, weer gehad?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Poeh, de maandag ook weer gehad
Wat wil je horen?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:56 schreef B.ertha het volgende:
Zeg, er is niks op tv, jullie moeten mij vermaken![]()
zo kan ik net zo goed weer gaan leren tot bedtijd
Welke maat klopt er niet bij je?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:56 schreef B.ertha het volgende:
Zeg, er is niks op tv, jullie moeten mij vermaken![]()
zo kan ik net zo goed weer gaan leren tot bedtijd
Ik durf niet eens meer naar de huisarts, hij neemt me toch niet serieusquote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Zelfevalutie...
'Wat denk je er zelf van?', de standaard openingszin van de hedendaagse huisarts...
Oeiquote:Op maandag 28 januari 2008 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, ik begin opeens nogal te twijfelen... ik kijk een stapel papieren door en vind daarin het origineel van een verslag en een kopie, terwijl ik maar een van de twee hoor te hebben. Heb ik nu nog een kopie gemaakt en die ingeleverd of ben ik het vergeten?
Zo vaak kom ik niet bij een huisarts, dus daar heb ik er geen last van. En de laatste keer dat ik naar een huisarts ging was m'n oog roze, dat vond ik wel een goede reden om het uit te laten checkenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Zelfevalutie...
'Wat denk je er zelf van?', de standaard openingszin van de hedendaagse huisarts...
Bespaar je de moeite, ze zijn allemaal hetzelfde...quote:Op maandag 28 januari 2008 22:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik durf niet eens meer naar de huisarts, hij neemt me toch niet serieusAlsof ik niet weet wanneer er iets mis is, alleen omdat ik geen geneeskunde heb gestudeerd
![]()
Tijd voor een andere...
Dat is tegenwoordig niet meer zo. Ze hebben bij de algemene klantenservice weer een bandje tussengegooid, dus voor klant en personeel zeer frustrerend. Ik zit nu tegenwoordig op een andere afdeling.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, da's Neleos (en was ik). Als ik het goed begrepen heb is het de taak van Erkel om mensen vragen te stellen en ze dan met de goede afdeling doorverbinden
Nope, was eerst ook niet zo, maar toen kreeg je wel sneller iemand aan de lijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als ik het algemene helpdesknummer van de KPN bel dan krijg ik DIRECT iemand aan de lijn?
Dat met die zelfevaluatie? Geen idee hoe het heet, zou goed SOB kunnen heten. Naast SOB hebben we ook PGO en van allebei zie ik het nut niet echt in, maar goedquote:Op maandag 28 januari 2008 23:09 schreef erkel het volgende:
SOB is dat toch Tim? Geweldig systeem is dat
Sinds ik er niet meer werk ben ik wat minder goed op de hoogte. Doorkiesmenu's zijn op zich niet slecht, maar veel mensen kunnen er niet goed mee overweg. Nou zitten die menu's soms ook nogal onlogisch in elkaarquote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet meer zo. Ze hebben bij de algemene klantenservice weer een bandje tussengegooid, dus voor klant en personeel zeer frustrerend. Ik zit nu tegenwoordig op een andere afdeling.
[..]
Nope, was eerst ook niet zo, maar toen kreeg je wel sneller iemand aan de lijn.
Dat is het hele probleem, mensen hebben er geen zin in en drukken maar lekker door, totdat ze iemand aan de lijn hebben. Kortom: Klant wordt pissed en personeel moet helft van de klanten alsnog doorverbindenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sinds ik er niet meer werk ben ik wat minder goed op de hoogte. Doorkiesmenu's zijn op zich niet slecht, maar veel mensen kunnen er niet goed mee overweg. Nou zitten die menu's soms ook nogal onlogisch in elkaar
Moet je een klacht hebben en dan zo'n f*cking irritant menu krijgen waaruit niet blijkt waar je moet wezen/wat je moet kiezen. Meestal hang ik dan op en begin ik opnieuw.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef erkel het volgende:
Dat is het hele probleem, mensen hebben er geen zin in en drukken maar lekker door, totdat ze iemand aan de lijn hebben. Kortom: Klant wordt pissed en personeel moet helft van de klanten alsnog doorverbinden![]()
Niet dat ik niet blij ben dat ik daar weg ben, nu veel relaxter baantje met open internet
Juist..dat bedoelde ik te zeggen. Ik kan even niet met een voorbeeld komen helaas.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je een klacht hebben en dan zo'n f*cking irritant menu krijgen waaruit niet blijkt waar je moet wezen/wat je moet kiezen.
Juist. Zonder zout echterquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga toch het liefst voor de normale filter koffie met een snufje zout.
Ja..ik heb de afgelopen jaren afgebouwd van 8-10 bakken naar 2 per dag. 's Ochtends ééntje en 's avonds ééntje. Op een muziekfestival ofzo dan drink ik wel meer maar dat zijn kleine bekertjes en slappe koffie.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:12 schreef Cobra4 het volgende:
Na 2 bakken koffie al?
Haha, ik zit nu te wachten tot m'n tosti's klaar zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:19 schreef Nembrionic het volgende:
Zit aan mijn ontbijt: de soep die ik gisteren gemaakt heb
Lekkerrrrr
Tosti's met Sambal Badjakquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haha, ik zit nu te wachten tot m'n tosti's klaar zijn.
kaas, salami en badjak heb ik tussen zitten.quote:
Hmmmmmmmmquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
kaas, salami en badjak heb ik tussen zitten.
quote:
Of aan een teiltjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:28 schreef Cobra4 het volgende:
Dus over drie weken zit je aan je eigen biertje!?
Het loopt al storm in je topic!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:43 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is nog eens service zeg.
Is het niet zonde om het bier per post te versturen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop écht dat het lukt want dan kan ik flesjes rondsturen voor testers. Hawaii_Tim bijvoorbeeld
Nee hoor. Als je het goed inpakt komt het heel aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet zonde om het bier per post te versturen?
Nou, mocht je nog een tester nodig hebben, ik hou me aanbevolen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je het goed inpakt komt het heel aan.
En als je het daarna 2 dagen rechtop laat staan op een donkere plek (zoals daar is een koelkast) dan bezinkt het eventuele prutje naar de bodem.
Absoluutquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, mocht je nog een tester nodig hebben, ik hou me aanbevolen.
Okay danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaalbieren zijn heerlijk. Tenminste, de meeste dan........
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan
Reken nergens op. Maar je hoort het wel als het zover is
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop écht dat het lukt want dan kan ik flesjes rondsturen voor testers. Hawaii_Tim bijvoorbeeld
Ik denk dat ik voor een Saison ga of een triple tarwe Bok.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
* Hawaii_Tim hoopt mee
Wat voor stijl ga je eigenlijk als eerste proberen Nem?
Hm even zoeken... Saison de Silly heb ik wel es gehad, maar weet ik verder niet echt veel van. En ik wist niet eens dat triple tarwe bok bestondquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een Saison ga of een triple tarwe Bok.
Excuses, het is een abdijbierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je een voorbeeld van zo'n triple tarwebok Nem?
Ah, een gewone tripel dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Excuses, het is een abdijbier
Het is een amateurrecept en ik dacht dat 'ie onder het kopje bokbieren stond.
Ik vond het ook al gek maar wel interessant
Volgende keer beter lezen
Saison de Silly heb ik nog niet op. Wel Saison Dupont en die was erg goed te doen. Ik heb hier 2 recepten liggen van Saison.
Duvel maakt al het andere bier overbodigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
Speciaalbieren zijn heerlijk. Tenminste, de meeste dan........
Maar je weet pas na enkele weken of het slaagt of niet. Lijkt me lastig om te beslissen wanneer je met de volgende batch bezig gaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga dus eerst eens kijken wat dit wordt. Als dit redelijk slaagt dan brouw ik ondertussen nog een andere.
En laat je dat nou nét niet drinkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Hé, ik viel gisteren ook binnen bij de bier-escapades van Nembrionic...
Is het nu niet hartstikke vroeg in Aruba?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Hé, ik viel gisteren ook binnen bij de bier-escapades van Nembrionic...
Als ik bij het bottelen het idee heb dat het er wel okay uitziet/ruikt dan doe ik het gewoonquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar je weet pas na enkele weken of het slaagt of niet. Lijkt me lastig om te beslissen wanneer je met de volgende batch bezig gaat.
Ik heb 2 legen kratten. Daar komt nog een 3e bij binnenkort. Dus dan heb ik er wel genoeg.quote:Heb je al wel voldoende flessen?
-5 uur t.o.v. Nederland, 7.22 uur.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het nu niet hartstikke vroeg in Aruba?
Lijkt mij een goede keusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik bij het bottelen het idee heb dat het er wel okay uitziet/ruikt dan doe ik het gewoon
Als de flessen die je nu hebt eerder al gebruikt zijn voor ander bier moeten ze wel goed omgespoeld worden. Het zou zonde zijn als het bier minder smaakt omdat er nog een pilslucht in die flessen zitquote:[..]
Ik heb 2 legen kratten. Daar komt nog een 3e bij binnenkort. Dus dan heb ik er wel genoeg.
En anders zijn ze te koop bij de groothandel
Ik had op 6 a 7 uur gegokt, valt mij nog wel een beetje mee danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
-5 uur t.o.v. Nederland, 7.22 uur.
Dat is dus best wel vroeg, ja...
Uitkoken en daarna nog een goed spoelen met een sulfietoplossingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede keus
[..]
Als de flessen die je nu hebt eerder al gebruikt zijn voor ander bier moeten ze wel goed omgespoeld worden. Het zou zonde zijn als het bier minder smaakt omdat er nog een pilslucht in die flessen zit
's Zomers is het 6 uur, nu maar 5, omdat ze niet aan zomertijd doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had op 6 a 7 uur gegokt, valt mij nog wel een beetje mee dan
Vodka kan je stoken van alles, maar niet alles geeft een goede smaak...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoop werk. Het lijkt mij wel tof om te doen, maar ik heb er de ruimte niet voor. Ik had ook al es opgezocht hoe je zelf vodka kan maken, maar daar uiteindelijk ook niets mee gedaan
Ja het is wel wat werk ja, maar leuk om te doen en als het drinkbaar is dan is het ook erg tof natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoop werk. Het lijkt mij wel tof om te doen, maar ik heb er de ruimte niet voor. Ik had ook al es opgezocht hoe je zelf vodka kan maken, maar daar uiteindelijk ook niets mee gedaan
Als ik een eigen garage oid heb zou ik het ook zeker willen proberenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is wel wat werk ja, maar leuk om te doen en als het drinkbaar is dan is het ook erg tof natuurlijk.
Wiet levert hoge boetes opquote:
Ja tof toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lijkt me best cool om op een feestje je eigen bier te serveren
Ik heb hier ook geen garage. Ik doe het in een kleine slaapkamer die over is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik een eigen garage oid heb zou ik het ook zeker willen proberen
Daarnaast blow ik niet, maar drink ik wel bierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wiet levert hoge boetes op
Wiet is duur om te verbouwen
Wiet is lang niet zo lekker als een goed bier
Goed punt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarnaast blow ik niet, maar drink ik wel bier
Thuisteelt wordt gedoogd, heb ieder jaar 5 planten op het dak staan en ik rook het zelf niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
Wiet levert hoge boetes op
Wiet is duur om te verbouwen
Wiet is lang niet zo lekker als een goed bier
Mijn kamer is klein en ik heb ook geen grote kledingkast. Daarnaast lijkt 30L gistend bier me niet helemaal geurloos en om nou een paar weken in de gistlucht te slapen lijkt me ook niet zo gezond. Blijft over: het balkon, met het risico dat een huisgenoot denkt "Wat is dit voor troep" en het allemaal wegkiepert. Ik wacht wel tot ik ergens een eigen plekje hebquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hier ook geen garage. Ik doe het in een kleine slaapkamer die over is.
Uiteindelijk staat er steeds maar 1 30L vat of kleiner. Dus tja..
Maar als je op kamers woont wordt dat iets lastiger alhoewel ik opstellingen in grote kledingkasten heb gezien
Ja daar kijk je natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..nog meer goed nieuws. Ik dacht dat ik mijn boek bij iemand in de auto had laten liggen maar ik heb 'm er blijkbaar tóch uit gehaald. Hij lag naast mijn bed
Nee maar het gekke is dat ik dus gewoon nog heb liggen lezen, de avond ervoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja daar kijk je natuurlijk niet
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:09 schreef Nembrionic het volgende:
't Punt is dat ik net geen zin had om het apparaat in te richten dus maar een Senseo erin gegooid.
En ik ga niet nog een beker gewone koffie drinken. Dan stuiter ik de hele tijd ongeconcentreerd rond
Misschien merk je het weer als je een tijd lang geen koffie drinkt (of veel minder) en dan in een keer 20 bakkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gestuiter n.a.v. koffie ken ik helemaal niet.
Ik ben kennelijk imuun, aangezien ik tijdens een werkdag zo'n 20 bakken koffie drink.
Zit nu aan de oploskoffie, is niet fijn...
In het weekend en zoals nu op vakantie drink ik misschien maar 3 koppen per dag en echt verschil merk ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien merk je het weer als je een tijd lang geen koffie drinkt (of veel minder) en dan in een keer 20 bakken
Mijn schoolbieb heeft em, maar dat is niet heel erg in de buurtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Boek gezocht om te lenen:
Conflicten in Organisaties, Y.H. Gramsbergen, H. Blom, H.T. van der Molen, Wolters Noordhoff, 2005 ISBN 90 01 34 601 4
Ik heb het 2 dagen nodig, en weiger om 30 euro neer te leggenin de bieb van de hanze issie uitgeleend en gereserveerd
wie kan me helpen
Volgens mij heb ik dat boek ook gelezen en misschien wel thuis liggen, maar daar heb je nu niks aan...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Conflicten in Organisaties, Y.H. Gramsbergen, H. Blom, H.T. van der Molen, Wolters Noordhoff, 2005 ISBN 90 01 34 601 4
Ik heb het 2 dagen nodig, en weiger om 30 euro neer te leggenin de bieb van de hanze issie uitgeleend en gereserveerd
wie kan me helpen
Het is meer een soort zenuwachtigheid/ongeconcentreerdheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan het wel kloppen ja. Als jij nu 6 maanden lang 2 bakken per dag zou drinken, dan zou je het wel voelenquote:Ik ben kennelijk imuun, aangezien ik tijdens een werkdag zo'n 20 bakken koffie drink.
en daar kom je zeker ook niet deze weekquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn schoolbieb heeft em, maar dat is niet heel erg in de buurt
nee niet echtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat boek ook gelezen en misschien wel thuis liggen, maar daar heb je nu niks aan...
Het duurt wel even hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het weekend en zoals nu op vakantie drink ik misschien maar 3 koppen per dag en echt verschil merk ik niet.
Dat komt omdat je dan MINDER dan normaal drinkt. Dus in het ergste geval voel je je iets slomer of krijg je hoofdpijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het weekend en zoals nu op vakantie drink ik misschien maar 3 koppen per dag en echt verschil merk ik niet.
Ik kan er wel heen gaan (vlakbij, heb deze week alleen op donderdagmiddag wat te doenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en daar kom je zeker ook niet deze week
[..]
nee niet echtben het 6 & & februari nodig
Misschien moet je je andere hand gebruikenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Nem, als ik de instructies uit je sig opvolg kom ik de hele tijd bij een suf plaatje uit, maar het is steeds een andere!
mjah op zich is dat wel te regelen toch? desnoods neem ik de verzendkosten op m'n rekeningquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan er wel heen gaan (vlakbij, heb deze week alleen op donderdagmiddag wat te doen) maar dan moet het boek daarna naar jou toe en later weer terug
Of ze hebben op je werk decaf zonder dat je het door hebtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk imuun, aangezien ik tijdens een werkdag zo'n 20 bakken koffie drink.
Linksaf blijft linksaf hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je je andere hand gebruiken
Reserveren in een andere UB in nederland? Misschien hebben wij hem welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:50 schreef Etcetera het volgende:
wie kan me helpen
Een geleend boek per post versturen vind ik niet zo'n prettig ideequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah op zich is dat wel te regelen toch? desnoods neem ik de verzendkosten op m'n rekening
dat kan ik me dondersgoed voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een geleend boek per post versturen vind ik niet zo'n prettig idee
- This nail is bent and broken. Straighten it out with the hands of lovequote:
Jaweeeeeeeeel maar ik had het over "Bij de volgende post linksaf". Die over die nail heb je al zo lang in je sig staanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- This nail is bent and broken. Straighten it out with the hands of love
Maarre...sommige mensen weten niet wat links en rechts is. Dus dan is het de andere links
Het is overigens een flauw, verbouwd insidersgrapje.
Ik denk dat er binnenkort weer iets diepzinnings voor in de plaats komt.
Dat weet ik. Dus lees alles na "quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeel maar ik had het over "Bij de volgende post linksaf".
Done, maar dat stuk was minder leuk om op te reagerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dus lees alles na ""
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je met het bikinishoppen pas ook iets voor Wiebel meegenomen?
[ afbeelding ]
Vroeger bekend als Whorecraft (nsfw)quote:
ik ga maar niet klikkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeger bekend als Whorecraft (nsfw)
Het valt wel mee, maar op je stage kan je beter weinig risico nemenquote:
whehequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vroeger bekend als Whorecraft (nsfw)
Lijkt me sterk, want dat proef je wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:01 schreef Supersheep het volgende:
Of ze hebben op je werk decaf zonder dat je het door hebt
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:41 schreef Supersheep het volgende:
* heeft door dat er ergens iets mis is
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, mocht je nog een tester nodig hebben, ik hou me aanbevolen.
quote:
* Hawaii_Tim heeft net een potje sambal badjak gekochtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
kaas, salami en badjak heb ik tussen zitten.
*Pedoem-tssj*quote:
Welk merk Badjak heb je gekocht?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
* Hawaii_Tim heeft net een potje sambal badjak gekocht
Ik heb nu manis, oelek en badjak op voorraad. Oelek vind ik niet zo, komt misschien deels doordat ik goedkope heb. Of ik hou gewoon niet van die soort sambal
Conimex. De Albert Heijn waar ik was is niet zo groot en had geen zin om een flink stuk om te fietsen voor een tokoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welk merk Badjak heb je gekocht?
Ai, die heb ik gisteren ook gekocht omdat ze Koningsvogel niet hadden:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Conimex. De Albert Heijn waar ik was is niet zo groot en had geen zin om een flink stuk om te fietsen voor een toko
Conimex maakt prima spul, maar vaak is voor hetzelfde geld iets beters te krijgen bij de toko (in elk geval bij ketjap).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Die van Conimex is ook lekker hoor..
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ai, die heb ik gisteren ook gekocht omdat ze Koningsvogel niet hadden:
[ afbeelding ]
Die van Koningsvogel is heer en meester.
Lekker he? Die van de Koningsvogel is iets zoeter. Dat bevalt me nét iets beter. Het scheelt dus niet heel veel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Conimex maakt prima spul, maar vaak is voor hetzelfde geld iets beters te krijgen bij de toko (in elk geval bij ketjap).
De badjak bevalt wel. Pittiger dan de manis, maar niet zo overdreven als oelek. Ik vind het wel wat hebben
Misschien die opzoeken als die van Conimex op isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker he? Die van de Koningsvogel is iets zoeter. Dat bevalt me nét iets beter. Het scheelt dus niet heel veel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien die opzoeken als die van Conimex op is
omfgquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je met het bikinishoppen pas ook iets voor Wiebel meegenomen?
[ afbeelding ]
Gaat lukkenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Voorlopig zou ik gewoon hier even van genieten
Succes alvast, je kunt het want anders mocht je geen examen doenquote:
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Succes alvast, je kunt het want anders mocht je geen examen doen![]()
![]()
Is het je eerste poging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |